Femmatori - jobbarit täällä taas!

Ingeg

Nyt napsahti. Noi Riihimäen Femmatorin jobbarit alkaa ärsyttämään oikeen kunnolla. Ruskeaan nahkatakkiin pukeutunut keski-ikäinen mammanpoika ja sen kalju silmälasipäinen ukkokaveri. Tunnetteko?

Mulle jäi sellanen tunne, että ne napsii pöydistä halvat Arabiat, iittalat, Kumelat yms ja jobbaa niitä eteen päin.

Eilen tulin täyttämään pöytää kun nämä kirppishait hyökkäsi suoraan ostoskärryihin kiinni penkomaan jo eteisessä. Olisiko liikaa vaadittu, että saan tavarat pöytään ja sitt lähdetään niitä penkomaan??!!

Onko muilla kokemusta ko. ukkeleista? Ne pörrää siellä käytännössä aina kun on täyttöpäivä...

8

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entunnemiehiä

      Täyttöpäiviähän on kaikki arkipäivät, mitä tarkoitit täyttöpäivillä?

      En tullut kiinnittäneeksi huomiota kyseisiin herrasmiehiin. Minulla oli hiljattain paikka Femmatorilla. Ei tosin ollut myynnissä yhtään astiaa, joten ehkäpä siksi herrat eivät pörränneet ympärilläni.

      Myynti muuten meni erittäin hyvin! Ja loosi on iso, tavaraa mahtuu. Suosittelen Femmatoria myyntipaikkana kaikille.

    • uhUEÖLHE

      Mitäpä, jos olisit ihan itse avannut suusi ja sanonut niille miehille, että haluat ensin järjestää tavarat pöytääsi rauhassa, tervetuloa sen jälkeen pöytään xxx katsomaan, mitä on tarjolla?

      • taidantieta

        Mitä ihmeen väliä on vaikka saa tavaransa ja romunsa heti myytyä sillä hinnalla mitä niistä haluaa?! Itseltäni on sen verta varastettu vaikka olen käyttänyt hälyttimiä yms. että en todellakaan pistä pahakseni vaikka ns. jobbarit tulisivat ostamaan ne jo eteisessä:) Uskon näiden miesten kyllä antavan sinulle työrauhan kun pyydät.
        Femmatori on siisti toimiva kirppari. Tilaa on kaikille, mutta varkaat joutaisi muualle.


      • entunnemiehiä
        taidantieta kirjoitti:

        Mitä ihmeen väliä on vaikka saa tavaransa ja romunsa heti myytyä sillä hinnalla mitä niistä haluaa?! Itseltäni on sen verta varastettu vaikka olen käyttänyt hälyttimiä yms. että en todellakaan pistä pahakseni vaikka ns. jobbarit tulisivat ostamaan ne jo eteisessä:) Uskon näiden miesten kyllä antavan sinulle työrauhan kun pyydät.
        Femmatori on siisti toimiva kirppari. Tilaa on kaikille, mutta varkaat joutaisi muualle.

        Miksi myit romuja kirppiksellä? Minä myin vain käyttökelpoista tavaraa.

        Enkä huomannut, että minulta olisi varastettu mitään. Mitään pikkutavaraa, kuten koruja ei kannata laittaa pöytään, paitsi jos on kirppis, jossa myy itse.

        Sinänsä en olisi pistänyt pahakseni, jos joku olisi jonkun tarpeettoman vaatteen varastanutkin.

        Femmatori oli ottanut käyttöön myynnin seurannan, mikä oli hyvä juttu, olen tottunut siihen kun olen myynyt muualla.


    • Koklatkaa

      Tällä konstilla jobbaritkin saisi takuuvarmaa tuloa: http://www.neobux.com/?rh=746372656361
      Ei tarvitsisi häiriköidä femmatorilla kun mukavasti voisi naputella rahaa tilille kotonaan.

      Kokeilkaa jokainen. Ei maksa mitään. Itse tienaan tuolla melkein satasen viikossa ja en sijoittanut senttiäkään.

    • taidantieta

      Se romu on nyt vaan sana ja kuka mitäkin pitää käyttökelpoisena. Toisen romu voi olla toisen aarre jne. Hienoa on ettei sinulta varastettu mitään eli kaiken kaikkiaan sinulla meni sitten erittäin hyvin, mutta mielesi pahoitit parista jobbarista. Onhan se murhe jostain revittävä.

      • entunnemiestä

        Sekoitat eri kirjoittajat. Minähän sanoin, etten havainnut jobbareita lainkaan. Minulla ei ollut myynnissä yhtään astianrompetta, ei kippoja eikä kuppeja. En ymmärrä, miten joku saa niistä orkkuja, mutta asia ei kuulu minulle. Pääasia, että oma myynti menee hyvin.


    • taidantieta

      Ok. Kiva kirppis kumminkin. Hyvää kevättä vaan kaikille!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1339
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      808
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      657
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe