Sukkismuisto

pantyhose

Opiskelin aikanaan sisäoppilaitoksessa ja silloin olin jo koukussa sukkiksiin sekä niiden tuoksuihin. Oltiin iltaa istumassa paikallisessa kuppilassa ja opiskelukaverini, taisi olla Tiina nimeltään oli jonkinlaisessa humalassa. Tiina tunnettiin hiukan miehiin menevänä tyyppinä. Tiina oli pukeutunut mustiin sukkiksiin, farkkuihin ja avokkaisiin. Illan kuluessa Tiina kyseli suunnitelmistani ja kun kerroin lähtevä piakkoin asuntolaan, hän kysyi josko voitaisiin mennä samaa matkaa. Asuntolaan ei paljon matkaa ollut ja matkalla Tiina kertoi olevansa hulluna seisoviin kulleihin, varsinkin niiden imemiseen ei niinkään nussimiseen. Kerroin munani olevan jo seisokissa kun olin illan tuijotellut hänen jalkojaan, ja miettinyt minkälaiset tuoksut noista mustista sukkiksista löytyisi. Tiina ei pitänyt minua pervona vaan asuntolassa hiivimme hänen huoneeseensa. Tiina katseli kun riisuin vaatteet pois samalla itse farkkuja riisuen. Alta paljastui nuo mustat sukkikset niin kuin olin arvaillutkin. Muna seisoi komeasti terska paljaana kun Tiina antoi hikiset sukkisvarpaat nuuskittavaksi, tarttui samalla kulliini ja aloitti runkkauksen. Kun kiimatippoja ilmestyi terskaan hän nuolaisi ne pois samalla imaisten kullini suuhunsa. Otti koko munan nieluunsa puristellen pussejani tehden naimaliikkeitä suullaan. Näky oli todella kiihottava kun katselin Tiinan toimia sukkisvarpaita nuuskien. Kullin imeminen keskeytyi hetkeksi kun poimin lattialta avokkaan nuuskittavaksi. Aromit olivat mahtavat, yhtä hyvät kuin sukkiksissa. Pyysin Tiinaa runkkaamaan kulliani avokkaalla johon Tiina suostui kunhan ensin lupasin olla laskematta spermoja kenkään. Haluan ne nimittäin suuhuni ja koko lastin. Runkkaus kengällä tuntui mahtavalta, paisunut liukas terska upposi avokkaan kärkeen ihanasti kiristäen. hetken runkattuaan Tiina heitti kengän pois ja imutteli terskaa, samalla runkaten kullin vartta. Vedin ihanaa hikiaromia sukkisvarpaista ja varoitin sperman olevan tulossa. Tiina kiihdytti runkkaustahtia puristaen terskaa huulillaan samalla työntäen toisen sukkisjalan varpaat suuhuni. Samalla hetkellä kun tunsin ihanan suolaisen maun suussani lähti spermalasti liikkeelle. Tiinan silmät avautuivat aivan auki kun kullini sylki spermaan tytön suuhun. Kaikkea ei Tiina pystynyt nielemään vaan osa spermasta valui suupielestä leualle. Session jälkeen istuimme sängylle huilaamaan, Tiina huuhteli vesilasillisella suunsa, pyysi suudelmaa ja lupasi oikean panon jos kullini vielä jaksaa. Lupasin että kulli seisoo kohta uudelleen kunhan nuuskin hänen kenkiä ja sukkiksia. Ilta päättyi perinteiseen nussimiseen, tosin nuo hikiset sukkikset olivat Tiinalla jalassa. Mahtava muisto nuoruusvuosilta. Kiinnostus sukkiksiin on säilynyt.

0

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        135
        5479
      2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        33
        3375
      3. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        17
        1883
      4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        23
        1855
      5. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        21
        1699
      6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

        Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
        Ikävä
        73
        1548
      7. Tietysti jokainen ansaitsee

        Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
        Ikävä
        13
        1447
      8. Haluisin suudella ja huokailla

        ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
        Ikävä
        16
        1327
      9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

        Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        11
        1326
      10. Miksi näin?

        Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
        Maailman menoa
        21
        1295
      Aihe