Pe 5.12.2014 klo 10 - 11
Olipa siellä komea 50 v. mies. Haluaisin tutustua. Sormuksia sinulla ei ainakaan ollut, vaikka eihän se ole mikään perustelu. :)
Prisma, Linnanmaa
9
427
Vastaukset
- kilvan
Moi,miten sinuun sais yhteyden?
Haluan tutustua.
Joo olen sinkku mies
petri - VarmallaPuheella
Ei ole minullakaan sormuksia, mutta olen silti varattu.
- Sormuksella saa
Minulla on sormus vasemmassa nimettömässä, mutta olen sinkku. Et usko, kuinka paljon varatut naiset tulee tarjoamaan piparia baarissa. Uskovat että voivat pettää turvallisesti, jos toinenkin osapuoli on varattu, joten luottavat, ettei siitä teosta kerrota kenellekään.
- narsistit vittuun
Ai. sää pelaat jäkistä tai muuta hullua urheilua? Urheiluhullut - ei kiitos
- ostin minäkin vessap
Kuvailehan, millaiset vaatteet sulla oli yllä.
- kiinnostunut5
Minulla oli wc-paperipaketti ostoksissani. Olen tuntomerkkeihisi sopiva mies. Olin siellä ostoksilla tuohon aikaan. Olen nykyään sinkku. Miten saan sinuun yhteyttä?
- petrin vaimo
hahahaahaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh, mees ukko takaisin sinne autotalliin hommiin!
- annaemariaa
voi anne,anna anteeksi kun vieraita yritän
lopeta se pihistys niin voidaan joka ilta olla sillain.
Ps.kohta auto kunnossa ota alkkarit pois
Petri
- wc-paperiakin ostit
Sinulla oli musta toppatakki (pyllyn päälle ulottuva) ja vaaleat kuluneen oloiset farkut..Vartalokin taitaa olla atleetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067