Mitä mieltä olette Gok Wanin ohjelmista tv:ssä?

Minusta aika mukava ja positiivinen tyyppi, opettaa ihmisiä rakastamaan itseään sellaisena kuin on. :)

78

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viihtyisyysarvo_tasan0

      Tekee surkeata ruokaa, homoseksuaali ja inisevä nokka ääni... joten pitääkö edes kysyä?

      • total-sucker

        he suck and sucks


      • Ei sillä mikään nokkaääni ole, ja homot on ihmisiä myös. Ja on tosi hienoa kun hän rohkaisee ihmisiä ja on ystävällinen. :)


      • viihtyisyysarvo_tasan0
        kittie2 kirjoitti:

        Ei sillä mikään nokkaääni ole, ja homot on ihmisiä myös. Ja on tosi hienoa kun hän rohkaisee ihmisiä ja on ystävällinen. :)

        No mikä lie homo ääni kuitenkin ja surkeeta safkaa tekee. Nuoriso saa vääriä vaikutteista tuommoisista.


      • viihtyisyysarvo_tasan0 kirjoitti:

        No mikä lie homo ääni kuitenkin ja surkeeta safkaa tekee. Nuoriso saa vääriä vaikutteista tuommoisista.

        Ai vääriä vaikutteita siitä että hyväksytään erilaiset ihmiset ja ollaan tyytyväisiä omaan itseensä??


      • Fakta-homma
        kittie2 kirjoitti:

        Ai vääriä vaikutteita siitä että hyväksytään erilaiset ihmiset ja ollaan tyytyväisiä omaan itseensä??

        Poikkeavia ei kuulu hyväksyä muutenhan täällä kohta nussittaisiin sikalan emakoitakin tai siis nivalalaisethan jo puutteessa sitä jo tekeekin kärsämäen sikalassa!


      • Fakta-homma kirjoitti:

        Poikkeavia ei kuulu hyväksyä muutenhan täällä kohta nussittaisiin sikalan emakoitakin tai siis nivalalaisethan jo puutteessa sitä jo tekeekin kärsämäen sikalassa!

        Voi voi, ei homot ole vaarallisia..


      • Kyllä-ovat
        kittie2 kirjoitti:

        Voi voi, ei homot ole vaarallisia..

        levittävät aidsia ja antavat epänormaaleja roolimalleja isättömille lapsille.


      • Kyllä-ovat kirjoitti:

        levittävät aidsia ja antavat epänormaaleja roolimalleja isättömille lapsille.

        No justiinsa..Voiko joku ajatella vielä nykyaikana noin...


      • Hyi-helvetin-siat
        tinttu-liina kirjoitti:

        No justiinsa..Voiko joku ajatella vielä nykyaikana noin...

        mieti nyt kun ne isoilla kyrvillään hiestää toisiaan tiukkaan persereikään ohuella kumella että tuleeko siinä kitkaa? Perseverillä ja kortsu ratkee niin taudit leviää! eikä siinä mitkään vaseliinit auta!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No justiinsa..Voiko joku ajatella vielä nykyaikana noin...

        Älä muuta sano! Mitä se haittaa niiden makuuhuonepuuhat, voi homot olla mukavia ihmisiä / ystäviä.


      • Hyi-helvetin-siat
        kittie2 kirjoitti:

        Älä muuta sano! Mitä se haittaa niiden makuuhuonepuuhat, voi homot olla mukavia ihmisiä / ystäviä.

        Komppaan itseäni
        mieti nyt kun ne isoilla kyrvillään hiestää toisiaan tiukkaan persereikään ohuella kumella että tuleeko siinä kitkaa? Perseverillä ja kortsu ratkee niin taudit leviää! eikä siinä mitkään vaseliinit auta!
        eli levittävät tauteja


      • Hyi-helvetin-siat kirjoitti:

        Komppaan itseäni
        mieti nyt kun ne isoilla kyrvillään hiestää toisiaan tiukkaan persereikään ohuella kumella että tuleeko siinä kitkaa? Perseverillä ja kortsu ratkee niin taudit leviää! eikä siinä mitkään vaseliinit auta!
        eli levittävät tauteja

        Tauteja levittävät kyllä muutkin ihmiset, älä pelkästään homoja syytä! Usko jo, homotkin ovat ihmisiä.


      • TM-lehdestä_luettua
        kittie2 kirjoitti:

        Tauteja levittävät kyllä muutkin ihmiset, älä pelkästään homoja syytä! Usko jo, homotkin ovat ihmisiä.

        Ei löysä vittuiset lutkahtavat ämmät ja isokyrpäiset homomiehet yhdessä levitä tauteja kun ei tule kitkaa peliin.
        Kai ymmärrät että anaalinaukko on lutkahtavilla naisillakin tiukempi kuin etupuoli ja oma voitelujärjestelmä värkissänsä jolloin kitkaa ei tule.
        Jos et usko niin lue vaikka tekniikan maailmasta kitkasta ja siitä kuinka mäntä voi leikata kiinni mäntään lämpölaajenemisen takia sekä voiteluaineiden puuttumisen takia.


      • huomautus
        TM-lehdestä_luettua kirjoitti:

        Ei löysä vittuiset lutkahtavat ämmät ja isokyrpäiset homomiehet yhdessä levitä tauteja kun ei tule kitkaa peliin.
        Kai ymmärrät että anaalinaukko on lutkahtavilla naisillakin tiukempi kuin etupuoli ja oma voitelujärjestelmä värkissänsä jolloin kitkaa ei tule.
        Jos et usko niin lue vaikka tekniikan maailmasta kitkasta ja siitä kuinka mäntä voi leikata kiinni mäntään lämpölaajenemisen takia sekä voiteluaineiden puuttumisen takia.

        siis sylinteriin kiinni


      • Tyhmiäkö-olette
        kittie2 kirjoitti:

        Tauteja levittävät kyllä muutkin ihmiset, älä pelkästään homoja syytä! Usko jo, homotkin ovat ihmisiä.

        Joo o, kyllä. pitää paikkaansa siinä mielessä että hiv-sairautta levittävät myös naiset jotka harrastavat anaaliseksiä isopeniksisten homomiesten kanssa. Aids johtuu nimen omaan anaaliseksin aiheuttamasta kitkasta ja siitä että naiset himoitsevat iso peniksisiä homomiehiä vaikkeivat homomiehet olisikaan seksissä mukana vaan ainoastaan mielihyvän takia ja persehän se on aina perse joten kyllä niihin homomiehet ja kaappihomotkin sortuu isoine vehkeineen.


    • Mä en ole ikinä kuullutkaan...Mitenkä on voinutkin mennä näin. :D

      • Ei_näin

        Et katso tarpeeksi teeveetä siksi näin


      • teevee-päälle

        joo katso enempi teeveetä siinä on se syy


      • Katso ihmeessä sen ohjelmia tv:stä, ja netistä voit toki myös katsoa siitä henkilöstä tietoa.


      • teevee-päälle kirjoitti:

        joo katso enempi teeveetä siinä on se syy

        No kyllä mä aika paljon katon telkkaria. :)


      • kittie2 kirjoitti:

        Katso ihmeessä sen ohjelmia tv:stä, ja netistä voit toki myös katsoa siitä henkilöstä tietoa.

        Miltä kanavalta tulee toi ohjelma?


      • Ei.tietopankki
        tinttu-liina kirjoitti:

        Miltä kanavalta tulee toi ohjelma?

        katso telviksestä tai jostain, ole omaaloitteisempi.


      • Ei.tietopankki kirjoitti:

        katso telviksestä tai jostain, ole omaaloitteisempi.

        Älä inise...Kittie tietää ja varmaan kertookin..


      • Ei.tietopankki
        tinttu-liina kirjoitti:

        Älä inise...Kittie tietää ja varmaan kertookin..

        Ok odottelemme hänen vastautaan, mutta en tosin kyllä inissyt joten älä itse inise kun oletin että tivaat minulta vastausta.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Älä inise...Kittie tietää ja varmaan kertookin..

        Ainakin liv-kanavalta olen hänen ohjelmaa katsonut..


      • l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l-l
        kittie2 kirjoitti:

        Ainakin liv-kanavalta olen hänen ohjelmaa katsonut..

        Yhtöhyvin noin vastuuttoman kanavan nimeksi voisi laittaa hiv-kanava kun näyttävät huonoja roolimalleja isättömille pojille.


      • Ei.tietopankki kirjoitti:

        Ok odottelemme hänen vastautaan, mutta en tosin kyllä inissyt joten älä itse inise kun oletin että tivaat minulta vastausta.

        Okei..Lopetetaan kumpikin se ininä. :D


      • kittie2 kirjoitti:

        Ainakin liv-kanavalta olen hänen ohjelmaa katsonut..

        Täytyypä vilasta minkälainen on..


      • Passka_ohjelma
        tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyypä vilasta minkälainen on..

        Heräsikö kiinnostus? Meinaatko vaihtaa leiriä vai tulla muuten vaan ulos kaapista?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Täytyypä vilasta minkälainen on..

        Katso vaan, tosi mukava tyyppi tuo Gok Wan. Auttaa ihmisiä joilla on itsetunto nollissa, tai on ollut koulukiusaamista taustalla. :)


      • Sairasta-ohjelmaa
        kittie2 kirjoitti:

        Katso vaan, tosi mukava tyyppi tuo Gok Wan. Auttaa ihmisiä joilla on itsetunto nollissa, tai on ollut koulukiusaamista taustalla. :)

        Antaa huonoa mallia henkisessä kriisissä oleville, joihin on helppo upottaa tuommosta sairasta homo idolisointia! HETI KIELTOON!


      • Sairasta-ohjelmaa kirjoitti:

        Antaa huonoa mallia henkisessä kriisissä oleville, joihin on helppo upottaa tuommosta sairasta homo idolisointia! HETI KIELTOON!

        Sinulla on selvästi ongelmia homoja kohtaan, voi voi...


      • Järki_Käteen_Älykääpiöt
        kittie2 kirjoitti:

        Sinulla on selvästi ongelmia homoja kohtaan, voi voi...

        On väärin antaa normaalista poikkeaavaa idolia henkisesti heikoilla olevalla koska se aiheuttaa psykologisen takertumisen ja saa ottamaan mallia esikuvastaan.

        Joten tuollaiset ohjelmat pitäisi olla K-18


      • Passka_ohjelma kirjoitti:

        Heräsikö kiinnostus? Meinaatko vaihtaa leiriä vai tulla muuten vaan ulos kaapista?

        Kyllä heräs kiinnostus..Ja vaihtaa aion,mut vaan telkkarin kanavaa..


      • Passka_ohjelma
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä heräs kiinnostus..Ja vaihtaa aion,mut vaan telkkarin kanavaa..

        siitä puhe mistä puute ja sulla se on näköjään gok wan kiinalainen homoseksuaali
        siinäpä sulla kiinnostuksen kohde


      • Passka_ohjelma kirjoitti:

        siitä puhe mistä puute ja sulla se on näköjään gok wan kiinalainen homoseksuaali
        siinäpä sulla kiinnostuksen kohde

        Katos..oikee tietäjä paikalla..Juu,meinaan viettää hänen kanssaan monta hehkeää hetkeä..;)


      • kjiäh.kjiäh.kjiäh
        tinttu-liina kirjoitti:

        Katos..oikee tietäjä paikalla..Juu,meinaan viettää hänen kanssaan monta hehkeää hetkeä..;)

        Sinä ja nyrkkikyllikki vai, kun onni ja toivo on mennyt, mutta toivo vielä jäänyt rinnallesi?


      • kjiäh.kjiäh.kjiäh kirjoitti:

        Sinä ja nyrkkikyllikki vai, kun onni ja toivo on mennyt, mutta toivo vielä jäänyt rinnallesi?

        Kyllä ku lukee täällä joittenki miesten juttuja, nii ei ihme vaikka kaikki naiset kääntyis..


      • daah
        kjiäh.kjiäh.kjiäh kirjoitti:

        Sinä ja nyrkkikyllikki vai, kun onni ja toivo on mennyt, mutta toivo vielä jäänyt rinnallesi?

        ...siis yrjö on jäänyt rinnalle eikä toivo tietenkään


      • Uhkea-unelmiesi-nainen
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä ku lukee täällä joittenki miesten juttuja, nii ei ihme vaikka kaikki naiset kääntyis..

        Sinä ja nyrkkikyllikki vai, kun onni ja toivo on mennyt, mutta yrjö vielä jäänyt rinnallesi?


    • Asianlaita

      Ei tuo varmaan muuta osaa oikeasti kuin väännellä karjalan piirakoita ja tissutella sakea siinä välillä. Pallokalaakin jos rupeaisi väsäämään niin olisi varmamykytys kuolema ruokailijoilla.

    • Täytyy nyt oikaista..Googletin,niin olenhan mä joskus kattonu hänen ohjelmiaan.Todella symppis tyyppi. :)

      • Outo heppu mulle.

        Ehkä ei oo ihan mun juttu, ruuan laitto on naisten hommaa;)


      • oletko_uus-avuton
        toljanter kirjoitti:

        Outo heppu mulle.

        Ehkä ei oo ihan mun juttu, ruuan laitto on naisten hommaa;)

        syötkö lihas raakana jos akkas ei ole paikalla? Kyllä joka äijän pitää liha osata kypsentää vaikkei mikään kokki olisikaan


      • oletko_uus-avuton kirjoitti:

        syötkö lihas raakana jos akkas ei ole paikalla? Kyllä joka äijän pitää liha osata kypsentää vaikkei mikään kokki olisikaan

        Taisi mennä liikaakin sisäpiirin jutuiksi, sori. Tuon silmäniskun lopussa oli tarkoitus kertoa että en oo nyt ihan tosissani.

        Eli nimimerkille 'oletko_uus-avuton' tiedoksi että esimerkiksi arvostele mun illallinen-ohjelmaan tohtisin sut kevyesti haastaa:)


      • Pikakokki
        toljanter kirjoitti:

        Taisi mennä liikaakin sisäpiirin jutuiksi, sori. Tuon silmäniskun lopussa oli tarkoitus kertoa että en oo nyt ihan tosissani.

        Eli nimimerkille 'oletko_uus-avuton' tiedoksi että esimerkiksi arvostele mun illallinen-ohjelmaan tohtisin sut kevyesti haastaa:)

        paistan lihat nopeammin kuin kukaan muu ja mausteeksi riittää pelkkä suola ja pippuri ettei lihan maku peity 5min ja ateria on vaalmis alusta loppuun. Pikamuussi tai tortilla valmistuu siinä samassa ja jos kuituja haluaa niin heittää muussin sekaan tai käyttää täysjyvä tortillaa. Suolaksi tietenkin terveellinen pan-suola tai mineraai suola ja jauhelihasta kaadetaan rasvat pois sekä tilalle ripaus teerveellistä rypsiöljyä.


      • toljanter kirjoitti:

        Outo heppu mulle.

        Ehkä ei oo ihan mun juttu, ruuan laitto on naisten hommaa;)

        Tekee muutaki ku ruokaa..;)


      • Uhkea-kaunotar
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tekee muutaki ku ruokaa..;)

        vittu sää mitään tee muuta kuin lorvit täällä läskipersees kanssa misseistä haaveillen vitun (aivo)impotenssi!


      • Uhkea-kaunotar kirjoitti:

        vittu sää mitään tee muuta kuin lorvit täällä läskipersees kanssa misseistä haaveillen vitun (aivo)impotenssi!

        Käys ottamassa vähän rauhoittavaa..tuntuu, että ois tarvetta.


      • On todella mukava ihminen. Kiva kun uskaltaa olla oma erilainen itsensä, sekä antaa tukea mulle ongelmissaan.. :)


      • toljanter kirjoitti:

        Outo heppu mulle.

        Ehkä ei oo ihan mun juttu, ruuan laitto on naisten hommaa;)

        Minä en ole sen ruoanlaitto-ohjelmaa muistanut katsoa, mutta muita ohjelmia kyllä, todella mukavan oloinen tyyppi. :)


      • hakalaxin-asiakas
        tinttu-liina kirjoitti:

        Käys ottamassa vähän rauhoittavaa..tuntuu, että ois tarvetta.

        älä älä kuule rupea kauniille naiselle uhoamaan tai saat turpaan!


      • hakalaxin-asiakas kirjoitti:

        älä älä kuule rupea kauniille naiselle uhoamaan tai saat turpaan!

        No älä itsekkään uhoa! Rauhoitu.


      • lesbo-fani-mies
        kittie2 kirjoitti:

        On todella mukava ihminen. Kiva kun uskaltaa olla oma erilainen itsensä, sekä antaa tukea mulle ongelmissaan.. :)

        ai tykkäät sateenkaari jutuista ja minäkun luulin jo sinun maininneen ettet ole lesbo, no mutta niin ne ajat muuttuu ja ihmiset sen myötä


      • anteexi.stten
        kittie2 kirjoitti:

        No älä itsekkään uhoa! Rauhoitu.

        eikö tinttu liin olekkaan mies?


      • anteexi.stten kirjoitti:

        eikö tinttu liin olekkaan mies?

        Tinttuliina on nainen.


      • lesbo-fani-mies kirjoitti:

        ai tykkäät sateenkaari jutuista ja minäkun luulin jo sinun maininneen ettet ole lesbo, no mutta niin ne ajat muuttuu ja ihmiset sen myötä

        En ole lesbo, mutta en karsasta ihmisten erilaisuutta, kuten monet muut..


      • kittie2 kirjoitti:

        Tinttuliina on nainen.

        Ooksää Kittie ihan varma? ;))


      • kiinni-jäit
        kittie2 kirjoitti:

        En ole lesbo, mutta en karsasta ihmisten erilaisuutta, kuten monet muut..

        Olet siis kaappi lesbo hahaa nyt se paljastui


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ooksää Kittie ihan varma? ;))

        Ööhh, luulisin olevani varma.. ;)


      • nuoripervo
        kittie2 kirjoitti:

        Ööhh, luulisin olevani varma.. ;)

        Katsos iski silmää nyt treffit kehiin ja minä voin tulla videoimaan lesbo rakkauttanne sitten


      • nuoripervo kirjoitti:

        Katsos iski silmää nyt treffit kehiin ja minä voin tulla videoimaan lesbo rakkauttanne sitten

        No tuleppas kuule videoimaan...Ei hitto..että yhen päivän aikana oon ehtiny olemaan sekä mies että lesbo.:))))) Mä en kestä..mitähä vielä...:-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tuleppas kuule videoimaan...Ei hitto..että yhen päivän aikana oon ehtiny olemaan sekä mies että lesbo.:))))) Mä en kestä..mitähä vielä...:-D

        Hahhahaa! :D Kaikkea ne ihmiset keksivät / luulevat.. :)


      • kittie2 kirjoitti:

        Hahhahaa! :D Kaikkea ne ihmiset keksivät / luulevat.. :)

        Sanos se. :))) Ei puutu ihmisiltä mielikuvitusta..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sanos se. :))) Ei puutu ihmisiltä mielikuvitusta..

        Mielikuvitusta piisaa, mutta entäs älliä?? ;)


      • kittie2 kirjoitti:

        Mielikuvitusta piisaa, mutta entäs älliä?? ;)

        Kyllä joku kohta tulee kysymään,et mikä se älli on? ;)


      • Vislaus

        Oh oh gimmoil jo flirtti meneillään ;-D vaihtakaas nyt numerot ja kamera kuvaamaan sitte että mekin nähdään


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä joku kohta tulee kysymään,et mikä se älli on? ;)

        Hmmm....

        Onkos teillä tytöt nyt meneillään jotain mistä oon täysin tietämätön....;)


      • toljanter kirjoitti:

        Hmmm....

        Onkos teillä tytöt nyt meneillään jotain mistä oon täysin tietämätön....;)

        On paljon mitä sä et tiiä... ;)


      • Vislaus kirjoitti:

        Oh oh gimmoil jo flirtti meneillään ;-D vaihtakaas nyt numerot ja kamera kuvaamaan sitte että mekin nähdään

        Oota ihan rauhassa...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On paljon mitä sä et tiiä... ;)

        Jaa meinaatte ruveta salamyhkäisiksi?

        Tää peli ei vetele, mun täytyy varmaan pitää tiukan sävyinen puhuttelu kohta...


      • toljanter kirjoitti:

        Jaa meinaatte ruveta salamyhkäisiksi?

        Tää peli ei vetele, mun täytyy varmaan pitää tiukan sävyinen puhuttelu kohta...

        Ei onnistu...:)) Mehän ei Kittien kanssa kerrota mitään...;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei onnistu...:)) Mehän ei Kittien kanssa kerrota mitään...;)

        :D!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ei onnistu...:)) Mehän ei Kittien kanssa kerrota mitään...;)

        Ei tarvi kertoa puhumalla.

        Hetken kun katson teidän simmuihin niin totuus on selvinnyt. Mulla on nääs aika hyvät mentalistin lahjat joten turha yrittää salailla yhtään mitään!


      • toljanter kirjoitti:

        Ei tarvi kertoa puhumalla.

        Hetken kun katson teidän simmuihin niin totuus on selvinnyt. Mulla on nääs aika hyvät mentalistin lahjat joten turha yrittää salailla yhtään mitään!

        Onneton yritys..Et sitten parempaan pystyny..Mehän kuollaan Kittien kans nauruun!! :))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Onneton yritys..Et sitten parempaan pystyny..Mehän kuollaan Kittien kans nauruun!! :))))

        Öh äh öh...

        Ei saa pilkata, läpäisin mentalist-alkeiskurssin kolmannella yrittämällä joten kykyjä löytyy!


      • toljanter kirjoitti:

        Öh äh öh...

        Ei saa pilkata, läpäisin mentalist-alkeiskurssin kolmannella yrittämällä joten kykyjä löytyy!

        :))))) Unessas vaan.. ;) Kyl muaki nyppis jos mä oisin sä...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe