UUTIS-VUOKSEN JAKELU TAKKUAA............

lopetan tilaamisen

Onko jakelu sen viinatrokari SAAJALEHDON vastuulla ?

Uutisvuoksi tulee milloin sattuu ( milloin jakaja sattuu olemeen hereillä )

16

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopetin jo

      ...ja samasta syystä!!!! voi perkele sentää...

    • E-S:n vanhat jutut

      Kuka siitä paskaläjästä vielä haluaa maksaa?

    • ex kaveri

      UUTISVUOKSEN JAKELU :pasi " trokari " saajalehto

      Jakaa lehteä samalla tavalla kun aikoinaan viron viinaa...Rahat kyllä ottaa mutta tavaaraa ei näy...


      saajalehto on imatran kovin ohareiden tekijä...

    • Myös

      Tilaukset lopettanut ja ilmoittanut lehdille että, kun ei niin ei väkisin.

    • Sellai

      Tänään lopetin tilauksen rupes vi... kun lehti tulee 6.40 laatikkoon joka prkl arkiaamu...eipä tarvii lukea kun pitäs alkaa olla töissä.Viikonloppuna tää kyllä on 5.00 tuotuna.Kallis lehti..

      • turhaaon

        Jossa on Etelä-Saimaan vanhat uutiset ja pari paikallista ryssänlivontaekstraa


    • JYrkkäHönkämies

      Ei pidä sotkea Uutis-Vuoksea ja Uutis-Postia keskenään vaikka ne samalle toimialueelle kuuluukin.
      Ja mitä Uutis-Vuokseen tulee nii mitäpä muutakaan voi lehdeltä odottaa, kun on toimittajia vähennetty niin eihän sen sivumäärä/luettava voi kasvaa ja samoissa tiloissa Etelä-Saimaan kanssa lehteä touhuavat.
      Ei ole paikallisia juttuja lehdessä juuri nimeksikään ellei niitä saa jonkun toisen tekemänä netistä kopioitua. Ei kuulu kunnan päättäjien toilailuista mittää ellei joku muu media ensin sitä esille kaivele(YLE).
      Toisaalta sama yhtymä omistaa kummankin lehden joten molempi "huonompi"?

      Ja mitä jakajiin tullee niin mitä voi odottaa henkilöltä joka on työvoimapoliittisesti "pakotettu" ottamaan vastaan työtä jota ei työksi miellä. Jossain 10- 20€ välillä on käteen jäävä osuus/aamu mokomasta hommasta, kun on kilometrikorvaukset vähennetty loppusaldosta. Riippuen vähän piiristä ja Vero%. Eikä se kilometrikorvaus todellisuudessa edes riitä korvaukseksi todellisista auton kuluista(Vakuutukset, varaosat, bensiini...) Jos kilometrikorvaus riittäisi olisi ko. firmalla omat autot joilla hommaa pyöritettäisiin.
      Lehden jakelu on "työllistetylle" pakkopullaa ja siitä kärsii sekä lehti,jakaja, että lehden tilaajat.

    • earlymornigperson

      Juu, hieman ketuttaa, kun lehti on nykyään laatikoassa vasta seitsemän jälkeen ja menen kuuteen töihin. Pitänee lopetella tilaus, jos ei tilanne ala aikaistua. Ja mikä parasta, on lehti usein sullottu aivan ruttuun mainosten kera :D

    • 99995

      Ilmainen lehti on tullut ajallaan.

    • Pettyjä

      Kyllä takkuaa olen saanut ilmaisjakeluna tulevia numeroita peräti 2kpl tänä vuonna, kyllä posti sentään hoiti asiansa,tämä on niitä kilpailutuksen hedelmiä jossa kilpaillaan siitä kuka halvimmalla tekee työnsä huonoimmin tai ei ollenkaan.
      Posti klpailutti jakelunsa yksityisfirmojen kesken ja tässä tulos.

    • tuuuv

      tänään on kulmilla uutis-vuoksi myöhässä.... laatikkoon vasta kello 06:30 jälkeen

    • 133131

      nyt alkaa toimia ainakin kulmilla............

    • Anonyymi

      Minä taas en tahdo koko läpyskää. Olen vuorannut postilaatikkoni kieltolapuilla sisältä ja ulkoa. Toisissa lapuissa mainitaan ilmaisjakelujen lisäksi nimeltä Uutisvuoksi. Lukuisista pyynnöistä huolimatta kiusanteko tuntuu vaan jatkuvan. Mikä neuvoksi!? Poliisi? Kuluttajaviranomainen? Mikä?

    • Anonyymi

      Oota siinä laatikon vieressä ja kopauta tuulilasi sisään.

      • Anonyymi

        Entäs jos ei tule kuin Tekniikan Maailma, Tuulilasi on aika onneton kötöstys?


    • Anonyymi

      Tekniikan maalima on wannabee viksujen lehti. Vanhoja juttuja urpeloille. Toki käyttötestit pitää tavata että kestääkö rahoitusvapina pitempään ku maksuerät.🤭

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1763
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1441
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      889
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      225
      852
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe