Airsoft Kysymyksiä. [SNIPER]

PatuSniper

Ihan tälläinen kysymys. Onko kaikki kiikarikiväärit ''Sniput'' niin jousitoimisia? Kun olen katsonut netistä niin sähkösiltä ei löydy eikä kaasusia. Pelkästään jousitoimisia. Anteeksi olen vasta alkaja enkä tajua airsoft aseista viellä mitään :D. Ja viellä toinen kysymys mikä snipu olisi hyvä tälläselle '166cm' :D pitkälle aloittajalle. Ja joo tiedän vastauksiin tulee ''Snipu ei ole hyvä aloittajalle'' mutta itse olen snipun meinannut hankkia koska pienestä asti olen aina pitänyt kaikesta ''sniper'' tyylisestä jutusta. Chilliepuvun aijon hankkia (Pieni kysymys tietääkö kukaan/onko kokemusta tälläisestä chilliepuvusta : http://www.teknikmagasinet.fi/tuotevalikoima/ilma-aseet/airsoft/tillbehor/ghille-suit että onko hyvä) Mutta siis olen meinannut siis aloittaa airsoft ''urani' :D sniperinä. Ja sitten kun rahaa niin ostaa jonkin laisen konekiväärin yms. Ja viellä onko kelläkään mitään kokemusta/ehdotusta mistään sniperistä hinta olisi maximissaan sen 210€. Ja viellä onko kellään kokemusta ''Tradeshoft'' nimisestä liikkeestä? Onko hyvä? Suositteletteko? yms. Ja anteeksi viellä yksi kysymys kumpi on parempi sniperille ''Röllipuku'' vai jonkin toisenlainen joka sopisi hyvin konekiväärinkin kantajan päälle. Kuten: Maastopuku jonkin lainen huivi yms
Anteeksi tämä pitkä kysymys viesti :D
Kiitos kaikille jotka vastailevat.
Ja eihän aloiteta mitään WW3:sta siellä vastauksissa ;D

13

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chillie pukua ei kannata ostaa itse vaan tehdä semmoinen. Sen tekemisenkannattaa hyödyntää sitä ympäristöä missä softaat. Tekee esim tuohon tyyliin: https://www.youtube.com/watch?v=jzRSDvEn3ms

      Kaasusia löytyy paljonkin ja sähköisiäkin on joitakin, mutta jousitoimiset ovat yleisempia ja parempia aloittelijoille. 210€ euron budjetilla et saa kummoista. http://keskustelu.suomi24.fi/node/11601497 Lukaseppas tua läpi.

      • PatuSniper

        kiitos :)


    • Juupsaaa

      Jousi toiminen on varmaan halvin ja luotettavin....
      Mutta on noita sähkötoimisia, ja kaasuillakin...

      Sniper roolit varmaan helkkarin kivoja, mennään metsään piiloon ja piiloudutaan...

      Ehkä parempi hankkia peruskamat, suojat, sähköase - setti ja mennä pelaamaan, kun alkaa mitään Sniper elämää elään....

      • PatuSniper

        Itse ainakin nyt ajatuksena olisi että sniper rooli olisi mukavampi. Sniper= Vähän tarkempaa/suojaisempaa liikkumista. Piiloutuminen ''NAPS'' aseman vaihttoa toiseen tarkkailla yms. Konekivääri= Juokse/mene hiljaa jonkin kiven puun taakse yritä tiputtaa vihollinen yms emt en ole pelannut airsoftia :D


      • huehuehue666
        PatuSniper kirjoitti:

        Itse ainakin nyt ajatuksena olisi että sniper rooli olisi mukavampi. Sniper= Vähän tarkempaa/suojaisempaa liikkumista. Piiloutuminen ''NAPS'' aseman vaihttoa toiseen tarkkailla yms. Konekivääri= Juokse/mene hiljaa jonkin kiven puun taakse yritä tiputtaa vihollinen yms emt en ole pelannut airsoftia :D

        Mistähän se NAPS mahtaa kuulua? Tuskinpa ainakaan vastustajan liivistä. Jos et ole koskaan ennen pelannut, niin et varmaankaan sitten tiedä että ongelma "tarkkuuskivääreissä" on se että ne eivät ole "tarkkoja". Et sinä osu millään halvalla kiinakiväärillä millään yli 30 metrin päähän.


      • PatuSniper

        Siis tarkotin vaan tuon 'NAPS' lauseen sniperin toiminnasta en siitä että itse osuisin


      • näinkäy
        PatuSniper kirjoitti:

        Siis tarkotin vaan tuon 'NAPS' lauseen sniperin toiminnasta en siitä että itse osuisin

        Kuuluu naps ja ase hajoo korkeintaan.


    • omglolxD

      Niin ja varsinkin kun et 1. osaa virittää 2. tuolla rahalla saa kunnon virejä, niin ei tuosta "sniputuksesta" oikee tule mitää... 50m nii sun pitää ampuu jo roikulla ja osata ennakoida kui paljon kuula ottaa tuuleen ja hyväl tuuril jopa osut... sähköaseen kantama ei edes eroa paljoa että jollai sähkörynkyl (pliis älä sano konekivääri, tulee sellanen M249 tai joku mieleen...) pärjää oikeastaan paljon paremmin. Mutta jos nyt ihan pakko on hankkia joku snipu niin sitten joku, jota on tulevaisuudessa hyvä lähtee virittää. Ja juu tee ite se sun pukus, tuntuu vielä paremmalta, kun on omatekemä, kun et jostai kaupasta ois ostettu joku ylihinnoteltu puku, joka ei oo ees hyvä siihe softipaikkaan...

    • justnii
    • Maqiqsniper

      1.kannattaa lähteä etsimään hyvää snipua jota voi tulevaisuudessa virittää (osia saatavilla jne...) koska vakiot on aika ruikkuja tai no riippuu aseesta.
      2.useat sniput ovat jousitoimisia (toimii paremmin ja saa enemmän tehoa)
      3.tradesoft on hyvä ja luotettava.
      4.kannatta vertailla aseessa esim painoa ja lataus jäykkyyttä.

    • ToinenSnipu

      Osta Well mb-01 Taiwangunista( http://www.taiwangun.com/en/3-in-1-sniper-set-mb-01-olive-well?from=listing&campaign-id=19)
      Maksaa 133.28e ja sisältää kiikari tähtäimen ja tukijalan(Turha).
      Sitten ghillien teet itse mutta jos ei ole aikaa(noin viikko) niin osta mil tecin ghillie
      (https://www.varusteleka.fi/fi/product/mil-tec-ghilliepuku-metsa/4255)
      Maksaa 70e mutta on sen arvoinen tosin niitä kasveja pitää aina lisätä kyytiin olisi puku kuinka hyvä tahansa.
      Wellin snipu on vakionakin hyvä, mutta virityksetkin onnistuu.
      Jos aiot edetä vielä pidemmälle ja rahaa on niin osta pistooli kyytiin myös(hyvin kätevä läheltä)
      (http://www.milgear.fi/fi/product/galaxy-mauser-712-g-12-jousiviritteinen-kahdella-lippaalla/8540)jos asut oulussa niin tuon voi hakea sieltä muuten tulee postissa jos et jaksa hakea.

    • AERSOFT

      Moro! Voin myydä sinulle tällaisia: L96 MB-01 tarkkuus kiväri (2x lipas, kiikari, bipod, äänenvaimennin...), CO2 pistooli Taurus PT 24/7 (mukana 3 lipasta), CO2 pistooli Xtreme 45, Urban sniper tarkkuuskivääri (2x lipas, kiikari, bipod..) ja myös ghillie puku löytyy. Paljon kuulia, lisävarusteita ja aseita reiluun hintaan. Myydään osissa tai yhdessä isossa paketissa. Jos olet kiinnostunut ja haluat lisätietoa aseista, hinnasta tai muusta. Laita rohkeasti viestiä sähköpostiini: [email protected]

    • asdasfuck

      Jos rölliä meinaat nii osta ennemmin biltamasta 40e, aivan vastaava vrt miltecin ylihintaseen ghillieen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe