Tilitoimistojen hinnoittelu

Etsivän pitäisi löytää

Tietääkö kukaan tilitoimistoo, jolla on sivuillaan hinnasto. Olen etsinyt loputtomiin, mutta silmiini ei ole sattunut hinnastoo. Olis kiva, kun tilitoimistot antaisi jonkinlaista hinnastoo palveluistaan. Miksi niitä ei anneta?

31

14911

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös yrittäjä

      Tilitoimistojen hinnoista ei tahdo saada selvää. Joillakin on ylläpitomaksu ja perusmaksu ja maksu per vienti tai maksu per tosite ja tuntihinta, joka on eri palkkojen laskuun ja eri tositteiden kirjaukseen... Olin itse ainakin ihan out näitten hinnoittelujen kans. Hinnastoja ei kai löydy sen takia, että hinnoittelu on *asiakaskohtaista*. Lopulta löysin kirjanpitäjän, jolla oli selkeä kiinteä kuukausihinta.

      • Etsivän pitäsi löytää

        Joo tohon samaan oon törmännyt itsekin. Kaveri kertoi, ettei voi ikinä tietää: kuinka suuri lasku kirjanpitotoimistolata tulee? Vaihtelee 120-600€ välillä. Riippuu siitä kuinka paljon kuitteja on ja onko sekasin vai järjestyksessä. Musta tollanen 120 euroakin tuntuu aika suurelta. 100 egee tuntuis ihan kohtuulliselta korvaukselta ainakin meikäläisen mielestä. Jos joku vois suositella jotakin toimistoa ottaisin kiitollisena suositukset vastaan.


    • hinnoittelua

      Niin sekavaa hinnoittelua ei löydy mistään muusta palvelusta. Olen todennut sen moneen kertaan. Ei tosiaankaan koskaan tiedä kuinka iso lasku on tulossa. Kerrohan minullekin, mistä saan toimiston, jolla kiintee kuukausihinta? Palvelukaan ei juuri tyydytä, mut vaikee vaihtaa, kun en tiedä parempaakaan...

    • Tilitoimistojen hintavertailu on vaikeaa. Kun vertaatte hintoja, ottakaa huomioon, että tosite on eri asia kuin vienti. Yhdessä tositteessa on vähintään 2 vientiä. Kannattaa myös kysyä, kuuluuko neuvonta hintaan vai laskutetaanko siitä erikseen. Usein on myös niin, että keskustoissa sijaitsevat tilitoimistot ovat paljon kalliimpia kuin syrjäisemmät toimistot tai kotona kirjanpitoa harjoittavat kirjanpitäjät. Sillä ei ole mitään merkitystä, missä päin Suomea kirjanpitäjänne toimii.

    • surffailija

      Tällä toimistolla ainakin hinnasto sivuillaan, mut oli tosi vaikee löytää www.ekv-tilit.fi ei taida paljon mainostaa itseään. Koitin altavistan hakua ja se löysi tän kolmannella kerralla. Olihan siellä muitakin, mut ei valitettavasti suomessa.

      • Epäilijä

        Miksi näit niin paljon vaivaa etsiäksesi ton saitin. Vasta kolmannella kerralla löysit Vistasta? Taidat olla ko. toimiston omistaja!!!


      • pienyrittäjä

        Tuntuu olevan aika kohtuu hinnat ekv-tileillä. Kuitenkin tekevät näköjään "ilmaiseksi" kovin paljon... ei tunnu ihan luotettavalta. Yhtä sun toista tarjotaan ilmaiseksi varsinkín uusille asiakkaille. Maksavatko vanhat asiakkaat sitten sitäkin enemmän?


      • surffailija

        No en ole ko. yrityksen edustaja, mut olen perustamasssa omaa yritystä ja siksi mielenkiinto riitti etsiskelyyn. Se myös ehkä kannatti.


      • myös yrittäjä
        surffailija kirjoitti:

        No en ole ko. yrityksen edustaja, mut olen perustamasssa omaa yritystä ja siksi mielenkiinto riitti etsiskelyyn. Se myös ehkä kannatti.

        Mulla tuli EKV-tileistä mieleen Halpa halli. Joltakin asiakkaalta kuitenkin veloittavat sen, mitä toiselle tekevät ilmaiseksi. Ei ilmaisia palveluja ole olemassa.


      • Mielenkiintoista
        myös yrittäjä kirjoitti:

        Mulla tuli EKV-tileistä mieleen Halpa halli. Joltakin asiakkaalta kuitenkin veloittavat sen, mitä toiselle tekevät ilmaiseksi. Ei ilmaisia palveluja ole olemassa.

        Kävin kans niiden sivuilla ja tuntu ihan mielenkiintoisilta, kun olivat laittaneet hinnaston. Joo tuskin kukaan mitään ilmasta antaa. Ei tosta ole täällä valitettukaan, niin ihan varteenotettava vihtoehto. Onko kellään kokemuksia, miten hinnat nousee?


      • pienyrittäjä
        myös yrittäjä kirjoitti:

        Mulla tuli EKV-tileistä mieleen Halpa halli. Joltakin asiakkaalta kuitenkin veloittavat sen, mitä toiselle tekevät ilmaiseksi. Ei ilmaisia palveluja ole olemassa.

        Mulla ei ole kokemusta kyseisestä toimistosta, vaan toisesta. Sielläkin oli joku tarjous uusille asiakkaille ja kyllä ne hinnat vaan nousi ja palvelu huononi, kun olivat minut asiakkaakseen saaneet. Nyt sanovat, ettei tilitoimistoa voi vaihtaa kesken tilikauden ja muutenkin on toimiston vaihtaminen vaikeaa...


      • Tyytyväinen
        pienyrittäjä kirjoitti:

        Mulla ei ole kokemusta kyseisestä toimistosta, vaan toisesta. Sielläkin oli joku tarjous uusille asiakkaille ja kyllä ne hinnat vaan nousi ja palvelu huononi, kun olivat minut asiakkaakseen saaneet. Nyt sanovat, ettei tilitoimistoa voi vaihtaa kesken tilikauden ja muutenkin on toimiston vaihtaminen vaikeaa...

        Olen aloittanut liiketoiminnan vuonna 1972 ja kirjanpitojani on pitänyt monta eri toimistoa. Aloittaessani kirjanpidon EKV-Tileillä vuonna 2002 oli kuukausimaksu 360mk (60,50€) ja nyt vuonna 2004 tuo 65,00€. Hinta ei siis ole noussut kovinkaan paljon. Joka kuukausi saan palautelomakkeen, jonka myös palautan. Lisäksi saan yhteenvedon kaikista asiakkaiden antamista palautteista. Tätä en ole koskaan saanut muilta kirjanpitäjiltäni, vaikka olen ollut yritäjä jo vuodesta 1972 ja tilitoimistoja on ollut useita.


      • Tyytyväinen
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Olen aloittanut liiketoiminnan vuonna 1972 ja kirjanpitojani on pitänyt monta eri toimistoa. Aloittaessani kirjanpidon EKV-Tileillä vuonna 2002 oli kuukausimaksu 360mk (60,50€) ja nyt vuonna 2004 tuo 65,00€. Hinta ei siis ole noussut kovinkaan paljon. Joka kuukausi saan palautelomakkeen, jonka myös palautan. Lisäksi saan yhteenvedon kaikista asiakkaiden antamista palautteista. Tätä en ole koskaan saanut muilta kirjanpitäjiltäni, vaikka olen ollut yritäjä jo vuodesta 1972 ja tilitoimistoja on ollut useita.

        Mullakin noussut kustannukset vain 3,5€ kahdessa vuodessa. Ovat ainakin tähän asti pitäneet minkä ovat luvanneet. Hyvät kuukausitarjoukset. Lokakuun kirjanpito oli ilmainen ja nyt marraskuussa en maksa palkkojen laskennasta euroakaan. Nämä ovat jotain kuukausitarjouksia. Voi olla muillakin, mutta minulla ei syytä etsiä edullisempaa vaihtoehtoa. Ja tuskin edes löytäisin. Laittakaa toki vinkki, jos edullisempia on.


      • EKV-tilien asiakas
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Mullakin noussut kustannukset vain 3,5€ kahdessa vuodessa. Ovat ainakin tähän asti pitäneet minkä ovat luvanneet. Hyvät kuukausitarjoukset. Lokakuun kirjanpito oli ilmainen ja nyt marraskuussa en maksa palkkojen laskennasta euroakaan. Nämä ovat jotain kuukausitarjouksia. Voi olla muillakin, mutta minulla ei syytä etsiä edullisempaa vaihtoehtoa. Ja tuskin edes löytäisin. Laittakaa toki vinkki, jos edullisempia on.

        Mullakaan ei ole noussut hinta kuin 1,75€ / vuosi. Pidän sitä kohtuullistakin kohtuullisempana.Mulla samoin asiakaspalaute joka kuukausi ja palautankin sen. sit tulee postissa jotain ihmeen laatukyselyitä. niihinkin oon aina vastannut. voin mennä käymään siellä aina kun haluan ja saan vähintään kahvit usein tarjotaan myös lounas lähiravintolassa. Et sillee... en voi muuta kun suositella, kun aloitin toiminnan ite ei tarvinnut huolehtia mistään paperihommeleista. hoitivat kaikki valmiiksi.


      • Varokaa
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Olen aloittanut liiketoiminnan vuonna 1972 ja kirjanpitojani on pitänyt monta eri toimistoa. Aloittaessani kirjanpidon EKV-Tileillä vuonna 2002 oli kuukausimaksu 360mk (60,50€) ja nyt vuonna 2004 tuo 65,00€. Hinta ei siis ole noussut kovinkaan paljon. Joka kuukausi saan palautelomakkeen, jonka myös palautan. Lisäksi saan yhteenvedon kaikista asiakkaiden antamista palautteista. Tätä en ole koskaan saanut muilta kirjanpitäjiltäni, vaikka olen ollut yritäjä jo vuodesta 1972 ja tilitoimistoja on ollut useita.

        Mistä tänne lauantai-iltana tunnin sisällä pöllahti 3 kpl juuri EKV-tilien asiakasta?!


      • Pitkäaikainen
        EKV-tilien asiakas kirjoitti:

        Mullakaan ei ole noussut hinta kuin 1,75€ / vuosi. Pidän sitä kohtuullistakin kohtuullisempana.Mulla samoin asiakaspalaute joka kuukausi ja palautankin sen. sit tulee postissa jotain ihmeen laatukyselyitä. niihinkin oon aina vastannut. voin mennä käymään siellä aina kun haluan ja saan vähintään kahvit usein tarjotaan myös lounas lähiravintolassa. Et sillee... en voi muuta kun suositella, kun aloitin toiminnan ite ei tarvinnut huolehtia mistään paperihommeleista. hoitivat kaikki valmiiksi.

        Ihmettelinkin, miksi EKV-tilit ei ole noussut tämän keskustelupalstan aiheisiin aikaisemmin. Asia selvisi minulle vasta nyt, kun sain laskun heiltä ( oy ja lasku 80 € alv). Kuka muu tilitoimisto tekisi tuon noin halvalla? Olivat laittaneet vasta nyt pystyyn jonkinlaiset kotisivut. Hintapolitiikka on oikea ja palvelu parhaasta päästä (ainakin minun kokemukseni mukaan). Tsemmpiä Heille !!! Kiitos hyvästä palvelusta !!!!


      • samalla asialla
        Varokaa kirjoitti:

        Mistä tänne lauantai-iltana tunnin sisällä pöllahti 3 kpl juuri EKV-tilien asiakasta?!

        Mäkin ihmettelen samaa asiaa!! Sit kävi mielessä toi kateus, mut ei kait se ole sekään??? Porukka on kai vaan alkanut mainostaa palveluitaan, kuka ties???


      • Outoa on
        Varokaa kirjoitti:

        Mistä tänne lauantai-iltana tunnin sisällä pöllahti 3 kpl juuri EKV-tilien asiakasta?!

        No, on outoa, ja kaikki vielä niin tyytyväisiä.


      • Kateellisia
        Varokaa kirjoitti:

        Mistä tänne lauantai-iltana tunnin sisällä pöllahti 3 kpl juuri EKV-tilien asiakasta?!

        eikä puhuta kellekään mitään!!!


      • Niitä on 4
        Varokaa kirjoitti:

        Mistä tänne lauantai-iltana tunnin sisällä pöllahti 3 kpl juuri EKV-tilien asiakasta?!

        No, nythän tyytyväisiä asiakkaita on jo 4. Mitenkäs tosiaan sattuvat viettämään lauantai-iltaa kaikki juuri nyt tällä palstalla. Kukaan heistä ei ollut täällä aiemmin päivällä...


      • Niitä on vain 1
        Niitä on 4 kirjoitti:

        No, nythän tyytyväisiä asiakkaita on jo 4. Mitenkäs tosiaan sattuvat viettämään lauantai-iltaa kaikki juuri nyt tällä palstalla. Kukaan heistä ei ollut täällä aiemmin päivällä...

        No, eihän niitä ole 4, kaikki on saman kirjoittajan tekstejä. Tietysti omistajan. Kyseenalaista mainosta.


      • Haisee
        Niitä on 4 kirjoitti:

        No, nythän tyytyväisiä asiakkaita on jo 4. Mitenkäs tosiaan sattuvat viettämään lauantai-iltaa kaikki juuri nyt tällä palstalla. Kukaan heistä ei ollut täällä aiemmin päivällä...

        En luottaisi kyseiseen firmaan papereitani. Selvästi jotain mätää.


    • Debet

      Olen vasta toimintani aloittanut tilitoimistoyrittäjä ja kovasti kaipaan yrittäjiltä viestejä, miten he hinnoittelun haluavat. Laskutushan on sekavaa, koska asiakkaiden tilanteet jatkuvasti vaihtelevat. Kumpi on parempi työhön todellisuudessa käytetty aika esim. vienti- ja kappaleveloitukset vai könttä, jota esim. vuoden välein tarkistetaan edellisen vuoden toteutuneiden tapahtumien mukaan ? Oletteko huomanneet tarkistavatko tilitoimistot tarvittaessa myös alaspäin hintojaan ? Tällä hetkellä itse käytän simppelisti vain tuntiveloitusta. Sitähän yleisesti muillakin samantapaisilla aloilla veloituksen perusteena käytetään.

    • YEH
    • Not-real

      www.humberg.fi

    • jazer

      Teen itse viennit vuoden varrella 1Office ohjelmalla ja tilitoimiston palvelua (Kymppi-tili oy)tarvitsen tilinpäätöksen,veroilmoituksen tekoon.Mitä pienemmäksi kirjanpito meni,sen suuremmat laskut.2010 tilinpäätös,veroilmoitus 461,30 - tilitoimiston vaihdon jälkeen samat asiat maksoivat 61,50 (hinnoissa alv mukana) eli suosittelen lämpimästi aika-ajoin kilpailuttamaan tilitoimisto palveluja.Voi syntyä yllättävän suuria säästöjä.

    • tilitiimi

      Olemme nuori tilitoimistopalveluja tarjoava perheyritys, mutta kokemusta löytyy jo 30 vuoden ajalta. Tarjoamme laadukasta, asiantuntevaa ja yksilöllistä kirjanpitopalvelua yrityksesi tarpeisiin. Otamme mielellämme uusia asiakkaita hoitoomme. Tarjoamme kilpailukykyisen hinnan!
      p. 050 5488 576
      www.tilitiimiurpilainen.fi

      • fsfsdfdfsdf

        Hinnastossa kannattaa vaan korjata se nykyään voimassa oleva ALV. Se on 24%.


    • yrittäjä

      Kyllä tilitoimistot antaa tuntihinnan ja ne kannattakin kysäistä. Tai jos on könttäsumma kuukaudessa, niin tarkkaan selvittää mitä se sisältää. Lisäksi kannattaa tiedustella että tuleeko aina laksu jos soitat tms. Hinta riippuu myös siitä kuinka hyvin yrittäjä itse osaa paperinsa laittaa - eli aika on rahaa.

    • WeirdNakedIndian

      Oman yritykseni tilitoimistona toimii www.tiliasemahelmi.fi johon olen ollut erittäin tyytyväinen.

    • alaa tunteva

      Tiolitoimiston todelliset kustannukset tietäåä vasta kun verotarkastajat ovat lausuntonsa antaneet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe