Google julkisti Android 5.1:n

501

Lollipop päivittymässä 5.1

40

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OuNexus

      Eikä edelleenkään äänetöntä tilaa.
      ja selvennykseksi kannyÄäliötä varten, että äänetöntä tilaa jossa puhelin ei soi eikä värise, mutta led ilmoittaa saapuvista viesteistä.
      KitKat saa siis jäädä edelleen käyttöön.

      • Kyllä siinä se tila on.


      • OuNexus
        kannyman kirjoitti:

        Kyllä siinä se tila on.

        Ahaa. No kerroppa, miten se laitetaan päälle?


      • OuNexus kirjoitti:

        Ahaa. No kerroppa, miten se laitetaan päälle?

        Sieltä alasveto valikosta kuten aina.


      • multijuuseri

        Itsellä on ollut puolitoista vuotta Sonyn Xperia, jossa on 4.3 anroid, siinä on kaksi eri tapaa se äänettömäksi. Toinen on tuo edellä mainittu ruudun alasveto, ja aivan ruudun yläosassa on äärimmäisen vasempana KAIUTTIMEN KUVA, jonka ALLA teksti ääni. Eka painallus, muuttaa tilan äänettömäksi niin, että soiton aikaan puhelimessa on värinätila päällä ( kuvake sininen ), toisella paialluksella kuvake muuttuu harmaaksi ja saa päälleen ruksin, silloin tila on ÄÄNETÖN, ja kolmas painallus muuttaa sen normaaliin tilaan.
        Se toinen kikka Xperiassa on se, että painaa virtapainiketta puhelimen laidassa, jolloin tulee esiin sellainen ikkuna jossa on nämä samat asiat.
        Tämä juttu taitaa olla sama myös Samsungin tabuissa.,mutta itse käytän tabua muuhuin kuin puhelimena.
        Multta Silent-tila on ollut olemassa aina. Kaikesta huolimatta aion käyttää 4.3 anroidia vielä pidempään. On kuume vaan sellaiseen puhelimeen joka on äärimmäisen kallis, niin en lähde tähän nyt, vaikka kannattaisi.....


    • OuNexus

      Kerrotko tarkemmin vielä, mikä kohta se siellä on?
      Tässä äänien valikko:

      http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/medium/public/article_images/2015/03/51-interruptions.jpg?itok=vdEUYB5J

      Tässä normaali alasvetovalikko:

      http://www.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/styles/large/public/article_images/2015/03/51-qsettings.jpg?itok=Mrgw0R5s

      Mikä kohta se noista on sellainen, jossa puhelin ei värise eikä soi, mutta välkyttää lediä?

      Jännä kun yksi maailman suurimmista androidsivustoistakaan ei tiedä tuollaisen äänettömän tilan olemassa olosta mitään. Kerro miten tuon saa päälle niin minä voin laittaa mailia tuonne, mistä sen saa päälle. En ota kunniaa asiasta, voin mielelläni kertoa, että sinä löysit sen perinteisen äänettömän tilan.

      http://www.androidcentral.com/whats-new-android-51-some-big-and-small-changes-updated-lollipop-release#slide6

      "Alas, there's still no traditional "mute" mode in Android 5.1 Lollipop"

    • OuNexus

      Noh, kannyman, joko olet keksinyt, mistä Nexus 5:ssä lollipop päivityksellä saa puhelimen niin, että ei kuulu hälytysääniä, ei värise, mutta led ilmoittaa saapuneista viesteistä? Tai mistä siitä saa edes värinän pois päältä. Olet kuitenkin näin monessa ketjussa väittänyt, että sinä osaisit tällaisen tempun tehdä. Vai oletko valehdellut?
      Pyörii tuo oma Nexus taas lollipopissa hetken, kun mielenkiinnosta odottelen 5.1:stä. Olisi ollut mm. tänä aamuna hyödyllinen tieto, kun olisi aamun palaverissa saanut puhelimesta värinän pois, kun tuli viestejä. Mutta kuitenkin ledistä nähnyt, että viesti on saapunut.
      Kerroppa nyt, oletko vain valehdellut vai onko sulla jotain salaista tietoa?

      • Normaalilla tavalla.


      • kannyman kirjoitti:

        Normaalilla tavalla.

        Eli kun laittaa "Ei mitään" kohtaan niin ei kuulu edes värinää.


      • OuNexus
        kannyman kirjoitti:

        Eli kun laittaa "Ei mitään" kohtaan niin ei kuulu edes värinää.

        Joka on ihan, sama kuin sammuttaisi puhelimen.
        Olen koko ajan puhunut, että miten saan puhelimen niin, että se ei soi, eikä värise, mutta LED ILMOITTAA saapuvista viesteistä. KitKatissa tämä tapahtui painamalla ruudunlukitusta pitkään ja laittamalla puhelin äänettömälle ja värinättömälle. Sinä olet väittäyt kolmessa ketjussa, että tämä on mahdollista lollipopissakin, mutta et edelleenkää kerro miten.
        Olen tämän asian selittänyt sinulle moneen kertaan monessa eri ketjussa. En tee vittuakaan tuolla "ei mitään" tilalla, se on sama kuin sammuttaisi puhelimen.

        Eli, etkö ole ymmärtänyt kysymystä, oletko valehdellut tietäväsi miten tämä tehdään, vai tiedätkö tähän jonkin salaisen konstin?


      • hrhhrsrshhrs
        OuNexus kirjoitti:

        Joka on ihan, sama kuin sammuttaisi puhelimen.
        Olen koko ajan puhunut, että miten saan puhelimen niin, että se ei soi, eikä värise, mutta LED ILMOITTAA saapuvista viesteistä. KitKatissa tämä tapahtui painamalla ruudunlukitusta pitkään ja laittamalla puhelin äänettömälle ja värinättömälle. Sinä olet väittäyt kolmessa ketjussa, että tämä on mahdollista lollipopissakin, mutta et edelleenkää kerro miten.
        Olen tämän asian selittänyt sinulle moneen kertaan monessa eri ketjussa. En tee vittuakaan tuolla "ei mitään" tilalla, se on sama kuin sammuttaisi puhelimen.

        Eli, etkö ole ymmärtänyt kysymystä, oletko valehdellut tietäväsi miten tämä tehdään, vai tiedätkö tähän jonkin salaisen konstin?

        Onneksi tämä on 5.1 mahdollista, koska "Ei mitään" tila voidaan määrittää loppumaan seuraavan herätyksen alkaessa. Ledikin tuntuu ilmoittelevan ainakin puheluista sekä Whatsapp viesteistä "Ei mitään" tilassa.


      • OuNexus kirjoitti:

        Joka on ihan, sama kuin sammuttaisi puhelimen.
        Olen koko ajan puhunut, että miten saan puhelimen niin, että se ei soi, eikä värise, mutta LED ILMOITTAA saapuvista viesteistä. KitKatissa tämä tapahtui painamalla ruudunlukitusta pitkään ja laittamalla puhelin äänettömälle ja värinättömälle. Sinä olet väittäyt kolmessa ketjussa, että tämä on mahdollista lollipopissakin, mutta et edelleenkää kerro miten.
        Olen tämän asian selittänyt sinulle moneen kertaan monessa eri ketjussa. En tee vittuakaan tuolla "ei mitään" tilalla, se on sama kuin sammuttaisi puhelimen.

        Eli, etkö ole ymmärtänyt kysymystä, oletko valehdellut tietäväsi miten tämä tehdään, vai tiedätkö tähän jonkin salaisen konstin?

        Mtiä siitä vaikka ilmoittaisikin. LED ei tuota ääntä.


      • OuNexus

        "Ledikin tuntuu ilmoittelevan ainakin puheluista sekä Whatsapp viesteistä "Ei mitään" tilassa."

        Ok. Sen halusinkin testata tuosta 5.1:stä. Täytyy tänään rullata factory imagella sisään.

        "Mtiä siitä vaikka ilmoittaisikin. LED ei tuota ääntä."

        Onko sun tyhmyydellä ollenkaan pohjaa? Miksi mä haluaisin ledin tuottavan ääntä, jos haluan puhelimen äänettömälle?
        Mä olen pitkään epäillyt sua trolliks, mut toi sun idiotismi on jatkunu niin pitkään että trolli et voi olla. Jäljelle jää vain se vaihtoehto, että sun on vaan pakko olla tyhmä.

        Eli, vastaa nyt kysymykseen: Onko olemassa lollipopissa (5.0.x) tilaa, jossa puhelin on äänettömällä, värinättömällä, mutta led ilmoittaa saapuneista viesteistä/puheluista? Jos ei ole, niin miksi olet väittänyt näin monessa ketjussa? Jos on, niin miten se tila kytketään päälle?


    • OuNexus

      Tuli illalla flashättyä 5.1 Nexukseen ja tosiaan nyt tuo "ei mitään" tila toimii entisenä äänettömänä tilana. Eli vaikka se on päällä, niin led näyttää ilmoittavan saapuneista ilmoituksista. Ja tosiaan, kuten joku tuolla sanoikin, "ei mitään" tilan saa loppumaan herätyksen alkaessa. Nyt tämä on käyttökelpoinen.

      Myös kuulokkeiden kanssa pystyy nyt puhumaan puhelimeen. Aikaisemmassa versiossa tämä ei ollut mahdollista, kun puhe meni aivan puuroksi vastapuolella.

      Ainoa miinus jonka huomasin, widgetlista ei päivity automaattisesti. Eli vaikka lataa jonkun kellowidgetin, se ei ilmesty automaattisesti widget listaan. Se ilmestyy sinne vasta, kun puhelimen käynnistää uudestaan. Ja supersään widgetin kanssa on jotain ongelmia, ei tahdo käynnistyä, vaan jää "päivitetään" tilaan. Nämä siitäkin huolimatta, että tein tehdasasetusten palautuksen vielä asennuksen jälkeen.

      Ja edelleen tuo ruudun aukaisu on vähän köpö, kun joutuu ensin vetämällä avaamaan ja sitten tulee vasta lukituskuvio.

      Mutta, tämä saa jäädä.

      p.s. Edelleen kannyman odottelen sulta vastausta, miten siinä 5.0.x versiossa edelle kuvattu tila asetetaan päälle.

    • 18android

      Ainakin minun Android-laitteissa on aina ollut äänetön-tila, myös 5.0 ja 5.1 -versioissa. On kyllä ihmeellistä jos et tuota ole löytänyt, vaikka kännyman asian heti alussa oikein totesikin.

      Se on sitten eri asia, vilkkuuko led-valoja, ja jos vilkkuu niin missä tahdissa ja minkä värisinä mutta tuollahan ei ole mitään tekemistä äänetön-tilan kanssa.

      • OuNexus

        Montako kertaa mä tässä ketjussa sanon, että 5.0.x versiossa ei ole äänetöntä tilaa, jossa puhelin ei värise, ei tuota ääntä, mutta LED vilkkuu ilmoitukseksi saapuneista viesteistä?

        Kyllä, 5.0.x versoissa on äänetön tila, jolloin puhelin ei tuota ääntä, ei värise, eikä led vilku. Siitä saa myös äänet pois, jolloin puhelin värisee ja led vilkkuu. Ja kyllä, minä löysin nämä molemmat kyllä.

        Kerrataan vielä kerran, oikein yksinkertaisesti. Android 5.0.x versioissa ei ole tilaa jossa kaikki nämä ehdot täyttyisi samanaikaisesti:
        - Puhelin ei hälytä mitenkään
        - Puhelin ei värise
        - Puhelimen LED valo VILKKUU ilmoituksena saapuneesta viestistä tai soitosta

        Eihän tämä nyt vaan jumalauta ole niin vaikea käsittää, eihän? Kolme ehtoa, jotka pitää täyttyä samaan aikaan, 3 (kolme). Tämä oli KitKat:issa ja tämä on 5.1.x versioissa. Mutta sellaista tilaa ei ollut 5.0.x versioissa.


      • OuNexus
        OuNexus kirjoitti:

        Montako kertaa mä tässä ketjussa sanon, että 5.0.x versiossa ei ole äänetöntä tilaa, jossa puhelin ei värise, ei tuota ääntä, mutta LED vilkkuu ilmoitukseksi saapuneista viesteistä?

        Kyllä, 5.0.x versoissa on äänetön tila, jolloin puhelin ei tuota ääntä, ei värise, eikä led vilku. Siitä saa myös äänet pois, jolloin puhelin värisee ja led vilkkuu. Ja kyllä, minä löysin nämä molemmat kyllä.

        Kerrataan vielä kerran, oikein yksinkertaisesti. Android 5.0.x versioissa ei ole tilaa jossa kaikki nämä ehdot täyttyisi samanaikaisesti:
        - Puhelin ei hälytä mitenkään
        - Puhelin ei värise
        - Puhelimen LED valo VILKKUU ilmoituksena saapuneesta viestistä tai soitosta

        Eihän tämä nyt vaan jumalauta ole niin vaikea käsittää, eihän? Kolme ehtoa, jotka pitää täyttyä samaan aikaan, 3 (kolme). Tämä oli KitKat:issa ja tämä on 5.1.x versioissa. Mutta sellaista tilaa ei ollut 5.0.x versioissa.

        *sanon=sanonut


      • väärässäolet
        OuNexus kirjoitti:

        Montako kertaa mä tässä ketjussa sanon, että 5.0.x versiossa ei ole äänetöntä tilaa, jossa puhelin ei värise, ei tuota ääntä, mutta LED vilkkuu ilmoitukseksi saapuneista viesteistä?

        Kyllä, 5.0.x versoissa on äänetön tila, jolloin puhelin ei tuota ääntä, ei värise, eikä led vilku. Siitä saa myös äänet pois, jolloin puhelin värisee ja led vilkkuu. Ja kyllä, minä löysin nämä molemmat kyllä.

        Kerrataan vielä kerran, oikein yksinkertaisesti. Android 5.0.x versioissa ei ole tilaa jossa kaikki nämä ehdot täyttyisi samanaikaisesti:
        - Puhelin ei hälytä mitenkään
        - Puhelin ei värise
        - Puhelimen LED valo VILKKUU ilmoituksena saapuneesta viestistä tai soitosta

        Eihän tämä nyt vaan jumalauta ole niin vaikea käsittää, eihän? Kolme ehtoa, jotka pitää täyttyä samaan aikaan, 3 (kolme). Tämä oli KitKat:issa ja tämä on 5.1.x versioissa. Mutta sellaista tilaa ei ollut 5.0.x versioissa.

        Onhan siinä:D


      • OuNexus
        väärässäolet kirjoitti:

        Onhan siinä:D

        No jos sä olet noin varma asiasta, niin tehdään seuraavasti:

        Mä fläshään Android 5.0:n sisään mun Nexus 5:seen. Sen jälkeen matkustan sinne, missä sä asut ja sovitaan tapaaminen jossain. Molemmat lyö 1500 euroa pöytään ja sä asetat mun 5.0:lla olevan Nexuksen tilaan, jossa se tulleesta whatsapp viestistä, tekstiviestistä tai puhelusta ilmoittaa VAIN välkyttämällä lediä. Eli puhelin ei soi, ei värise, mutta led alkaa vilkkumaan puhelun tai viestin saapuessa. Puhelimessa on Light Manager ohjelma, saat käyttää joko sitä, ja/tai puhelimen/sovelluksen omia led- ja ilmoitusasetuksia. Puhelinta ei ole, eikä sitä saa rootata, vaan se on täysin stock-tilassa.

        Se kumpi on oikeassa, ottaa rahat pöydästä. Kun nyt olet noin varma, niin tässä on sulle helppo tapa ansaita 1500 euroa kävelemällä vain lähimpään kahvioon tai huoltoasemalle.


      • ainaontoiminut
        OuNexus kirjoitti:

        No jos sä olet noin varma asiasta, niin tehdään seuraavasti:

        Mä fläshään Android 5.0:n sisään mun Nexus 5:seen. Sen jälkeen matkustan sinne, missä sä asut ja sovitaan tapaaminen jossain. Molemmat lyö 1500 euroa pöytään ja sä asetat mun 5.0:lla olevan Nexuksen tilaan, jossa se tulleesta whatsapp viestistä, tekstiviestistä tai puhelusta ilmoittaa VAIN välkyttämällä lediä. Eli puhelin ei soi, ei värise, mutta led alkaa vilkkumaan puhelun tai viestin saapuessa. Puhelimessa on Light Manager ohjelma, saat käyttää joko sitä, ja/tai puhelimen/sovelluksen omia led- ja ilmoitusasetuksia. Puhelinta ei ole, eikä sitä saa rootata, vaan se on täysin stock-tilassa.

        Se kumpi on oikeassa, ottaa rahat pöydästä. Kun nyt olet noin varma, niin tässä on sulle helppo tapa ansaita 1500 euroa kävelemällä vain lähimpään kahvioon tai huoltoasemalle.

        Silmät ja kokemukset eivät valehtele. On tähän päivään asti saanut AINA äänettömälle. Opetelkaa käyttämään laitteitanne älkääkä märiskö!!


      • OuNexus
        ainaontoiminut kirjoitti:

        Silmät ja kokemukset eivät valehtele. On tähän päivään asti saanut AINA äänettömälle. Opetelkaa käyttämään laitteitanne älkääkä märiskö!!

        Noh, otatko sitten ilmaiset 1500 euroo?


      • Ehdottomasti1
        OuNexus kirjoitti:

        Noh, otatko sitten ilmaiset 1500 euroo?

        Ilomielin.


      • kannyburger
        OuNexus kirjoitti:

        Noh, otatko sitten ilmaiset 1500 euroo?

        Muistakaa että idiootti kannyman on aina idiootti kannyman. Turha sen kanssa on väitellä mistään.


      • Tyhmäkuinsaapasolet
        kannyburger kirjoitti:

        Muistakaa että idiootti kannyman on aina idiootti kannyman. Turha sen kanssa on väitellä mistään.

        Kännyköistä on juuri kyse? Luuletko että tabletista? Mikä idiootti..


      • OuNexus
        Ehdottomasti1 kirjoitti:

        Ilomielin.

        Eli otat vedon vastaan ja säännöt on selvät? Ja kun mä tuun paikalle, niin sun on kans parasta ilmaantua ja sulla on parempi olla se 1500 mukana, koska mä tulen ja mulla on käteiset mukana. Saat ihan vapaasti räplätä mun kännykkää, roottaus kielletty. Ja saat sen tilaan, jossa se ei soi, ei ilmoita äänellä viesteistä, ei värise, mutta led alkaa välkkymään. Jos näin käy, niin mun 1500 jää sulle. Jos ei onnistu, niin sun 1500 jää mulle.


      • pöljä_kuin_kannyman
        Tyhmäkuinsaapasolet kirjoitti:

        Kännyköistä on juuri kyse? Luuletko että tabletista? Mikä idiootti..

        Mies ei kun tyhmenee vuosi vuodelta. Nyt suoltaa jo ihan käsittämätöntä paskaa :)


      • Kfkfkkfngngnng

        Älä viitsi sotkea näitä ketjuja. Kiitos.


    • lediltaieiuskokaajo

      Äänetöntila on ollu jo 20v puhelimessa.

      • tottapuhut

        Totta.. Nämä hölmät eivät vaan osaa käyttää näitä..


      • OuNexus
        tottapuhut kirjoitti:

        Totta.. Nämä hölmät eivät vaan osaa käyttää näitä..

        Totta. Ja minä hölmö tarjoan 1500 euroa sille, joka tulee laittamaan mun android 5.0:lla pyörivän Nexus 5:n äänettömälle niin, että se ei soi, ei värise, mutta led vilkkuu. Ainoa vaatimus on, että vastapuoli tuo myös tullessaan 1500 euroa ja jos ei onnistu niin mä vien rahat. Veto kyllä koskee muitakin kuin vain tuota vammaista inttelijää. Tulen vielä itse paikan päälle, ei tarvitse kuin vaivautua lähimpään kahvilaan/huoltikselle/baariin. Nyt on helppoo rahaa tarjolla jos itsevarmuutta löytyy kerran tämän asian suhteen.


      • tasker
        OuNexus kirjoitti:

        Totta. Ja minä hölmö tarjoan 1500 euroa sille, joka tulee laittamaan mun android 5.0:lla pyörivän Nexus 5:n äänettömälle niin, että se ei soi, ei värise, mutta led vilkkuu. Ainoa vaatimus on, että vastapuoli tuo myös tullessaan 1500 euroa ja jos ei onnistu niin mä vien rahat. Veto kyllä koskee muitakin kuin vain tuota vammaista inttelijää. Tulen vielä itse paikan päälle, ei tarvitse kuin vaivautua lähimpään kahvilaan/huoltikselle/baariin. Nyt on helppoo rahaa tarjolla jos itsevarmuutta löytyy kerran tämän asian suhteen.

        Kunhan sanon, mutta Taskerilla varmaan onnistuisi.


      • Jfjfjfjjfjjf
        tasker kirjoitti:

        Kunhan sanon, mutta Taskerilla varmaan onnistuisi.

        Taidettiin puhua vakio Androidin rajoitteista.


      • OuNexus
        tasker kirjoitti:

        Kunhan sanon, mutta Taskerilla varmaan onnistuisi.

        Voisi onnistuakin, rootattuun laitteeseen. Mutta natiivina sellaista tilaa ei ole olemassa. Tai en minä tiedä onko, niin tuo yksi hörhö väittää että olisi. Mutta 1500 euroa siitä on tarjottu, mutta eipä ole kuulunut kenestäkään, kuka sen tulisi laittamaan päälle stock-tilassa olevaan Nexukseen tai maksaisi sitten mulle 1500 jos ei onnistu.


      • onolemassa
        OuNexus kirjoitti:

        Voisi onnistuakin, rootattuun laitteeseen. Mutta natiivina sellaista tilaa ei ole olemassa. Tai en minä tiedä onko, niin tuo yksi hörhö väittää että olisi. Mutta 1500 euroa siitä on tarjottu, mutta eipä ole kuulunut kenestäkään, kuka sen tulisi laittamaan päälle stock-tilassa olevaan Nexukseen tai maksaisi sitten mulle 1500 jos ei onnistu.

        On olemassa:D Älä puhu paskaa!


      • Kiinnostaamyös
        onolemassa kirjoitti:

        On olemassa:D Älä puhu paskaa!

        Sullakun oli se Nexus myös niin voitko tehdä how to videon?


      • OuNexus
        onolemassa kirjoitti:

        On olemassa:D Älä puhu paskaa!

        Miksi sä et sitten ota 1500 euron vetoa vastaan? Mä sua lähimpänä olevaan kahvioon 1500 euron kanssa ja sä teet saman. Ja sit sä näytät, miten se tehdään ja mä jätän rahat sulle. Jos ei onnistu ni mä vien sun rahat. Helpot 1500 euroa sulle, ku noin varma olet.


      • OuNexus
        OuNexus kirjoitti:

        Miksi sä et sitten ota 1500 euron vetoa vastaan? Mä sua lähimpänä olevaan kahvioon 1500 euron kanssa ja sä teet saman. Ja sit sä näytät, miten se tehdään ja mä jätän rahat sulle. Jos ei onnistu ni mä vien sun rahat. Helpot 1500 euroa sulle, ku noin varma olet.

        *mä tulen sua lähimpänä olevaan kahvioon.


      • Bdbdbdbjdjdjf
        OuNexus kirjoitti:

        Miksi sä et sitten ota 1500 euron vetoa vastaan? Mä sua lähimpänä olevaan kahvioon 1500 euron kanssa ja sä teet saman. Ja sit sä näytät, miten se tehdään ja mä jätän rahat sulle. Jos ei onnistu ni mä vien sun rahat. Helpot 1500 euroa sulle, ku noin varma olet.

        Vapunen, tällä saat vaikka kourallisen OnePlussaa.


    • Il_Pagliaccio

      Älä missään tapauksessa osta Androind käyytö järjestelmällä varustettua puhelinta. Android on paskin mahdollinen käyttis ja ainoa syy miksi se on suosittu että se on paska ja paskan saa ilmaiseksi. Ajattele jos Sonyla tai Lg:llä olisi Windows niin se olisi voittaja.

      Edelleenkin ihmettelen, että miksi käyttäjä ei saa valita käyttistä? Miksi pitää olla pakotettu Android käyttäjäksi, jos haluaa hyvän puhelien? Miksi Microsoft ei halua valmistaa hyvää puhelinta? Ostaisin heti vaikka hinta olisia 700 e ja speksit olisi Sonyn Z3 tasoa! Mutta sellaista ei ole. Ei Nokialta eikä Microsoftilta. Miksi? Miksi myydä paskaa, jos se ei ole tottus?

      • 14ja20

        >>Android on paskin mahdollinen käyttis ja ainoa syy miksi se on suosittu että se on paska ja paskan saa ilmaiseksi.<<

        No androidissa on heikkoutensa ja vahvuutensa, kuten kaikissa käyttiksissä.

        >>Ajattele jos Sonyla tai Lg:llä olisi Windows niin se olisi voittaja.<<

        LG:llä on tulossa win-pohjainen puhelin. Tosin rohkea väite, että se olisi jotenkin voittaja. Onhan Samsungillakin ollut win-puhelimia, mutta ne on kaikki enemmän tai vähemmän flopanneet. Nopeasti merkittäväksi puhelinvalmistajaksi noussut Huawei lopetti win-puhelinten valmistuksen, koska ne ei mennyt kaupaksi. HTC One M8 tehtiin win-versiona, mutta sekään ei myynyt kummoisia määriä. Kyllä valmistajat seuraa hyvinkin tarkkaan vallalla olevia trendejä. Tosia asia vaan on, että windowsilla yksikään valmistaja ei ole tehnyt voittoa tähän mennessä. Siksi sitä ei valmisteta.

        >>Edelleenkin ihmettelen, että miksi käyttäjä ei saa valita käyttistä?<<

        Siksi, koska jokainen haluaa sitoa käyttäjät omaan egosysteemiinsä. Miksi Google antaisi vaihtaa käyttiksen, kun sen liiketoimintamallin mukaan se saa rahaa käyttäjistä. Ja Apple haluaa sitouttaa käyttäjät omaan egosysteemiinsä, että he ostaisi uudelleen Applen tuotteita.

        >>Miksi Microsoft ei halua valmistaa hyvää puhelinta? Ostaisin heti vaikka hinta olisia 700 e ja speksit olisi Sonyn Z3 tasoa! Mutta sellaista ei ole. Ei Nokialta eikä Microsoftilta. Miksi?<<

        No kuun lopussahan MS julkaisee kaksi premium-tason puhelinta kovemmilla specseillä kun Z3. Tosin epäilen vahvasti, että tarjoamasi 700 euroa ei vielä riitä niihin. Ja siksi niitä ei valmisteta, kun ne ei yksinkertaisesti käy kaupaksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe