Jatkuva mökötys!

Nyt riittää!

Siis mikä perkele naisella on, kun pitää mököttää jatkuvasti ilman mitään syytä? Teki mitä hyvänsä tai miten hyvänsä, aina on mökötys käynnissä. Kun kysyy, mikä vaivaa, vastaukseksi saa vain "Ei mikään!". Sitäkin vastausta saa kiskoa ulos tunnin!

Kokemuksesta tiedän, että silloin vaivaa joku, jos mökötetään, vaikka kuinka se kiellettäisiin. Sitten alkaa tiuskiminen ja möykkäminen, jos erehtyy ilmaisemaan vaikkapa huokaisemalla, että mökötyksen katsominen alkaa riittää.

Alkaa jo hermot mennä tähän touhuun pahasti. Normaalit päivät alkavat olla todella kortilla, vaikka ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi. Suurin osa päivistä menee naisen omituiseen mököttämiseen. Tämäkin päivä on jo auttamatta pilalla!

Alan harkita eroa.

46

7614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      ja jo nyt tuollaista, eroa jos et saa siitä akasta mitään irti. Sellaista normaalia suhdetta osaa sitten taas arvostaa ihan uudella tavalla, kun on löytänyt uuden ja paremman.

    • Mököttämätön

      Toi on valitettavasti niin perkeleen yleistä naisille. Oletetaan että "totta kai miehen pitäisi itse ymmärtää mitä on tehnyt väärin". Siis naisen mielestä väärin.

      Miksi ei uskalleta nostaa kissaa pöydälle ja ihan oikeasti puhua? Ei mies ajattele samalla tavalla kuin nainen joten naiselle itsestään selvät asiat voivat olla miehelle täysin tuntemattomia asioita.

      Mököttäjät saavat minun puolestani mököttää vaikka hamaan hautaan asti, itse en voi arvostaa henkilöä joka luulee saavuttavansa jotain ilman että oikeasti yrittää tehdä jotain sen eteen.

      • nainen muttei "ämmä"

        Oma avokkini ei taasen todellakaan halua että mitään "kissaa nostetaan pöydälle" hän ei halua kuulla syytä mökötykseen eikä puhua omasta mököttämisestään sen enenpää.

        Miehet ovat joko tyhmiä tai sitten tuijottavat niin tiiviisti siihen omaan napaansa etteivät edes ehdi huomata kuinka homma luistaa ihan persiilleen kaiken aikaa,tuo "nosta kytkintä ja eroa" neuvo on kyllä melkoisen syvältä ja niin yleinen neuvo mieheltä toiselle sitten ihmetellään kun siinä uudessakaan suhteessa homma ei toimi,miksi toimisikaan kun ei nähdä omia virheitä vaan tuijotetaan vaan niitä toisen virheitä toistetaan niitä loputtomasti ja vaihdetaan aina naista kun homma alkaa karkailla käsistä.

        Menkää miehet nyt vähän itseenne ja miettikää mitä itse teette väärin minun puolestani myös miespuoliset mököttäjät ja juputtajat saavat mennä hornantuuttiin josseivät ymmärrä sen enenpää OIKEASTI yrittää jotakin tehdä asioiden eteen....


      • dfhdf
        nainen muttei "ämmä" kirjoitti:

        Oma avokkini ei taasen todellakaan halua että mitään "kissaa nostetaan pöydälle" hän ei halua kuulla syytä mökötykseen eikä puhua omasta mököttämisestään sen enenpää.

        Miehet ovat joko tyhmiä tai sitten tuijottavat niin tiiviisti siihen omaan napaansa etteivät edes ehdi huomata kuinka homma luistaa ihan persiilleen kaiken aikaa,tuo "nosta kytkintä ja eroa" neuvo on kyllä melkoisen syvältä ja niin yleinen neuvo mieheltä toiselle sitten ihmetellään kun siinä uudessakaan suhteessa homma ei toimi,miksi toimisikaan kun ei nähdä omia virheitä vaan tuijotetaan vaan niitä toisen virheitä toistetaan niitä loputtomasti ja vaihdetaan aina naista kun homma alkaa karkailla käsistä.

        Menkää miehet nyt vähän itseenne ja miettikää mitä itse teette väärin minun puolestani myös miespuoliset mököttäjät ja juputtajat saavat mennä hornantuuttiin josseivät ymmärrä sen enenpää OIKEASTI yrittää jotakin tehdä asioiden eteen....

        Tuliko mieleen, että mökötyksen syy ei välttämättä ole miehessä tai että se syy onkin vain naisen päässä? On nimittäin tullut tavattua sellaisia skitsoja, ettei mitään rajaa.


      • Easyl
        dfhdf kirjoitti:

        Tuliko mieleen, että mökötyksen syy ei välttämättä ole miehessä tai että se syy onkin vain naisen päässä? On nimittäin tullut tavattua sellaisia skitsoja, ettei mitään rajaa.

        Toisaalta mökötys on naisen päässä, ja silloin, kun nainen mököttää, niin se ei välttämättä ole miehen vika. Onhan miehilläkin huonoja päiviä, naiset vaan ottavat sen raskaammin.
        Itsekin mököilen, ja välillä se on kyllä vain päässäni, eikä miehessäni ole mitään vikaa. Ehkä edustan juuri tuota naistyyppiä, mistä puhuit, mutta osaan lopettaa mököttämiseni heti, kun kultani sanoo ns. "taikasanan"


      • Meisseli
        Easyl kirjoitti:

        Toisaalta mökötys on naisen päässä, ja silloin, kun nainen mököttää, niin se ei välttämättä ole miehen vika. Onhan miehilläkin huonoja päiviä, naiset vaan ottavat sen raskaammin.
        Itsekin mököilen, ja välillä se on kyllä vain päässäni, eikä miehessäni ole mitään vikaa. Ehkä edustan juuri tuota naistyyppiä, mistä puhuit, mutta osaan lopettaa mököttämiseni heti, kun kultani sanoo ns. "taikasanan"

        Olen rehellisesti vitun väsynyt mökötteliviin ämmiin, joihin ei saa mitään kontaktia kun ne vaan istuu ja näyttää vittumaista naamaansa. Mitä järjeä tollaisessa pahojen päähän kasailussa on.


      • kyllästynyt.....

        pitääkö sitä täällä ruikuttaa jos muija mököttää,ette osaa selvittää välejä muuten,kuin että äijä kirjottelee tänne??? aika lapsellista touhua...oletko kenties joku 12wee jätkä??? =) heheh...!!!


      • justniinja
        dfhdf kirjoitti:

        Tuliko mieleen, että mökötyksen syy ei välttämättä ole miehessä tai että se syy onkin vain naisen päässä? On nimittäin tullut tavattua sellaisia skitsoja, ettei mitään rajaa.

        Joo, mököttämisen ja kiukuttelemisen taidon naiset kyllä osaavat. Miehet toimivat ja puhuvat suoraviivaisesti ja naisten juttuja pitäisi itse arvailla ja miehen tehtävänä on suostua naisten oikkuihun. Naiset eivät ymmärrä, ettei mies ole mikään ajatustenlukija eikä miehen tehtävä ole pelkästään miellyttää naista ja alistua kaikessa naisen tahtoon ja kuljeskella teattereissa. Lähtisivät itse mukaan kalaan jos haluavat seuraa omiin juttuihinsa. Kyllä ihmissuhteet perustuvat kompromisseihin ja vuorovaikutuksiin ja siihen, että asioista puhutaan suoraan ja otetaan kaikki osapuolet huomioon. Naisille tämä tuntuu olevan ylivoimaisen vaikeaa ymmärtää.


      • Revisiitä-jososaat

        Syy saattaa olla "naisen päässä" mutta avaimet syihyn ja syiden poistamiseen ovat yleisesti ottaen sillä parisuhteen toisella osapuolella, jonka "kompromissit" ovat pääsääntöisesti sitä luokkaa että kalaan voit kanssani tulla mutta minä en mihinkään teattereihin lähde. Poikkeukset vahvistavat säännön tässäkin aiheessa.


      • Elävästäelämästä

        Kuule ota syliin ja helli, sillä se lähtee vaikka päivä olis ollut miten hankala, nimimerkillä kokemusta on 🌞


      • Anonyymi
        nainen muttei "ämmä" kirjoitti:

        Oma avokkini ei taasen todellakaan halua että mitään "kissaa nostetaan pöydälle" hän ei halua kuulla syytä mökötykseen eikä puhua omasta mököttämisestään sen enenpää.

        Miehet ovat joko tyhmiä tai sitten tuijottavat niin tiiviisti siihen omaan napaansa etteivät edes ehdi huomata kuinka homma luistaa ihan persiilleen kaiken aikaa,tuo "nosta kytkintä ja eroa" neuvo on kyllä melkoisen syvältä ja niin yleinen neuvo mieheltä toiselle sitten ihmetellään kun siinä uudessakaan suhteessa homma ei toimi,miksi toimisikaan kun ei nähdä omia virheitä vaan tuijotetaan vaan niitä toisen virheitä toistetaan niitä loputtomasti ja vaihdetaan aina naista kun homma alkaa karkailla käsistä.

        Menkää miehet nyt vähän itseenne ja miettikää mitä itse teette väärin minun puolestani myös miespuoliset mököttäjät ja juputtajat saavat mennä hornantuuttiin josseivät ymmärrä sen enenpää OIKEASTI yrittää jotakin tehdä asioiden eteen....

        Juuri noin tein, jatkoin matkaani vapaana miehenä, eläen itselleni ja jättäen murheet ja turhautumiset naisen kanssa taakseni. En koe menettäneeni mitään koska tuollaisessa suhteessa pillu olikin ainoa positiivinen asia lopulta ja sen voi korvata kädellä ja liukkarilla.

        Vahingosta viisastuneena en edes harkitse suhdetta vaikeiden naisten kanssa. Tai oikeastaan ole enää edes kiinnostunut naisten kanssa toimimisesta, niin vähän naisista on minulle mitään iloa tai hyötyä ollut. Pelkkiä ongelmia ja draamoja. Valuvikoja ja toimimattomuutta.

        Pidän toki ovea auki mutta voin vannoa että kynnys on naurettavan korkea.


    • Rate

      Nosta kytkintä. Vielä löydät auringonpaisteenkin.

    • Timo.76

      Naisen mielestä olet nyt tehnyt jotain todella väärin tai sitten teet koko ajan jonkin asian väärin. Jos et itse nyt vihellä peliä poikki ja nosta kytkintä. Ei mene aikaakaan, kun naisella on jokin helkkarin hörhö, joka ei tajua olla sekaantumatta varattuihin, kainalossa.

      Ja vaikkei sellaista törppöä (aina niitä on) löytyisikään, jatkuu se mökötys kunnes makaat 3 metriä maan keskipistettä kohden.

    • enää

      Älä harkitse enää vaan nosta sitä kytkintä.
      Tuo on iänikuinen ja maailmanalun aikainen miehen syyllistämällä alistaminen.
      Se alkaa pienistä asioista ja johtaa tohveliorjuuteen ja silloinkaan siippasi ei ole sinuun tyytyväinen.

      Metsässä on paljon muitakin puita ja ei kannata kuvitella joku olisi se ainoa oikea jolta kuuluu sietää kaikki.
      Lyhyt aikainen hiljaisuushoito kuuluu asiaan ja taudinkuvaan mutta pitkittyessään viittaa raskaisiin mokiin joista on vaikea olla tiedostamaton.
      Jos et ole pahasti mokaillut niin veikkaisin,etää olisi aika lähteä metsästämään.

    • Ella

      Ja eroa siitä henkilöstä ja äkkiä!!! Mököttäjät eivät muutu koskaan, ne voivat olla mitä ihananpia ihmisiä silloin harvoin kun ovat normaaleja, mutta muuten pilata monien elämän! Ja elämästä saattaa tulla yhtä perkeleen joka ikisen sanan kyttäämistä, että olikohan nyt oikein...

    • tuttua

      On niin tosiaan tuttua, onneksi on naisia joilla tuo sanainen arkkua aukeaa muutenkin kuin nalkuttaakseen, ihan vaan puhuakseen asioista.

      Minulla on teoria että tuollaiset mököttäjät rakastuvat vain omiin unelmiinsa, eivät varsinaisesti mieheen, sitten kun on pieninkin asia pielessä tässä suuressa unelmassa, niin sitten muhistaan nurkassa. Sehän on ilmiselvästi miehen vika, olisi ollut niin helppoa tehdä vain pilkulleen niinkuin nainen tahtoo, aika fakiireja nuo miehet, lukevat kyllä ajatuksia mutta eivät sitten tee mitään!

      Tämähän on testattu myöskin koirilla muuten, eli rangaistaan koiraa satunnaisesti ilman mitään syytä, ja kaikesta mitä se tekee, oli oikein eli väärin, koirasta tulee erittäin lyhyessä ajassa raivohullu.

      vrt. se naapurin hullu koira joka räyhää häkissä, ja jota taputetaan kerran kuukaudessa.

      • N23

        ... ajatelleet, että jospa tuo mököttäminen on vain huomion hakua ja omaa epävarmuutta? Mökötys saattaisi loppua muutamaan hellään sanaan ja suukkoon. Mutta yhdyn kyllä edellisiin puhujiin siinä, että mökötys on meille naisille aivan liian yleinen tapa. En ole vielä tavannut miestä, joka sitä harrastaisi.


      • nainen
        N23 kirjoitti:

        ... ajatelleet, että jospa tuo mököttäminen on vain huomion hakua ja omaa epävarmuutta? Mökötys saattaisi loppua muutamaan hellään sanaan ja suukkoon. Mutta yhdyn kyllä edellisiin puhujiin siinä, että mökötys on meille naisille aivan liian yleinen tapa. En ole vielä tavannut miestä, joka sitä harrastaisi.

        Mieheni on mököttäjä. Minä en ole.
        Joten molemmista taitaa löytyä.


    • ja kysypäs että mikäs nyt mättää...

      se luultavasti nousee siitä pois, mut otat sen uudelleen syliin.

      sitten hän luultavasti suuttuu mutta pidäpä äkäpussia sylissä hetkinen ja kysy että mikä ihme nyt on hätänä?

      parin yrityksen jälkeen yleensä jonkilaista keskustelua on saatu aikaan, siis huutamista ja riitelyä ei tässä lasketa mukaan

      • Maas

        Jos jo parin kuukauden jälkeen mökötetään säännöllisesti, parin vuoden säteellä joka asiasta mökötetään ja kaikki on kuulemma päin persettä. Tee hyvä mies itsellesi palvelus ja heitä ämmä menemään ja ota joku toinen!!!

        Miesten on syytä alkaa pitämään puoliaan näitä suomimuijia vastaan!


      • Minnie

        No juu, täytyy myöntää, että tulee aika ajoin mököteltyä :| Usein vika omassa päässä, mutta kyllä te miehet osaatte joskus käyttäytyä tai sanoa myös jtn sopimatonta, joka ei ehkä teidän mielestänne loukkaa naista...mutta jos nainen kokee itsensä loukatuksi, niin mitä siinä sitten pitäis tehdä? Sanoa että nyt kyllä loukkasit? Sitten mies tokaisee tyyliin, elä nyt kehtaa :D Ei siinä kamalasti sitten huvita rueta asiasta "keskustelemaan".

        Mutta itsekin koitan hillitä tuota mökötystäni ettei se menisi liiallisuuksiin :)

        Frederico, kuulostipa ihanan tutulta tuo :D Oma poikaystäväni tekee aika useinkin noin, että vetää syliin..sitten minä tietysti hieman laitan vastaan, mutta se vaan vetää uudestaan..Sitten siinä sylissä onkin jo ihan mukava olla ja tulee parempi mielikin :)


      • Japash

        Olen Fredericon kanssa samaa mieltä..
        Hellyys ja kysely on ratkaisu tähänkin ongelmaan..

        Kumpikin sukupuoli osaa mököttää ja
        aivan yhtälailla molemmilla pitäisi pienen hellyyden osoituksen avata sanallinen arkku tai ainakin palauttaa hymyn naamalle.. =)


    • Janne

      Minulla oli sama tilanne naiseni kanssa,mutta juteltiin asiasta paljon, ja loppujen lopuksi selvisi syykin,nainen oli puutteessa,koska minä olin aina niin väsynyt niin en jaksanut harrastaa mitään.Myös työ stressi vaikutti mököttämiseen ja se kun olin aikas paljon poissa kotoa siis vaan muutamia tunteja mutta alkuvaiheessa seurustelua hän olisi vaan halunnut olla minun kanssa ja tuntea läheisyyttä,asia korjaantui kun viihdyin enenmmän kotona naiseni kanssa,teimme kaikkea kivaa yhdessä ja mökötys loppui!Että vika ei ole pelkästään aina naisessa vaan myös miehessä,joten mieti oletko itse täydellinen kumppanillesi,annatko sille kaikkea mitä hän vaatii,vaikka itse itse olisit onnellinen ja saat kaikkea mutta naiset vaatii aina enemmän! Mutta muista ei nainen vaihtamalla parane!

      • Ehhehe...

        Vai ei nainen vaihtamalla parane? Kyllä vaan paranee! Exä oli valehteleva, kiero, tunnevammainen ja huoraava ämmä ilman omaatuntoa! Kyllähän tuo vaihtamalla parani. Nykyinen on aivan toista maata.


      • Janne
        Ehhehe... kirjoitti:

        Vai ei nainen vaihtamalla parane? Kyllä vaan paranee! Exä oli valehteleva, kiero, tunnevammainen ja huoraava ämmä ilman omaatuntoa! Kyllähän tuo vaihtamalla parani. Nykyinen on aivan toista maata.

        Kyllä joskus nainen vaihtamalla paranee ja hyvä jos Teidän tapauksessa niin on käynyt,pidä sitten tästä naisesta kiinni,jos se on sinun lainen nainen!Rakasta ja pidä huolta hänestä ja muista yhteistä aikaa ja tekemistä,hyvä siitä tulee!


    • Liisa

      Onhan vikaa myös naisten päässä jotka tottakai puretaan miehelle jos ei ole kavereita jolle purkaa pahaa oloa,joko sun pitää vaan auttaa ja kestää rakkaasi rinnalla tai sitten unohtaa, mutta jos olet onnellinen ja rakastat naistasi niin oletko valmis heittämään kaiken hukkaan`???

      • mimosa

        no huh huh...on sullakin syy, heittää nainen pihalle... onko kaikki sen arvoista, et mökötyksen takia muija pihalle??? kato jäbätsy peilii,enne kuin olet heittämässä muijaasi pihalle...


    • mimosa

      no huh huh...on sullakin syy, heittää nainen pihalle... onko kaikki sen arvoista, et mökötyksen takia muija pihalle??? kato jäbätsy peilii,enne kuin olet heittämässä muijaasi pihalle... ootko miettinyt että oisko sussa vaikka vikaa? Vai oletko itse täydellinen että se ei voi johtua susta! No naisissahan se vika aina on!

    • -Utelias-

      Oletko saanut täältä apua suhteeseen ja siihen liittyviin ongelmiin? Kuinkas teillä nyt menee, vieläkö sama meno naisella jatkuu?

    • *utelias*

      Onko teidän suhde yhtään parempi tällä hetkellä? Onko naisesi mieliala parempi vai vieläkö hän mököttää? Toivon kaikkea hyvää teille ja annan muutaman vinkin, meidän alkuvaiheen kankeus parani sillä kun tehtiin kaikkea kivaa yhdessä,käytiin kaupoilla, lenkillä,elokuvissa ja muuten vaan istuttiin kotona ja herkuteltiin,näillä saa suhdetta aina vähäksi aikaa piristettyä! Toivon ainakin että et eroa naisestas, jos hän on sinulle muuten hyvä,mutta itse sinä parhaiten tiedät mitä teet! Hyvää jatkoa!

    • Valveilla

      Huomasin omallakohdallani että vaimo toistuvasti mökötyksellä sai minut ns. Ryömimään ja matelemaan hänen edessään ja pyytelemään anteeksi kaikkea mahdollista ja mahdotonta maan ja taivaan välillä. Tätä jatkui joskus viikkoja junnes yhtäkkiä, ilman selitystä kaikki vaan kääntyi itsestään jotenkuten normaaliksi. Meillä on 5 lasta ja niiden etu on aina jäänyt näiden episodien varjoon. Siispä jatkoin sitä nöyrtymistä ja alentumista lasten takia. Nyt kun nuorimmaiset tuli aikuisikään niin uskalsin lopettaa mielistelyn ja matelun..siitä seurasi " ruuvin kiristystä ja kovempia otteita.töistä tultuani menin keittiöön jossa hän istui...otin kahvia. Välittömästi hän poistui olohuoneeseen niskaan nakellen mielenosoituksellisesti. Hetken päästä menin olohuoneeseen aikomuksena katsoa uutiset. Vaimo poistui välittömästi jalat tömistäen makuuhuoneeseen ja paiskasi oven perässään kiinni.... koitti ilta ...Yritin hiippailla omaan sänkyyn aiheuttamatta häiriötä...ja mielestäni onnistuin siinä hyvin. Hetken aikaa liikkumatta ja varovasti hengittäen luulin voivani nukahtaa siihen.. kunnes hän mielenosoituksellisesti peittoja paiskoen ryntäsi ylös sängystä tuiottaen murhaavasti ...viha silmistä leiskuen . .. ovi rysähti kiinni.töms töms töms. ....vuosia meni näin mutta eräänä päivänä minun tililtäni oli hävinnyt tuhansia euroja joita olin kerännyt talomme pakollista korjausremonttia varten. Yritin tiedustella rahojen kohtaloa . Vastaus kuului niin kuin aikaisemminkin. ..."mitä vittua se sulle kuuluu"aikaisemmin kun lapset oli ihan pieniä löysin yövuoron jälkeen avioerolapun keittiön pöydältä ja yllättyneenä yritin ottaa selvää että " mistä on kysymys"., vastaus oli " mitä vittua se sulle kuuluu". " Ja nyt viimeisenä olen kuullut olevani psykopaatti narsisti väkivaltainen pedofiili , että on tässä varoittava esimerkki miehestä joka on ollut liian kauan tyhmä ja kiltti. Nyt tämä kyseinen nainen on saanut vakuutettua meidän yhteisen jälkikasvun siitä että siihen hullun ei saa pitääitään yhteyttä. Kerroin tän jutun eräälle kallonkutistajalle joka lohdutti minua näillä sanoilla ." Voi voi onpa sillä sinun vaimolla paha olla".....

      • ainakoukonsyy

        Minusta vaikuttaa siltä että perheenne narsisti on vaimosi. Tottakai hänellä on paha olla ellei voi ohjailla sinua miten tahtoo enää kun vallankäyttö loppui, aika ihme terapeutti sanoisin.


    • Valveilla

      It runs in a family! ! Anoppi sekoili vaihdevuosien vaivoissaan ja appiukon kanssa juteltiin ennen hänen kuolemaansa (keuhkosyöpä). Julle oli vilpitön oluen ystävä mutta loistava isäpuoli tytärpuolelle (minun vaimo).!
      Julle kertoi havaitojaan . Hänen vaimonsa kasvattajan taidot olivat herättäneet hilpeyttä/hämmennystä kautta linjan . Hän oli saanut kattavan kuvan tytärpuolestaan vuosien varrelta ja sairaalassa maatessan halusi jakaa mielipiteensä ja nyt vuosien jälkeen ymmärrän ne varoituksen sanat,, tosin auttamattomasti liian myöhään.....
      Mökötyksen voima on ihmeellinen.. Itselläni ei ollut omassa suvussani koskaan tullut mitään vastaavaa eteen ,eikä suvustamme löytynyt ketään jolla olisi kokemusta vastaavasta kaiken tuhoavat käytöksestä. Siispä tähän tilanne katsaus! Vaimo on ilmeisesti muuttanut pois talostamme. Ehkä joskus kesä-heinäkuussa????
      Kaksostyttäristämme toinen on eristäytynyt johonkin. Ei saada yhteyttä millään olemassaolevalla laitteella. Toinen Kaksonen jossain psykiatrisessa laitoksessa....?? Puhuu siellä mielikuvitusjuttuja maan ja kuun väliltä....Muut lapset täysin äitinsä talutusnuorassa... mistä vaan haluaisin saada jonkun tiedon murusia niin silmät voitonriemuisena lasten äiti mökötyksen lomasta toitottaa ylpeänä....MITÄ SE SULLE KUULUU!!!!

    • Eimöllötäenää

      Miksi täällä puhutaan naisten mököttämisestä ikäänkuin mieähet eivät tekisi sitä yhtä lailla? Ja paljon pahemmin / 'paremmin'.

      Kun meillä siippa aikoinaan möhläsi viikkotolkulla, niin lopuksi annoin sen möllöttää; oma moka. Sanoin myös ääneen, että voit jatkaa vaikka hamaan hautaasi asti, mihinkään asiaan sillä ei ole vaikutusta. Sitten jatkoin omaa elämääni niin kuin mitään mieästä ja mökötystä ei olisi ollut olemassakaan.

    • eimököttävä

      Ohhoh! Onneksi meillä ei mökötetä, kummallekkin täysin outo ajatus. Meillä puhutaan ja joskus riidellään kovaan ääneen mutta asiat puidaan ja paha olo puretaan. Täytyy ylistää miestäni koska niin huippu tyyppi hän on!

    • Unisex

      Jos vain annan hänen mököttää ja en huomioi hänen mökötystään, mihin se johtaa? Onko tämä hyvä tapa päästä mökötyksestä eroon, vai jonkin pahan alku?

      • Eitartteollasamanlainen

        Mitä helwetin pahaa siitä voisi seurata että jatkat omaa elämääsi välittämättä jonkun ulkopuolisen mustasta mielen maisemasta? Jos ns. aikuinen ihminen ei kykene muuhun kuin mökötykseen niin ihan vain oma mokansa.


    • kokemustaon

      Naiset on naisia vähän niinkun pojat on poikii. Annetaan vaa niide elää sitä mökötys elämää ja me eletään omaa. en kuitenkaa suosittele eroomaan kosk sä kuitenkin rakastat sitä naista joten mökötys ei oo syy erota. Ite en ainakaa eroo mun murust vaik se haluiski tappaa mut :)

    • Pikkupökkis

      Antakaa mököttää.

      Tehkää välillä itsekkin sitä mikä kiinnostaa ja antakaa naisen tehdä sitä mikä kiinnostaa.

      Jos jollekkin mökötys on kaikista kivaa, niin sitten sitä :)

    • möaslmföasgäa

      Tää jatkuva mökötys. Tuntuu että se tulkitaan normaaliksi arjen käytökseksi. Jos mun puoliso jatkuvasti mököttäisi tai itse sitä tekisin, niin kyllä heräisi kysymys että onko nyt toinen perustavalla tavalla tyytymätön parisuhteeseen.

      • Pikkupökkis

        Voihan sitä olla tyytymätön vaikka jätteiden lajitteluun omassa kaupungissa ja tehdä "power-mökötystä" asian muuttamiseksi.

        Ei se mökötys välttämättä ole puolisoon kohdistuva vaikka se kohdistuu puolisoon. Naisen logiikkaa ;)


    • Narsistinmies

      Narsisti vaikuttaa olevan munkin muija. Onneksi ei ole enempää
      lapsia kuin yksi joka kohta 18.
      Ei todellakaan osaa olla millään lailla mieliksii. Ihan sama mitä tekee, se kaikki on väärin.
      Ei koskaan kuule sanaa kiitos vaikka en sen takia toki mitään teekkään mut kuitenkin
      itse kiitän jos on aihetta. Sama jos uhraan vähäistä omaa vapaa ja lepoaikaani hänen vuokseen.
      Siitä saa vaan haukut ja syytökset ninkaansa.
      Jos ei esimerkiksi hänen itsensä pesemissä vaatteissa voi istua hänen autoon koska se likaantuu
      niin jossain on vikaa. Täytyy ihmisellä olla todella heikko itsetunto.
      Puhua ei voi mistään eikä millään tavalla. Olen kuitenkinkokeillut kaikin keinoin.
      Kunhan tuo nuorin täyttää 18 olen valmis jättämään kaiken taakse.
      Paremmin pärjään yksin ja on kuitenkin lapsen kanssa hyvät välit ja voi puhua
      ihan mistä vaan. Yritti muija kyllä lastakin saada mua vastaan mut eipä tainnut onnistua
      ja ilmeisesti se näyttää vielä lisää kiukuttavan. Yhdellä aikaa kyllä näytti siltä että
      myös lapsi kääntyisi mua vastaan mut nyt onneksi ymmärtää jo paremmin tosiasiat.
      Näin täällä. Mut sanoisin että jos toinen alistaa, syyttelee ja haukkuu omaa
      perhettä eikä puhuminen tai mikään auta niin on parempi jättää se kaikki.
      Tilanne ei koskaan korjaudu kuitenkaan. Olen kestänyt tätä vain lapsen takia
      ja nyt on aika elää itselle. joskus tuntuu että hukkaan elettyä aikaa mut minulla on
      kuitenkin Lapsi joka merkitsee paljon ja joka ymmärtää kuitenkin minua.

    • Nowomannocry

      Lasse Lehtinen kirjoitti jo 20 v sitten: yhä useampi kiltti mies huomaa tulleensa hyljätyksi kovemman kundin vuoksi. Vain vanhat naiset hyväksyvät nössönkin. Naiset rakastuvat renttuihin, sanotaan.
      Joskus tuntuu, että viinan ja väkivallan saa helpommin anteeksi kuin kiltteyden.

      Seksipalstoilla on monta kertaa nähty naisten sanovan " on ihanaa, kun mies ottaa vallan sängyssä". Onko näin? Ja olisko väärin sanoa "on ihanaa, kun mies ottaa vallan 24/7"?

      Olen mietiskellyt omia pieleen menneitä suhteita ja yhteiseksi nimittäjäksi en löydä muuta selitystä kuin kiltteys/hyväntahtoisuus.

    • eimöksöille

      Mökötys on myöski henkistäväkivaltaa. Lapsen raivoa. Ei aikuisen ihmisen toimintaa. Jos on muutenki vaikea ihminen niin lähtekää. Lähtekää ajoissa. Harva väkivaltainen paranee. Pahenee kyllä. Möksöllekään ole hyvä kun on joku joka ottaa sen vastaan. Joilleki vain ei sovi parisuhteet. Ansaitsette parempaa. En möksötä ja tunnen monta muutaki jotka ei tai kohtuudella. Älkää jääkö ymmärtään.

    • Anonyymi

      Oma akka mököttää kun sillä on tylsää

    • Anonyymi

      Tappio nopeasti, suhde poikki ja kokeile toisenluonteisen kanssa uudelleen jos nyt edes jaksaa kiinnostaa. Asiat eivät korjaa itse itseään ja jos luonteessanne tai suhdetoteutumissanne on noin paha juopa niin kummallekin parempi vain lopettaa tuo kärsiminen.

      Miesten ikuinen taipumus on odottaa asioiden korjautuvan ja uskoa että tekohengitys toimii. Ei toimi, lusikat jakoon ja kohti vapaata ja fiksua elämää ja uudenlaisia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe