Lisa Sokolova

rikas_mesenaattiko

Kuka hän on ja miten hän rahoittaa taiteensa myynnin? Hänellä oli hiljattain etusivun mainokset HS:ssa ja HBL:ssa. Aikaisemmin hänellä oli näyttely entisessä WSOY:n talossa Bulevardi 12:ssa ja taulukauppa Aleksilla.

5

5608

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrastelija123456

      Niin. Erittäin hyvä kysymys. Onko kukaan koskaan nähnyt ko. taiteilijaa työssään tai edes taidenäyttelyssä?
      Jos on valmistunut kuuluisasta taideakatemiasta, niin tuntuu hieman ihmeelliseltä ettei hänestä löydy juurikaan tietoa. Tosin Kotkassakin toimii "Repin akatemia", ehkä taiteilija on suorittanut jonkin kurssin siellä?
      Hienot julisteet ja galleriaesitteet on ainakin minulle tyhjää, jos taiteilijan nimeäkään ei löydy venäjän taiteilijamatrikkelista.

      Kiertelevät taidemyyntinäyttelyt myyvät taidetta hinnoilla, joilla saa jo huipputaidetta maankuuluista huutokaupoista. Kovia alennuksia luvataan kiireeseen vedoten ym. eli ainakin itselläni kaikki hälytyskellot soivat.

      Mielelläni olen väärässä, jos sen joku voi osoittaa. Sinänsä maalaukset ovat ihan ok, missä ja kuka ne sitten on maalannut ja signeerannut. Kenties itse Lisa, mutta mielelläni haluaisin itsekin lisätietoja kun kaikenlaista rullana tuotavaa tuoretta tavaraa tulee eteen.

    • Imposter-00100

      Kiinassa maalaavat työläiset kaljamahaisten myyntitykkien valokuviin perustuen. EI ole Liisaa ei. On vain vuosisadan uunotus. Liisa on "brändi". Ei henkilö.
      Kaikki lehtiartikkelit mitä myyntinäyttelyissä esitellään ja kaikki blogikirjoitukset mitä netistä löydät pohjautuvat edustajien eli näiden samojen helppoheikkien omiin tarinoihin mitkä sitten artikkeleita kirjoittaneet ovat nielleet pureksimatta.
      Kun tämä Liisan mysteeri todistetaan huuhaaksi niin taulujen hinnat ovat 50e. Kivaa sisustustaidetta jollekin taiteesta ymmärtämättömälle. Ei todellakaan mitään arvotaidetta. Jos omistat jonkun työn niin nyt myy äkkiä pois hinnalla millä hyvänsä.

    • Forestryngineer

      Olen tavannut hänet työssään ja omistan muutamia hänen taulujaan.

      • Anonyymi

        Kerro ihmeessä lisää meille kaikille. Moni tauluja omistava ihmettelee näitä samoja kysymyksiä.


    • oikea_taiteilija

      Ilmeisesti taiteilijan täytyisi olla jatkuvasti julkisuudessa, jotta hän olisi vakavasti otettava?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2132
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      173
      1661
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1342
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1192
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1069
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1033
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      892
    Aihe