Minulla on velka joka piakkoin siirtyy Gothian (ymmärtääkseni tänne) perittäväksi. Onko kellään kokemusta miten heidän kanssaan saa sovittua maksusuunnitelmasta? Ajattelin ehdottaa n. 50 euron kk eriä. Mahtavatko suostua? Velkani tulee olemaan vajaa 2000 euroa.
Perintätoimisto Gothia Oy
9
6898
Vastaukset
- Gothgoth
Mulla oli velka pikkasen alle 1000 eur ja sain sovittua 70 eur/kk. 50 euroa voi olla aika pieni maksu, tuon velan maksamiseen menis ainakin kolme vuotta sillä tavalla. Ehdottaa saa aina.
- KokemustaGothiastaOn
Ole itse aktiivinen ja ota yhteyttä sinne heti kun laina siirtyy perintään. Arvostavat siellä sitä, että olet halukas tekemään maksusuunnitelman ja hoitamaan asiasi.Mikä laina on kyseessä?Jos lainaston niin ota huomioon, että joudut maksamaan suurempaa korkoa sen 180 vrk eli summa kasvaa ja paljon.Jos taas everyday niin siinä tuota suurta korkoa ei ole vaan normaali viivästyskorko.Itse olen Gothian perinnän kanssa saanut tehtyä hyvän maksusopimuksen, ottavat kyllä huomioon siellä sen asian että erä tulee sellaiseksi että sen pystyt hoitamaan.Rohkeasti vaan yhteydenotto siis sinne kun se on ajankohtaista. Voit toki soittaa jo ennekkoon ja keskustella asiasta, itse tein niin ja kyllä se kovin mieltä rauhoitti kun saatiin asiasta jo alustavasti sovittua.
- ncnu
Eikös Gothia ole nykyisin arvato Finance?
- Gothianasiakas
Ei ku Avanto Finance lähettää laskut esim Everyday luotoista ja perinnän hoitaa sitten Gothia. Aikaisemmin Gothia hoiti myös laskutuksen. No käytännössä ne taitaa olla samaa puljua kuitenkin.
- Anonyymi
Gothianasiakas kirjoitti:
Ei ku Avanto Finance lähettää laskut esim Everyday luotoista ja perinnän hoitaa sitten Gothia. Aikaisemmin Gothia hoiti myös laskutuksen. No käytännössä ne taitaa olla samaa puljua kuitenkin.
Avanto Finance :,D
- velkaantunut
Kiitos vastauksista. Luulen että pian tulee ensimmäinen kirje perinnästä ja pääsen sopimaan maksuista.
- maksaäkkiäpois
Hyvä mutta jätä esimerkiksi tulevan perjaintain väliin bilettämiseltä ja sinulla on jo siitä säästöstä toiset 50 euroa lisärahaa lyhennyksiin..
- mouses
Avan perseestä koko pulju/puljut ,siis joudut maksamaan vuositasolla 180%
velkasi pääomasta . Jos on mahis niin ota pankista pieni laina - Gothiaonparas
Pa... firma pyysin että saisin jaettua vähän päälle 2k:n summan minimieriin, 200€ on pienin mihin suostuivat, kyseessa siis everydayn luotto jota maksettu sama summa kuussa tai olisi pitänyt pystyä maksamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954