Zinzino äänite vs. Seven äänite.

Broadcast

Sain nyt juuri kuunneltua ton eilen jonkun nettiin laittaman Zinzino äänitteeen. Voi hyvä luoja mitä tuubaa. Paljonkohan niiden kuuntelijoiden keski-ikä on? Ihan samanlaista juttua kuin siinä n.10 vuoden takaisessa Seven äänitteessä jossa tiehtöörit (oisko ollu OA) juttelivat mm.Sevenin osakkeesta ja sen potentiaalista moninkertaistua. Kumpi äänite on teidän mielestä parempi?

39

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joppelis

      Ööö. Vertailua vähän helpottaisi jos tietäisin mistä äänitteistä on kyse tai mistä niitä voi kuunnella.

      Muutoin Zinzino on nykyään parempi kuin Seven. Koska Zinzino on nykyään.

      Ihan täyttä paskaa molemmat tosin.

      • 1248

        Varmaan luvalla nauhoitettu tallenne ?


      • Sinua_viisaampi
        1248 kirjoitti:

        Varmaan luvalla nauhoitettu tallenne ?

        Jos pieraiset metsässä ja olen sen kuulemassa, niin enkö saa sen myös tallentaa?


      • 1248

        Talletaa saat kyllä mutta julkaista et ilman asianomaisten lupaa ja olen 100% varma että tähän tallenteeseen ei ole henkilöiden lupaa. Jos on kirjallisena lupa asianomaistajien allekirjoituksella varustettuna niin sittenhän on asia kunnossa. Toinen vaihtoehto on että jos ovella on maininta että tilaisuus nauhoitetaan ja julkaistaan jossain niin silloin jokainen on tietoinen asiasta ja sitten julkaisemaan vain. Tiedän juuri kuinka tämä asia on koska olen töissä yrityksessä mikä tekee nauhoitteita erillaisista tilaisuuksista jopa esim kirkoissa kun tehdään nauhoitusta esim radioon niin heidän täytyy ilmoittaa että tilaisuus nauhoitetaan. Aikalailla nyt leikitte vähän väärällä asialla. Rohkeita kavereita olette. Nyt tekisi mieli laittaa henkilöille jotka tässä puhuu vähän meiliä ja selvitellä vähän onko kysytty lupaa julkaista kyseistä nauhoitetta. En itsekkään ole vm kannattaja mutta täällä puhutaan kokoajan että käytetään rikollisisa keinoja liiketoiminnan eteenpäin viemisessä. Nyt kyllä paljastui teiltä oikein emämunaus kun tehän toimitte ihan samalla tavalla eli rikollisin keinoin. Tekijän oikeuslaissa on tästä pykälä ja mitä rangaistuksia voi saada. kannattais tutkia ennenkuin te olette kusessa.


      • Sinua_viisaampi

        Kerro toki lisää tuosta lakipykälästä.


      • lypsykarjankasvattaja

        Mitä lakia ovat nauhoittaneet rikkoneet? Luulisi että tekivät puhujalle palveluksen kun ilmaisen tilaisuuden jakoivat ilmaiseksi suuremmalle porukalle.

        Ihan täyttä puppuahan nauhoilla oli.


      • 1248
        Sinua_viisaampi kirjoitti:

        Kerro toki lisää tuosta lakipykälästä.

        Etsi ja lue!


      • 1248
        lypsykarjankasvattaja kirjoitti:

        Mitä lakia ovat nauhoittaneet rikkoneet? Luulisi että tekivät puhujalle palveluksen kun ilmaisen tilaisuuden jakoivat ilmaiseksi suuremmalle porukalle.

        Ihan täyttä puppuahan nauhoilla oli.

        Kuka on väittänyt että nauhoittaja olisi rikkonut lakia silloin kun on nauhoituksen tehnyt? Lakia on rikottu silloin kun tämä nauhoite on laitettu julkiseen jakoon ilman asianomistajien ja paikalla olevien henkilöiden kirjallista lupaa tai ennakko mainintaa tilaisuuuden koolle kutsumisen yhteydessä että tilaisuus nauhoitetaan ja julkaistaan esim Suomi24 verkostomarkkinointi palstalla. Silloin jokainen joka paikalle tulee hyväksyy sen ja on tietoinen. Nyt on sen verran saatu selville että ennakkoilmoitusta ei ole saamani sähköpostin mukaan voitu tehdä koska nauhoittamisesta ei ole ilmoitettu järjestäjille silloin tämä on tehty salaa ja tuskin on on kirjallista lupaakaan. Mitä tästä voi päätellä? nauhoittaja on rikkonut lakia julkaistessaan tämän. Samoin henkilöt ketkä ovat tietoisia tästä nauhoitteen nauhoitus tavasta ja jotka levittää tätä on osallisia tähän. Niin ja sehän on ihan sama kuinka puppua nauhoite oli se ei tule lieventämään asiaa yhtään.


      • Sinua_viisampi
        1248 kirjoitti:

        Etsi ja lue!

        Etsihän kuule ihan itse. Mun tehtävänä ei ole perustella sun argumentteja. Jos asia kerran on laissa kielletty, niin voit osoittaa sieltä selvästi kohdan, jossa näin on sanottu. Ei pitäisi olla mahdoton tehtävä noin hyvin lakipykälistä perillä olevalle.


      • lypsykarjankasvattaja

        Taidat liioitella. On maailma pullollaan nauhoja joita on salaakin nauhoitettu ja julkistettu. Kenet tässäkin levittämisessä voisi johonkin haastaa. Höpöhöpö. Nauhalla ei ole mitään sellaista liike salaisuutta tai tietoa jota ei ole ZZ tyypit itse puhuneet. Se että olet duunissa jossain nauhoitusalan hommissa ei tee ei sinusta juristia, vaikka muuten on tottakai kunnioitettava työ siinä missä muukin. Olisi kyllä huvittavaa jos nämä puhujat alkaisivat haastamaan jotain nauhoituksen jakajaa,älä nyt höpötä. Lätkäise nyt esiin ne lainkohdat jotka on tässä rikottu, kun olet kerran asiantuntija.

        Tuo että aletaan uhkailemaan jollain epäoleellisella, on ihan tuttu kuvio jo WC ajoista.


      • 1248

        Kuka uhkaillu ja ketä? Ei minun tarvitse teille mitään laki pykäliä esitellä kun tehän tunnette suomen lain jo ilman minun esittelyjä vai eikö se olekkaan niin. Kyllä tuo nauhoittaja selville saadaan ja ei teistä kovin moni ole voinut olla paikalla. Niin ja ompa yksi jo muropuolella ilmoittanut oleensa paikalla kyseisenä päivänä ja rekisteröity nimimerkkin omistaja saadaan kyllä selville.vai onko sekin rekisteröity väärillä tiedoilla.Jos näin niin meneepä mielenkiintoiseksi! Lisäksi onko joku puhunut jostain jonkun haastamisesta? Minä sanoin tämän siksi että tajuaisitte mitä teette ennenkuin joku tosissaan haastaa jonkun. Koska tuo oikeuttaisi jo aianomistajat tekemään niin.


      • lypsykarjankasvattaja

        Varmaan jotain Muroa pelottaa.mitä yksityiselämää loukkaavaa tai kunnianloukkausta tuossa julkistamisessa on? Henkilö, kuka onkaan, on ollut tilaisuudessa läsnä ja hänelle on selkeästi puhuttu. Kyllä se sinun tehtävä on nyt esittää mikä laki on rikottu jos niistä kohellat, kiinnostaa näin ulkopuolisiakin. En minä ainakaan tiedä. Ihme touhua muutenkin, jos jostain Muropalstan touhuista tai nimimerkistä olet suivaantunut, niin kannattaisi varmaan muropalstalla sille nimimerkillä kertoa asiansa, muuten voi tulla vaikutus ettei ihan penaalin terävin kynä siellä.


      • 1248
        lypsykarjankasvattaja kirjoitti:

        Varmaan jotain Muroa pelottaa.mitä yksityiselämää loukkaavaa tai kunnianloukkausta tuossa julkistamisessa on? Henkilö, kuka onkaan, on ollut tilaisuudessa läsnä ja hänelle on selkeästi puhuttu. Kyllä se sinun tehtävä on nyt esittää mikä laki on rikottu jos niistä kohellat, kiinnostaa näin ulkopuolisiakin. En minä ainakaan tiedä. Ihme touhua muutenkin, jos jostain Muropalstan touhuista tai nimimerkistä olet suivaantunut, niin kannattaisi varmaan muropalstalla sille nimimerkillä kertoa asiansa, muuten voi tulla vaikutus ettei ihan penaalin terävin kynä siellä.

        Mulle se on ihan sama mitä muro pojat touhuaa ja en ole mistään suivaantunut. Heitin tänne vain oman näkemyksen asiata. Mitä minä kohellan? Kyllä täälä joku muu koheltaa näin pohjalaisittain sanottuna. ja sinä et ole lakikirjaa edes ilmeisesti ole käteen ottanut.
        Sen verran voin sanoa että ei ole latiakaan kiinni bisneksessä eikä enää tule huom ei enää tule olemaan. Yhdestä erehdyksestä viisastunut.
        Mutta olkoon nyt kuinka vaan. Oikein hyvää kevättä vaan sinullekkin


      • 1248

        Aluksi voin sanoa että yhdestä erehdyksestä viisastuneen en ole verkostomarkkinoija kuten jo edelliseen kirjoitin ja olen mielestäni tehnyt omat kantani jo kirjoituksissa selväksi. Zinzinoa on minullekkin tarjottu mutta kuten jo sanoin minulle on riittänyt nuo jutut.

        Minulla ei ole ollut tarkoitus mitenkään puolustella alaa kyllä ennemmin olen tällä puolella mutta se miten asiat hoidetaan niin siitä halusin kommentoida ja edelleen kysyn sinulta kuka helvetti on lähdössä käräjöimään sano mulle se? Olenko sanonut että veisin tämän asian käräjille. Niin paljon ei minuakaan kiinnosta .
        Kyseinen heppu jonka nimeltä mainitsit on minulle ihan vieras mutta sen mukaan joka minulle tämän esitteli tämä on ihan ykkös mies koulutuksissa.
        Siihen en ota sen enempää kantaa kun en tiedä kuten en siihenkään kuinka vankalla pohjalla yritys on. Kuulemani mukaan menee lujaa ja kasvaa kovaa vauhtia.
        Niin ja samoihin performannsi taiteilijoihin teidänkin on tukeuduttava kun asiaa poliisille esittelette, Niillä vasta naurussa onkin pitelemistä.
        Niin ja eikös parempi ole olla puhumatta mistään pyramidihuijauksesta niin kauan kuin käräjäoikeus on tehnyt päätöksen. Jos se on ensinnäkään käräjille menossa.
        Mut tämä saa olla nyt tässä ja onnea kovasti verkostomarkkinoinnin suomesta pois kitkemiseksi sekä oikei hyvää kevään jatkoa sinullekin.


      • Sinua_viisaampi

        Poliisihan ei asiaan puutu, kun ei kerran lakia ole rikottu. Et sinäkään osannut nimetä lain kohtaa, jota olisi rikottu, vaikka kovasti väitit olevasi jonkinmoinen asiantuntija. Jos vedät lakiaseen esiin tässä pöydässä, niin olis hyvä, että olis edes patruunoita revolveris pesässä.

        Siinä olet oikeassa, että vielä ei ole zinolaisia tuomittu oikeudessa pyramidihuijauksesta, joten kutsutaan tätä nyt sitten siihen asti verkostokusetukseksi. Sen suhteen ei ole yhtään mitään epäselvää, etteikö tässä ihmisiä kusetettaisi.

        Hyvää joulun odotusta!


      • lypsykarjankasvattaja
        1248 kirjoitti:

        Mulle se on ihan sama mitä muro pojat touhuaa ja en ole mistään suivaantunut. Heitin tänne vain oman näkemyksen asiata. Mitä minä kohellan? Kyllä täälä joku muu koheltaa näin pohjalaisittain sanottuna. ja sinä et ole lakikirjaa edes ilmeisesti ole käteen ottanut.
        Sen verran voin sanoa että ei ole latiakaan kiinni bisneksessä eikä enää tule huom ei enää tule olemaan. Yhdestä erehdyksestä viisastunut.
        Mutta olkoon nyt kuinka vaan. Oikein hyvää kevättä vaan sinullekkin

        Seuraavalla kerralla, jos sinusta joku rikkoo toiminnallaan lakia, kenties huomaamattaan, ja haluat häntä asiasta tiedotttaa, laita viestiin esille mikä laki ja mikä pykälä. Tämä on sitten helppo muidenkin käydä tarkistamassa. Se antaisi fiksumman lähtökohdan koko keskusteluun ja silloin näkemykseksi perusteena olisi jotain konkreettista, ei vaan mielipide jota sinne tänne heittelet.

        Hyvää kevättä myös sinulle


    • Noonjoo

      "Palkka kun presidentillä...no on se paremmin kun insinöörillä....no täs nyt on ollu vähän kuoppia mitä täytetään...no on tuola nyt ollu ihan hyviä tuloja......."
      On kyllä aikamoista kiertelyä toi kun kysytään paljoko on ollut verotettavaa tuloa.

    • Tutkinut

      Olen suuri verkostomarkkinoinnin vastustaja koska se nyt vaan ei yksinkertaisesti toimi.
      Perustajat ja muutama ylälinjalainen voi hyvällä tuurilla tienata hyvin tai kohtuu hyvin, perusjampat ei yleensä juuri koskaan kummempia, mutta verkostofirmoissa on myös eroja eikä kaikki verkostomarkkinointi ole välttämättä huijausta (poislukien yli mainostettuja tienestejä)

      Suurin osa on myös aika puhdasta kusetusta ja pyramidiksi laskettavia rahankeräyskyhäelmiä.

      Mutta zinzinon väittäminen pyramidihuijaukseksi on mahdollisesti liiottelua.

      Itse kuulin koko zinzinosta vasta maanantaina eli kaksi päivää sitten, kun minut onnistuttiin saamaan värväystilaisuuteen johon luulin tämän tuttuni pyytävän vain kertomaan mielipiteeni ja ajattelin että saan estettyä häntä liittymästä siihen mukaan, mutta hän olikin jo mukana ja minä olin se jota pyrittiin "värväämään" olin kyllä jo tehnyt selväksi etukäteen että minä en tule 100% varmuudella liittymään ja pyrin tekemään kaikkeni jottei tuttunikaan liittyisi, mutta hän siis olikin jo mukana. ja hänellä oli mukana oma sponsorinsa joka esittelyn hoiti.

      Mutta olin tietysti kiinnostunut kaivamaan kaikki epäkohdat esiin, mutta ikäväkseni minulta vietiin pohja pois jo aika nopeasti kun sain käsityksen että minkäänlaista aloituspakettia ei ilmeisesti ole pakko ostaa vaan mukaan voi liittyä myös ostamatta mitään, vaikuttaako se pienentävästi mahdollisiin tuloihin en ole vielä ehtinyt selvittää, pelkkä asiakkuuskin on myös täysin mahdollista.

      Siinä oli ensimmäiset yllätykset jotka saivat valmiiksi nousseen verenpaineeni laskemaan.
      Itse provikka ja tienesti tapaa en pystynyt toistaiseksi selvittämään, mutta minulle luvattiin pääsy tuttuni kautta katsomaan hinnastoja ja jäsensivuja ja kuulemma on ihan sallittua että voin niitä tietoja tutkiskella koska haluan löytää sen todellisuuden mikä tässä on haudattuna.

      Seuraava yllätys oli se että sanoin yleensä "rehellisestikin" toimivien tuotteet ainakin ovat reilusti ylihinnoiteltuja markkinoilla oleviin verrattuna ja kahvipodien suhteen sanottiin että ne on jopa halvempia, ihmetys oli suuri (tosin myöhemmin hinnat nähtyäni huomasin että ei pitänyt paikkaansa) kahvikoneen hinta hyppäsi välittömästi silmääni ja se nyt selkeästi oli ylihinnoiteltu.

      Öljyhöpötyksiin en juurikaan kiinnittänyt huomiota koska itse en moisia höpötyksiä ole ennenkään käyttänyt, enkä ole aloittamassakaan, mutta tiedän että markkinat niille on yllättävän suuret kaikkine viteapro yms. ravinteista ja vitamiineista kiinnostuneissa.

      Itse esittely oli ohi ehkä tunnissa tai vajaassa, mutta tenttaamiseni takia kesto viivähti reiluun 2 tuntiin.

      Pois lähtiessäni, kerroin vielä yllättyneeni että kahvipodit olisivat halvempia kuin markkoinoilla olevien ja totesin vielä että jännä jos näin on myös öljyjen osalta, mutta kuulemma ei ole ne on kalliimpia.

      Kaverini pitää tuotetta luonnollisesti hyvänä ja hintansa arvoisena ja mikä minä olen väittämään mikä toimii kenelläkin, hyvä jos itse kokee niin. eikä hän itse ollut kiinnostunut koko kahvipuolesta pätkääkään.

      Myöhemmin selvittelin asiaa lisää ja selvisi se että mistä se myynti sitten syntyy kun kuvittelisi ettei öljypurkkien myynnillä voi kovinkaan suuria summia syntyä.

      Öljypurkin hinta on noin 40 euroa postikuluineen, mielestäni hirveä hinta öljystä, mutta jotkut ovat valmiita maksamaan näköjään lähes mitä vaan jos kokevat sen oikeasti toimivan.

      Mutta se myynnin "salaisuus" piilee sitten siinä, että mikäli haluat saada sitä öljyä "halvalla" eli mielestäni edelleen järjettömän kalliilla hinnlaal pitää sinun tehdä 12kk tilaus joka sitten laskutetaan n. 40 eur/kk jolloin hinta ei kuulosta niin pahalta joidenkin mielestä.
      Mutta silloinhan siinä tehdään lähes 500 euron öljykaupat mikä on jo huomattavasti enemmän kuin esim. koko kahvikonepaketin hinta. mutta toisille se on tietysti aina "vain"
      40 euroa silloin tällöin. Itseäni häiritsee myös se fakta että tästä syntyy pelkkiä postikuluja lähes 80 eur vuodessa

      Ja kaveri ei ollut huumassa olettaen että hänestä tulee miljonääri vaan kokeilumielellä että tästä tulee jotain tai on tulematta, ja ei olisi kuulemma laittanut lafkaan vielä kuin 40 euroa öljystä. (En tiedä onko vuoden soppari takataskussa)

      Myöhemmin kuulin että hänellä olisi jo neljä asiakasta millä hän saa kai sitten ne öljyt ilmatteeksi, en voi mitään vahvistaa kun en ole vielä ansainta systeemiin tutustunut.

      Mutta se että zinzinoa voi kutsua huijausfirmaksi ei ole minulle vielä näytetty toteen ja toistaiseksi olen sitä mieltä että on myös väärin väittää niin, mutta jatkan tutkimista asian pohjalta.

      Miksikään tulonlähteeksi tai työnkorvaajaksi en tästä, kuten mistään muustakaan MLM bisneksestä usko.

      Mutta ei ole huijaamista myydä tuotteita ylihinnalla, jokainen yritys on oikeutettu myymään hinnalla jolla haluavat.

      Ovatko heidän tuotteensa mielestäni reilusti ylihinnoiteltuja, KYLLÄ !
      mutta jos joku on sen valmis maksamaan ja pitää tuotetta hyvänä on se hänen asiansa, ei ole minulta pois.....

      • Tutkinut

        ... ja omasta mielestäni tuntuu hurjalta maksaa öljyistä tuollaisia hintoja, mutta omasta mielestään on tuhlannut paljon enemmän rahaa fitnesstukun tuotteisiin joista ei ole ollut samanlaista vaikutusta.

        Mutta tekeekö ylihintaiset tuotteet hommasta huijausta, ei mielestäni.
        Jokainen päättää itse mikä on mistäkin tuotteesta itsensä mielestä sopiva hinta jonka on valmis maksamaan.

        Kyllähän eri ketjujen kaupoissakin on samoja tuotteita eri hinnoilla, mutta ei minun mielestäni S-market ole huijarifirma jos se pyytää jostain tuotteesta 33% enemmän hintaa kuin saman ketjun prisma joka myy sen täysin saman tavaran 33% halvemmalla, mutta voin itse päättää ostaa sen prismasta, mutta joskus olen joutunut ostamaan kalliimmalla myös S-marketista, harmitti, mutta ei minua kukaan huijannut tekemään niin.

        Tutkimukseni jatkuu, mutta muutaman päivän tutkimusten alku raapaisulla on mielestän väärin väittää zinzinoa ainakaan pyramiidihuijaukseksi.


      • Tutkinut

        Noniin, alkaahan se peruspyramidi ja homman mahdottomuus sieltä kaivautua esiin,
        kun löytyi vähän lisää tietoa tasoista ja niiden vaatimuksista.
        Nyt jo vaikuttaa siltä, että kyllä tämä niin kuin kaikki muutkin vastaavat voivat toimia vain sen aikaa kun uusia saadaan mukaan, en mä muuta olettanutkaan, mutta halusin varmistaa asian ennen kuin alan hutkimaan.

        ensimmäisellä tasolla hommaat n. 2000 euron myyntidiilit (4 ostajaa) ja sillä saat omat litkut ilmaiseksi.( maksat tietysti vielä postikulut)

        toisella tasolla (Silver) sen aiempien diilien lisäksi hommaat 4 uutta diileriä ostaman ainakin itselleen litkut eli yhteensä n. 4000 euron myynnin, ja JOS teet sen 30 päivässä saat korotetun tason ja pikku bonarit ja tulevat bonuksetkin tulevat olemaan isompia (LOL)
        (riittääkö noikaan myyntimäärät koska puhutaan 750 krediitin volyymistä, paljon se sitten mahtaakaan euroina olla)
        En tiedä saatko mitään bonuksia jos hommaan menee kauemmin tai miten se vaikuttaa seuraavien tasojen bonuksiin.

        mutta oletetaan että seuraavien tasojen systeemit on kaikilla samat

        kolmannella tasolla(executive) hommaat aiemman 2000 myyntidiilien lisäksi 6 asiakasta lisää
        eli yhteensä 5000 myyntidiilit ja hommaamiesi myyjien pitää myös jokaisen saada
        4 asiakasta ja neljä uutta diileriä siis saavuttaa silver taso eli minimissään kokotiimin myynnit n. 21 000 euroa
        tai 3000 krediitit ja silloin saat kai n. 500e/kk (200e/kk puhelin bonuksen)
        (allasi tässävaiheessa n 42 hlö)

        neljännellä tasolla (diamond) kaikkien alla olevien myyjien pitää saavuttaa executive taso
        eli mikä vastaa jo noin 84 000 euron myyntejä omien lisäksi eli yht. n. 89 000 eur
        12 000 krediittiä joilla tulisi se 3000e/kk (1000e/kk autobonus)
        (allasi tässä vaiheessa n.178 hlö)

        ja vielä yksi taso jossa kaikki 4 alla olevaa myyjääsi saavuttavat diamond tason
        mikä vastaa omat diilit mukaan laskettuna n. 361 000 euron myyntejä ja/tai 48 000 krediittiä millä saisi sen 12 000e/kk
        (allasi tässä vaiheessa n. 712 hlö)

        noiden laskelmien lisäksi asiaan tietysti vaikuttaa vielä kaikki jalkojen tasapainot ym. systeemit, ettei välttämättä nuokaan riitä tasojen saavuttamiseksi.

        Ja missä ajassa ne pitää saavuttaa ja kuinka kauan myyntidiilien pitää jatkua, vaikea sanoa, mutta kyllä on taas niin huuhaata kun vain voi olla.

        kaikki laskelmat eivät välttämättä ole 100% tarkkoja mutta ei myöskään älyttömän kaukana totuudesta, epäilen että vielä jopa alakanttiin laskettuja.
        (summat laskettu öljydiilien pohjalta ja vuosisopimusten summa pyöristetty 474 eurosta 500 euroon eikä mukaan ole laskettu 88 euron alkutoimitusta.
        joten summat ovat vielä yli 10% isommat ja ylimmällä tasolla n. 400 000 euroa


      • Tutkinut
        Tutkinut kirjoitti:

        Noniin, alkaahan se peruspyramidi ja homman mahdottomuus sieltä kaivautua esiin,
        kun löytyi vähän lisää tietoa tasoista ja niiden vaatimuksista.
        Nyt jo vaikuttaa siltä, että kyllä tämä niin kuin kaikki muutkin vastaavat voivat toimia vain sen aikaa kun uusia saadaan mukaan, en mä muuta olettanutkaan, mutta halusin varmistaa asian ennen kuin alan hutkimaan.

        ensimmäisellä tasolla hommaat n. 2000 euron myyntidiilit (4 ostajaa) ja sillä saat omat litkut ilmaiseksi.( maksat tietysti vielä postikulut)

        toisella tasolla (Silver) sen aiempien diilien lisäksi hommaat 4 uutta diileriä ostaman ainakin itselleen litkut eli yhteensä n. 4000 euron myynnin, ja JOS teet sen 30 päivässä saat korotetun tason ja pikku bonarit ja tulevat bonuksetkin tulevat olemaan isompia (LOL)
        (riittääkö noikaan myyntimäärät koska puhutaan 750 krediitin volyymistä, paljon se sitten mahtaakaan euroina olla)
        En tiedä saatko mitään bonuksia jos hommaan menee kauemmin tai miten se vaikuttaa seuraavien tasojen bonuksiin.

        mutta oletetaan että seuraavien tasojen systeemit on kaikilla samat

        kolmannella tasolla(executive) hommaat aiemman 2000 myyntidiilien lisäksi 6 asiakasta lisää
        eli yhteensä 5000 myyntidiilit ja hommaamiesi myyjien pitää myös jokaisen saada
        4 asiakasta ja neljä uutta diileriä siis saavuttaa silver taso eli minimissään kokotiimin myynnit n. 21 000 euroa
        tai 3000 krediitit ja silloin saat kai n. 500e/kk (200e/kk puhelin bonuksen)
        (allasi tässävaiheessa n 42 hlö)

        neljännellä tasolla (diamond) kaikkien alla olevien myyjien pitää saavuttaa executive taso
        eli mikä vastaa jo noin 84 000 euron myyntejä omien lisäksi eli yht. n. 89 000 eur
        12 000 krediittiä joilla tulisi se 3000e/kk (1000e/kk autobonus)
        (allasi tässä vaiheessa n.178 hlö)

        ja vielä yksi taso jossa kaikki 4 alla olevaa myyjääsi saavuttavat diamond tason
        mikä vastaa omat diilit mukaan laskettuna n. 361 000 euron myyntejä ja/tai 48 000 krediittiä millä saisi sen 12 000e/kk
        (allasi tässä vaiheessa n. 712 hlö)

        noiden laskelmien lisäksi asiaan tietysti vaikuttaa vielä kaikki jalkojen tasapainot ym. systeemit, ettei välttämättä nuokaan riitä tasojen saavuttamiseksi.

        Ja missä ajassa ne pitää saavuttaa ja kuinka kauan myyntidiilien pitää jatkua, vaikea sanoa, mutta kyllä on taas niin huuhaata kun vain voi olla.

        kaikki laskelmat eivät välttämättä ole 100% tarkkoja mutta ei myöskään älyttömän kaukana totuudesta, epäilen että vielä jopa alakanttiin laskettuja.
        (summat laskettu öljydiilien pohjalta ja vuosisopimusten summa pyöristetty 474 eurosta 500 euroon eikä mukaan ole laskettu 88 euron alkutoimitusta.
        joten summat ovat vielä yli 10% isommat ja ylimmällä tasolla n. 400 000 euroa

        Ja se myyntitarve on siis krediitteinä, joten sitä en pysty sanomaan toistaiseksi kuinka paljon rahassa on noi eri tasojen 750, 3000, 12 000 ja 48 000 krediittiä, tein laskelman perustuen että tason saavuttakseen myynti/henkilö olisi yksi öljyn vuositilaus/asiakas.
        lisäksi liittyessä on eri tasoja riippuen oman tilauksen koosta: Ilmainen, Basic-, Sales- ja Businespartner, vielä en tiedä kuinka suurta alkuhankitaa mikäkin taso vastaa ja voisin kuvitella, että myös bonusten kertymiseen vaikuttaa partnertaso. ja monihan jää jo suoraan puolet pienempiin bonuksiin jos ei saavuta sitä silvertasoa 30 päivän sisällä aloittamisesta. pitäis varmaan itse liittyä ilmaisjäseneksi jotta saisi tiedot esiin, tosin onko niiden julkistaminen sitten vastoin yrityksen sääntöjä on taas toinen asia :)


      • Tutkinut

        Ei ole luvut sinne päinkään, tarvitaan PALJON suurempia myyntilukuja noihin bonuksiin.
        Lisään tietoja joskus kun saan laskettua ja ilmeisesti kalliit aloituspaketit tähänkin joutuu ostamaan jos niitä "tuloja edes haluaa tavoitella" Todella pahalta näyttää taas tämäkin systeemi


      • Kysyä

        "12 000 krediittiä joilla tulisi se 3000e/kk (1000e/kk autobonus)"

        Kysymys, sisältääkö tuo 3000e/kk Alv:n?


      • Tutkinut

        Palkasta tai tuloista ei yleensäkään makseta alv:tä vaan tuloveroa, eli siitä pitää maksaa tuloverot


    • TarjaPL

      Voi ÄITI!. Mitä kusetusta ja toisten hyväksikäyttöä, vai mitä mieltä olette?

    • Tutkinut

      jos olen laskenut oikein, niin 5 dollarin myynnistä saa noin 1 krediitin joten

      Rajat meneekin sitten lähemmäs näin

      Silver vaatimus 3000 krediittiä, tarvitaan n. 15 000 euron myyntiä alalinjaan kuukaudessa.
      jne.

    • Tutkinut

      Olli Salminen Zinzinon suomen ylimpiä verkostossa kertoo sivuillaan, kun joku on kysynyt paljonko pitää myydä että tienaa 2000 euroa ja Olli oli vastannut myyntiä tarvittavan keskimäärin n. 6000 crediittiä

      Olen laskeskellut eri tuotteista saatavia crediittejä/euro ja ne vaihtelevat karvan alle 5 myynti eur/1creditti aina jopa yli 30 euron/cr.

      jos nyt lasketaan zinzinon eduksi että myytyä 5 euroa kohti saa 1 crediitin (todellisuudessa ei edes sitä) niin 6000cr saamiseksi tiimin myynnin pitäisi olla minimissään n. 30 000 euroa kuukaudessa eli 360 000 eur vuodessa ja provikaksi tässä esimerkissä jää alle 7%
      aika hurjaa myyntiä,

      mutta sitten jos otetaan esimerkiksi vaikka balance oil josta saa noin 5 cr 40eur pullosta eli tuottaakseen 10cr pitää ostaa 80 eurolla 2 pulloa.

      Eli jos 600 asiakasta ostaa 10cr/hlö josta syntyisi se 6000 cr/kk pitäisi öljyä siis myydä
      n. 48 000 eurolla joka kuukausi, siis 1200 pulloa öljyä kuukaudessa, mikä tarkoittaisi
      provikkaa alle 1,70 euroa /plo eli alle 5% provisio ja tuskin kukaan ostaa 2 pulloa joka kuukausi joten asiakkaita pitäisi olla 1200kpl

      Tee siinä sitten bisnestä !! siihen että tienaisit tasaisesti koko vuoden 2000/kk toisi se firmalle tällä kaavalla lähes 500 000 euron myyntiä vuodessa LOL !!! yli 14 000 pulloa.

      ja samalla kaavalla 500 euroa/kk tarvittaisi 300 myytyä pulloa/kk eli 300kpl pulllon kuussa ostavaa asiakasta ja 12 000eur myyntiä/kk ja 144 000 euroa vuodessa.

      Ja muistetaan vielä, että tämä pitää tulla 1/3 tasapainossa olevista jaloista, eli ei välttämättä riitä vielä noikaan luvut!!

    • Tutkinut

      Ja lasketaan nyt vielä sen Rekolan tulot, se ilmoittaa laskuttavansa 250 000 eur vuodessa ja yleisesti he puhuvat että 30% saa enimmillään provikkaa 250 000 * 0,3 tarkoittaisi 75 000 eur vuodessa joten maksimi tulot voisivat olla 6250 eur/kk toki jotain lisäbonareitahan voi tulla.

      ja jos taas lasketaan 5 euroa on yksi krediitti olisi se 50 000 krediittiä vuodessa ja noin 4200 krediittiä kuukaudessa jolloin edes tuo 2000 euroa/kk ei täyttyisi ja tulot olisivat lähempänä 1500/kk. toki sekin yllättävän hyvin verkostomarkkinoijaksi.

      • Tutkinut

        Vielä yksi laskelma, Rekola sanoi jossain haastattelussa, että suomessa olis n. 50 kpl sellaisia jotka tienaavat 3000-5000 kuukaudessa lasketaan nyt että minimissään sen 3000 tienaisivat. Jos euron tienaaminen noiden aikaisimpien laskelmien mukaan tarkoittaa noin
        3 krediitin myyntiä niin ne 50 kpl myisivät 3000*3*50=450 000 krediitillä kuukaudessa joka vastaa 5,4 miljoonaa krediittiä vuodessa, johon euroina tarvitaan yli 27 miljoonan myyntiä! jokuhan näissä luvuissa mättää, ja pahasti koska se on jo enemmän kuin koko zinzinon maailman laajuinen myynti vuonna 2013.


    • igffufukhkg

      Ja silti aina Suomestakin tuntuu löytyvän näitä hölmöjä helposta rahasta ja rikkauksista haaveilevia törppöjä löytyvän rikastuttamaan perustajia ja ylälinjaa

    • jdjrjrjdirriks

      Pitää vielä unohtaa että nuo ovat vasta firman laskutus - sinsino sotkut.
      Noista vielä vähennetään myyntikulut,ajoneuvon käyttöä yms..

      Ps. Rekola taisi päästä 7000 euron VUOSITULOIHIN noilla bitsniksillään eli 500 eur kk.. taitaa saada sossulta noilla tuloilla toimeentulotukea.

    • Hömppäveikot

      Noi laskelmat ovat ihan älyttömiä. Tosin tulos on aivan oikea, eli mahdotonta on uuden nyt aloittavan tienata mitään.

      Ensinnäkin, Rekola kertoi laskuttavansa noin 250 teur/vuosi. Eli hänen kauttaan olisi mennyt Zinzinon myyntiä noin kolminkertainen määrä.

      Itse Rekola voisi tuosta sitten vähennellä kulut ja menot. 10000 kuukausiansio saatettaisiin osin maksaa myös osinkoina. Mutta näinhän ei verotietojen mukaan tapahdu: ja turha muuten yrittää puhua paskaa kv liiketoiminnasta tässä yhteydessä, Zinzino Oy maksaa Suomeen tehdystä myynnistä, joka verottajan mukaan pitäisi verottaa Suomeen. Kusinen paikka Rekolalla jos ei 2014 ole maksanut, kuten ei aiemminkaan ole

      • Tutkinut

        Miten niin jos se on laskuttanut 250k myyntiä olisi 750k en ymmärrä mistä tuollaiseen johtopäätökseen tulit?


      • Hömppäveikot

        Provisio on Zinzino Oy:n tilinpäätöstietojen mukaan noin 35%, peruspartnerille kuitenkin toki paljon vähemmän. Rekolan yhtiötkin laskettavat Zinzino Oy:ta provisioista. Eli arviolta Rekolan poppoo olisi tuottanut noin kolminkertaisen määrän Zinzino Oy:lle liikevaihtoa. Rekolan yhtiöiden myynti (liikevaihto) on siis ollut tuo 250teur. Siitä voisi olla puolet ansiota, tavalla tai toisella. Tosin ei ole verottajan mukaan ollut, on oltu "näppäriä", mistä verottaja tulee muistuttamaan


      • Tutkinut

        Minulle väitettiin että mukaan voi liittyä myös ilmaiseksi, pitää paikkaansa, mutta jotta partneri on aktiivinen ja voi saada tuloja, on hänen tehtävä minimissään 10 crediitin ostos 28 päivän välein ja ilmeisesti myös neljä asiakaspistettä joten eihän sekään nyt ihan ilmaista tunnu olevan, siis jäsenyys maksaa sellaiset minimi 80 euroa kuukaudessa jonka lisäksi sulla pitää olla neljä asiakasta jotka ostaa jotain jokaikinen kuukausi tai siis 28 päivän välein, eli toisin sanoen niillä pitäisi olla jatkuva tilaus päällä. halpaa toi tienaaminen.

        ehkä perjantaina 27. päivä nähdään zinzinon viime vuoden tulos!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe