Mitä vikaa autossa kun nykii kiihdyttäessä

PrimeraKuski

Auto on Primera 2.0 turbo -06. Aina kun vauhdin kiihdyttää siihen 230 km/h kieppeille tai yli, niin alkaa moottori katkomaan. Muuten toimii hyvin, tämä ainut oire.
Ei mitään vikakoodeja löydy, joten pienestä häiriöstä kyse? Olisko jokin anturi tai tunnistin tai jokin asentoanturi sökönä?
Pitää taas kokeilla kun pääsee kunnon moottoritielle, ruuhka Suomeen mennessä.

62

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NSU-Prinz-1976

      Vika on nopeusmittarissa. Se näyttää noin 150 km/h liikaa. Vaihda takaisin Pappa-Tunturiin.

      • liimanhaistaja

        Se paska ei kulje 120 km/h kovempaa suosittelisin liimanhaistajalle lisää lääkkeitä


      • 2.8_V6_BITURBO

        Tuossa 2 litran kerjäläismallissa on aina ollut ongelmia, mutta tuo 2.8 litranen V6 tuplaturbo on kyllä tosi hyvä


    • ollavoi

      Veikkaan kannatinlaakeria, ehkä molemmat sökönä tai ainakin menossa.

      • pakoputkenkannati

        Niin minäkin veikkaan pakoputken kannatin laakeri menossa


    • konttaristapäevee

      Vika tuli ilmi jo kysymyksessä: Primera.

      • vaihtoon

        onneton auto vaihda


    • Primer-ennen-lopullista

      Vika löytyy, kun käännät aurinkolipan alas ja pistät siitä lipasta sivuun sen suojan.... ai nii, eihän primerissä, vai mikä se oli, ole peili kuskin lipassa.

    • remmiahdin

      Kokeile kakkosvaihteella tallapohjassa..niin kauan ku pätkii paskaks!

      • röpötys

        Ei kannata rääkätä rikki turhaan huudattaa vaan ihan rauhassa kiihdytät 1,2,3,4 ja kierrokset jonnekkin 7000 tonniin sitten pikkasen pudotat kierroksia jonnekkin 6000 ja kakkonen silmään ja kaasupohjaan pitäis röpötys lähtee


    • Sierra_Cosworth

      Se on nopeuden rajoitin,jos ei ole aivan poropeukalo sen voi poistaa käytöstä.

    • PrimeraKuski

      Primera kävi huollossa ja uutta palikkaa laittoivat. Pöräytin Helsinkiin alle kahdessa tunnissa. Välillä kokeilin huippunopeuksia, jopa 240 km/h. Siinä teitä köyhiä kyykytettiin oikein kunnolla. Häh hääh häääää!

      Minä se käytän AUTOA hullossa kun te tätä palstaa lukeneet köyhälistö, kevään saavuttua, hitsailette kiireellä ruosteisia vanhoja romujanne katsastusta varten. Varmaan olette parhaillaan nyppimässä nastoja renkaista kesää varten. Hääh häh häääääää!

      Kyllä tuo kateus ja köyhyys näyttää teettävän ala-arvoisia kommentteja. No, on teilläkin 10 vuoden päästä mahdollisuus ostaa Primeran 2.0 turbo vm. -06. tasoinen auto, mitä mulla tällä hetkellä on. Tuollaisia paskaperseitä heittelen yhdellä kädellä ovesta pellolle. Jo taisi muutamalla teistä mennä lierut pöksyyn? Häh häh hääääää!!

      On täällä Helsingissä hyvät palkat :)

      • Historian_havinaa

        Kumpi oli ensin,primera vai hevosvankkurit?


      • akti

        sehän riippuu siitä kummassa myy persettään ruotsinlaivalla vai assan vessassa finninaamalle yleensä vedetään siwan kassi päähän aktin aikana sä oot tottunu tohon siwan kassiin kun kävelet se päässä koko ajan ?


      • Viisas5

        Suurin vika löytyy Primera kuskin päästä korvien välistä, jossa näyttäisi olevan ilmaa. Viisaiden ihmisten ei tarvitse kehua itseään näillä palstoilla, vaan se näkyy ilman kehujakin.


    • Diagnooosi

      Vika on siinä että olet idiootti.

      • 5ovinen

        muistatko keväällä kun pyyhit naamaa oven tiivisteisiin niin sanoit että pitää nää tiivisteet rasvata ja puristit finnin takapaksin lukkoon niin tuumasit että hyvää rasvaa ei lukot jäädy on sulla hyvin rasvatut ovi tiivisteet kyllä tolla finninaamalla rasvais isommankin 5 ovisen jenkin


    • smartis2020

      Itse kiihdytän vauhtiin 330 km/h niin nykiminen loppuu.

    • khhk

      Nyt on kyllä omalaatuinen yhdistelmä: jollain on Primera (riisikuppi) ja kuvittelee, että joku olisi hänelle kateellinen. Tällaista oireyhdistelmää harvoin näkee. Mistähän kohtaa lääkärikirjaa lähtisi hakemaan? Vaikea tapaus.

      • tehoapina

        Vain savossa mahdollista ja todellista Pieksämäellä.
        Kannattaa katsoa jostain apinoitten hoito-ohjeesta ja sukurutsan tuomien ominaisuuksien kohdasta.


    • juu33

      suuttimet tukossa

    • 10-30

      VIEKÖ SE ÖLJYY ?

      • jäteöljy

        se on semmoinen jäte öljyn vatkain


    • eiviittiajellapaskoilla

      Mikäs sehän on 10v vanha japanilainen paska...sulattamoon/kiertoon ..on niitä jotka ajelee 2015 mallin autoillakin et köyhyyttä monentasoista!

      • akne

        ootteko nähny sitä teini autoo leopadi penkinpäälliset ja peilistä roikkuu karvanopat ja jätkällä on meinaan aika raju akne on meinaan finnii naamassa


    • PrimeraKuski

      Taas on luuserit heitelleet kommentteja. Katkeruutta näyttää olevan monentasoista. Auto kun on vm. 2006 niin ei se ole 10 vuotta vanha, menes "eiviittiajellapaskoilla" nimimerkki taas huomenna kouluun matematiikan tukiopetusryhmään. Sieltä sinulle vertaistukea, muilta kaltaisiltasi höperöiltä.

      Kyllä minä ymmärrän kateuden kun omat unelmat auton hankinnassa ei kohtaa todellisuutta, niin paskathan siinä housuun putkahtaa kun pöräytän ohitse ja kurat tuulilasiin huipputehoisella Primeralla.

      Katkeruus ja kateus on teille luusereille hyvin ominaista, etteikö olisi välttämätön pahe.

      • finnit

        kerkeetsä ollenkaan korjata sitä huippu paskaas kun sun aika menee finnejä puristaessa ?


    • khhk

      Annetaan nyt kuskin elää unelmissaan. Riisikupin mittari näyttää 110 ja se on 80:n alueella tien tukkona. Kuski mulkoilee ilkeästi, kun sen ohittaa. Onhan näitä kaikenlaisia. Voihan se olla, että finnejä puristellessa ja palstoille uhotessa on poissa oikeasta pahanteosta. Kaikki voittavat.

    • virvonvarvon

      Primera kuskilla oli kiire eilen kun ei kerinny vastaamaan oli kuulemma ihmisille virpomassa ja varpomassa uuden tulevan tyttöystävänsä kanssa

    • PrimeraKuski

      Voi, voi teitä luuseri pavijaaneja. Sääliksi käy teidän kommentit, kateus ja puolihulluus yhdessä.
      Vai olisin finnejä puristelemassa? Häh!!! Kaltaisianne kateellisilta apinoilta puristan hetkessä kurat pöksyyn. HUOM!!! SE ETTÄ MINÄ AJAN AUTOLLA 240 km/h, JOKA MYÖS SEN KULKEE , NIIN SE EI TARKOITA SITÄ ETTÄ TE RÄKÄNOKKA-APINAT SIIHEN KOSKAAN PYSTYISITTE! Siinä tarvitaan ajotaitoa ja kunnon menopeliä, jota minulta löytyy, ei teiltä paskahousuluusereilta.

      Tuollaisia paskahousuja en kehtaa edes puristaa, siitähän joutuu syytteeseen vajaaälyisiä vajaakuntoisia holhouksen alla olevien syyntakeettomien pahoinpitelystä.

      ON TÄÄLLÄ HELSINGISSÄ MUUTEN HYVÄT PALKAT. Häääähhh häh häääää!!! Voi kun mua naurattaa.... käykääs kasvamassa ja tulkaa sit takaisin. Jooko?

      • aitojenkki

        Ei tommosella riisikupilla ole arvoo kun ykkös tonneja kun olis edes joku kunnon urheilu auto isolla kasilla niin olis siinä kunnon päänkääntäjä mutta kun ei ole varaa kun japsiin stadissa vammaset ajelee japseilla ja yrittää teinejä kyytiin


      • assanvessa

        Finninaamakos se taas pullistee paskansa kanssa kummasta saat paremman tienistin assan vessassa vai ruotsin laivalla kun toimit homo huorana onnee vaan valitsemallesi tielle


      • PrimeraKuski

        Sinä se näytät nuo hommat tietävän. Taidat olla ja oletkin Ruotsin jääkiekkomaajoukkueen kiertopalkinto. Olet toteuttanut unelmasi.

        Salli mun nauraa?


      • vekselivetoinen

        Ota nyt järki käteen eihän se ole yhteiskunnan vika jos hoidat hygieeniaasi huonosti ja naamas kukkii kun denarilla turhaa sä täällä kiukuttelet ja kehut vekselivetoista autoos


      • Minärikasmies

        Minä huono Suomi. Sinä nimi "vekselivetoinen" sinä olla pyllymies? Minä ostaa sulle oma auto Nissan Primera, sinä antaa mulle pylly. Nyt sinä minun oma pylly, sinä ei antaa muille pylly. Aaahh... minä onnellinen, sinä aina onnellinen oma auto Nissan Primera. Minä ostaa, minä tahtoo, sinä aina antaa pylly.


    • Nissani1959

      Palaa takaisin maanpinnalle.....

    • nissanieioleauto

      Homo mikä homo auto sekä kuski otahan lääkkeesi mikkelissä olis sulle varmaan hoitoo

      • LupaatVaan

        Ite oot sen näköinenkin. Niinkö sinä haluaisit asioiden olevan? Kerro vaan nyt kaikki unelmasi meille. Ei se ketään haittaa jos näin tekisit, samanlaisia ihmisiä homotkin olevat. Hetero tai homo, sama se.


    • PrimeraKuski

      Jo on taas kuraperseet käyneet kommenttia heittämässä. Tämä keskustelupalsta on apinoitten planeetalta. Lähes kaikki kommenteista on autoista ei mitään tietävien housuun kuseskelua.

      Minkä minä sille voin, et Primera on nykyaikainen ja moderni tekniikaltaan. Meni teidän ymmärryksen tavoittamattomiin. Olisi pitänyt kysy jostain vanhasta rottelosta, joissa on enintään autosähköä katkojankärjet, kondensaattori ja puola. Ja uutta peltiä hitsaten ja pakkeloiden muovikitillä. Se on tuttua teille kuraperseille. Joko on apinoitten planeetalta nastat revitty talvirenkaista kesää varten? :) :) :)

      Oli taas mukava tulla Helsingistä tänne kun on auto joka kulkee kuin Hornet hävittäjä.

      • PrimeraKuski

      • Kurahousutjalkaan

        Laitetaan Primera kuskille kurahaalarit jalkaan. Uitetaan se kuravellissä ja sen jälkeen laitetaan hoitajatytöille hoitoon, jotka pyyhkivät kurat takapuolestasi pois hellällä otteella.


    • 1233665545889

      Onkohan noita turbona? Mää kyl eppäilen kovin!

      • PrimeraKuski

        Ei niitä Nissan Primeraa ole turbona, mutta tämä minun Primera 2.0 -06 on niinsanottu PIILOTURBO. Entinen valtion virka-auto. Ollut poliisin omistuksessa, poliisin peitetehtävissä. Pitää olla tehokas ja luotettava auto jolla saadaan rosvot kiinni ja ettei herätetä minkäänlaista huomiota. Ja myös varmaan liikenteen valvonnassa moottoriteillä ottamassa hurjastelijoita ja motoristeja kiinni.
        Näin tämä on vähänajettu (112 tkm) uutta vastaava huipputekniikkaa täynnä oleva ärjy menopeli. Oikein jytäjammu :)

        Ps. täällä niille kurahousuille on muita ottajia


      • uskokoonkentahtoo

        Paska polettu ex- virkaauto.


      • näppyjäkokoukkotäys

        Kuuluuko ne finnit naamassakin johonki peitetehtävään ?


      • Rumapirtti_lääkityksessä

        Sinun koko perse on yhtä finniä. Oikea superfinni. Tuollainen lyhyt paksujalkainen, pitkäselkäinen paksuperse huutelee vahvemmilleen ja fiksulle hyväpalkkaiselle huippuosaajalle.

        Säälin sua :( haiseva luuseri


      • juustotikku

        Missä fiinninaama siellä tyhjiä tuolia ympärillä kyllä sun pitäis alkaa hoitaa sitä henkilökohtaista hygieeniaa paremmin niin kuin Minalle olit sanonut että mennään meille mulla on sidukkaa ja homejuustoa ja olit sitä esinahan alta alkanut kaivella keksien päälle


      • Rumapirtti_lääkityksessä

        Ei ole finnejä, niin kuin sulla. Sulla on tyhjää tai kusta pää täynnä.

        "juustotikku" -nimimerkki on köyhä, saamaton, yksinäinen luuseri samoin kuin vanhempansakin. Sullahan noita finnejä riittää syntymästä asti. Niinhän toi nimimerkkikin kertoo. Joka toisesta tuollaisia luulee, on sitä itse. Täällä olet parkumassa omista ongelmista. Pyäääääähhhhh...!

        Olet mielenterveyspotilas vailla hoitoa, mene hoitoon parkumaan saamaton runkkari. HÄH!! Vai pitääkö antaa vauhtia?


      • meepesulle

        Juttelin sun kummitätisi kanssa sanoi että sulla oli nuorempana paljon enemmän finnejä nykyään ne ovat visva syyliä kuulemma ihan lääkäristä on saatu lausunto pahoitteli myös sitä sun hygieenia puutetta


      • liukaspaska

        Olit kuulemma pyöritellyt wc paperia käsissäsi kolmetoistavuotiaana ja ihmetellyt että mitä ihmettä tämmöinen rulla riippuu telineessä joka vessassa mihin sitä käytetään joko nyt tiedät mihin sitä käytetään ?


      • LUUKKUPÖKSY

        NIMIMERKILLÄ PRIMERA JA PASKAT HOUSUSSA SULLA PITÄIS OLLA VANHAN AJAN KUNNON LUUKKU PÖKSYT


      • juustotikku

        Visva syyliä tullee yleensä peräaukon nuolennasta etkö sä ollut jossai helsingissä töissä ?Ja kehuit miten hyvin sulla menee töissä nykyään rahaahan siitäkin saa kun joku homo perseen nuolee ja välillä juustotikku suuhun ja primeralla pöndelle siinä sun elämäs


      • visva

        primera 2.0 visva


    • isältäpojalle

      Ennen oli datsun 1200 finn ny taitaa akne naaman kulku pelii olla primeera?

    • PrimeraKuski

      TOSITARINA JA TUTKITTU JUTTU:
      Mikkelin Moision mielisairaalassa psykoosipotilaiden osastolla, lääkäri oli jo pitkään seurannut erään potilaan huolestuttavaa tilannetta. Kyseessä oli psykoosissa ja vahvoissa mielenterveyslääkkeissä oleva vanha mies, jonka kävely vaikeutui ja vaikeutui päivästä toiseen pahemmaksi. Joten lääkäri otti hänet tarkastukseen, mistä syy moiseen?

      Pitkän ja hartaan tarkastuksen aikana lääkärille selvisi potilaan vaiva ja syy sekä kolme mielenterveyspotilasta samalta osastolta epäiltynä osallisuudesta potilaan vaikeutuneeseen kävelyyn. Mutta lääkärin täytyisi saada todisteita tekijöiden kiinni saamiseksi, joten hän asensi partakoneen terän potilaana olevan vanhan miehen takapuoleen.

      Meni yö ja tuli aamu. Ja eikä aikaakaan kun lääkäri kutsui vihaisesti nämä kolme epäiltyä hullua ( nimimerkit: visva, liukaspaska ja juustotikku) huoneeseensa. Näiden kolmen hullun saavuttua huoneeseen lääkäri sanoi: "Nyt jokainen teistä hulluista pudottaa housut alas!" Nolosti häpeillen visva, liukaspaska ja juustotikku pudottivat housut nilkkoihin. "No niin, arvasin tämän teistä hulluista pikkupervoista. Visva ja liukaspaska teidän kalunne on haljennut, olette raiskanneet puolustuskyvyttömän vanhan miehen!" Lääkäri huudahti tuohtuneena. "Te kaksi joudutte rangaistukseksi lukittuun huoneeseen määräämättömäksi ajaksi" lääkäri jatkoi.

      Juustotikun osalta: Lääkäri tunsi huonoa omaatuntoa juustotikun epäilemisestä vanhan sekavan miehen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, joten hän sanoi: "Mutta sinä juustotikku tämä todistaa, että olet osoittautunut luottamuksen veroiseksi lähes parantuneeksi mielenterveyspotilaaksi ja täten saat palkinnoksi viikon loman puolihullun äitisi luokse". Johon juustotikku vastasi: "Kiiitooofffff !" (juustotikun kieli oli haljennut).

      Nyt repesin... häääääää hääääää häh häääää !!! Ai, kun naurattaa!

      • Eijärkee

        Kyllä tämä on kuin jokin mielipuolisten panopalsta.


    • PrimeraKuski

      On näköjään nämä runkkurinkiin kuuluvat palstalle kirjoittelevat kommentoijat hiljentyneet. Niin siinä käy kun on minun kanssa tekemisissä, lärvit menee umpeen ja kurat perseeseen. Minulla kun ei kauaa nokka tuhise ja eikä hiki lennä tuollaisten onnettomien luuseri paskahousujen kanssa. Tuollaisia räkäperseitä näkee liikenteessä joka päivä, eipä ole ollut vastusta kun olen polkaissut läpän pohjaan.

    • konttaristapäevee

      Minun Porschessani ei ole tuollaisia ongelmia jo 230 kieppeillä. Toki nopeudenrajoitin iskee päälle 300:ssa, mutta eipähän se arkipäivässä haittaa. Suomessa ajellaan pintakaasulla. Silloin tällöin pitää käydä Saksassa polttamassa karstat pois. Mukava on ajella ohi Audeista ja Mersuista. Kukaan siellä ei ole niin köyhä, että ostaisi (osamaksulla) riisikupin.

      • 911

        Oho, mikäs Porsche sulla on? Mulla rajoitin tulee vastaan jo 250 km/h:ssa, tää tosin on Euroopan markkinoille suunnattu. Pystyykö rajoittimen jotenkin ohjelmallisesti poistamaan? (ens viikolla pitäs mennä Kuusamon suuntaan ja olis mukavaa edetä ripeästi, aamuyöstä tottakai).


    • korjaantuu

      Nykiminen lakkaa kun kortti lähtee tai ajat puuhun. Korjaantuu siis itsekseen eikä siinä vielä kaikki: lisäksi Darwin awards-palkinto odottaa.

    • LopetaVemputus

      Käsi pois housuista niin nykiminen lakkaa.

    • Primeramies

      Vika lienee kaasuttimen läpässä, joka on karstoittunut pahoin. Tiputtaa kierroksia mm. helposti tyhjäkäynnillä ja ajaessa. Putsaa/putsauta läppä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe