Käyttäjät päätyivät toisten sähköposteihin

kauhuissaan

Suomi24-palvelussa paha moka

Suomi24-palvelussa on tapahtunut paha virhe palvelun uudistuksen yhteydessä.

Sivustolla kerrotaan, että muutamien kymmenien käyttäjätilien tiedot pääsivät sekoittumaan inhimillisen virheen seurauksena.

Virheen seurauksena jotkut käyttäjät pääsivät kirjautumaan vahingossa toisen käyttäjän tilille.
Virhe tapahtui keskiviikkona illalla ja palvelun mukaan virhe korjattiin välittömästi kun se havaittiin.

Suomi24 kertoo olevansa yhteydessä niihin käyttäjiin henkilökohtaisesti, joita asia koskee.
http://www.mtv.fi/uutiset/it/artikkeli/kayttajat-kauhuissaan-suomi24-n-postimokasta-sanokaa-etta-ei-ole-totta-eihan/4741180

26

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotikiusaaja

      En se minä ollut

      • hihiii

        Miun posti on tyhjä ; )))


    • ö-Öö

      Vakava asia. Erittäinkin.

      =DW=

    • siilimuori

      Kivahan Se on et joku sielläkin kävi, vitsi vitsi :).

      • 1eero

        En tiedä kaatuileeko muilla mutta takkuilee nii ja oli välillä ihan mykkä, meiaa tää yhteys


      • siilimuori

        Ei oo joutnu kattoon et kaatuileeko kun on saanut avittaa kaatuilleita.


    • tekniikkajyllää

      Se on ihan hyvä juttu.
      Kun itse ei pääse omaan sähköpostiinsa käsiksi, niin tällainen käytäntä on mukava.
      Tyhjänpanttinahan se laatikko muuten olisi.

      • tympii

        Juu, näin on. En minäkään ole vielä päässyt omaanikaan.


    • 1eero

      Pääsi jopa ylen otsikoihin, hyh etoasia

      • siilimuori

        Nii, noin haavoittuvainen on tämäkin systeemi. Kaadettiinhan facebookkiki hakkereiden toimesta tässä Yks päivä. Ja koulupojat pääsevät murtautumaan mihin vaan.


      • 1eero

        Nooooo ! Kaatuuhan pankkejakin ja mummot liukkaalla tiellä


      • siilimuori kirjoitti:

        Nii, noin haavoittuvainen on tämäkin systeemi. Kaadettiinhan facebookkiki hakkereiden toimesta tässä Yks päivä. Ja koulupojat pääsevät murtautumaan mihin vaan.

        Ai, mä olin lukevani jostain lehdestä, et se johtu päivityksestä.


      • Minulle tuli pari rahalähetystä postilaatikkooni, joten olen erittäin tyytyväinen sekaannukseen. Toivoisin jatkossa lisää rahalähetyksiä, jotta voisimme Essolla oikein kunnolla rillutella.


      • postia.laatikossa
        Yleismies kirjoitti:

        Minulle tuli pari rahalähetystä postilaatikkooni, joten olen erittäin tyytyväinen sekaannukseen. Toivoisin jatkossa lisää rahalähetyksiä, jotta voisimme Essolla oikein kunnolla rillutella.

        Saitko isojakin seteleitä?


      • postia.laatikossa kirjoitti:

        Saitko isojakin seteleitä?

        Kyllähän ne setelit olivat aika isoja, mutta harmikseni ne olivat ruplanseteleitä. Niistä ei ole meille paljoa hyötyä, sillä Einari Essonen ei myy keskaria ruplilla.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Nooooo ! Kaatuuhan pankkejakin ja mummot liukkaalla tiellä

        Nii, kelit on liukkaat, ptkuri pitäis olla tai joku muu kaatumisenesto.


      • siilimuori
        Nittaminax kirjoitti:

        Ai, mä olin lukevani jostain lehdestä, et se johtu päivityksestä.

        Niinnii, haavoittuvainen, ei Sais päivitys aiheuttaa vaaraa yksityisyydensuojalle ja postisalaisuudelle, mutta Niinpä vain kävi.


      • karttu

        Palstasta on mennyt maku, ja myös johtoajatus.


      • siilimuori
        karttu kirjoitti:

        Palstasta on mennyt maku, ja myös johtoajatus.

        Aijas, ja mikähän Se johtoajatus on ollut?


      • 1eero

        Maku kirjoittajista kiinni, palsta on sen arvoinen kuin kirjoittajat siihen tyytyminen


      • pääskynen

        ei kaikki kirjoita, he vain lukevat :) paljon antaa sekin.


      • pääskynen
        1eero kirjoitti:

        Maku kirjoittajista kiinni, palsta on sen arvoinen kuin kirjoittajat siihen tyytyminen

        ei kaikki kirjoita, he vain lukevat. paljon antaa sekin.


      • 1eero
        pääskynen kirjoitti:

        ei kaikki kirjoita, he vain lukevat. paljon antaa sekin.

        Justii, lukea pittää ihan mukavia kommettia joukossa ja eikä voi vasta jos ei lue


    • Anon_yymi

      Kävin ennen muutosta tyhjäämässä sähköpostitilin joten vahinko on vain periaatteellinen jos sellainen on kohdalle sattunut.

      Yksityisviestintä on kuitenkin suojattava niin ettei tällaista pääse tapahtumaan. Ymmärrän että asiasta nousee iso häly. Päitä on putoillut vähemmästäkin.

    • palstalainen

      eipä elämässä yleensäkään kaikkea tarvitse levitellä, voi sulkea suunsakin välillä.

    • Viatonsivullinen

      Pitääkö joka tuutista tunkea postia. Minä taistelen kaikin asein sitä vastaan. Sähköpostiosoitteeni on seitsemän lukon takana, vain kaikkein läheisin piiri tietää. Kerran annoin pariin kauppaan ja heti alkoi mainnoshyökkäys.
      Perheen lisäksi vain rakkauskirjeet ovat tervetulleita, tietysti:))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe