Osuuspankin remontti!

remppa

Osuuspankkia on remontoitu vuoden verran, ja nyt se sulautetaan toiseen pankkiin.Siinä menee meidän vakavarainen pankki, kukahan senkin kytkykaupan keksi?

13

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.jussiWee-Tee

      Mihinkä nyt rahani talletan ?

      • kyllämahtuu

        Laita sukanvarteen kulkee aina mukana.


      • j.jussiWee-Tee

        Mutta kun on reikä sukassakin niin kuin pyörän kumissa.


      • jjusssiW-T
        j.jussiWee-Tee kirjoitti:

        Mutta kun on reikä sukassakin niin kuin pyörän kumissa.

        On mulla niin perkeleesti velkaa OP pankkiin......voivoi ei jaksa.....


      • jjusssiW-T kirjoitti:

        On mulla niin perkeleesti velkaa OP pankkiin......voivoi ei jaksa.....

        En ole CENTINLATIA velkaa tuohon pankkiin.


      • MISSÄ-ON
        j.jussiW-T kirjoitti:

        En ole CENTINLATIA velkaa tuohon pankkiin.

        jjussiW.T (velat) sentit on oliko 180000eu paljonko se on sentteinä vai onko ne tuumina......röhönaurua hah ha haa


    • Mikäpankkitilalle

      Eipä ole tuosta kuullutkaan. Mihin pankkiin se sulautetaan?

    • Tirehtööri-Tupuna

      Jotain outoa on Haapaveden OP-pankissa. Syksyn aikana neljä kertaa otettiin yhteyttä minuun ja haluttiin sijoitusneuvontaan. Eivät uskoneet millään sitä, että otan itse yhteyttä jos siltä tuntuu. En asioi sen pankin kans tavallisestikaan.
      Siitä remontista. Tuleekohan siellä sisätiloissa säilymään ne tummat teltat (kömmänät), joita siellä oli aikaisemmin vieri vieressä. Ne pahensi ulkonäöllään pankkisalin kokonaan.

    • Markkinapaikka

      Onneksi on olemassa Teijan pankki. Kyllä on remonttia piisannut siitä, kun tiskit ensin poistettiin. Varmaan olisi sillä rahalla saanut paljon muutakin tarpeellisempaa.

      Jeesus teki nuoranpätkistä ruoskan ja ajoi heidät kaikki temppelistä lampaineen ja härkineen. Hän paiskasi vaihtajien rahat maahan ja kaatoi heidän pöytänsä. Kyyhkysten myyjille hän sanoi: "Viekää lintunne pois! Älkää tehkö Isäni talosta markkinapaikkaa!" Silloin opetuslapset muistivat, mitä kirjoituksissa sanotaan: "Kiivaus sinun temppelisi puolesta kuluttaa minut."

    • uutinen

      Vasta oli kirjoitus, kuinka hyvän vuosituloksen pankki on tehnyt , ja nyt tällainen ilmoitus, että Suomenselän pankkiin sulautetaan noin vaan. Mitähän täällä seuraavaksi tapahtuu??

      • Suomenselän Osuuspankki ja Pyhälaakson Osuuspankki Fuusioituvat,mutta fuusiopankilta puuttuu vielä yhteinen nimi.


    • Aika ihmeellistä kun nuita pankkikiinteistöjä remontoidaan tuohon tahtiin.Viimevuonna remontoitiin Kärsämäen pankkikiinteistö,että tälläinen on tahti tällä Timo Suhosella.
      Seuraavat remontin kohteet taitavat olla Haapajärven ja Reisjärven konttorit,sillä nuo kyseiset osuuspankit on fuusioitu Pyhälaakson Osuuspankkiin.

      • alueelle-voitot-käyttöön

        Tuo on hyvä suunta että pankkikin työllistää ihmisiä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1305
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      56
      861
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe