huomenta vavee kaiken tekin sallitte,ääliöt

neljäsosapuoli

neljäs osapuolii kirjoitaa jälleen,saatuani tarkastettua nahoituksia mika niikko joka on vaveen hallituksessa ja kansaedustaja,sanoo sanatarkasti seuravaa jollet hanki nimellistä alivuokralaista niin en voi tehdä mitään,tämän kohdan olen tarkastanut nauhalta jonka tarkistin moneen otteseen studiossa,ja kyseinen henkilö on törmäänyt prismassa henkilöön ja niikon mika hyppii kuin apina kyseisen henkilön edessä,yrittäen manipuloida tätä henkilöä,mutta kun temppu ei onistunut niiin ,asia muuttui ja niikon mika sanoi, sä uhkasit mua,joo jo haastaminen on uhkaus niiin mikä on rikos nimike,ainahan prisman tallenne nauhat voi tarkistaa,hyvät ihmist ajatelkaa ketä äänestätte suraavissa vaaleissa,palaan vielä,nauhoihin,jossa jyrki tapion metelöinti kuluu todella kovaa yöllä päivällä ja joka ikinen aika,huuumeet tekee ihmisestä aivan toivottoman joka luulee saavansa tehdä mitä vain,kumpi on rikos taikka saatika oikeuden alainen teko ,virkaa tekevältä hmiseltä,joka puhuu ihan valheellisia sanoja ja yrittää saada toisen mukaan tekemäään rikoksen ,mutta toinen osapuoli huomaa heti kyseessä olevan,yrityksen syylilistyä rikokseen,palatakseni nauhohin joita olen kuunellut tarkkaan,voin sanoa että krakankujalla on paljon pahasti pielessä isännöitsiästä jaana oksasesta lähtien,kuulemma sielläkin isännöitsiä vaihtuu,todellla kateelista porukkaa krakankujalla täytyy sanoa,saamieni tietojen mukaan joita en epäile yhtään,sansak tekee isänöitsiä ja vaveen kanssa sopimujsen josta ei kerrota kuin pinta puolin,asia oli jo soivittu,kauan ennkuin koko asiasta oli ilmoitettava asukkaille,liikaa kateutta on siellä krakankujalla,saamieni tietojen mukaan,yksi syy siihen on että,henkilö jolta saan tiedot,on ja maksaa omat laskunsa itse ja mitä muhin tulee niin liikaa sosiaali tarpeessa olevia on siinä yhteisössä,asia voi vielä saada kovinkin suuret mitta suhteet,jyrki tapio paranttumattomasti narkomaani,tekee tiliä antamalla avania muille jotka käy tekemässä homia krakankuja 4 a 16 asunossa,jolla jyrki tapio osaltaan rahoittaa huumeiden käyttönsä,hievee pauke jota on kestänyt yli vuoden,mitäs tähän sanoo,miksi maksaa asunnosta jossa ei sa olla edes rauhassa,kun isännöitsiä ei uskalla puuttua tällä hetekellä vielä jaana oksanen,nauhan sisältö on selkeä voin lähettää järjestys säännöt,ja yksi nuha joka on vaveen tomistosta asiakas palvelusta,selvästi sanotaa että varman jaana oksanen on yrittänyt tavoitaa jyrki tapiota,juuri näihän näissä tapauksissa pitääkin tehdä,antaa iformaatiota metelöitsiälle,osataako vaveella ajatella aivolilla vai sitte vavella ei ole aivoja olenkaan,jyrki tapio kuulemma kirjoittaa koneella ja pesee pyykkiä,siitähän tulee hirvittävä meteli lattiaavasten,ja jyrki tapion mielestä joka kuluu nauhalla selvästi sanoo että varmaan kuulet ääniä,eikä sulla mitään ole,joo varmaan titolähteeni kuuleerkin ääniä kaikki mitä yläkerrasta paukutetaan lattiaa vasten,kun voi vakuutttaa että nauhat on aitoja,mennäkseni vielä kateuteen joka on krakankujalla äärinmäisen,suurta laatua,niin tulee yksi nimi esiin timi virtanen,prantumattomasti aa jäpä,suunittelivat erään naisen kanssa ,miten asunnon saaa nopeasti,se o selkeääkin selvempi tapaus,ensin muutetan yhteen sitte toinen irtisanoo toisen pois asunnosta niin akka saa paikkan vaihdon entisestä paikasta juuri sinnen minn hakuakiin muuttaa,saamien tietojen mukaan,palatakseni vielä yhteen asiaan joka on mika niikon asioita jotka sain tietooni,juteltua ihmisten kanssa,miten narkkari voi sanoa lehdessä että on narkkari mutta unohtaa kaikki mitä on tehnyt muuta,suunitellut palkka murhaa sanomalla saat 20000 markkaa jos ammut ton miehen,kaikki on luotettavista lähteistä tiedot,ja perintö jonka niikopn mika on saanut näyttää paperilla kaikki ok mutta mitä sitä enne on tapahtunut vuosien saatossa,ja yksi tilanne joka on tullut tietoon heti kun niikon mika valittiin eduskuntaan.niin omissa piireissään niikon mika oli kovaan ääneen huutanut ja nyt olen kansaedustaja ja herjannut muita joilta oli ensin kalastanut ääniä niin sen valinnan jälkeen kukaan näistä muista ei enää ollut mitään,vaan niikon mika vain herjaili muillle,nyt herätkää ihmiset ketä äänestätte suraavissa vaaleissa,tämä kaikki on totta,olen saanut asiat luotettavilta taholita,sandak firma isännöitsiä vielä jaana oksanen pikku keikkojen vantaan kapunki on jo päätänyt keikan antamisesta tolle firmalle ennkuin edes mitää neuvotteluja on edes aloitettu.niikon mika mieti,koko vavee on mätä,heti kun miulle lähetetään lisää nauhoja ja tietoja niin julkaisen ne tarkistaen ensin että ne ovat aitoja,koska tiedän saavani asioita luotettavalta taholta,ja jolta saa ne hän on saanut lähdesuojan,tulee aika kun kaikki julkastaan tveessä,tähän vyyhtiiin liityy myös vielä neljääs osapuolikin joka saa tiedottaa asioita ,neljä osapuoli on,ja tekee kansiot kakista asioista ja jakaa niitä eteenpäi kolmas osapuoli ja tuleva neljäsosapuoli

0

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Minä itkin kotona kun tajusin että

        Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
        Ikävä
        11
        1635
      2. Muistutus t-Naiselle.

        Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
        Ikävä
        151
        1312
      3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

        Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
        Maailman menoa
        282
        1226
      4. Oho! Varmistusta odotellaan.

        Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
        NATO
        111
        1059
      5. Mää oikeasti vielä kuolen

        Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
        Ikävä
        42
        897
      6. Oiskohan se aika

        Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
        Ikävä
        4
        815
      7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

        Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
        Maailman menoa
        218
        797
      8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

        Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
        Ikävä
        24
        729
      9. Mies, kysyisin vaan

        Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
        Ikävä
        42
        711
      10. Olen etsinyt sinua

        Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
        Ikävä
        20
        694
      Aihe