Maailman ensimmäinen sosiaalidemokraatti

terveisinyksvaan

Maailman ensimmäinen sosiaalideomokraatti oli löytöretkeilijä Kristoffer Kolumbus. Hän retkeili toisten rahoilla eikä tiennyt minne oli menossa.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikee_libertaari

      Tuskin hän ensimmäinen oli. Valtioita on ollut olemassa noin 6000 vuotta. Siis kauan ennen Kolumbuksen aikaa. Ja alusta alkaen ne ovat ryöstäneet ihmisten omaisuutta ja kutsuneet sitä verotukseksi.

      Ja tietenkin säätäneet rikokseksi omaisuuden ryöstöltä suojautumisen (=veronkierto).

      Islamilaiset sanovat, että Allah on ainoa jumala ja Muhammed hänen profeettansa. Itse sanoisin että demareille valtio on ainoa jumala ja demari valtion oma profeetta.

      • terveisinyksvaan

        Kiitos valaisusta ja hyvää kevään alkua sulle.


      • Oikee_libertaari

        Olepa hyvä :)


    • tautisia

      Mutta mistä sosiaalideomokraatti on "kotoisin" tuskin tuollaista loiseläjää on edes per*elekkään luonut ei sekään nyt NIIN sairas ole korvienvälistään.

      • Oikee_libertaari

        Luonnossa on nähtävässä symbioosia. Vaikka valtio onkin mielipuolinen organisaatio, se jäljittelee luonnollista.

        Esimerkiksi monet puut elävät symbioosissa sienten kanssa. Samoin sosialidemokraatti elää symbioosissa valtion kanssa. Demari ja valtio ruokkivat ja hoitavat toinen toisensa.

        Jossain täällä lienee vielä vanha kirjoitukseni "Kaikki demokratia on sosialidemokratiaa". Se valaisisi lisää kysymystäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1960
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      139
      1373
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1039
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      116
      933
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      771
    Aihe