En tajua ystävääni ja hänen kriteereitään?!

whaaaaaat

Laitanpa tänne, pakko avautua ystävästäni, koska en ymmärrä häntä. Ystäväni (puhutaan vaikka nimellä Leena) on ollut vuosia sinkkuna, seurusteli monta vuotta aiemmin. Exä oli ulkoisesti kyllä todella upea, mutta sisäisesti lievästi sanottuna kusipää ainakin osittain. Sen jälkeen Leenalla on ollut joitakin juttuja miesten kanssa, kaikki menneet mönkään syystä jos toisesta, usein nämä miehet ovat olleet vastaeronneita tmv (eivät siis valmiita suhteeseen), Leena sai monesti ns. näpeilleen. Leena on jo kauan toivonut löytävänsä ihanan miehen ja alkoi jo menettää toivonsa, kun kaikki meni aina pieleen. Leena on ihana ihminen ja mielestäni tosi kaunis, mutta ei ylpeile sillä. Mutta, nyt hän sitten tapasi netissä miehen, jonka kanssa homma eteni tapailuun. Aluksi Leena ei oikein innostunut, vaikka mies olikin mukava. Mielestäni tämä mies on tosi komeakin ja erittäin miellyttävä. Leena on ihastunut häneen ja sanoo vihdoin löytäneensä miehen, jonka kanssa on samalla aaltopituudella. MUTTA, miehen ulkonäkö ei miellytä. Tai miellyttää juu siltä kantilta, että mies on hyvännäköinen kyllä, mutta Leenan mielestä liian lyhyt hänen makuunsa (175cm) ja ei tarpeeksi lihaksikas. Olin ihan what the fuck! Kaveri on löytänyt ihanan miehen, mutta harkitsi jutun lopettamista tuollaisten seikkojen vuoksi! Minun mielestäni tämä mies on ihan normaalin kokoinen (ei mikään riuku), tiedän kyllä että Leena katselee mielellään "isoja" miehiä. Eräs tuttavamme tokaisi tästä miehestä Leenalle, että hän on pienempi kuin odotin. Tästä Leena sitten voivotteli viikkotolkulla..ja ensinnäkin, lihaksiahan saa aina kasvatettua. Mutta, olen yrittänyt puhua järkeä Leenalle, ja on hän kai alkanut hieman tajuamaankin, mikä helmi hänellä on käsissään. Kyllä hänkin myönsi, että taitaa olla aika pinnallinen..Mutta katsotaan kuinka käy, voittaako sisin vai viekö pinnallisuus voiton tässä. Jos Leena ei tätä miestä huoli, niin minä kyllä huolisin! :P mutta haluaisin asiallisia kommentteja asiasta.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seleena

      Mitään läskiposki työtäntä en ainakaan halua.

    • timmimimmi

      ..jotenki haiskahtaa ap lyhyeltä mieheltä, joka on keksiny koko stoorin tai sitte kertoo tässä itsestään. Jos naiset kelpuuttas vaan päälle 180 senttiset ja lihaksikkaat uroot, oltas jo kuoltu sukupuuttoon :)..

    • PistePirkko5

      Tiedän monta naista, joille yksi tärkeimmistä kriteereistä on miehen pituus eli pitää siis olla pitkä; useimmilla heistä onkin sitten jonkin sortin luuseri miehenään tai ovat sinkkuna. (tälllä en tarkoita että pitkät miehet olisivat luusereita vaan kriteerin ehdottomuutta) ja toisaalta tiedän paljon miehiä, joille yksi tärkeimmistä kriteereistä on se, että nainen on hoikka.

      Noiden kriteerien pohjalta harvoin syntyy pitkäkestoista suhdetta.

    • TiinuLiinukkamiinukka

      Kivan tarinan pukkasit :) Leenahan saattaa oikeesti tykätä eniten vaiks sirohkoista miehistä, mistäs sitä tietää.., mutta tärkeintä mitä kumppanin sisäisestä maailmasta löytyy. Mä katselen isoja miehiä ite mielelläni, mutta sängyssä en niistä sillai syty. Liian kömpelöitä könttejä :) Makuns kullakkii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe