Suomi ja Lieksa muistakaa

Älä unohda

22

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mustat on pilvet

      Mustat on pilvet, Venäjä kerää joukkoja Ala-Kurtin lisäksi Petroskoin alueelle ja Pietarin lähelle Lugaan tulee Iskander ohjuksia jotka yltää Pohjois-Suomeen saakka.
      Voi olla jonain päivänä Lieksassa somalien sijaan Venäjän armeija.

      • häntäkoipienvälissä

        Tuo pitää kertoa Lieksassa oleville mamuille.


      • r e a l i s t i

        Mitä höyryytte joutavaa. Alakurtti on ollut vain väliaikaisesti suljettu vuodesta 2009. Siellä on ollut siviilit ja Venäjän rajavartiosto koko ajan.Nyt tukikohta on avattu uudelleen. Ei sen kummempaa.
        Lugassa on ohjuksia mutta on ero sillä onko ohjuksissa tavanomaiset taistelukärjet vain ydinlataukset?

        Suomi Natoon ja saamme Naton tukikohdat ja valuuttaa.


      • rea-listi
        r e a l i s t i kirjoitti:

        Mitä höyryytte joutavaa. Alakurtti on ollut vain väliaikaisesti suljettu vuodesta 2009. Siellä on ollut siviilit ja Venäjän rajavartiosto koko ajan.Nyt tukikohta on avattu uudelleen. Ei sen kummempaa.
        Lugassa on ohjuksia mutta on ero sillä onko ohjuksissa tavanomaiset taistelukärjet vain ydinlataukset?

        Suomi Natoon ja saamme Naton tukikohdat ja valuuttaa.

        Suomi Natoon. ei .
        Suomi on tässä viime aikoina kerjännyt kunnolla turpaansa ja Natovouhotus vie Suomen varmasti sotaan ja taistelut käydään Suomen alueella ? Tätäkö haluatte.
        Nyt olisi parempi vain pitää suhteet kunnossa Venäjään ja lisätä puolustusta ja valmiutta Suomessa.
        Maailman tilanne on sellainen, että maailma on kohta tulessa ja luulen että Natomailla on omassa puolustuksessaan tekemistä.
        Jos Suomi ei vie viisaasti ulkopolitiikkaansa, niin turpaa tulee lähempänä kuin luullaan.
        Minä en luota Natoon ja Jenkkirosvoon, sen tavoitteet on muuta kuin meille annetaan ymmärtää.
        Meitä on 5.5 miljoonaa ja kaikkia suomalaisia miehiä jonakin päivänä tarvitaan ja Suomeen olisi saatava ryhtiliike , joka auttaisi nuoria miehiä kuntoutumaan, on likaa kaljalla ja roskaruualla syötettyjä läskimakkaroita ja nämä pitäisi saada kondikseen.
        Samoin ihmisille pitää opettaa vastuuntuntoa perheestä, itsestä ja isänmaasta.


      • Reppana työtön
        rea-listi kirjoitti:

        Suomi Natoon. ei .
        Suomi on tässä viime aikoina kerjännyt kunnolla turpaansa ja Natovouhotus vie Suomen varmasti sotaan ja taistelut käydään Suomen alueella ? Tätäkö haluatte.
        Nyt olisi parempi vain pitää suhteet kunnossa Venäjään ja lisätä puolustusta ja valmiutta Suomessa.
        Maailman tilanne on sellainen, että maailma on kohta tulessa ja luulen että Natomailla on omassa puolustuksessaan tekemistä.
        Jos Suomi ei vie viisaasti ulkopolitiikkaansa, niin turpaa tulee lähempänä kuin luullaan.
        Minä en luota Natoon ja Jenkkirosvoon, sen tavoitteet on muuta kuin meille annetaan ymmärtää.
        Meitä on 5.5 miljoonaa ja kaikkia suomalaisia miehiä jonakin päivänä tarvitaan ja Suomeen olisi saatava ryhtiliike , joka auttaisi nuoria miehiä kuntoutumaan, on likaa kaljalla ja roskaruualla syötettyjä läskimakkaroita ja nämä pitäisi saada kondikseen.
        Samoin ihmisille pitää opettaa vastuuntuntoa perheestä, itsestä ja isänmaasta.

        Vaikea pelata kaksilla korteilla kun äänestit sinäkin suomen liittymisestä Euroopan Unioniin. Nyt on myöhäistä vinkua Venäjän kanssa tehtävästä yhteistyöstä kun ohjeet tulee EUsta.
        ps. minä äänestin että EI EUlle

        Tässä tilanteessa Natoon.

        Kyllä nyt puhut nuorten auttamisesta vaikka joukolla huudatte reppanaa meidän pojille. Hyysää vain edelleen niitä mamujasi ja huuda niiltä apua jos sota syttyy.


      • rejalisti
        häntäkoipienvälissä kirjoitti:

        Tuo pitää kertoa Lieksassa oleville mamuille.

        Se olisi hyvä niitten tietää, vaikka luulen että ne ovat parempia sotilaita kun suomalaiset. Ovat oppineet siellä jo sotimaan eikä pullamössöllä elämään.


      • tosipaikan tullen
        rejalisti kirjoitti:

        Se olisi hyvä niitten tietää, vaikka luulen että ne ovat parempia sotilaita kun suomalaiset. Ovat oppineet siellä jo sotimaan eikä pullamössöllä elämään.

        Sovitaanpa näin että sinä saat pitää somalit turvanasi. Lupaan kääntää katseeni jos apua huudat.


      • Keeneri

        Mustat pilvet ovat jo nousseet mähkön ylle


    • toni.
    • Näin on asia

      Juuri noin!!!!!!!!!!!!! Juuri noin!!!!!!!!!!!!!

    • ei tartte epäillä

      Jos Jumala ei auta niin Venäjä vielä valtaa Suomen se on saletti.

    • salainen ase

      Somput rajalle vartioon. Ei tule venäläiset, sen verran mustia inhoovat.

      • lföka<kbopb <

        eikös ne voisi vallata Repolan samalla niin annettaisiin se heille omaksi


    • asdfasdf

      lieksaanhan vois kasata sellaisen moottoroimattoman kirvessomalikomppanian kesän ajaksi kun vaikuttaa siltä ettei ainakaan tänä talvena kerkeä iivana hyökätä.
      nehän olisi siellä epytgin korvesa kuin kotonansa.

      • ­­¢

        varmaan sudetkin muuttaisi Venäjälle.


    • Kulku-ukko

      Hyvä aloitus ja tärkeä muistaa

    • Suomi on kotini

      Jumala siunatkoon ja varjelkoon Suomea.

    • 84775899999

      Suomi on jättänyt Jumalan sivuun ja se on suuri virhe. Ei mikään eikä kukaan voi varjella maatamme yhtä hyvin.

    • teoska

      Nyt Suomi turvaa vain EUn ja NATOn voimiin ja se on paha virhe

    • aserpaistan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe