Osuuspankkia on remontoitu vuoden verran, ja nyt se sulautetaan toiseen pankkiin.Siinä menee meidän vakavarainen pankki, kukahan senkin kytkykaupan keksi?
Osuuspankin remontti!
13
393
Vastaukset
- j.jussiWee-Tee
Mihinkä nyt rahani talletan ?
- kyllämahtuu
Laita sukanvarteen kulkee aina mukana.
- j.jussiWee-Tee
Mutta kun on reikä sukassakin niin kuin pyörän kumissa.
- jjusssiW-T
j.jussiWee-Tee kirjoitti:
Mutta kun on reikä sukassakin niin kuin pyörän kumissa.
On mulla niin perkeleesti velkaa OP pankkiin......voivoi ei jaksa.....
jjusssiW-T kirjoitti:
On mulla niin perkeleesti velkaa OP pankkiin......voivoi ei jaksa.....
En ole CENTINLATIA velkaa tuohon pankkiin.
- MISSÄ-ON
j.jussiW-T kirjoitti:
En ole CENTINLATIA velkaa tuohon pankkiin.
jjussiW.T (velat) sentit on oliko 180000eu paljonko se on sentteinä vai onko ne tuumina......röhönaurua hah ha haa
- Mikäpankkitilalle
Eipä ole tuosta kuullutkaan. Mihin pankkiin se sulautetaan?
- Tirehtööri-Tupuna
Jotain outoa on Haapaveden OP-pankissa. Syksyn aikana neljä kertaa otettiin yhteyttä minuun ja haluttiin sijoitusneuvontaan. Eivät uskoneet millään sitä, että otan itse yhteyttä jos siltä tuntuu. En asioi sen pankin kans tavallisestikaan.
Siitä remontista. Tuleekohan siellä sisätiloissa säilymään ne tummat teltat (kömmänät), joita siellä oli aikaisemmin vieri vieressä. Ne pahensi ulkonäöllään pankkisalin kokonaan. - Markkinapaikka
Onneksi on olemassa Teijan pankki. Kyllä on remonttia piisannut siitä, kun tiskit ensin poistettiin. Varmaan olisi sillä rahalla saanut paljon muutakin tarpeellisempaa.
Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä. Kyyhkysten myyjille hän sanoi: "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!" Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut." - uutinen
Vasta oli kirjoitus, kuinka hyvän vuosituloksen pankki on tehnyt , ja nyt tällainen ilmoitus, että Suomenselän pankkiin sulautetaan noin vaan. Mitähän täällä seuraavaksi tapahtuu??
Suomenselän Osuuspankki ja Pyhälaakson Osuuspankki Fuusioituvat,mutta fuusiopankilta puuttuu vielä yhteinen nimi.
Aika ihmeellistä kun nuita pankkikiinteistöjä remontoidaan tuohon tahtiin.Viimevuonna remontoitiin Kärsämäen pankkikiinteistö,että tälläinen on tahti tällä Timo Suhosella.
Seuraavat remontin kohteet taitavat olla Haapajärven ja Reisjärven konttorit,sillä nuo kyseiset osuuspankit on fuusioitu Pyhälaakson Osuuspankkiin.- alueelle-voitot-käyttöön
Tuo on hyvä suunta että pankkikin työllistää ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067