Hotel Baikal sunny beach

matkaaja8

Moro
Onko kukaan käyny ko. Hotellissa viimeaikoina? Suunnittelin matkaa SB:lle ensikesäksi lasten kanssa ja olisi kiva tietää minkälainen hotelli tämä on? Esim ruoka,siisteys,palvelu,rauhallisuus,all inclusive juomat ja jne..

9

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindamaaria

      Hei,

      Minkälaisia kokemuksia k.o. hotellista, kertokaa ja nimenomaan tuosta all inclusivesta.
      Aika ällöttiviä juttuja jossain sivuilla. Pitäneekö paikkansa ja onko niin paljon venäläisiä kuin puhutaan?

    • Albaan

      Ei ole kokemusta, mutta meidän piti valita se kesälle 2014. Jäi ottamatta juurikin lukemani lukuisten negatiivisten kirjoitusten takia. Sijainti on rauhallinen.
      Tälle vuodelle katsoimme all inclusive hotellia ja valitsimme Alban. Siitä on paljon positiivista palautetta. Ilmeisen hyvää ruokaa ja sijainti on loistava. Lasten pikku tivoli aivan vieressä, rantakatu ihan liki.
      Pian mennään. Kerron täällä sitten matkan jälkeen mitä mieltä itse olin hotelli Albasta.

      • Nuppundeerus

        Kiva olisi tosiaan kuulla Albasta!! Itse olen sinne menossa heinäkuun puolenvälin tienoilla. Oikein onnistunutta lomailua :D


      • Albaan
        Nuppundeerus kirjoitti:

        Kiva olisi tosiaan kuulla Albasta!! Itse olen sinne menossa heinäkuun puolenvälin tienoilla. Oikein onnistunutta lomailua :D

        Kiitos :)
        Kerron sitten kokemukseni. Kiva jakaa omia kokemuksia. Itse tykkään myös lukea muiden mielipiteitä. Ja onhan se kiva saada uutta tietoa.


    • Leogirl855

      Saisko tästä hotelli Baikalista uutta tietoa? Millainen on kaikenkaikkiaan? Mitä ihmeen ällöttäviä juttuja netissä on lukenut :o

    • Wabbo

      Minkälainen nykyjään ? Ilmeisesti huoneita remontoitu. Mitä kaikkea all inclusive tarjottavaa sielä on ?

    • Bultsukkaan

      Minua kiinnostaa myös tuoreet tiedot ja ne omakohtaiset kokemukset hotelli Baikalista? On ainakin rempattu huoneita. Todella piristävä muutos. Youtuben kautta katsonut videoita ja kuvia tripparista.
      Valitsimme tämän hotellin. Edullinen ja sisältää yksinkertaisen all inclusiven.

      Viime syksynä olimme toistamiseen Albassa. Sekin all inclusive hotelli. Hieman eri sijainnilla. Valitettavasti ruoan taso oli laskenut. Esillepano ja kaikki se oli heikentynyt edellisestä käynnistä.
      Albasta olenkin tässä ketjussa aiemmin maininnut.

      • juuu

        All inclusive lomalla oltiin kaverin kans viikko. Hyvä tosiaan jos huoneita rempattu. Ruoka ei hääppöstä ja joka päivä samaa. Jotain pieniä ötököitä oli siellä meidän huoneen lattialla vaikka kuinka paljon, käytiin sanomassa respaan niin monta tuntia saatiin odottaa että käy joku tuholaistorjuja. Sitten jättivät vielä kuolleet ötökät siihen lattialle. Nuoria oli enimmäkseen ja aika moni siellä riehukin, mutta eihän se mua nuorena haitannut mutta ehkä ei lapsiperheille kovin sopiva. En suosittele :D


      • juuu

        Niin ja vielä jatkoa että jos mahdollista ottaa parveke altaille päin niin kannattaa, ellette halua istua parvekkeella kuusen oksien kans ja havuneulasiin astua :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe