Sydämeni osuman sai

muistikuvamiehestä

.."Syvälle se upposi niin, aivan kuin jäädäkseen iäksi kii.."

Taisin saada isomman tällin kuin sinä...

.."Elin maailmassain luulin, että sen rauhaa ei järkkymään mokoma saa..."

...olen täysin kiinni tässä tunteessa, edelleen..en osaa analysoida tunteitani, en uloskirjata sinua sydämestäni....

Toivon vain, että olet siellä ja tunnet samoin...

16

669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätehdään

      Jos olisit...olet ajatuksissani kaiken aikaa... ikävä :(

    • vaikkanoin

      Kysy häneltä niin tiedät.

      • ed-

        Viimeisen irl yhteyden perusteella en voi ottaa yhteyttä.


    • muistikuvanaisesta

      Miksi luoja ei anna mahdollisuutta olla lähellä vaan se laittaa olemaan etäällä.
      Miksi luoja ei poista mielestä vaan piinaa jatkuvalla kuvalla hänestä ajatusten sopukoissa.
      Luoja nauttii kun pieni kärsii..

    • Kohtaamisenvaikutus

      Tunne saattaa olla molemminpuolinen..

    • Kiitosmies

      Jos eilisen perusteelta kysytään, niin valloitit sydämeni. Osaat olla hellä >3
      I love you.

    • rehellisyys

      Haluatko sen olevan vain muistikuva?

      • muistikuvamiehestä

        Se ei ole pelkkä muistikuva..se on jokapäiväinen ajatus, haave, loputon kaipuu ja ikävä ihmisestä joka kolahti niin kovaa ettei loppua ole näkyvissä. Haaveilen meistä loppuun asti...sydän ei päästä irti vaikka vastaan taistelisin. Sen on aika, etäisyys ja jokainen karkuun juostu kilometri todistanut. Itseään voi yrittää huijata, mutta sydäntä ei.

        Olen yksin tunteitteni kanssa...ehkä hän on siellä jossain, ehkä ei. Tänne kirjoittaminen helpottaa...


      • tietääköhänvarmasti
        muistikuvamiehestä kirjoitti:

        Se ei ole pelkkä muistikuva..se on jokapäiväinen ajatus, haave, loputon kaipuu ja ikävä ihmisestä joka kolahti niin kovaa ettei loppua ole näkyvissä. Haaveilen meistä loppuun asti...sydän ei päästä irti vaikka vastaan taistelisin. Sen on aika, etäisyys ja jokainen karkuun juostu kilometri todistanut. Itseään voi yrittää huijata, mutta sydäntä ei.

        Olen yksin tunteitteni kanssa...ehkä hän on siellä jossain, ehkä ei. Tänne kirjoittaminen helpottaa...

        Ehkäpä jospa tuo mieskin haluaisi tietää tuon mitä tunnet.


      • samanlaisiatuntemuksia
        muistikuvamiehestä kirjoitti:

        Se ei ole pelkkä muistikuva..se on jokapäiväinen ajatus, haave, loputon kaipuu ja ikävä ihmisestä joka kolahti niin kovaa ettei loppua ole näkyvissä. Haaveilen meistä loppuun asti...sydän ei päästä irti vaikka vastaan taistelisin. Sen on aika, etäisyys ja jokainen karkuun juostu kilometri todistanut. Itseään voi yrittää huijata, mutta sydäntä ei.

        Olen yksin tunteitteni kanssa...ehkä hän on siellä jossain, ehkä ei. Tänne kirjoittaminen helpottaa...

        Tuollaisen voisin kirjoittaa itse sillä erotuksella, että se olisi naiselle. Varmaan ne karkuun juostut kilometrit ovat lisänneet epävarmuuden pilviin. Järkeni yrittää saada minut unohtamaan, mutta sydän ei anna hetkenkään rauhaa. Vaikka aikaa edellisestä kohtaamisesta on kulunut jo paljon niin en voi unohtaa..


      • eräsnainenxx
        samanlaisiatuntemuksia kirjoitti:

        Tuollaisen voisin kirjoittaa itse sillä erotuksella, että se olisi naiselle. Varmaan ne karkuun juostut kilometrit ovat lisänneet epävarmuuden pilviin. Järkeni yrittää saada minut unohtamaan, mutta sydän ei anna hetkenkään rauhaa. Vaikka aikaa edellisestä kohtaamisesta on kulunut jo paljon niin en voi unohtaa..

        kauanko aikaa on kulunut?


      • samanlaisiatuntemuksia
        eräsnainenxx kirjoitti:

        kauanko aikaa on kulunut?

        Ihan liian kauan. Sanoisin, että ainakin seitsemän kuukautta. Luultavasti minäkin olen yksipuolisesti näiden tuntemuksieni kanssa. Siihen päädyin niiden karkuun juoksemisien perusteella, vaikka se olikin kyllä molemminpuolista.


      • maja-ja-k
        muistikuvamiehestä kirjoitti:

        Se ei ole pelkkä muistikuva..se on jokapäiväinen ajatus, haave, loputon kaipuu ja ikävä ihmisestä joka kolahti niin kovaa ettei loppua ole näkyvissä. Haaveilen meistä loppuun asti...sydän ei päästä irti vaikka vastaan taistelisin. Sen on aika, etäisyys ja jokainen karkuun juostu kilometri todistanut. Itseään voi yrittää huijata, mutta sydäntä ei.

        Olen yksin tunteitteni kanssa...ehkä hän on siellä jossain, ehkä ei. Tänne kirjoittaminen helpottaa...

        Kiitos, kun lopultakin kuuntelet sydäntäsi, olen odottanut tätä hetkeä, jolloin annat sydämesi voittaa etkä mielesi. Olet tervetullut ja aikaahan ei ole kulunut kuin 6 kk.


      • EnHaluaMuistaa
        samanlaisiatuntemuksia kirjoitti:

        Ihan liian kauan. Sanoisin, että ainakin seitsemän kuukautta. Luultavasti minäkin olen yksipuolisesti näiden tuntemuksieni kanssa. Siihen päädyin niiden karkuun juoksemisien perusteella, vaikka se olikin kyllä molemminpuolista.

        On siitä jo yli 7 kk. Mutta en ajattele häntä enää joka hetki. En ajattele heti kun herään tai ennen kuin nukahdan. En enää ajattle unettomina öinä tai kesken unien. En enää mieti mitä olisi voinut olla ja miksi ei ollut. En enää mieti mikä minussa oli vikana kun en kelvannut. En enää mieti sylinsä pehmeyttä, enkä tuoksuaan. En enää muista sitä sielujen yhteisointua, enkä yhteisiä nauruja. En enää halua ajatella, enkä muistaa. Mutta kerran kuulin jostain aivan kuin hänen naurunsa, muistin suudelmat, muistin liikaa. En halua enää muistaa....


      • eräsnainenxx
        EnHaluaMuistaa kirjoitti:

        On siitä jo yli 7 kk. Mutta en ajattele häntä enää joka hetki. En ajattele heti kun herään tai ennen kuin nukahdan. En enää ajattle unettomina öinä tai kesken unien. En enää mieti mitä olisi voinut olla ja miksi ei ollut. En enää mieti mikä minussa oli vikana kun en kelvannut. En enää mieti sylinsä pehmeyttä, enkä tuoksuaan. En enää muista sitä sielujen yhteisointua, enkä yhteisiä nauruja. En enää halua ajatella, enkä muistaa. Mutta kerran kuulin jostain aivan kuin hänen naurunsa, muistin suudelmat, muistin liikaa. En halua enää muistaa....

        Muutama kuukausi, mitä tuo nyt on, ei vielä mitään, mutta kun puhutaan vuosista ja vuosista ja lisää vuosista ja yhä tuntee samoin jotakuta kohtaan.


    • näinonnöhtävänyt

      Mä olen lähinnä jämähtänyt vierineisiin vuosiin, en osaa oikein olla miettimättä, silti koen että ohi on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe