Uskaltaako naisia edes lähestyä tuollaisella hukka pätkällä? Olen nuori vasta 18v. Onko tosiaan niin, että on aivan turha lähteä naisia narraamaan tämän takia? Naisilla on niin paljon helpompia nämä asiat kuin meillä miehillä. Luulen kyllä, että en saa tyydytettyä ketään naista ainakaan penikselläni :(.
Vastaukset 5
- Seksuaaliterapeutti
Kyllä kannattaa olla vähintään 30cm ennen kuin voi sekaantua suomalaiseen puhkinussittuun neekerinpatja-ämmään.
- Kylmät_kädet
Sinullahan on oikein kunnon kanki.
Itsellä on myös erektiossa 10 cm, mutta sisäänpäin. - ex-tissu5.0
Meikäläisen penis on erektiossa sellaiset 3,5cm että oo tyytyväinen dude!
- tissu_on_homo
Voitko tissu lopettaa jo tuon valehtelun. Oot oikeesti parhaat päiväs nähny raukka paska homo löylykauha perceesssä botoksia naamaan ruutava mies huoran ottolapsi jolla ei edes oo munaa kuin suussa siellä vantaalla ruotsin kielisten hinuri poikien alueella!
- Liköörineito41
Peeniksen koolla ei ole merkitystä, kunhan se on tihiässä persiissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53907
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64657- 55650
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli46589Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32528Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5513- 75457
- 37446
- 33435