Varokaa electroluxin kahvinkeittimiä

rosterihuijaus

Oon omistanut halvan ja kalliin, halvassa tuli kylmää kahvia. Kalliissa hienossa rosterimallissa on todella surkea tyyppivika, kun keitin on 1-2 vuotta vanha se alkaa vuotamaan puolet vedesistä pöydälle keittimestä. Tiedän useempia tapauksia ja omalle kävi juuri niin, eikä takuutakaan enään ole!! Sinne meni 70euroa, kyllä keittimien pitäisi ainakin kestää 10v. Ja myös tuossa kalliissa rosteri mallissa kylmää ja pahaa kahvia.

Suosittelen toista merkkiä, jos meinaa keitintä hommata.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rosterihuijaus

      kun keitin on 1-2 vuotta vanha, se alkaa vuotamaan puolet vesistä pöydälle keittimestä.*****

    • qwertyb

      Alle 1000W kahvinkeittimistä tulee vain kylmää kahvia.

    • Skeidaa

      Kyseisen konsernin astianpesukoneet hoitavat tuon vuotopuolen sitte sielä pöydän alla. Ja ikä sama, just takuun umpeuduttua.

    • Veikko47

      No kyseisen konsernin vehkeitä ei kannata ostaa muutenkaan. Itsellä todella huonoja kokemuksia jääkaapista, tiskarista sekä pölynimurista. Lopulta olen tullut siihen tulokseen että en osta Elektrolux-rosenlew-aeg -romuja. Ennemmin ihan mitä muuta merkkiä vaan. Esim Siemensin halvin tiskari on huomattavasti parempi kun Elektroluxin kallis<

      • silleen

        Hienoo et löytyy älä osta elektroluxusta tyyppejä.Ittellä kallis(800) kuivausrumpu kesti ruhtinaalliset 3vuotta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe