Isabellan tissit on ihanat !

RintaLiina

Mulla on itselläni lähes samankokoiset tisut ja nautin suunnattomasti kun hyväilen rintojani ja puristelen nännejäni kun ne kovettuvat kiihottuessani ,yleensä mä voitelen nännit ja rinnat oliiviöljyllä sen jälkeen kiihotus on aivan huimaa luokkaa,saan orgasmeja peräkkäin pelkästä rintojeni rajusta hieromisesta ,ja se on todellakin ihanaa,nytkin mä tulen AAAAAAAAAAAAHHHHH IIIHAANAAAAA

19

1407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnWilson

      Itse tunnen Kirsin eli Isabellan ja minulla on tapana pitää hauskaa hänen tisseillään. Välillä hiivin aamulla hänen huoneeseensa ja herätän hänet nuolemalla hänen valtavia tisuja ja puristelemalla persettä. Joskus nussin häntä tissien väliin jota Kirsi rakastaa yli kaiken. Harrastamme myös normaalia seksiä jossa yleisin asentomme on takaatapäin ja ratsastaminen. Kirsin pillua on myös kiva nuolla koska hän squirttaa aina suoraan naamaani heh. Lopetamme aina "hommat" siihen että heitän mällit häneen tisseilleen ja välillä naamalle tai jopa hänen sisälleen.

    • Lipomaattila

      Kovettuuko Isben nännit aivan kivikoviksi kun niitä näykkii hampailla hellästi ja turpoaako sen mahtavat nännipihat aivan luonnottoman kokoisiksi kun niitä lipoo kielellä rajusti ????

    • pinninäha
    • TarjaLesbian

      Liian isot

    • LauraBirniö

      Niin on ,Isabellan rinnat ovat pystyssä taivasta kohti ja nännit ovat kivikovat

    • JättiläisNänni

      Mä sain kerran nuolla ja imeä Isabellan jätti-nännejä dtm - yökerhossa ja tarkemmin sen vessassa.Olin nuollut nännipihoja ja siirtynyt juuri nännien kimppuun kun Isabella sai järkyttävän orgasminsa ja silloin nännit turposivat ainakin kaksi kertaa normaalia isommiksi ja olin vähällä tukehtua kun puristin Isben molemmat rinnat yhteen ,jotta sain myös molemmat nännit yhtä aikaa suuhunii ,sitten siirryin Isabellan vulvan kimppuun ja työnsin koko kämmeneni sinne ja jatkoin pumppaamista kunnes Isabella huusi suoraa huutoa ja sai valtaisan orgasmin taas ja valui käsilleni kuin putous ,nuolin vielä Isabellan hikisen vartalon kuivaksi kielelläni ja sitten me poistuimme rakastelemaan Isabellan Lauttasaaren asuntoon ,jossa saimme parikymmentä rajua orgasmia ja makasimme hikisinä ja raukeina toisiimme liimaantuneina lemmennesteistämme.Aamulla Isabella nuoli minua kun heräsin ja se oli elämäni ihanin herätys ja laukesin rajusti miltei heti ja Isabella joi lemmennesteeni samalla kun hän masturboi valtavan suurella mustalla dildolla ja hänkin sai rajun orgsasmin jälleen ja tätä jatkui koko kuukauden Lauttasaaren piilopirtissämme

    • Naapurisopuako?

      Asun Isabellan naapurissa seinän takan ja alan pikku hiljaa kyllästyä tuohon voihkeeseen ja kiima-huudahduksiin se on joka öistä ja jos Isabellalla ei ole kämpillä lesboa följyssä niin sitten se runkkaa ja huutaa suoraa huutoa HUh HUh ja voi voi

    • GitteNN23

      Mä voisin tulla teille kuuntelemaan sitä Isabellan ihanaa voihketta ja mä voisin laittaa sutkin huutamaan suoraa huutoa nautinnosta ,saanhan tulla ,soita mulle sähän tunnet mut ja mä tunnen sut Hrrrrrrr mä valun jo nyt OOOOH ???

    • Naapurisopuako?

      Kiitos vaan kauhiasti ,mutta mä olen siirtynyt jättiläsiryhmyriin ja lesbo-filmeihin ne auttaa mua tulemaan joka päivä satoja kertoja peräkkäin OOOH !

    • Annika S.13

      Mikä ihme tuo jättiläisryhmyri oikein on ,kun se esiintyy täällä palstalla monessakin kirjoituksissa

    • LesboGitta15

      Se on vähän niin kuin lasten hiekkalapio ,mutta suippo ja pitempi ja yleensä musta ja sillä vedellään vulvassa edestakaisin kunnes tullaan ja lujaa ,pitää vaan muistaa että äippä ja iskä ei saa nähdä sitä ?????

    • tyhmät

      Sen nimi on pirjo

    • Sebastian_Vuorela

      Eih, jumalauta! Onks ne yhtä ihanat kuin Monicalla? Jos on, niin mäkin voisin tulla niitä hypistelemään ja lutkuttamaan.

      P.S. Miks tohon nimimerkkiin ei voi kirjottaa nimeään välilyönnin kera?

    • Pirjo_Luokkanen

      No on teillä kirjoitukset!

      • Sebastian_Vuorela

        No on meillä. Kato, Pirjo alias Isabella! Miten hurisee? Sun poikas aika välillä kyselee sua, mutta sua on käyny tuuraamassa yks Moonica, joka leikkii joskus Oliverin kanssa ja yleensä mun kanssa. Blondi sekin.

        Et kuule usko, mutta mutsi on seonnu sellaseen 30 vuotta itteään nuorempaan liimatukkaan. Nikkiseks sitä sanotaan, mutta tiedä häntä, onks se sen oikee nimi. Äijällä on aika rikollinen menneiysyys, niinku eräällä Isabellallakin.

        No mutta oli kiva kuulla susta. Mä meen nyt jatkamaan karaookee Eliaksen ja sen exän kanssa. Rokken-rooolll...ja skool. Hyvää viskiä! Ai niin, sähän olit viininlipittäjiä.


    • Voi, sähän oot onnellinen, kun noin saat nauttia. Ja minä olisin onnellinen, jos sulle saisin kans noin tehdä.

    • Eräs_mies

      Panettaa, miten siihen Pirjoon eiku siis anteeks Isabellaan sais yhteyden. Minäkin haluaisin naida sitä tissien väliin ja kokeilla vähän kaikenlaisia asentoja.

    • 0Iehyvä

      Anteeksiantamattomuudeksi ne riittävät.

    • TullaanVaan

      Nännipihani turpoavat aivan hirveästi kun luen tätä palstaa ,nyt täytyy soittaa sairaalan päivystys-numeroon mutta sitä ennen tulen vielä pari kertaa OOOOOOOHH !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe