Miesten epäsiisti ulkönäkö tökkii

Eipossujakiitos

Miksi 40 miehet eivät huolehdi perusulkonäöstään? Profiilikuvissakin näkee monella ylipitkiksi kasvaneita epäsiistiä hiuksia.. ja röhnötetään jossain sohvan nurkassa. On tullut myös tavattua miehiä, jotka eivät edes ensimmäisille treffeille viitsi siistiytyä vaan tullaan likaisissa vaatteissa ja epäsiisteissä kuontaloissa pahalta haisevana. Mielestäni se antaa huonon ensivaikutelman miehestä. Kuka nyt valmiiksi elähtäneen kanssa haluaisi olla?

152

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atännä

      Tää on niin totta.
      Kuvat ovat krapula-aamuilta, ja näkee kuinka paha olo on, ei hymyilytä, kasvot turvoksissa ja harmaat, tukka takussa sojottaa joka suuntaan, likaiset vaatteet roikkuvat päällä... Jos toi on sitä parasta mitä pystytään itsestä esittämään hyvän ensivaikutelman aikaansaamiseksi, niin voi vain kuvitella, mikä on totuus tuon mainoksen takana. Treffeillä sitten verkkareissa ja likaisissa lenkkareissa.
      Toinen ärsyttävä piirre on kuvat jostain "kulttuurimatkoilta" Thaimaasta tms. tyttökauppakohteista.
      Sitten ne vanhat kuvat. Kuvassa saattaa olla 120 kiloa elopainoa, mutta unohdetaan kertoa että massaa on tullutkin 50 kg lisää. Vaikea tunnistaa enää edes kasvoista. Tai kuva on ottettu 10 vuotta sitten.
      Huono käytös on myös yksi johon olen kiinnittänyt huomiota treffeillä. Ei nousta tervehtimään, ei kätellä, ja tietysti se yleinen ulkonäkö on myös huonoa käytöstä toista kohtaan. Kaikenlaisen valehtelun paljastuminen treffeillä on myöskin erittäin epämiellyttävää. Oli kyse sitten iästä, painosta, pituudesta, elämänarvoista...

      Voi, tätä voisi jatkaa pitkään. Olen itse ihan rehellisesti etsimässä rehellistä itsestään huolta pitävää elämänkumppania, mutta täällä näyttäisi olevan vain.. no, jotain muuta.

      • ertyuiopoiuytre

        Miksi et ITSE ota yhteyttä miehiin, varmasti löytyy vastakohtia kertomuksesi miehille. Miten kehtaat muita syytellä omasta saamattomuudestasi?

        Ps. Naisten kuvissa oksettavimpia ovat hirveät tekohymykuvat, usein sellaisen itsestään esiin tuonut on myös luonteeltaan teennäinen ja typerä.


      • Deittimies1967

        Eipäs nyt yleistellä niin paljon, arvon ladyt. Käyn itse treffeilä suihkunraikaana, puhtaissa vaatteissa ja osaan kyllä tervehtiä. Kuvani eivät myöskään ole kulttuurimatkoilta Thaimaasta, sillä se paratiisi tai vastaavat paikat eivät kiinnosta. Kuvani ovat tätä päivää, eikä yksikään ole otettu sohvalla rönöttäen. Toisaalta, en ymmärrä mitä vikaa sohvalla otetuissa kuvissa on? Naisetkin ovat kuvissa sohvilla tai sitten siellä matkakohteessa drinkkilasi tai tuoppi kourassa. Valehtele en muutenkaan, niin enpä tee sitä tutustumisen aikana enkä treffeillä.

        Tähän on turha edes listata mitä arvon naisissa on muuttunut, kun ollaan oltu livetapaamisella. Siitä huolimatta yksikään ei voi sanoa, että olisin käytäytynyt huonosti. Ja mikäli ei ole vastapuoli natsannut, siitäkin olen ilmoittanut, enkä vain hävinnyt bittien sekaan.

        Naiset, pitää vain etsiä, niin kyllä niitä kunnollisia ja rehellisiä miehiä on. Deiteillä mennään kuitenkin aina ulkonäkö edellä, joten äkkiä käy niin, että nainen törmää kerta toisensa jälkeen ongelmamiehiin.

        Onneksi kaikki naiset eivät ole katkeroituneet vastakkaista sukupuolta kohtaan :)


      • näinsemennee
        Deittimies1967 kirjoitti:

        Eipäs nyt yleistellä niin paljon, arvon ladyt. Käyn itse treffeilä suihkunraikaana, puhtaissa vaatteissa ja osaan kyllä tervehtiä. Kuvani eivät myöskään ole kulttuurimatkoilta Thaimaasta, sillä se paratiisi tai vastaavat paikat eivät kiinnosta. Kuvani ovat tätä päivää, eikä yksikään ole otettu sohvalla rönöttäen. Toisaalta, en ymmärrä mitä vikaa sohvalla otetuissa kuvissa on? Naisetkin ovat kuvissa sohvilla tai sitten siellä matkakohteessa drinkkilasi tai tuoppi kourassa. Valehtele en muutenkaan, niin enpä tee sitä tutustumisen aikana enkä treffeillä.

        Tähän on turha edes listata mitä arvon naisissa on muuttunut, kun ollaan oltu livetapaamisella. Siitä huolimatta yksikään ei voi sanoa, että olisin käytäytynyt huonosti. Ja mikäli ei ole vastapuoli natsannut, siitäkin olen ilmoittanut, enkä vain hävinnyt bittien sekaan.

        Naiset, pitää vain etsiä, niin kyllä niitä kunnollisia ja rehellisiä miehiä on. Deiteillä mennään kuitenkin aina ulkonäkö edellä, joten äkkiä käy niin, että nainen törmää kerta toisensa jälkeen ongelmamiehiin.

        Onneksi kaikki naiset eivät ole katkeroituneet vastakkaista sukupuolta kohtaan :)

        No eiköhän tässä nyt puututtu näihin tapauksiin, joita kuvailtiin ja joita kieltämättä on runsaasti. Ei kai kukaan sanonut että KAIKKI yli nelikymppiset on samanlaisia. Varmasti sinulla on tasokkaampi kuva ja kuvaus. Sohvaröhnötyksen mainitsemisen käsitin niin että siinä sohvalla tosiaan röhnötetään, kuva on otettu sillä tapaa puolihuolimattomasti sattumoisin. Eri asia on tietysti jos istuu sohvalla kohtalaisen ryhdikkäänä ja ulkoasu on siisti, ei kai siinä juuri kukaan mitään pahaa näekään. Se sohvaröhnötys epäsiistillä on ikään kuin piste iin päällä.

        Taisit nyt vähän takertua yksityiskohtiin ja ohittaa sen seikan että naiset ovat huomioineet tällaisia olevan todella paljon. Siihen haluttiin antaa neuvoja, ja ehkä nyt joku sohvaröhnöttäjä tai parikin tämän keskustelun lukeneena hoksaa käydä siistimässä hiukset, laittaa siistit vaatteet ja räpsäisee sitten vasta kuvan vähän ryhdikkäämpänä. Miettii vielä valmiiksi, miten käyttäytyy kohteliaasti ja huomioonottavasti, niin pääsee vielä toisillekin treffeille. ;) Jos kaikki nämä voi nyt jo tarkistaa että homma hoidossa kaikin puolin, niin silloinhan kirjoitus ei ollut juuri sinulle.


      • atännä
        ertyuiopoiuytre kirjoitti:

        Miksi et ITSE ota yhteyttä miehiin, varmasti löytyy vastakohtia kertomuksesi miehille. Miten kehtaat muita syytellä omasta saamattomuudestasi?

        Ps. Naisten kuvissa oksettavimpia ovat hirveät tekohymykuvat, usein sellaisen itsestään esiin tuonut on myös luonteeltaan teennäinen ja typerä.

        Miksi ajattelet, etten ota yhteyttä miehiin? Olen aktiivinen yhteydenottaja.
        Opettele lukemaan.

        Hyvätkään kuvat kun eivät vaan ole totta, jos ne on otettu 10 vuotta tai 30 kiloa sitten.
        Moni ilmoitus olisi varmasti parempi ilman huonoa kuvaa. Siis kokonaan ilman kuvaa. Livenä ihminen voi olla aivan erilainen ja antaa itsestään paremman kuvan kuin mitä jossain valokuvassa.

        Se vaan on niin, että epäsiisti ja likanen olemus ei herätä minussa kiinnostusta vaan kuvotusta. Sinä saat toki pitää vaikka kuinka töhryisistä miehistä tai naisista, mutta hyväksy toki muidenkin näkemykset.


      • Nelikymppinen40

        Aivan niin kuin sillä olisi jotain väliä vaikka huolehtisi. Ei naiset uskalla näyttää kiinnostustaan.


      • näinpäinnäin

        Tuskin se uskaltamisesta on kiinni. Jos on niin niinpäin että ei aina uskalla näyttää että ei ole kiinnostunut.


      • crmjxioforef
        atännä kirjoitti:

        Miksi ajattelet, etten ota yhteyttä miehiin? Olen aktiivinen yhteydenottaja.
        Opettele lukemaan.

        Hyvätkään kuvat kun eivät vaan ole totta, jos ne on otettu 10 vuotta tai 30 kiloa sitten.
        Moni ilmoitus olisi varmasti parempi ilman huonoa kuvaa. Siis kokonaan ilman kuvaa. Livenä ihminen voi olla aivan erilainen ja antaa itsestään paremman kuvan kuin mitä jossain valokuvassa.

        Se vaan on niin, että epäsiisti ja likanen olemus ei herätä minussa kiinnostusta vaan kuvotusta. Sinä saat toki pitää vaikka kuinka töhryisistä miehistä tai naisista, mutta hyväksy toki muidenkin näkemykset.

        "Hyvätkään kuvat kun eivät vaan ole totta, jos ne on otettu 10 vuotta tai 30 kiloa sitten."

        Nimenomaan. Näin miehenä omaan tästä kokemusta. Katsokaapa treffit puolella naisia, joiden ikä on neljänkympin hujakoilla ja mieluummin alle. Ollaan NIIN TYTTÖJÄ ekassa kuvassa, mutta ajan myötä iskee KAMALA vanheneminen, kun ovat olleet muutaman kuukauden. Tosin siellä on edelleen niitä, jotka ovat koulun valmistujaiskuvilla liikkeelle.

        Miksi hitossa? Tuleehan se totuus esiin viimeistään tapaamisessa. Silloin selviää, että aikaa on kulutettu puolin ja toisin ihan hukkaan. Just äsken kävi minulle tälleen.

        Toissaviikolla ihastuin erään 41-vuotiaan naisen kuvaan. Kirjoitin hänelle ja hän oli minusta kiinnostunut, koska osasin kirjoittaa ja ilmaista itseäni. Itselläni ei ollut kuvaa ja sanoin, että oottelee nyt hetken, että saan sen hommattua ja lähetettyä. Siitä huolimatta hän halusi jatkaa "jutustelua". Parin kolmen päivän päästä sain kuvat ja lähetin ne hänelle.

        Siinä kävi sit silleen, että nainen lopetti kirjoittelun minulle, kun sai kuvani. Ajattelin, että "Okei. Naama ei sit vissiin miellyttänyt." Ajattelin kuitenkin parin päivän päästä nuorekkaan näköisenä neljäykkösenä, että olisiko käynytkin niin, että hän huomasi, ettei meillä ole muuta yhteistä iässä kuin tuo numero.

        Meni pari päivää ja hän oli vaihtanut profiilikuvan. Kuva oli muuttunut tytöstä äidin kuvaksi. Et siinä se vastaus ajatuksilleni. ..kele.


      • kelekele

        Et kai tosiaan uskonut että nelikymppinen on kaksikymppisen näköinen oikeasti. Ikäisesi näköinen olet itsekin. Miehet kuvailee itseään "nuorekkaiksi" lähes aina vaikka totuus on toinen.


      • crmjxioforef
        kelekele kirjoitti:

        Et kai tosiaan uskonut että nelikymppinen on kaksikymppisen näköinen oikeasti. Ikäisesi näköinen olet itsekin. Miehet kuvailee itseään "nuorekkaiksi" lähes aina vaikka totuus on toinen.

        Joo en uskonut enkä edelleenkään usko. Ei näyttänyt kaksikymppiselle vaan nuorekkaalle 41-vuotiaalle naiselle, jollaisia on. Myös täällä 24:ssä. Eniten ihmettelen, että miksi kaikki eivät voi laittaa "omaa kuvaa" näytille, jos kerta laittaa. Niin miehet kuin naiset ottavat yhteyttä aivan turhaan, koska henkilö ei olekaan se, joka esitti olevansa. Jäisi moni hassi tekemättä monella.

        ps. Kyllä minä nyt vaan ihan aikuisten oikeasti olen nuoremman näköinen kuin ikäiseni yleensä. Viime viikonloppunakin luultiin nuoremmasi. ;)


      • nelkytplus
        crmjxioforef kirjoitti:

        Joo en uskonut enkä edelleenkään usko. Ei näyttänyt kaksikymppiselle vaan nuorekkaalle 41-vuotiaalle naiselle, jollaisia on. Myös täällä 24:ssä. Eniten ihmettelen, että miksi kaikki eivät voi laittaa "omaa kuvaa" näytille, jos kerta laittaa. Niin miehet kuin naiset ottavat yhteyttä aivan turhaan, koska henkilö ei olekaan se, joka esitti olevansa. Jäisi moni hassi tekemättä monella.

        ps. Kyllä minä nyt vaan ihan aikuisten oikeasti olen nuoremman näköinen kuin ikäiseni yleensä. Viime viikonloppunakin luultiin nuoremmasi. ;)

        Viikonloppuna aina luullaan. ;) Se on sitä peruskohteliaisuutta, varsinkin naiset kehuvat aina. Nelikymppinen on nelikymppinen, ei sellaista olekaan joka näyttää kaksikymppisenä puolet vanhempana. Itsestä aina tuntuu ja sitten kun vielä joku kehuu, niin jopa rinta röyhistyy. tuttua itsellekin, vaikka se realistiminä sielä kolkuttelee totuutta, niin mukavahan se on elää siinä harhaluulossa että olisi nuoremman näkoinen kuin on. :) Ei siinä ole mitään pahaa että on nelikymppinen ja myös näyttää siltä, oli sitten mies tai nainen.


      • trollibensa
        nelkytplus kirjoitti:

        Viikonloppuna aina luullaan. ;) Se on sitä peruskohteliaisuutta, varsinkin naiset kehuvat aina. Nelikymppinen on nelikymppinen, ei sellaista olekaan joka näyttää kaksikymppisenä puolet vanhempana. Itsestä aina tuntuu ja sitten kun vielä joku kehuu, niin jopa rinta röyhistyy. tuttua itsellekin, vaikka se realistiminä sielä kolkuttelee totuutta, niin mukavahan se on elää siinä harhaluulossa että olisi nuoremman näkoinen kuin on. :) Ei siinä ole mitään pahaa että on nelikymppinen ja myös näyttää siltä, oli sitten mies tai nainen.

        Minua luullaaln systemaattisesti 7-10v nuoremmaksi kuin olen, eikä se ole pelkkää kohteliaisuutta.


      • systemaatikko

        Niin varmaan.


      • ilemmum

        Sehän on muotia nykyään olla epäsiisti .niin miehet kuin naisetkin.
        7


      • Melkein poikkeuksetta miehet valehtelevat pituutensa ja kuvat usein vanhoja. Olen itse pitkähkö nainen ja on noloa tavata itseä lyhyempi mies treffeillä. Lasi tai oluttölkki kädessä kuvassa olevat ohitan heti.


      • VOIPERKELESENTÄÄN

        Hehheee... "etsimässä elämänkumppania" ja sieltä netistäkö sen kuvittelet löytyvän vai onko kuitenkin niin, ettet itsekään kestä päivänvaloa, ja sen takia roikut netissä metsästämässä miehiä., jos joku toope sattuis menemään lankaan?


    • SäHaiset

      Muutenkin nuo itse otetut kuvat on niin väkinäisiä ja niistä tahdo saada rentoja ollenkaan. Paras kuva tulee kun joku nappaa sen niin ettei itse tiedä sitä. Kun nyt tällää itsensä siihen kuvaan ja yrittää puoliväkisin virnistää hymyn naamalle. On todella vaikea saada näköistä kuvaa. Ja kyllähän sen huomaa monestakin profiilista missä on vaikka kolme kuvaa, kaikissa kuvissa on erinäköinen ihminen :D

      Kyllähän se ihmisen olemus ja miten kantaa itsensä merkitsee paljon enemmän kun tuollainen virnistyskuva. Kuvan takaa voi paljastua yllätys tai ihan katasrofi. Mutta kai nyt turha on yleistää että miehet haisee pahalle ja on epäsiisteissä vaatteissa. Niin ja miten se sanontakin menee, köyhät ne vaatteilla koreilee. Itse menisin treffeille samoissa vaatteissa missä yleensäkin kuljen. Tietysti tilanteen mukaan. Ei ABCeelle puku päällä ja ei oopperaan kuluneessa nahkatakissa ja farkuissa. Olen oma itseni ja jos se ei riitä niin sounot. Turha alkaa esittämään mitään parempaa kun on :D

      Herran Jumala Sä haiset... :D

      https://www.youtube.com/watch?v=0vgnsLpEF4w

    • Kiltti-mies-

      Jaa jaa, minä käyn suihkusssa joka päivä ja vaihdan uudet sukat ja kalsarit, tukkani on lyhyt centin pituinen lähes aina ja käyn kuntosalilla usein. Muodista en tiedä mitään mutta pesen kyllä vaatteni lähes joka päivä.
      Naisia kiinnostaa vaan puliukot, sellaiset jotka makaa tuolla puiston penkeillä.

      • yksnainenn

        Vai puliukot.


      • RentunruusujaVain
        yksnainenn kirjoitti:

        Vai puliukot.

        No eihän tuo aloittaja muita ollutkaan tavannut valituksestaan päätellen... eli suomalaisia naisia todellakin kiinnostavat puliukot, jotka aloittaja tuli juuri perinpohjaisesti kuvanneeksi. Legenda suomalaisista naisista rentunruusujen perässä pitää siis näköjään paikkansa.


      • yksnainenn
        RentunruusujaVain kirjoitti:

        No eihän tuo aloittaja muita ollutkaan tavannut valituksestaan päätellen... eli suomalaisia naisia todellakin kiinnostavat puliukot, jotka aloittaja tuli juuri perinpohjaisesti kuvanneeksi. Legenda suomalaisista naisista rentunruusujen perässä pitää siis näköjään paikkansa.

        Nythän vitsin murjasit. Aloittaja kertoi että lähes kaikki miehet on hoitamattoman näköisiä. Ei ole vaihtoehtoja sitten kun puliukot. Suomalaiset miehet on penkillä makaavia puliukkoja. Muita ei ole omasta viestistäsikään päätellen.


      • VOIPERKELESENTÄÄN
        RentunruusujaVain kirjoitti:

        No eihän tuo aloittaja muita ollutkaan tavannut valituksestaan päätellen... eli suomalaisia naisia todellakin kiinnostavat puliukot, jotka aloittaja tuli juuri perinpohjaisesti kuvanneeksi. Legenda suomalaisista naisista rentunruusujen perässä pitää siis näköjään paikkansa.

        Marisijoita, parempaa (rikasta) etsivät, nalkuttajatyyppejä, joille mikään ei kelpaa. Nuo sutturat eivät itsekään kestä päivänvaloa, joten se siitä. Normaalit ihmiset löytävät, saavat, bongaavat tai miten kukin haluaa sanoa, sen elämänkumppaninsa ihan elävästä elämästä vaikka kaupan kassajonosta ja heti näkee minkäNÄKÖINEN ihminen on. Nuo tyjäpääthän ei tuijota kun ulkoista habitusta, ja sisältö saa olla mitä tahansa, hakevatkin varmaan juoppoa turpiin vetäjää itsellensä.


    • tre-mies42

      Samaa voi sanoa naisista.Naiset voi laihduttaa kun näyttää olevan vain lihavia naisia jotka haluaa komeita treenattuja miehiä. En minä ainakaan halua mitään läskipersettä katsoa joka syö pullaa elääkseen. Naisen tulee juosta 5 kilsaa 25 minuutissa että voi sanoa olevansa hyvässä kunnossa.

      • kylälähtee

        Miehillä pitäisi olla enemmän lihasta. Jolleivät ole selkeästi lihavia, kevyt paino johtuu löysäläskiydestä, ollaan pehmeitä ruikuja. Miehen pitää kyykätä sarjaa ainakin 150 kg:lla, jotta voi sanoa olevansa hyvässä kunnossa, ja vatsapalojen pitää näkyä. Sellaiset pikajuoksijan jalat ja takapuoli, nam. ;)

        Kyllä noita vaatimiasi kuivia ajokoiria löytyy niin miehistä kuin naisistakin, jotka juoksevat kovaa mutta näyttävät kireiltä rutikuivilta jännekimpuilta ilman lihaksia. Ei miellytä minun silmääni.

        No joo, älä ota vakavasti, kunhan kiusaan. Kyllähän tuon vaatimasi matkan aika helposti juoksee keski-ikäinenkin nainen, joka on vain säännöllisesti harrastanut liikuntaa. Vaikka söisi välillä pullaakin ja levyn suklaata! Elämä ei saa olla niin säännösteltyä :)


      • Hölkkämimmi

        Heh minä juoksen 5 km 30 min riittäkö se?


    • kiskiskisu

      Miksi miehet myös nämä epäsiistit katsovat oikeudekseen ladella ulkonäkövaatimuksia naiselle. Mutta annas olla jos nainen ilmoittaa haluavansa tietyn näköisen/oloisen miehen, niin heti on muka pinnallinen. Itsekään en etsi mitään huippukomeaa miestä vaan aivan tavallista normaalin näköistä miestä joka on siisti, mukava, ei tupakoi ja pystyy elättämään itsensä. Jos esim. mainitsee jotain miehen pituudesta tulee heti kuittailua liian korkeasta vaatimustasosta. Minusta kuitenkin olisi kiva, että rinnallani on minua itseäni pidempi mies. Eikä miehen tarvitse aina olla tikkulaiha, mutta tuskin kukaan mitään kaljamahan kasvattajaakaan haluaa.

      • Kisukiskisu...ton muistan joo kans, ku olin palstalla. Mikä tahansa roskis saattoi lähestyä ja kun ensin nätisti sanoin, ettei ny oikein innosta niin alettiin vaatia ,että mikä vikana jne.....
        Sitten kun meni hermo ja kerroin, että saa paremmankin niin huh.....
        Mulla oli itellä vain yksi ulkonäköön liittyvä toivomus ja se oli pituus. Sitten ku lyhyemmät miehet kuitenkin lähestyi ja ilmoitin, että ei se nyt käy niin sain kans kuulla olevani pinnallinen lortto sun muuta =)
        No loppujen lopuksi tuo kuvassa näkyvä setä sitten kuitenkin saapasteli elämääni kapakan ovella.


      • LolleroLollero

        Kakskymppiset eivät etsi nelikymppisiä, korkeasti koulutetut eivät etsi pelkän peruskoulun käyneitä, kansainvälistyneet eivät etsi seuraa Itä-Suomen pikkukylien raiteilta...

        Kyllä ne vastinkappaleet aina toisensa löytävät, eikä niitä tarvitse erikseen profiilissa listata. Jokainen osaa nopeasti/silmämääräisesti arvioida ja vetää johtopäätökset siitä, kannattaako tuohon ottaa edes yhteyttä. Epätoivoisen jänkkäämisen huippukomeista, pitkistä ja tummista voi jättää omaan arvoonsa, koska ilman niidenkin listaamista kauniit ja komeat, pitkät ja tummat löytävät toisensa.

        Tämä tietysti koskee erityisesti naisia, joilla on joskus hiukan huvittava tapa tehdä itseään tykö. Ei se oma markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla siitä miksikään muutu, vaikka kuinka laatisi listoja ja nostaisi rimaa. Enintään se ujo, siveä, hiukan pyöreähkö lähihoitsu lähiöstä, joka harrastaa käsitöitä ja ruoanlaittoa, jää sitten kokonaan ilman miestä.


      • LolleroLollero
        LolleroLollero kirjoitti:

        Kakskymppiset eivät etsi nelikymppisiä, korkeasti koulutetut eivät etsi pelkän peruskoulun käyneitä, kansainvälistyneet eivät etsi seuraa Itä-Suomen pikkukylien raiteilta...

        Kyllä ne vastinkappaleet aina toisensa löytävät, eikä niitä tarvitse erikseen profiilissa listata. Jokainen osaa nopeasti/silmämääräisesti arvioida ja vetää johtopäätökset siitä, kannattaako tuohon ottaa edes yhteyttä. Epätoivoisen jänkkäämisen huippukomeista, pitkistä ja tummista voi jättää omaan arvoonsa, koska ilman niidenkin listaamista kauniit ja komeat, pitkät ja tummat löytävät toisensa.

        Tämä tietysti koskee erityisesti naisia, joilla on joskus hiukan huvittava tapa tehdä itseään tykö. Ei se oma markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla siitä miksikään muutu, vaikka kuinka laatisi listoja ja nostaisi rimaa. Enintään se ujo, siveä, hiukan pyöreähkö lähihoitsu lähiöstä, joka harrastaa käsitöitä ja ruoanlaittoa, jää sitten kokonaan ilman miestä.

        Edellinen oli siis vastaus nimimerkki "kiskiskisun" kommenttiin vaatimuksista, kuten miehen pituudesta.


    • peräkammaristako

      Yli 40v.miehissä löytyy valitettavan paljon niitä jotka ovat jääneet jonnekin nuoruutensa 80-luvulle pukeutumisessa. Anteeksi vaan, mutta en pysty ottamaan näitä tapauksia tosissani.

      • 40plus

        Ongelma on täysin omasi, itse en jaksa ottaa kovin vakavasti näitä tyylipoliiseja.


      • atännä

        Tämäkin on totta.

        Toivottavasti näistä kommenteista on apua joillekin väärälle vuosikymmenelle jämähtäneelle. Ja muille myös. Ei aina huomaa, mikä itsessä mättää, jollei joku kerro.


      • peräkammaristako
        40plus kirjoitti:

        Ongelma on täysin omasi, itse en jaksa ottaa kovin vakavasti näitä tyylipoliiseja.

        No eipä sitten tartte ihmetellä kun ei naista saa, Kannattaa herätä ja alkaa elämään 2000-lukua. Ei tarvitse olla mikään tyylipoliisi.


      • 40plus
        peräkammaristako kirjoitti:

        No eipä sitten tartte ihmetellä kun ei naista saa, Kannattaa herätä ja alkaa elämään 2000-lukua. Ei tarvitse olla mikään tyylipoliisi.

        Tyyli on aina katsojan silmissä, ja onneksi naisiakin löytyy erilaisia. Joku etsii tyyliä toinen ihmistä.


      • koiramies-71

        saattaapi olla noin, kun mahtuu vielä samaa kokoa oleviin vaatteisin ja kuntokin on samalla tasolla. Moni 40 nainen käyttää täti-vaatteita, kun ei enään mahdu muihin ja ovat kateellisia niille jotka mahtuvat


      • hoikkatäti

        Hyvinkin nuorissa on tukevia joten muitakin kun tätimallisia vaatteita löytyy. Kun sitten tuo 40 pistää sellaiset niin sanotaan että yrittää näyttää ikäistään nuoremmalta. Mies ei ikinä tiedä mitä naiselta haluaa. :D


    • SäHaiset

      Eiks... 80 luku ole nyt in :D

      Herran Jumaka kun Sä haiset :D

    • menetiedä

      Kyllä tosi on, että jos mies/nainen ei huolehdi perustiisteydestään, puhtaus, ehjät vaatteet, hiukset ojennuksessa,ryhti kunnossa ja paino suht.normaalissa lukemissa, niin ei se kyllä kaksista ensivaikutelmaa anna.
      Ei tarvitse varmaankaan olla catwalkilta reväisty, ölymiljoonikko, tai kopio julkkiksesta että "kelpaa"? Luulen, että kun nuo perusasiat on ok, ja asiallinen käytös ilman muuta,se riittää useimmille?
      Ja kun meitä ihmisiä täällä maan päällä on niin satoja miljoonia erilaisia, niin takuulla löytyy sat
      oja miljoonia kriteereitäkin?

    • TAASYKS00

      Voi helvetti sentään! Sinulla reppanalla näyttää olevan tuo elämä ainoastaan ja vain netissä. Kyllä sinä ämmähyvä pysyt sinkkuna noilla eväillä. Normaalit naiset löytää miehiä ja siistejä sellaisia ihan elävästä elämästä. Vain raukat rassukat läskit ämmät haravoi senssipalstoja, kun eivät uskalla näyttäytyä livenä. Menkää te miestä metsästävät naiset peilöin eteen, tuskinpa sieltä kaunokainen takaisin katsoo

      • eliittityttö

        Samat ukon turjakkeet on profiilillaan netissä vuosikaudet. Ovat varmaan ihan "normaaleja".
        Metsästävät siellä hoikkia naisia jotka tietenkin löytävät miehen ihan elävästä elämästä kuten totesit. Heidän kannattaisi kokeilla vaikka Eliittikumppaneita. Jos joku hoikka olisi sinne eksynyt.


    • elv3

      Valitettavasti fiksuja ja kivoja miehiä ei ole. Parhaat on viety, kaikki eronneet tuovat mukanaan entiset perheensä, sinkkumarkkinoilla on enimmäkseen uskomattomia "vihtoreita". Parilla viimeisillä treffeillä, toinen tuli kovissa vatsanpoltteissa, toinen kertoi, ettei käytä saippuaa peseytymiseen, koska se tappaa ihon hyvän bakteerikannan. Tällainen on tarjonta.

      • 123456789876543

        "toinen kertoi, ettei käytä saippuaa peseytymiseen, koska se tappaa ihon hyvän bakteerikannan"

        Pidättäytyminen kokonaan saippuan käytöstä kuulostaa kyllä radikaalilta, mutta mies ei tainnut ihan perättömiä kuitenkaan puhua. Sitä paitsi enemmistö ihmisistä käyttää saippuaa/suihkugeeliä ihan liikaa:

        "Päivittäinen peseytyminen saattaa toki tehdä sosiaalisesta kanssakäymisestä miellyttävämpää, mutta se myös aiheuttaa tuhoa.

        Ihon orvaskeden uloimman kerroksen eli marraskeden tarkoitus on suojata ihoa. Jos sitä kuoritaan pois kuumalla vedellä ja saippualla hankaamalla, ihminen sairastuu herkemmin tauteihin....

        ...Kaikkein tärkeintä ihon terveenä pitämisessä on marraskeden suojelu. Mitään maagista suihkukertojen viikoittaista määrää ei ole olemassa, mutta on yleisesti hyväksyttyä, että ne jäisivät hieman vajaaseen seitsemään.

        Suihkun väliin jättäminen antaa iholle aikaa korjata edellisen peseytymisen aiheuttamia vaurioita. Ja kun sitten peseytyy, on hyvä käyttää lämmintä tai viileää vettä sekä mietoa saippuaa, jos sitäkään. Jälkikäteen ihon ulointa kerrosta voi kosteuttaa lisäämällä siihen kosteusvoidetta. "

        Lähde: http://www.studio55.fi/hyvinvointi/article/tiesitko-olet-peseytynyt-ja-harjannut-hampaat-koko-ikasi-vaarin-nain-ne-pitaisi-tehda/134604

        Itse käytän suihkugeeliä vain pari kertaa viikossa. Muuten peseydyn pelkällä vedellä. Se rittää ihan hyvin. (Olen nainen ja varsin tarkka terveydestäni ja ulkonäöstäni.)


      • NaturalBeauty_24v

        Minä en käytä saippuaa lainkaan ihon pesemiseen. Vesi riittää paremmin kuin hyvin! Shampoota käytän tietysti hiusten pesuun. Suihkun jälkeen sivelen ihoon kevyesti luonnollista vartaloöljyä. Miehet ovat kiinnostuneita ja kehuvat tuoksuani, vaikken käytä hajuvesiä (mietoa deodoranttia kylläkin).
        Oikean kumppanin löytymisessä hajuaisti on todella tärkeä juttu. En halua peittää hyvää ominaistuoksuani kemikaaleilla, ja haluan myös haistaa mille mies luonnostaan tuoksuu! Jos rakastan miehen ominaistuoksua, se on menoa se.


      • NaturalBeauty_24v
        NaturalBeauty_24v kirjoitti:

        Minä en käytä saippuaa lainkaan ihon pesemiseen. Vesi riittää paremmin kuin hyvin! Shampoota käytän tietysti hiusten pesuun. Suihkun jälkeen sivelen ihoon kevyesti luonnollista vartaloöljyä. Miehet ovat kiinnostuneita ja kehuvat tuoksuani, vaikken käytä hajuvesiä (mietoa deodoranttia kylläkin).
        Oikean kumppanin löytymisessä hajuaisti on todella tärkeä juttu. En halua peittää hyvää ominaistuoksuani kemikaaleilla, ja haluan myös haistaa mille mies luonnostaan tuoksuu! Jos rakastan miehen ominaistuoksua, se on menoa se.

        P.S. Ominaistuoksuun vaikuttaa eniten ruokavalio. Ihmiset ympäri maailmaa tuoksuvat eriltä, riippuen siitä mitä he syövät. Itse olen vegaani, ja vegaanithan tuoksuvat ja maistuvat paljon paremmalle kuin sekasyöjät. ;) Siitä olen saanut kuulla!


      • NaturalBeauty_24v kirjoitti:

        P.S. Ominaistuoksuun vaikuttaa eniten ruokavalio. Ihmiset ympäri maailmaa tuoksuvat eriltä, riippuen siitä mitä he syövät. Itse olen vegaani, ja vegaanithan tuoksuvat ja maistuvat paljon paremmalle kuin sekasyöjät. ;) Siitä olen saanut kuulla!

        Itse taas olen kuullut, että veganeilla erittyy palon enemmän suolistokaasuja. Mutta sinun omat taitaa tuoksua ruusunnupuille, kun sipaiset vähän luonnollista vartaloöljyä peräukon seudulle.


    • EnMaksa

      Jos sitä on 40 vuotta käyny partureissa, ajellu partansa , pukeutunut pukuun, käyttäny krakaa, niin eikö sitä ole oikeus seuraavat 40 vuotta olla käyttämättä pukua ja ajelematta partaa.... ugh... x)

    • Höpöjapöpö

      Nyt kyllä mollaat kaikkia miehiä. Minä ainakin pesen myös varpaan välinikin. Koita jaksaa löytää sopiva mies itsellesi! Minä nautin puhtaasta naisesta, jonka pimppikin on puhdas, ja jota on mukava nuolla esileikkeineen. Parisuhteen rakentaminen ei kuitenkaan ole kaikille naiselle itsestään selvyys, vaikka erotiikka toimisikin... Menkää itseenne, edes joskus.

      • SunShaining

        Näinpä aloittaja tekee, sen verran pitää tehdä alkukartoitusta viesteissä ja kuvien kanssa, että suurin piirtein tietää mitä on tulossa. Harvoin sitten mikään epäsiisti tyyppi eteen pöllähtää. Siltikään välttämättä ei vaan nappaa...puhtaus tärkeää ja erotiikka, mutta em kirjoittaja yleistää itse, kuule ei se parisuhteen rakentaminen ole läheskään kaikille miehille itsestään selvyys...:)


    • hgfhghgh

      Eikös naiset halua miehistä haasteita. Menkää seuraavaksi treffeille ostamaan miehelle ne keltamokkaiset kamelinesinahkakengät ja se vaaleanpunbainen kaulustaita. Käykää yhdessä parturissa, ostamassa hammaslankaa ja vähän tabac:ia kainaloon.

      No suurin syy ettei mies panosta omaan ulkonäköönsä on että ei vaan kiinnosta. Akkojen kotkotuksia.

      • kotkot

        Kotkottaa ne miehetkin naisten ulkonäöstä. Harvassa on aloitus jossa nainen moittii miestä mutta jatkuvasti on miesten aloituksia liittyen naisten ulkonäköön. Ei kaikkia naisiakaan kiinnosta välttämättä puunata itseään. Jokainen tyylillään.


      • 40plus
        kotkot kirjoitti:

        Kotkottaa ne miehetkin naisten ulkonäöstä. Harvassa on aloitus jossa nainen moittii miestä mutta jatkuvasti on miesten aloituksia liittyen naisten ulkonäköön. Ei kaikkia naisiakaan kiinnosta välttämättä puunata itseään. Jokainen tyylillään.

        Luonnolliset naiset on parhaita joten eipäs lannistuta.


    • HyväItsetunto

      Hyvällä itsetunnolla varustettu mies pukeutuu just niin kuin haluaa eli monesti mukavasti. Muoti on tarkoitettu sellaisille ihmisille joilla on huono itsetunto tai ei ole tyylitajua.

      Näistä naisten kuvista voisi sen verran todeta että naisilla on usein helvetin isot aurinkolasit kuvissa. Miksi ihmeessä? silmät eivät näy ja näytätte aivan kärpäsiltä noissa kuvissa.

      • mävaan1973

        Hyvin pukeutuva ei tarkoita, että onjostain muotilehdestä repäisty. Mutta kyllä vaan kertoo jotain ukosta joka kulkee 20 vuotta vanhoissa Adidaksen nappiverskoissa ja kivipestyssä farkkurotsissa, takatukka liehuen. Ei voi mitään, mutta se aika meni jo ja nyt eletään tätä päivää. En itsekään ole ehkä niin muotitietoinen, mutta yritän edes pysyä oikealla vuosikymmenellä. Ja en ole "läskiämmä", jos sitä joku heti epäilee. Mahdun kyllä yhä 28 tuuman farkkuihin. Se ei kuitenkaan ole tässä oleellista. Miehet kysyvät, mutta eivät tunnu kestävän rehellistä palautetta. Heti menee herne nokkaan. Negatiivista palautetta ei tykkää kukaan saada, mutta itse ainakin yrittäisin ottaa siitä opikseni.


      • swedrftgyhujik
        mävaan1973 kirjoitti:

        Hyvin pukeutuva ei tarkoita, että onjostain muotilehdestä repäisty. Mutta kyllä vaan kertoo jotain ukosta joka kulkee 20 vuotta vanhoissa Adidaksen nappiverskoissa ja kivipestyssä farkkurotsissa, takatukka liehuen. Ei voi mitään, mutta se aika meni jo ja nyt eletään tätä päivää. En itsekään ole ehkä niin muotitietoinen, mutta yritän edes pysyä oikealla vuosikymmenellä. Ja en ole "läskiämmä", jos sitä joku heti epäilee. Mahdun kyllä yhä 28 tuuman farkkuihin. Se ei kuitenkaan ole tässä oleellista. Miehet kysyvät, mutta eivät tunnu kestävän rehellistä palautetta. Heti menee herne nokkaan. Negatiivista palautetta ei tykkää kukaan saada, mutta itse ainakin yrittäisin ottaa siitä opikseni.

        Mistä ihmeestä sinä bongaat tuollaisia kasarille noin pahasti juuttuneita miehiä? En minä ole tuolllaisia missään nähnyt enää tällä vuosituhannella.


      • niin_niin_joo_joo

        Olen kanssa pistänyt merkille sen että ämmät jemmaa käkättimensä niiden ihan_vitun_rumien ja isojen kärpäs-kakkuloiden taakse, ja se kämänen kuvakin on otettu vastavaloon ja mahdollisimman kaukaa. Ja sitten kitistään milloin mistäkin, no jos ny kuitenkin laitetaan ne omat perusasiat ENSIN kuntoon ja vasta sitten aletaan vaatimaan jotain muilta.

