Myytävänä

että silleen

Myytävänä on gojimarjan, myskimalvan, chilien Aji Cristals, Hungarian Hott Wax, Summer Heat F ! siemeniä Tori.fi Keski-Suomen alueella.


Varoituksena kaikki tilausta suunnitteleville. Tilatessanne saatte myös muutakin kuin siemenet: ette tiedä mistä kaikesta teiltä pyydetään maksua ja paluupostissa tulee uhkauksia. Myös se keneltä tilaatte on epäselvää.

Ystävän kokemuksia sivusta seurannut

4

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verkkotillaus vaara

      Samantyyppisen ilmiön kohteeks oon itteki joutunu. Joku yritys ilemottelloo huonekauja ym myyntii huutonetissä. sitte yksityishenkilö hyökkäilöö sähköpostin kaotta piäle. Ei tiijä kuka on myyjä? Huijar taetaa olla liekkö sama?

      • Puutarhaihminen

        Onpas törkeää. Noista ei kannata ostaa. Olen kuullut taimien osalta itasuomalaisesta nettikaupasta, jonka omistaja on hämärän peitossa. Useat puutarhaihmiset tilaavat siemenet edullisesti mm. Virosta. Luotettavaksi ja edulliseksi on osoittautunut esim Seemnemaailm, jossa on teksti suomeksi nettisivuilla. Siemenet ovat paljon halvempia kuin täällä ja valikoimassa harvinaisuuksia. Yks vaihtoehto on liittyä puutarhaseuraan, jossa on siemen- ja taimivaihtotapahtumia. Ei maksa mitään. Tuo tullessas, vie mennessäs.


      • reilusti hyvää tullo
        Puutarhaihminen kirjoitti:

        Onpas törkeää. Noista ei kannata ostaa. Olen kuullut taimien osalta itasuomalaisesta nettikaupasta, jonka omistaja on hämärän peitossa. Useat puutarhaihmiset tilaavat siemenet edullisesti mm. Virosta. Luotettavaksi ja edulliseksi on osoittautunut esim Seemnemaailm, jossa on teksti suomeksi nettisivuilla. Siemenet ovat paljon halvempia kuin täällä ja valikoimassa harvinaisuuksia. Yks vaihtoehto on liittyä puutarhaseuraan, jossa on siemen- ja taimivaihtotapahtumia. Ei maksa mitään. Tuo tullessas, vie mennessäs.

        Onha tori.fi palsalla onnistunuttaki puutarhakasvien myyntiä. Ainaki mun kokemuksissa. On sovittu ostosta, mitä ostan ja itte oon käyny hakemassa paika päältä ja maksanu samalla. Voi sitte ostaa enemmäki, jos siltä tuntuu. Tällö myyjä on ollu yksityine henkilö ja toiminta o selvää. Jos kyssees on yritys, joka myy jottai, niille pittäis olla oma palsta. Ja reilusti kertoo,että o yritys. On niitä pimmeen yritystoiminna pyörittäjiäki, jotka hämmää ihmisiä. ei tiijä keneltä ostoja tekkee. O nimelline nimi yrityksellä, mutta sitte sitä ei toellisuudessa oo olemassa.

        Tuo o hyvä vinkki tuo Seemnemaailm. jonnilaine vaehtorinki meilä onkii muutamie immeiste kanssa.


    • varokaa

      Tori.fi:ssä ilmottelee näitä chilejä ym nm backwoodbay.. menee yrityksen sivustolle yhteyttä ottaessa backwoodbay.com sekä sisustusverstas.com. Bacwoodbay.com sivut on Usassa olevan ravintolan sivusto. Jo toisen yrityksen nimen lainaaminen omalle toiminnalleen on kyseenalaista. ette tiedä mitä tilaatte ja keneltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe