Äänestyslappu tuli

äänioikealle

Muistakaa äänestää Jaemaeae eduskuntaan.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistakaa

      Muistakaa äänestää Perussuomalaisten ehdokkaita eduskuntaan!

      • eimuisteta

        Populisteista ei ole mitään hyötyä. Yhtä hölmöä kuin äänestää urheilijoita ym. julkkis ehdokkaita. Omaa palkkaansa vain ajattelevat.


      • timosoininen

        Omaa palkkaansa ajattelevat joo niinku nykyset istuvat kansanedustajat. Niitä ei ainakaa kantsita valita.


      • Minävalitsen

        hänet, joka blogissaan kirjoitti mm, näin:

        "Tapanille,

        Lämpimät kiitokset terveisistäsi sieltä Ruotsinmaalta. Hienoa saada sieltä perspektiiviä kotimaiseen keskusteluumme.

        Minä käytän nyt poliittista sananvapauttani, joka sallii leveämmän toleranssin mielipiteen ilmaisuun, kuin mitä muuten olen tottunut. Olen täysin samaa mieltä Timo Soinin kanssa siitä, että antaa tulla vaan lunta tupaan, Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka uskaltaa sanoa ääneen, mitä useampi suomalainen ajattelee maahanmuutosta. Meillä ei ole varaa lähteä Ruotsin tielle. Eikä halua. En tiedä, seisotaanko Ruotsissa leipäjonoissa, mutta meillä jonot vain pitenevät. Saatan vain kuvitella, mille tuntuu seisoa jonossa, jonka olemassaoloa ei haluta tunnustaa. Seisoa sivussa kuuntelemassa, miten tämä yhteiskunta lähtee nousuun työnteolla. Millä ihmeen työllä? Missä sitä on tarjolla? Kansalaisia kohtaan osoitettu ylimielisyys ja vähättely on sietämätöntä.

        Maahanmuutosta: minun isäni muutti 1960 -luvulla töihin Ruotsiin, kaivokseen, niin kuin moni muukin Pohjanmaalta. Hän meni Ruotsiin töihin. Teki siellä aikansa töitä ja palasi takaisin Suomeen, töihin.

        Janakkalasta katsottuna maahanmuutto näyttää erilaiselta, kuin miltä se näyttää päivittäin Helsingissä, missä minäkin olen töissä. Tukholmassa en ole valitettavasti käynyt vuosiin, mutta uskon että siellä näyttää vielä erilaisemmalta kuin Helsingissä. Ja silti Ruotsissa sanotaan, että ”me emme päästä maahanmuuttajia sisälle tähän yhteiskuntaan”. Eikö Ruotsi ole tehnyt sitä jo vuosikymmeniä? Mikä ihmeen kollektiivinen maailmanparantaja ja huonon omantunnon kantaja ruotsalainen yhteiskunta on? Minä en suostu suomalaisena kantamaan tuollaista leimaa. Meillä on kansalaisia leipäjonossa ja nuoria ilman koulutuspaikkaa ja työtä. Meidän tulee huolehtia ensisijaisesti heistä. Ja minä en laittaisi lapsiani sellaiseen kouluun, kuin mitä linkkisi uutislähetyksessä näytettiin. Syy: siellä ei saa opetusta. Yksi koululainen sanoi, niin kuin asia on: miksi opettajan kaikki aika menee uusien oppilaiden perehdytykseen, eikä hän ehdi opettaa meitä. Moni maahanmuuttaja on länsimaihin tullessaan luku- ja kirjoitustaidoton. Kielikurssilla aika menee ensin näiden taitojen opetteluun. Sitten alkaa vasta suomenkielen opiskelu, kotouttaminen ja sopeutuminen. Mistä leikkaamme vielä vanhuksiltamme tai lapsiltamme, jotta olisimme salonkikelpoisia maahanmuuttoasiassa? En ole saanut muiden puolueiden kannattajilta vielä vastausta tähän."

        Se oli hän:

        http://vaalikone.yle.fi/eduskuntavaalit2015/vaaligalleria?emer[pn]=&emer[pd]=6&emer[pp]=10&emer[pg]=&emer[par]=18_90&emer[pk]=a&emp=po-.pk-a.pg-.pp-.pd-6.pn-&emer[po]=#4179


    • Jaeaemae

      Aeaeni jaeaemaelle

      • Jiämuae

        Malmiharju,Viljanen,Niinistö. Siinä tämän alueen potentiaaliset ehdokkaat.


      • kolmannellekaudelle
        Jiämuae kirjoitti:

        Malmiharju,Viljanen,Niinistö. Siinä tämän alueen potentiaaliset ehdokkaat.

        Potentiaalisin läpimenijä on Kalle Jokinen nro: 12


      • justjooooo
        kolmannellekaudelle kirjoitti:

        Potentiaalisin läpimenijä on Kalle Jokinen nro: 12

        Mitä tuo on saanut aikaan? Ei yhtään mitään.


      • tuhansiaääniä
        justjooooo kirjoitti:

        Mitä tuo on saanut aikaan? Ei yhtään mitään.

        Oletko tosissaan noin tyhmä, vai esitätkö vaan.


      • Eräitä_huomioita
        tuhansiaääniä kirjoitti:

        Oletko tosissaan noin tyhmä, vai esitätkö vaan.

        Kysymyksen perään kuuluu kysymysmerkki ja voisi sen asiansa myös perustella jotenkin.


    • ismonkannattaja
      • onkotässä

    • Meijerit

      mikae on jaeaen numeroeoe...nollakoe

      • tiedätte_kyllä

        Mikä on Aku Ankan numero? Tämä on nimenomaan poliittinen kannanotto.


    • Jaeaemaa

      0313

    • Jaeaemaae

      JAEAEMAEAE LAEPI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2270
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1629
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe