Älä suostu päällekkäisvuokrauksiin

yritettyjallittaa

Jyväskylän keskustassa yksityiset rahanahneet vuokra-asuntojen omistajat ovat keksineet, että vuokralaisilta voi kysyä, jotta voisiko asuntoon majoittaa toista / toisia henkilöitä silloin kun vuokralainen tai vuokralaiset ovat sieltä pois. Esim viikonlopuiksi.
Älkää suostuko missään tapauksessa päällekkäisvuokraukseen ! Selittäköön asunnon omistaja mitä tahansa, niin kieltäytykää ja muistakaa, että vuokralaisella on oikeudet, joista moni vuokranantaja ei edes itse ole perillä, sillä monilla puhdas rahanahneus vain takaraivossa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirveellätöitä

      Kaikkea ne ahneet verenimijäsaatanat keksivät.

      • yritettyhuijata

        Ja tämä on vain eräs keino. Jotkut laittavat loppusiivouslaskun sukulaisensa firmasta, vaikka vuokralainen on siivonnut asunnon ihan ok kuntoon lähtiessään. Kun rahanahneus on tuota luokkaa, niin eikö se ole jo sairautta ? Kun muutatte ja siivoatte asunnon, niin kirjatkaa se paperille ja pyytäkää joku todistamaan, että siivottu on. Silloin on turha lähetellä loppusiivouslaskuja.


    • zxxxccv

      Jummijammi itse olen yksityisellä vuokralla eikä koskaan ole moista ehdotettu

      • kapitalismipaskaa

        Kun tulee kalliit remontit, niin ne monesti maksatetaan niillä, joilla asunnon tarve.


    • onminun

      Mitenkä lienee vuokralaisen velvollisuudet ? Tiedostatko ne

      • kiinteistöpisnes

        ai sinä taidat tietää, miten päällekkäisvuokraus -homma toimii...oletkos montakin ottanut kerralla samaan luukkuun ? vuokranantajan oma vastuu kysyä vuokralaiselta, ymmärtääkö henkilö mihin sitoutuu, kun laittaa vuokrasopimukseen nimensä. yleensä velvollisuudet tiedetään hyvin, mutta noita oikeuksia itarat vuokranantajat yrittävät polkea alas, jos joku ei pidä puoliaan.


    • hupsistasaatana

      Siis mitä!? Sinä maksat kuukausivuokran vuokranantajalle, ja vuokranantaja tienaisi lisää viikonloppuisin sinun hallussa olevalla asunnolla. Varmasti vuokranantaja ilmoittaisi lisätienestit verottajalle...

      • Meillä_vuokralainen

        oli vuokrannut asunnon eteenpäin kysymättä meiltä mitään. Alivuokralainen sotki asuntoa joten siivouslasku lähti suoraan vuokralaiselle. Eihän minulla ollut minkäänlaista sopimusta alivuokralaisen kanssa. Pistettiin vähän reilumpi loppusiivouslasku perään ja vastine vuokralaisen asianajajalle. Sieltä tulikin maltillinen vastine eikä kukaan enää ilennyt valittaa. Ilmeisesti lakimies oli varoittanut vuokralaista siitä jos iso pyörä lähtisi pyörimään. Asia olisi ratkaistu käräjillä ja moni varmasti arvaa lopputuloksen tuollaisissa petostapauksissa.


      • ffttww

        Sinä ja sinun iso pyöräsi !!! Edelleen : vuokranantaja valitsee itse vuokralaisensa ! Tarkistakaa ja miettikää ja kertokaa, mitä ei saa tehdä tai mitkä ovat peräti sallittuja asioita. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää ?


    • hajotkaa

      Haha! Ihan oikein köyhille paskoille! Rahat pois vaan hyyryläisiltä ja pakkotyöhön.

      • Pimeeeeeeeeeeeee

        Ota lääkkeesi !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe