Miten helpoin/halvin kulku Gatwickin lentokentältä Paddingtonin asemalle? Olen katsonut netistä ja vaihtoehtoja on niin monta että meni pää sekaisin. Joltain kokeneelta neuvoja??
Mikä paras reitti Gatwick Airpor-Paddington??
6
703
Vastaukset
- twenty pounds
1. Ota juna Southern (tai Express) välille Gatwick-Victorian asema.
2. Ota bussi 36 Victoria( Lähtee Wilton roadilta)-Paddingtonin asema. Kulkee 15min välein.
Toki metrollakin pääsee kokeneempi matkustaja helposti, mutta siinä tulee vaihto. - juu567
Metrolla helpoin victorialta circle linjalla. Ei tarvi vaihtaa menee paddingtonille suoraan.
- matkamummo
Osta netin kautta junalippu etukäteen, niin maksaa vain 5£ /sivu. Lippu maksetaan luottokortilla. Kun lunastat lipun asemalta niin tarvitset saman luottokortin jolla he kuittaavat lipun lunastuksen, Pieni hankaluus tässä on, kun pitää osata varata tietty junan lähtöaika eli kone ei saisi olla myöhässä ja on varattava siirtymäaikaa. Muuten helppo.
- MA45TT
Gatwick Expressillä Victoria stationille. Sieltä metrolla keltaista linjaa Paddingtonille Edgware Roadin suuntaan. Eli yksi junamatka ja yksi metromatka. Just simple as that.
- asiakaskyyt
mitä maksaa taksi
- Lontooseenkesällä
Itse menimme Gatwickista junalla Victorian asemalle, siitä metro Paddingtoniin.
Gatwick Express on huomattavasti kalliimpi kuin kuin Southern (www.southernrailway.com), jos menet junalla Gatwickista Victorian asemalle. Express on muistaakseni vain muutaman minuutin nopeampi kuin Southern. Lentokentällä on myyjiä, jotka kauppaavat Expressin lippuja, mutta kentältä löytyy myös myyntipiste, joka myy Southernin lippuja, jos et halua ostaa lippua netistä etukäteen. Myynnissä on myös lippu, jolla voit matkustaa esim metrolla samaan hintaan.
http://www.gatwickairport.com/to-and-from/ löytyy monenlaista tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait873492Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso41614Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani51402- 261246
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es47876Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 70852Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t35832Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä47800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60764Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4747