Olen tullut siihen tulokseen, että woohoon ihailija vainoharhaisesti stalkkaa ketjuja, luullen ja syytellen, kaikkia kirjoittajia yhdeksi ja samaksi henkilöksi ja paketin postittajaksi.
Kenelläkään muulla ei vaan voi olla aikaa eikä motivaatioita harhaisesti stalkkailla koneella 24/7 & 365 päivää vuodessa.
Tälläisen harhaisen ihmisen vihakampanja kaikkia muita kommentoijia kohtaan, pistää tietysti miettimään hänen henkistä tilaa.
Harhaluuloisuus häiriöstä kärsivällä on alttius tulkita ympäristön tapahtumat ja ihmisten eleet (merkityselämykset ja suhteuttamisharhat) jotka tukee heidän heidän uskoaan.
Tuloksena on usein riitaisat väittelyt ja syyttelyt: olet pervo paketin lähettäjä, et ole käynyt peruskoulua, olet white trash, olet hoidon tarpeessa, olet vainoja ym kommenteista poimittuja sanontoja.
Viljelee melkein joka kommentissaan sanaa vainoaja tai stalkkeri.
Vainoharhaisessa eli paranoidisessa muodossa henkilö kokee että häntä tai jotain hänen läheistä vainotaan
Harhaluulojen sisällöt ovat monimuotoisia ja harhaluulot voivat yhdistyä toisiinsa. Harhaluulot ovat kokijansa mielestä täysin totta.
Harhainen henkilö ei myöskään ymmärrä palstan sääntöjä: Palstalla ei saa:
-Hyökätä toisia käyttäjiä vastaan tai uhkailla toisia käyttäjiä
- Esittää asiattomia tai loukkaavia kommentteja muista käyttäjistä.
Joten annetaan henkilön jatkaa aivan rauhassa harhaisia huuteluitaan ja jatketaan me muut keskustelua Woohoon asioista hänestä välittämättä.
Sairaudelle me muut kommentoijat emme voi mitään.
Woohoo, ihan parhautta
Onko Woohoolla sairaloisesti palstalla riehuva ihailija?
40
449
Vastaukset
- outoja luuloja
jossain ketjussa harhainen jopa epäili ett kaikkien kirjoitusten takana vois olla jopa woopwoopin joku katkera ex.
Se oli kyl päivän paras harha. - Älä unta näe!
Hassujassun haavetta vain, että joku "stalkkaisi" evakkotorpan väkeä. Turhan tyrkyn päiväuni. Vailla todellisuustajua. Sorry...
- Jassulta kuultuna
Jassuhan tunnetusti stalkkaa itseään ja rasittaa ylläpitoa jatkuvasti vaatien ketjuja poistettavaksi. Itkua-potkua-raivaria kun höhlälle keskipisteelle nauretaan.
Mäntylän porukan kiinnostavin hahmo on ilman muuta seksi-Hekla. Jasmin on julkisesti paljastanut äidistään niin jänniä asioita, että uskon hyvinkin, että äidillä saattaa olla salainen ihailija. Tai ihailijoita. Luuseri-tyrkky-tyttärestä viis.
- 897uijoi
Kyllä aika suuri osa on yhdeltä ja samalta koneelta lähtöisin. Sen näkee kirjoitusasusta, palaa aina samanlaiseksi vaikka kuinka yrittää sitä muuttaa. Kertoo myös siitä ettei tämän henkilö ole kovinkaan kummoista koulusivistystä saanut.
On tänne varmasti kirjoittanut myös niitä henkilöitä jotaka ovat ollut läheisemmässä tekemisessä Jassun kanssa.
Ja osa on ihan tavallisia matti meikäläisiä jotka purkavat pahaa oloaan mihin vain. - Viiraa viiraa
Voiko Zääs enää olla harhaisempi...
Luulee, että kiinnostaa myönteisesti?
Luulee, että "kotirouva" on ammatti?
Luulee, että loma lomasta on lomaa?
Luulee, että joku uskoisi satuihinsa? - Raavi raavi
Ihmettelen myös, miksi nämä monet Jassusta kirjoittavat ovat niin herkkiä väittämään, että Jassua puolustaisi vaan yksi kirjoittaja.
Ovatko yhtä "sairaloisia"?- outoa
Voi rähmä,mää haluisin tietä minkälaista työtä tää Mäntyskä tekköö,menneekö siinä hermot,kuluupiko siinä kintut,ahistaako ilmapiiri,särkeepikö kätösiä.Meinaan ku noita lomaloita ni herkästi saapi perä jälkeen.Jotta on lottovoitto se tuollaane tyäantaja.Vaaii....aatteletteko samaa ku mä tuota öh tjaa,tjaa.
- hakeudu hoitoon
Kyllähän toi vaikuttaa siltä että yksi kirjoittajista tavitsee pikaista apua mielenterveystoimistolta. Eiköhän yli puolet ole tämän kirjoituksia.
- Saman huomannut
Vaarmaan sama kun eunukkijuttujakin kirjottaa.:D
- Iloa elämään!
No mutta, tää on JULKKISJUORUPALSTA, ja Jassu on julkkis, googlettakaa vaikka. Sitä kommentoidaan mitä se itse meille tarjoaa. Eihän me tiedettäis Jassun elämästä ja olosta yhtään mitään ellei ihan itse suoltais tekstiä ja kuvia moneenkin paikkaan. En vaan voi ymmärtää miksi joku/jotkut vetää litra kaupalla herneitä nokkaan ton tyhmän ja naurettavan julkkistyrkyn takia jatkuvasti. Jokin pakkomielle?
- Mitähän
sinäkin pikku paska tekisit ilman julkkiksia.
Hahahahahahahaaaaaaaaa" - ota neuvo vastaan
En usko että monellakaan on samanlaisia pakkomielteitä kuin sinulla on. Kokeileppa saada apua mielenterveystoimistolta.
Tämä ei ole vit,tuilua. Nyt sinulla vielä kaiketi on jonkunlainen tajunnantaso hallussa, mutta se näyttäisi hiipuvan huomaamattasi. Toimi nyt kun voit itse siihen vielä vaikuttaa.
Pysäytä itsesi ja hae uusi alku elämällesi. - Onko uusi
ota neuvo vastaan kirjoitti:
En usko että monellakaan on samanlaisia pakkomielteitä kuin sinulla on. Kokeileppa saada apua mielenterveystoimistolta.
Tämä ei ole vit,tuilua. Nyt sinulla vielä kaiketi on jonkunlainen tajunnantaso hallussa, mutta se näyttäisi hiipuvan huomaamattasi. Toimi nyt kun voit itse siihen vielä vaikuttaa.
Pysäytä itsesi ja hae uusi alku elämällesi.alku mielisairaan mielestä se, että otetaan joku toinen turha julkkis haukuttavaksi?
Sekö on "uusi alku elämälle."
Voi Luoja:)
- Totta se on
Tämä on julkkis palsta ja täällä on täysi oikeus kirjoittaa julkkisten saamasta kohtelusta. Jos ei kiinnosta ei ole pakko lukea.
- Onko pahakin
Mikä on sairaloinen.
- Kyllä on
On stalkkerien aivoissa.:)
- l-,cv-.,-.,-.
Kyllä on kirjoitti:
Mikä on stalkkeri? Itse en oo ikinä edes Oulussa käynyt enkä tiedä missä se siellä asuu tai mikä on Boron osoite enkä oo koko akkaa tai lettipää äitiään ikinä livenä nahnyt. Jos kertoo mielipiteensä/ihmettelynsä/ällistyksensä sen omista jutuista niin onko se stalkkaamista? Jollekulle on joku "stalkkaaminen" mennyt tosi syvälle aivoon eikä sellainen henkilö kuulu tälle palstalle. Häivy ja pysy pois. Taidat itse vaan janota huomiota. Säälittävää.
- :) :)
Kyllä on kirjoitti:
*reps*
- Ruptsi
AP on Martina. Ei saa edes otsikkoa virheettömästi.:)
- Ruutana-Realisti
Kyllä on kirjoitti:
Mikä on intialainen gurgha-sotilas?
- niin mua
on muuten vähissä argumetointi, jos tarvitsee alkaa kirjoitusvirheistä vinoilemaan.
- Maralle sama
niin mua kirjoitti:
on muuten vähissä argumetointi, jos tarvitsee alkaa kirjoitusvirheistä vinoilemaan.
Sama juttu Martinan haukkumisessa. Antaa niitten kirjoitusvirheiden olla. Kaikille niitä tulee.:)
- niin mua
ei se ihailija ainakaan enään terrorisoi ketjuja, liekö hoidossa.
- niinmua!
Tai sitten hän on tilapäisesti vailla nettiyhteyttä...
- kovaa työtä
niinmua! kirjoitti:
Tai sitten hän on tilapäisesti vailla nettiyhteyttä...
niinpä, skoteissa ei vielä ole kaikilla nettiyhteyttä...ei ainakaan halpaluokan hotelleissa.
Toisilla ei ole sitä nettiä edes kännykässä, ei suomalaisessa liittymässä eikä brittiliittymässä.
Taisi tosiaan harhainen henkilö paljastua.
- Hkelahekalakhekla
Hekla se on, joka on kirjoitellut KAIKKI viestit, joissa mainitaan 'vainoaja', 'stalkkeri' tai 'paketti'!! Aivan selvä Seksi-Hekla, kirjoitusasu toistuu aivan samanlaisena. Hekla päivystää päivät yöt, sex-Hekla se on!!
- Uikku ö
Mä jotenki epäilen ettei sen ikäinen henkilö edes tiedä tän palstan olemassaolosta...ei välttämättä oo internetti niin tuttu vanhemmille ihmisille.
- viiiiuuuuuuviiiuuuuu
Uikku ö kirjoitti:
Mä jotenki epäilen ettei sen ikäinen henkilö edes tiedä tän palstan olemassaolosta...ei välttämättä oo internetti niin tuttu vanhemmille ihmisille.
Heklasta oli joskus kuva Jassun vanhassa blogissa läppärin äärellä. Lisäksi kommunikoivathan nuo kaksi toisilleen myös Jassun facebookin seinällä. Eli kyllä vain sujuu tällä palstallakin avautuminen, vaikka vanhempi ihminen onkin.
- Edxvjio
Ootko ihan varma että tää "ihailija" on niin julkkis että ansaitsee oman ketjun?
- harha vai harhainen
onko muut kommentoijat niin julkkiksia, että tällä yhdellä harhaisella tai trollilla on syytä hyökätä heidän kimppuunsa näissä ketjuissa, nimittelemällä toisia kommentoijia tosiaan, stalkkereiksi, pervo paketin lähettelijöiksi, peruskoulua käymättömiksi white trash lähioasukeiksi ym?
Jospa vaikka harhainen vähitellen ymmärtäisi mikä on tämän palstan sisältö:
Kotimaiset julkkisjuorut!
- Pipipäinen
On todellakin sairaaloisesti riehuva ihailija. Pitäisi jo bannata koko häirikkö.
- Lopunalku
Jos sairaalloiset bannattaisiin jassuketjut loppuisivat siihen.
Ei sairaalloinen ihailijakaan täällä yksin viihtyisi.
- Stalkkeriwohoottaja
Wohoottajalla on yksi ja ainoa stalkkeri ja se on Musti intialainen itse. Mahtaa olla koneella töitä työttömällä sossun pakollisesta kurssista valmistunut allasjumppari eläkeläisryöstelijällä 24h kun sataa lokaa niskaan, syystäkin, ihan omista teoista vastaa. Miksi Jasmin valehtelee ja loukkaa koko ajan kanssaihmisiä? Miten onkin noin ilkeä ihminen?
- sehänontotuus
säälittävähän se neljättäkymppiä käyvä martta on. vei äidiltään mummoksitulon ilonkin.
- totuutekeekipeää
jos et usko että mummona olo on kivaa, niin kysykää omilta mummoiltanne ;)
- Länsirannikko
Minä ihailen Jasminia ja pidän häntä kauniina naisena. Juuri tässä eronneena miehenä täytyy sanoa että kyllä Jasmin kelpaisi vaimokseni mennen tullen. Olen siis Jasminin ihailija mutta en riehu palstalla.
- OnneaOnnea
Jasmiini meni ensin naimisiin homon kanssa. Seuraava olikin tämä eläkeläisukki, josta ero on vain ajan kysymys, avioehtoa kun ei ole. Eli kyllä vuorosi tulee pian. Toivottavasti pidät Oulusta, vinttikamarista, jatkuvasta lomailusta, rakastat roskajulkisuutta ja yksinkertaisen vaimosi taukoamatonta naamansa kuvaamista.
- kkaksinainakaunohompiko
Kestäthän myös sen että vaimosi vuotaa intiimitkin asiasi blogiinsa ja seiskalle, woohooo ja niin mua! Eron jälkeen jassu ja seiska tarvitsevan uuden ukon jolla Jassu pysyy julkisuudessa. Onnea yritykselle! Seuraamme mielenkiinnolla, hah hah!
- Anonyymi
kkaksinainakaunohompiko kirjoitti:
Kestäthän myös sen että vaimosi vuotaa intiimitkin asiasi blogiinsa ja seiskalle, woohooo ja niin mua! Eron jälkeen jassu ja seiska tarvitsevan uuden ukon jolla Jassu pysyy julkisuudessa. Onnea yritykselle! Seuraamme mielenkiinnolla, hah hah!
...ja Jassuhan taaas löysi kuin löysikin miehen, jonka ansiosta pääsi jälleen kerran otsikoihin, vaikkakin "vähän" ikävemmissä merkeissä.
Mutta pääasia on että pääsi SEISKAAN!!!
- Anonyymi
;)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi265361- 883764
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313503330- 2192783
- 612737
- 522665
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322480- 1532390
- 311985
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1111636