Ponin hankkiminen

ponihullu00

Eli, miten saisin kerättyä rahaa ponin ostamiseen? Ja ei, en oo sellanen 9 vuotias pikkutyttö joka aikoo hankkia oman ponin autotalliinsa vaan ihan kaverin ja hänen perheensä kanssa puoliksi. Äiti on ratsastanut 33 vuotta ja tietää paaljon hevosista joten siitä ei valitusta kiitooos :)

3

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poni--

      Unohda puoliksi ostaminen. Se harvoin toimii.

      Koulutettu ja osaava poni, jollainen ekan ponin pitää olla, maksaa myös sen verran, että aika hankala teinin on itse rahaa sellaiseen kerätä. Mitä jos juttelisit äidin kanssa, jos äiti sinulle ponin ostaisi. Osallistut vaikka sitten ponin ylläpitokuluihin omalla rahalla sen verran mitä pystyt.

    • Heppa123455678543332

      Arvostan sinun ajatustasi mutta mietippä nyt saat säästää hyvin paljon rahaa jos haluat hyvän hevosen eikä eläkepäiviä viettävä jonkinmoinen heppa mietippä nytten jos sinulla on hevoselle tallipaikka ja yleensä kuukausi maksu on 470€ Vähän vähemmän tau enemmän niin hyvään tallipaikkaan kuuluu maneesin ja kentän käyttö hevosen ruuat suolikivi ja yms. Tämäkaikki maksaa meillä vuodessa 6000€ eli sama hinta kun ostaisit suht hyvän hevosen meidän aika hyvä kilpa hevonen joka oli ja on edelleen hyvässä kunnossa ja silloin kun se tuli meille se oli 11.v oldenburgin tamma se tuli silti Suomesta se osaa h:A ja esteet se taitaa ratana 120cm ja se maksoi siis 12000€. Mutta plus siihen tallipaikka hintaan kuuluu että sinulla menee vuodessa parikin sataa hevosen varusteiden uusintaan tai muuten vaan ostamiseen.

    • Vitunponi

      Mee töihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe