http://areena.yle.fi/tv/2430518 Jakso 2/6 on siis 8 osaa nyt nähtävillä kaksi ensimmäistä osaa. Ohjelman kesto 28-26 min. sisältö paljon enemmän. Katseluaikaa 30.4 saakka.
Pullopostia lapsuudestaa saa vaikka kyseessä olisi ollut vain viikonloppu pullo eli siinä useimmiten kielletiin alkoholismi ja se tuomat ja tuottamat ongelmat.
Alkoholin tuomat ongelmat olivat sitä likapyykiä kotona eikä niitä saanut tuoda esiin ei myöskään sallia muiden tuovan.
Pullopostia lapsuudesta
1
202
Vastaukset 1
- Pullopostia
Olen syntynyt 1948 siis vanha. Elämäni aikana olen tutustunut/tuntenut useampia ihmisiä joiden lapsuusperheen vanhempi on säännöllisesti ryypänyt 2-3 vrk putken alkoholismi on kuitenkin kielletty se on vain rentoutumista ja vanhemman tapa irtiottoon.
Useampi perhe sai juosta kodista piiloon, joko piharakennuksiin tai naapuriin. Koulussa me ymmärsimme heitä, pyrimme miettimään ratkaisua kylmiin öihin piharakennuksissa tai navetoissa. Koskaan ei yksikään aikuinen "tuominnut" tai arvostellut juopunutta vanhempaa monen ryyppääminen meni "sotavamman" tiliin. Sota oli sentään loppu mutta pienten sydänten hätä ja pelko ei loppunut ja sen muistaa yhä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791329
- 851236
- 96977
- 48823
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40723Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44488Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33465