        Ja mitä tulee naisten pukeutumiseen, ei kylläkään kannattaisi yhtään aukoa kitusiaan. Jos kuitenkin niinkin perusasia kuin naisellinen pukeutuminen olisi edes auttavasti hallussa, niin saattaisi olla jotain aihetta valittaa miesten pukeutumisesta mutta kun ei niin ei. Näilläkin palstoilla vaikuttavat "naiset" muistuttavat enemmän miehiä kuin biologiset miehet. On rekka-lesbo nyrhittyä tukkaa, tatuointia kuin kuolemaantuomitulla sarjamurhaajalla ja naamarissa läväreitä ja killuttimia kuin olisi juossut naulapyssyyn pahki. Ja se saatanan pakkelin käyttö, Voi jeesus !!! minkä näköisiä pyry-harakoita......

        Ei ollenkaan pakkelia käyttävää luonnollista naista, tai edes sen verran vähän että näyttäisi luonnolliselta, ei tänäpäivänä ole olemassakaan. Järkyttävän näköisiä ilmestyksiä kyllä piisaa 13 tusinaan.


      • saunapuhdas
        niin_niin_joo_joo kirjoitti:

        Olen kanssa pistänyt merkille sen että ämmät jemmaa käkättimensä niiden ihan_vitun_rumien ja isojen kärpäs-kakkuloiden taakse, ja se kämänen kuvakin on otettu vastavaloon ja mahdollisimman kaukaa. Ja sitten kitistään milloin mistäkin, no jos ny kuitenkin laitetaan ne omat perusasiat ENSIN kuntoon ja vasta sitten aletaan vaatimaan jotain muilta.

        Ja mitä tulee naisten pukeutumiseen, ei kylläkään kannattaisi yhtään aukoa kitusiaan. Jos kuitenkin niinkin perusasia kuin naisellinen pukeutuminen olisi edes auttavasti hallussa, niin saattaisi olla jotain aihetta valittaa miesten pukeutumisesta mutta kun ei niin ei. Näilläkin palstoilla vaikuttavat "naiset" muistuttavat enemmän miehiä kuin biologiset miehet. On rekka-lesbo nyrhittyä tukkaa, tatuointia kuin kuolemaantuomitulla sarjamurhaajalla ja naamarissa läväreitä ja killuttimia kuin olisi juossut naulapyssyyn pahki. Ja se saatanan pakkelin käyttö, Voi jeesus !!! minkä näköisiä pyry-harakoita......

        Ei ollenkaan pakkelia käyttävää luonnollista naista, tai edes sen verran vähän että näyttäisi luonnolliselta, ei tänäpäivänä ole olemassakaan. Järkyttävän näköisiä ilmestyksiä kyllä piisaa 13 tusinaan.

        Darling, kuulostat katkeralta? Eikö naisellisesti pukeutuvaa, meikkaamatonta, luonnonkauniin muotoista, sinua palvovaa eloveena-tyttöä löytynytkään? Maailmahan on meitä täynnä, mutta tuolla asenteellasi en haluaisi sinuun edes tutustua.


      • Jumalanterve

        Jumalan terve! Sinua voisi melkein luulla lestadiolaiseksi. Siis melkein.


      • Eeeevastina
        niin_niin_joo_joo kirjoitti:

        Olen kanssa pistänyt merkille sen että ämmät jemmaa käkättimensä niiden ihan_vitun_rumien ja isojen kärpäs-kakkuloiden taakse, ja se kämänen kuvakin on otettu vastavaloon ja mahdollisimman kaukaa. Ja sitten kitistään milloin mistäkin, no jos ny kuitenkin laitetaan ne omat perusasiat ENSIN kuntoon ja vasta sitten aletaan vaatimaan jotain muilta.

        Ja mitä tulee naisten pukeutumiseen, ei kylläkään kannattaisi yhtään aukoa kitusiaan. Jos kuitenkin niinkin perusasia kuin naisellinen pukeutuminen olisi edes auttavasti hallussa, niin saattaisi olla jotain aihetta valittaa miesten pukeutumisesta mutta kun ei niin ei. Näilläkin palstoilla vaikuttavat "naiset" muistuttavat enemmän miehiä kuin biologiset miehet. On rekka-lesbo nyrhittyä tukkaa, tatuointia kuin kuolemaantuomitulla sarjamurhaajalla ja naamarissa läväreitä ja killuttimia kuin olisi juossut naulapyssyyn pahki. Ja se saatanan pakkelin käyttö, Voi jeesus !!! minkä näköisiä pyry-harakoita......

        Ei ollenkaan pakkelia käyttävää luonnollista naista, tai edes sen verran vähän että näyttäisi luonnolliselta, ei tänäpäivänä ole olemassakaan. Järkyttävän näköisiä ilmestyksiä kyllä piisaa 13 tusinaan.

        Et tolla asenteella saa edes naulapyssyä, saati naista =) Ei ihme että olet katkera


      • asko111
        mävaan1973 kirjoitti:

        Hyvin pukeutuva ei tarkoita, että onjostain muotilehdestä repäisty. Mutta kyllä vaan kertoo jotain ukosta joka kulkee 20 vuotta vanhoissa Adidaksen nappiverskoissa ja kivipestyssä farkkurotsissa, takatukka liehuen. Ei voi mitään, mutta se aika meni jo ja nyt eletään tätä päivää. En itsekään ole ehkä niin muotitietoinen, mutta yritän edes pysyä oikealla vuosikymmenellä. Ja en ole "läskiämmä", jos sitä joku heti epäilee. Mahdun kyllä yhä 28 tuuman farkkuihin. Se ei kuitenkaan ole tässä oleellista. Miehet kysyvät, mutta eivät tunnu kestävän rehellistä palautetta. Heti menee herne nokkaan. Negatiivista palautetta ei tykkää kukaan saada, mutta itse ainakin yrittäisin ottaa siitä opikseni.

        Jossain taisi olla juttua että kasari on tulossa muotiin.Siinä on tämän palstan mammoilla ihmettelemistä kun kohta kaikilla miehillä takatukka hulmuaa taas.


      • töröhuulet
        niin_niin_joo_joo kirjoitti:

        Olen kanssa pistänyt merkille sen että ämmät jemmaa käkättimensä niiden ihan_vitun_rumien ja isojen kärpäs-kakkuloiden taakse, ja se kämänen kuvakin on otettu vastavaloon ja mahdollisimman kaukaa. Ja sitten kitistään milloin mistäkin, no jos ny kuitenkin laitetaan ne omat perusasiat ENSIN kuntoon ja vasta sitten aletaan vaatimaan jotain muilta.

        Ja mitä tulee naisten pukeutumiseen, ei kylläkään kannattaisi yhtään aukoa kitusiaan. Jos kuitenkin niinkin perusasia kuin naisellinen pukeutuminen olisi edes auttavasti hallussa, niin saattaisi olla jotain aihetta valittaa miesten pukeutumisesta mutta kun ei niin ei. Näilläkin palstoilla vaikuttavat "naiset" muistuttavat enemmän miehiä kuin biologiset miehet. On rekka-lesbo nyrhittyä tukkaa, tatuointia kuin kuolemaantuomitulla sarjamurhaajalla ja naamarissa läväreitä ja killuttimia kuin olisi juossut naulapyssyyn pahki. Ja se saatanan pakkelin käyttö, Voi jeesus !!! minkä näköisiä pyry-harakoita......

        Ei ollenkaan pakkelia käyttävää luonnollista naista, tai edes sen verran vähän että näyttäisi luonnolliselta, ei tänäpäivänä ole olemassakaan. Järkyttävän näköisiä ilmestyksiä kyllä piisaa 13 tusinaan.

        Just näin . Tähän vielä lisäksi ne botoxilla feikatut töröhuulet joka kuvaan niin vot , kyllä suomalainen nainen on , ........ on ruma .


      • kasvabeibi

        Toivottavasti äitisi ei ole suomalainen. Minä olen ja on ihan sama olenko JOKAISEN suomalaisen miehen mielestä ruma. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Äitiäsi säälin jos hänkin on suomalainen.


      • JaTämäOnTosi
        mävaan1973 kirjoitti:

        Hyvin pukeutuva ei tarkoita, että onjostain muotilehdestä repäisty. Mutta kyllä vaan kertoo jotain ukosta joka kulkee 20 vuotta vanhoissa Adidaksen nappiverskoissa ja kivipestyssä farkkurotsissa, takatukka liehuen. Ei voi mitään, mutta se aika meni jo ja nyt eletään tätä päivää. En itsekään ole ehkä niin muotitietoinen, mutta yritän edes pysyä oikealla vuosikymmenellä. Ja en ole "läskiämmä", jos sitä joku heti epäilee. Mahdun kyllä yhä 28 tuuman farkkuihin. Se ei kuitenkaan ole tässä oleellista. Miehet kysyvät, mutta eivät tunnu kestävän rehellistä palautetta. Heti menee herne nokkaan. Negatiivista palautetta ei tykkää kukaan saada, mutta itse ainakin yrittäisin ottaa siitä opikseni.

        Muoti. Kun sen otit puheeksi, niin muistettakoon, että muoti on yksi rumuuden muoto. Niin hirvittävä, että se pitää panna uusiksi vähintään kahdesti vuodessa.


      • uyhuhk
        swedrftgyhujik kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä bongaat tuollaisia kasarille noin pahasti juuttuneita miehiä? En minä ole tuolllaisia missään nähnyt enää tällä vuosituhannella.

        En minäkään ole heihin juuri törmännyt, tietysti olen vain Pirkanmaan suunnalla liikkunut, että ehkä jossain Lapissa tai Ita-Suomessa niitä voi olla.
        Suurin ihmetykseni ja hilpeyteni aihe on aloittajan mainitsemien lisäksi se että 40 äijä yrittää pukeutua johonkin nuorisoreleisiin. Siis releisiin joita käyttää jotkut 15-20 v skeittaripoitsut! Kyllä sopisi jättää ne omille pojilleen, toivoo


    • viinahaisee

      Aika usein naisilla on haiseva juoppo mies joka käy kerran viikossa suihkussa.

    • Jussipussimuovipussi

      Naiset etsii sitä unelmiensa prissinakkia jota ei ole olemassakaan ja sitten vinkuvat kun ei löydy. Naiset rakastuu renttuihin, niin se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Menen treffeille itsenäni enkä väkisin väännettynä muovipökäleenä, ja en suinkaan nettisokko treffeille vaan tutustun naisiin livenä. Vieläkö joku ihan oikeasti uskoo että netistä löytyy se oikea?

      • laatutuote

        Oi unelmieni prinssinakki, juuri sinun kaltaistasi olin aina etsinyt!
        Onneksi löysin jo elämäni gourmet-makkaran (se ei ollut pussin pohjalla kasvanut), niinkuin valitettavan monet.


    • JaaJaasTaas

      selfiet aamulla kun tomaatit silmillä ja justiinsa wänkätty...

    • Joo, totta,,mutta on eräs nainen, joka ei tosiaankaan huolehdi itsestään ! Kun ar-veltiin hänen ikäänsä, luulin jäntä joksikin n. 50-vuotiaaksi, eikä se ole vielä edes 30-vuotiaskaan ! Sitä se tupakointi teettää....eikä se syö ollenkaan MITÄÄN vihan -neksia, eikä leipää....hiukset sillä on, kuin se olisi joku 50-v....ja ryppyjäkin sillä on naamassaan....ja ne akat siellä väittää, et se on mukamas aliravittu....ne ei ole sellaista nähneetkään ! Musta se näyttää suht. hyvinvoivalta. Ei ollenkaan aliravi- tulta....
      Mutta niihin miehiin palatakseni.....se on kyllä totta....monissa niissä kuvisa ne näyttää aika rähjäisiltä....taitaa olla jonkun muun kuva siinä.....tuskin kovin moni laittaa omaa kuvaansa, tai ainakaan ei edes vähän muokattua kuvaa profiiliinsa. Mä ainakin pidän vähän pitkistä hiuksista miehellä, ei kaljut ja liian lyhyttukkaiset mua ainakaan sytytä. Niiden pitää sitten olla toki siistit, ei mikään harakanpesän näkönen.....

    • Eitarviollapelimies

      Eipä ole tarvinnut mitään isompaa ihmetystä päälle ekikä laittaa geeliä hiuksiin. Eli ollaan aitoja ( eikä huijata niinkuin naiset tekee) niin homma toimii. 41 v ja naisia tulee 25-55 välliltä ihan riesaksi asti. Hyvä ikä olla nelikymppinen!

      • Melkeinkomeamies50

        Juu ihan aitoja kantsii olla. En oo kummoinen, mutta naisia on riittänyt omiksi tarpeiksi.
        Ja naisista vieläpä enimmäkseen ne ovat löytyneet, jotka ovat olleet likimain sitä, mitä ovat palstalla kirjoittaneet olevansa.

        On kuulkaas ihan hyvä ikä olla jopa viiskymppinenkin !!!


    • sivustaseurannut

      Mut kyl ne pildee tuntus saava aika hyvi, ainaki omien juttujensa perusteella,
      tiedä sit kuinka neki pitää paikkaansa.

    • Ihan on sama kokemus. Kaipa nää suomiurhot on olleet liian kauan exänsä hoteissa vaivautumatta siistimään itseään. Kumma kansa tää suomi mies ..padkoo pieree ja haisee hielle. Smak !

    • sanonvaan

      Naiset on yhtä epäsiistejä lihavia jotka ei ole juoksuaskelta ottaneet 20 vuoteen.

      • lihavanainen

        Enkä ota seuraavaan 20 vuoteenkaan.


    • Miksi pitäisi panostaa ulkonäköön? Höh!

    • rubens

      Siis suomalainen nainen on haiseva, ei semmoista karvaista pllua pysty imea oksentammatta. Suomalainen nainen on kuin rekka-lesbo. Kaikke sen tietaa miksi suomesa on alhoholi ongelma: suomalainen nainen on niin ruma ettei paneminen onnistu ryyppaamatta. Semmoissia isojalkaisia naisia, laskeja ja punakalpeita. Miten niita pitkia harakoita voi sylissa kaanttaa ja nostaa ja muuttaa asentoa? Vain ryyppamalla, alkoholi tekee niin etta kuvituksessa pannaan jotain hyvaa naista, siis ei suomalaisia sikoja.

      • opettelekirjoittamaan

        No mitä SIAN porsaalle muuta kuuluu tänään? :D


    • Jormapetteri

      Neljäkymppiä alkaa olla se ikä, jossa naisten etu parisuhdemarkkinoilla alkaa tasoittua ja kääntyä miesten eduksi, joten ehkä miehet eivät enää jaksa leikkiä "mediatrendikästä", koska heidän ei tarvitse? Toisaalta en kyllä usko, että perussiistiys olisi useimmille miehille mikään ongelma.

      Ja sitten jottei totuus unohtuisi, niin eipä kyllä 4-kymppiset naisetkaan ulkonäköönsä keskimäärin kovin paljon panosta. 4-kymppinen suomalaisnainen on kyllä erittäin epänaisellinen ja ylensyönyt yleisesti ottaen. Siis sellainen, joka ei tyypillisesti herätä ainakaan minussa yhtään mitään romanttis-eroottisia tuntemuksia.

      • M49__

        Jormapetteri kirjoitti asiaa... Omasta kokemuksesta samanlaista kommenttia, mitä olen kaveripiirin muita noin viisikymppisiä, 20-25v aviossa olleita pariskuntia seurannut.

        Itse huomasin, että parisuhteessa tuli vaihdettua kalsareita joka toinen päivä. Jos ei ollut tehnyt mitään fyysistä, ei välttämättä vaivaudu edes suihkuun joka aamu.

        Kilo-ja-vuosi tahtiin on itselle ja rouvalle tullut lisää elopainoa. Tosin viimeisen parin vuoden aikana itseltä on jo puolet mennyt pois, kun pääsi taas terveelliseen elämäntapaan kiinni. Ikä alkaa vitosella ja cooperissa menee 2400 rikki.

        Rouva ei valitettavasti ole vielä ottanut itseään "niskasta kiinni". Hyvä jos jaksaa korttelin matkan juosta ilman sydäriä. Taitaa olla minua painavampi vaikka on 15cm lyhyempi, en ole viitsinyt kysyä, kun yritän (tyttären avustuksella) innostaa terveellisiin elämäntapoihin.

        Ihmettelen myös keski-ikäisten naisten intoa lyhyeen tukkaan. Tai no, helppohoitoisuudesta siinä varmaan on kysymys. Mutta varmaan 99% miehistä on sitä mieltä, että lyhyt tukka naisella on niin s**tanan ruma ja epänaisellinen. Olisi edes sen mittainen, että tarvittaessa saa ponnarin = naisellinen. Ei tarvitse mitään parikymppisten olkapäille ylettyvää tai vieläkin pidempää.

        Lyhyeen tukkaan kun vielä yhdistetään älytön hiusväri (kirkkaan oranssi tms), niin...


      • oouumi

        Ihana kommentti M49_ Täällä nauraa hihittelin kun luin :D Kuulostaa niin tutulta, itsekin olen lähipiirissä tuommoisiin naisiin törmännyt. Omaa tukkaani en kyllä aio lyhyeksi pätkäistä, mielestäni suurimmalle osalle naisista EI sovi lyhyet hiukset ja sitä kirkkaanpunaista hiusväriäkään en ymmärrä :)


      • jlkjsafkjk
        M49__ kirjoitti:

        Jormapetteri kirjoitti asiaa... Omasta kokemuksesta samanlaista kommenttia, mitä olen kaveripiirin muita noin viisikymppisiä, 20-25v aviossa olleita pariskuntia seurannut.

        Itse huomasin, että parisuhteessa tuli vaihdettua kalsareita joka toinen päivä. Jos ei ollut tehnyt mitään fyysistä, ei välttämättä vaivaudu edes suihkuun joka aamu.

        Kilo-ja-vuosi tahtiin on itselle ja rouvalle tullut lisää elopainoa. Tosin viimeisen parin vuoden aikana itseltä on jo puolet mennyt pois, kun pääsi taas terveelliseen elämäntapaan kiinni. Ikä alkaa vitosella ja cooperissa menee 2400 rikki.

        Rouva ei valitettavasti ole vielä ottanut itseään "niskasta kiinni". Hyvä jos jaksaa korttelin matkan juosta ilman sydäriä. Taitaa olla minua painavampi vaikka on 15cm lyhyempi, en ole viitsinyt kysyä, kun yritän (tyttären avustuksella) innostaa terveellisiin elämäntapoihin.

        Ihmettelen myös keski-ikäisten naisten intoa lyhyeen tukkaan. Tai no, helppohoitoisuudesta siinä varmaan on kysymys. Mutta varmaan 99% miehistä on sitä mieltä, että lyhyt tukka naisella on niin s**tanan ruma ja epänaisellinen. Olisi edes sen mittainen, että tarvittaessa saa ponnarin = naisellinen. Ei tarvitse mitään parikymppisten olkapäille ylettyvää tai vieläkin pidempää.

        Lyhyeen tukkaan kun vielä yhdistetään älytön hiusväri (kirkkaan oranssi tms), niin...

        Itse olen pitkätukkainen mutta kyllä sanoisin että monelle naiselle sopii paremmin joku kiva lyhyt malli (ilman niitä kirkuvia värejä!). Meidän suomalaisten hiuslaatu on mallia hiirenhäntä, ei niistä mitään tuuheita leijonan harjoja saa. Ohut luiru rasvainen päätä myöden menevä ponnari on aika ruma mielestäni. Niin miehellä kuin naisella, nuorella ja vanhalla. Tätä pitkää mallia joutuu hoitamaan tosi paljon ettei näytä noita akalta.

        Mutta ne epäluonnolliset hiusvärit ovat aika kauheita.
        Ja yrittäkää pitää painostanne ja terveydestänne huolta, kaikki ihmiset!

        Olen itse 42 v nainen.


    • botoxia_tatuointeja

      Menkää te botoxilla täytetyt pusuhuulet tatuoimaan lisää niitä delfiinejä vain sinne kaulaanne , älkääkä tulko tänne valittamaan tuollaisia . Nykynaiset ovat ihan saatanan rumia selfiepellejä kaikki . Olen pidemmän aikaa seuraillut esim.kahviloissa kuinka rumia suomalaiset naiset ovat . Yksi viidestäkymmenestä edes jotenkin neutraali , muut ihme töröhuulia . Turha valittaa äklöt ämmät .

      • novoivoi

        Sinkkumiehellä (lue naisettomalla) on aikaa istuskella kahviloissa naisia katselemassa ja haaveilemassa parisuhteesta. Jokainen nainen muuttuu äklöksi kun itse ei moista saa.


    • Kungpao

      Koska se on homoa ja miehuus kärsii.

    • eki64_

      Kyllähän asian pitäisi lähteä miehestä !

    • Äijökanta

      Miehet huomioivat ulkoisella olemuksellansa vain heille tulevan parisuhteen kannattamattomuutta.

    • komeamies40

      Suomalainen 40-v nainen ei ole kovinkaan viehättävä. Tosi kauniita on 16-25 veet tytöt, on vielä hoikat vartalot, tiukkaa ja trendikästä vaatetta, upea kampaus ja laitettu meikki. Pirteä ja sexy yleisilme.
      30-v on suominaiselle jo tasontiputus... moni on lihonut jo voimakkaasti ja tukka lyhenee vuosi vuodelta. Suominaiset vaan ei halua panostaa ulkonäköönsä -laiskuuttaan. Miehet eivät pidä keskimäärin lyhyttukkaisista naisista, se on epänaisellista.
      Myöskin naisten ylipaino puistattaa miehiä, ei kelpaa. Lihavuus kertoo aina laiskuudesta ja liikunnan välttemystä.
      Suominaisten vaatteet yleensä on roikkuvia ja muodottomia, pyrkivät peittämään liian suurta kokoaan, häpeilevät.
      Kokonaisuutena 40 suominainen ei ole kovinkaan hyvä saalis miesten mielestä. Kun katsoo 40-60-v suominaisia, tosiaan moni heistä näyttää enemmän työläismieheltä kuin kauniilta naiselta. Yletön ryyppäys ja tupakointi vielä päälle. Siksipä tämä yleinen rekkalesbo termi ko. naisista... true thing. But so sad to look =(

      • bmi18-19pitkäletti

        "30-v on suominaiselle jo tasontiputus... moni on lihonut jo voimakkaasti"

        Kuule ihan saman pistäny merkille miehissä.. 30 tuntuu olevan se raja, tosin moni on nykyään läskiytyny jo tätä ennen. Kalju alkaa kiiltää ja monella jopa ihan vapaaehtosesti. Täyskalju ei komista ketään, näyttää pikemminkin sairaalta. Sänkeä pidempi epäsiisti partakin rumentaa ja vanhentaa miehen kun miehen. Siihen vielä jotkut paksusankaset pullonpohjarillit niin huhhuh.


      • Melkeinkomeamies50

        Oot kuitenkin "komeamies40" jäänyt tänne suomalaisen naisen luokse, vai mistä kaukaa paremmilta markkinoilta kirjoittelet?

        Jos olet jäänyt tänne, niin miksi kehtaat kusta omiin housuihisi!
        Jos olet jo muualla, niin mitä hittoa kuset sitten poikavuosiesi potkuhuosuihin!

        Kasva jo aikuiseksi! Yritä edes.

        40v- suominaisista löytyy ihan parasta minulle.


      • taisiosuajaupota
        bmi18-19pitkäletti kirjoitti:

        "30-v on suominaiselle jo tasontiputus... moni on lihonut jo voimakkaasti"

        Kuule ihan saman pistäny merkille miehissä.. 30 tuntuu olevan se raja, tosin moni on nykyään läskiytyny jo tätä ennen. Kalju alkaa kiiltää ja monella jopa ihan vapaaehtosesti. Täyskalju ei komista ketään, näyttää pikemminkin sairaalta. Sänkeä pidempi epäsiisti partakin rumentaa ja vanhentaa miehen kun miehen. Siihen vielä jotkut paksusankaset pullonpohjarillit niin huhhuh.

        Tuo kalju on vähän huono vertaus tällaiseen, se kun on normaali biologinen juttu ympäri maailmaa, johon ei voi itse vaikuttaa.


      • upposi

        Kalju mikä kalju. Ei miellytä jos ei miellytä. Pistäkää tupee päähän.


    • Valokuvista

      Ei saisi yleistää,mutta kun tutkii enempi näitä profiili valokuvia niin miehistä kuin naisista niin kyllä itku pääsee.Valokuvissa yrmytetään aivan kuin oltaisiin tultu vast´ikään hauitajaisista ja siinä profiilitekstissä väitetään olevan iloinen ja postiivinen,reipas...Mitä tulee vaatimus prosessiin(tekstin sisältö) niin se sitten hipoo jo niin korkealla taivaanrantaa ettei siihen yllä kukaan maanpäällinen,Jos nyt ajetaan takaa miesten ulkonäköä niin kyllä olisi samalla katsottava samaten naistenkin.Nuoret tytöt ovat naurettavia irtoripseissään ja mustassa tukassaan matkien Jennifer Lópezia vailla omaa tyylitajuaan...20-30vuotias nainen pukeutuu ja laittautuu vielä hyvin,mutta sen jälkeen tapahtuu jotain täysin radikaalia.Ei haluta laittautua(?).Asia jota olen ihmetellyt Suomessa on se kuinka tahattoman paljon onkaan kampaamoja joka ikisessä kaupungissa ja kirkonkylässä samoin heillä asiakkaita tupa täynnä,muttei koskaan nähdä hyvin kammattuja naisia.astelemassa kadulla.Miksei?.Mikä estää?.Suomalais naiset jos jotkut osaavat arvostella muita ylenpalttisesti kriteereillään mutteivat itse ole valmiita satsaamaan ulkonäköönsä ikäänkuin se olisi kiellettyä.

    • SäHaiset

      Lyhythiuksiset naiset on sexsyjä :D Jos hiusten pituus on ratkaiseva asia niin pienestä jää kiinni. Hiukan rajaa nyt arvostelullekin. Eikä vaatetuksen tarvii olla sitä tiukkaa farkkua enää 40v naisella, toki se niillekin sopii. Irtoripset on ihan naurettavat keksinnöt, luuleeko niiden käyttäjät olevansa kauniita ;D

      Mutta sitä vaan Että Herran Jumala Sä Haiset :D

      • Stadinkundi2

        Ehkä teidän bi- ja lesbonaisten mielestä, mutta miehisestä näkökulmasta katsottuna s ei ole naisellista tai vetoavaa. Lyhythiuksisuus on miehellinen, maskuliinen piirre, joten e yhtään ihmettele että se teistä samaa sukupuolta janoavista naisista on "sexy" piirre.


    • Luovuttanutelämässään

      Oli sitten kyse molemmista osapuolista, niin kyllä puhtaus ja siisti ulkonäkö on kaiken a ja o ensivaikutelman antajana oli ihminen sitten esim. lihava´/laiha tai ruma/kaunis jne. Epäsiisti ja likainen ihminen antaa elämästään välinpitämättömän mielikuvan jota ei kiinnosta mikään..

      • nojaa

        mieluummin otan hoikan ja hyvännäköisen vaikkei oiskaan ihan tiptop (kuka muka aina jaksis olla viimesen päälle laitettuna?), kuin lihavan ja ruman, vaikka ois kuinka siisti ja puunattu. Se siisteysjuttu on kuitenkin aika paljo helpommin ja nopeemmin korjattavissa.. ihan samoin se läski antaa elämänhallinnastaan välinpitämättömän kuvan, ja lihavuus on epäterveellisempääkin kun pieni epäsiisteys!


      • nojaavaan

        Entä normaalipainoinen ja tavallisen näköinen?


    • ihme_tuubaa

      Toisaalta, Ms Murmeli ja Mr Mr Murmeli, puhumattakaan pikku Murmeleistä..
      Ja dat Keski-Sormi, fyysinen ja mentaalinen..ja dat syvä-joki pöyristyminen

    • Ikisinkkumies

      Naislla on niitä pirin myyjiä aina joita ne tapailee ja asuvat sellaisten kanssa. Sellaset ei voi näyttää mitenkään hyviltä kun huumepäissään elävät. Kaikenlaiset alkoholistitkin kuuluu naisten suosikkeihin.

      • tottaturiset

        Pirin myyjät on siis miehiä? Myös ne alkoholistitkin on miehiä? Kaikki miehet on siis piriläisiä ja alkoholisteja. Kuuluvat kaikkien naisten suosikkeihin joten väkisinkin kaikki miehet on edelläkuvattuja jätekasoja.


    • SäHaiset

      Paskat lähtee iholta 10min ja uudet kuteet alennusmyynnistä vartissa. Eli haisevan huonosti pukeutuvan miehen tuunaus onnnistuu Jorma Sterlingiltä alta puolen tunnin. 30kg läskiä vaatii Jutalta ja Bullilta reipas puolivuotta kovaa työtä :D

      Ei muuta kun .... Herran Jumala Sä haiset... ;D

    • LiianRumaIhminen

      Olen lihava huonosti pukeutunut epäsiisti ja olen ylpeä siitä. Naisilla on aina niitä huonosti kohtelevia väkivaltaisia miehiä ja sekös on parempi kuin huonosti pukeutunut.

    • ApinaApina

      Voi luoja mitä aloittaja on kirjoittanut. Olen huomannut vastaavaa naisissakin. Ulkonäöstä ei huolehdita ja käytöskin on mitä on.

      Tietenkin, jos aloittaja on minuunkin törmännyt kaupungilla ja varsinkin työpäivän jälkeen niin myönnän, että hiki haisee ja haalarit on yllä. Töiden jälkeen vain yleensä käydään kaupassa ja asioilla. Treffeille mennessä tietenkin ajetaan parta ja käydään suihkussa. Jos laittaisin pärstäni tuonne Suomi24 treffit sivulle niin vastauksia ei tule sen enempää oli kuva tai ei. On muuten testattu ja kuvaton profiili tuo vastauksia 300% enemmän. Keskustelupalstoilta löytää treffikumppanin helpommin. Nyt en käytä rekisteröityä nimimerkkiä, mutta ei se este ole.

      Käyn parturissa vähintään 6-8 viikon välein. Vaatteet on nyt mitä on. Farkut ja muu asuste mittarin mukaan. Lyhyt mies joutuu tekemään aina enemmän naisten eteen kuin pitkä. Pituuden valehtelu nostaisi treffivastausten määrää ja varsinkin tulojen valehtelu. SIlloin alkaa YH-äidit kirjoittelemaan.

    • alkkareissa

      Joku kritisoi kalsareitani. Eipä oo tullut ostettua toviin uusia ja jalkaan vedetty ihan mitä löytynyt. Jotkut naiset käyttää takapuolta suurentavia alkkareita ja toiset sellaisia joissa menee tappi takapuoleen. Ihmetelkääs niitä.

      • ootkovähän

        Homot niitä tappikalsareita käyttää.


    • yks_mies1970

      Yli 40 vuotiailla miehillä on parasta ennen päiväys ummessa. Suotta enää tosissaan yrittää, ei kelpaa vaikka kuinka puunais ja säätäis.

      • gukuguguf

        Turjake parta ja epämääräisiä rankkaan elämään viittaavia tatuointeja vievät kyllä naisilta jalat alta samantien.Siksi muutaman tenavankin jälkeen alkavat moiset hampuusit kiinnostaa vaikka joutuisi elättämään niin jännittävän elämäntavan.


      • entiedäen

        Miksi hampuusit kiinnostaa naisia?


    • SuihkunRaikkaana69

      En voisi esiintyä epäsiistinä missään yleisissä paikoissa, ehkä joskus kotona. Jotkut huolehtivat itsestään ja toiset eivät. Näkee aika paljon myös likaisissa verkkareissa ja tuulipuvussa kulkevia naisia, että silleen..

      • Ryti

        Ahaa...hui kun olet kunnollinen setä. Varo ettei talomiehen Jaska ota inhalaattorista pari vahvistavaa ja tule poraamaan sinua nahkafagottiin!


    • HuulipunatPoskella

      Olen hakenut seuraa treffi-palstoilta ja vastaavista ja jättänyt ne hommat, koska kyllästyin toinen toistaan kummallisimpiin naisiin, jotka eivät tuntuneet olevan tältä planeetalta. Naama oli usein kuin petolinnun per.e ja meikit miten sattuu, hiukset kuin harakan pesä ja katse lasimainen ja mikä pahinta, se kuvottava haju....

      • kaltaisensajoo

        Olet samanlainen miesversio. Miksi muuten liikkuisit treffipalstoilla.


    • Pikkutulkku

      Keskustelu ? Miksei asiallista keskustelua synny miestenpuolelta , aloitatte syyllistämään naiskunnan vaikka aloituksessa funtsittiin miehen osaa . Miksi tullaan tarjolle tilassa mikä ei ole mielenkiintoa herätävä ? Itsekkin miehenä uskon että vieraskoreutta kantsii suosia lähestyessä naisia.

      • 0lli

        eikö se ole selvää kusetusta,jo antaa itsestään erilaisen kuvan mitä todellisuudessa on


      • apua68

        Lue inisten:"no kun äitee sano".


    • kelpaan

      Täällä yx tyttönen 52 v. ja oon Stigin kera samaa mieltä ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=_FXJ29rRN3Y

    • kylläkelpaan1

      Koska naiset syyllistävät täällä miehiä niin siksi syyllistämme naisia, että siinä vastaus sulle pikkutulkku... yhtä lailla niitä on naisissa kuin miehissäkin vikoja ja huonosti pukeutuvia sekä haisevia ihmisiä molemmissa osapuolissa. Onneksi ei tarvitse pyöriä treffipalstoilla, saan seuraa muualta...

    • ManMussEhrlichSein

      Kuitenkin on niin, että silloinhan on rehellinen, kun ei yritä olla parempi kuin on ja kun ei peittele todellista minäänsä olipa se kuinka sotkuinen tahansa. Rupeapa personal traineriksi, jos koet tarvetta ojentaa ihmisiä jossakin asiassa.

    • espoontavotelluinmies

      Oon kuule pillua saanu jokaisilla treffeillä, ei silloin epäsiististä ulkonäöstä puhua.
      Naisista kaksi on ollut kyllä sellaisia että meinasin karkuun lähteä,
      lopulta kyllä panin niitäkin.
      Toinen oli läski ja toinen hyvässä lihassa oleva kuuro, ihmettelin aluksi miksi mölisee,
      ei etukäteen kertonut.
      Onneksi naisia riittää, en sitten kumia käyttele ja lastin ruiskutan aina sisään.

      • saansaan

        Ja kaltaisiasi miehiä riittää. :D Ei tarvitse naisenkaan koko lehmää ostaa maitolitran takia.
        Miehet antaa iloiten joka naiselle ja siitä kiittäkäämme heitä.


      • elmp
        saansaan kirjoitti:

        Ja kaltaisiasi miehiä riittää. :D Ei tarvitse naisenkaan koko lehmää ostaa maitolitran takia.
        Miehet antaa iloiten joka naiselle ja siitä kiittäkäämme heitä.

        ei anna nykyaan ne ottaa


    • NahkaHaitari

      Hohhoijaa..... Pitäisköhän truutata taas pari helvetin pahanhajusta pierua täältä sohvan nurkasta tämänkin aiheen kunniaksi. Voisi otaksua että kirjoittaja on pikkutarkka idiootti joka luulee olevansa hyvin kaunis muuta onko? Katso itseäsi peilin kautta silmiin ja vastaa näkemällesi hahmolle onko näin. Onko kaikki hyvin ja kerro samalla hänelle mikä on kauneuden ja hyvyyden määritelmä.

    • 0la

      asia on -0 niin se tökkii naistenki epäsiisti ulkonäkö.

    • hei9no

      http://j.gs/39hi

      siinä hieman lisätietoa edelliseen vastaukseeni

    • Gilgamesh

      Siksi ettei meidän normaalitilanteessa enää tarvitse olla teennäisiä naisten metsästyksen takia, vaan voimme olla sitä miksi Jumala on meidät luonut, eli Sikoja.

    • miksi_pitäisi

      Jos ei kelpaa niin ei ole pakko ottaa. Itse tulen rehveille juuri sellaisena kuin olen. Turhaa siinä itket.

    • TuulipuvutKahisee

      Suomalaiset nyt vaan on sen verran metsäläisiä, ettei alkeellisimpiakaan peruskäytöstapoja hallita, saatika että välitettäisiin omasta ulkoisesta habituksesta...

    • Deittipekka

      Ulkonäköhän se on ihmisessä ainoa tärkeä asia. Eikös...?

    • apua68

      Mikään ei ole karmeampaa kuin tavata valas baarissa vaikka treffikuvissa on niin raitis ja hyvännäköinen nainen....inhoan bontsoja naisia!Ei tosiaa paljon sykähdytä kun näkee "neitokaisen"ajavan pyörällä ettei satulaa näy.....you know...

      • satulaninäkyy

        Joo ja ne "sporttisen" ruumiinrakenteen omistavat miehet. :D Otetaan spurtti sinne baariin tapaamaan sitä valasta.


    • M50Trn

      Miksi suomalaisen naisen vuoksi pitäisi olla siisti?? Eiköhän sen voi tehdä ihan vain ittensä takia tai olla tekemättä! So What? :)

    • WhoGivesAshiit

      Koetax oikeesti mettästää 40 miestä, ja entäs sitten? x)

    • Goooglettamalla
    • Miksi naiset lakkaa huolehtimasta itsestään kun ollaan naimissa ja muksut synnytetty?

    • Ryppykarisma

      Kyllä näitä elähtäneitä naisiakin löytyy, mitään en ole ottanut naisia, Katkeroituneita läträäjiä. Naisiassa näkyy lyhyessä ajassa kaikki tupakointi, makean syönti ja alkoholin juonti.

    • ANTEEKSI123

      ENKÖ SAA OLLA SELLAINEN KUIN OLEN . ENKÖ USKALLA EDES MENNÄ ULOS , KUN LIHAVA VIISKYMPPINEN MIES . ANTEEKSI , HÄPEN ITSEÄNI .

    • lihavat

      Naiset eivät kiinnosta. Siis miksi yli ja alle 40 vuotiaat naiset päästävät itsensä ylipainoiseksi läskeiksi?

      • otamiessitten

        Varmaan luulevat että niin pitää tehdä koska mieskin tekee niin.


    • Yäk

      No kuule, älä muuta sano! Moukkia mitkä moukkia.

    • totmaarnääskato

      koko ketju tuo selvästi esiin sen, että naisen ja miehen on parempia pysyä kaukana toisistaan ettei tule jatkajia tällekin ketjulle.

    • Öyestä

      Ei taho ennää jaksaa...

    • ykslady

      Huonot elintavat on iso turn-off. Kuka haluaa tupakkayskästä kärsivää, haisevaa viikonloppujuoppoa halailla ja pussailla?

    • eräskinmies

      Kun mies vanhenee hän viisastuu... ulkonäkö muuttuu joka tapauksessa (maha kasvaa ja tukka lähtee yms.) siihen ei pakkelit paljon auta. Kun aamulla sitten miehen treffikumppani on myös tukka pystyssä, meikit vähän miten sattuu, ilman stay/push-uppeja niin joopa joo... Jos nyt kuitenkin haluat ns. edustusmiehen kyllähän niitäkin löytyy ainakin rahalla tai sitten rupiat puumaksi ja otat kaksvitosen ;)

    • WTFFFFFF

      Herranjumala! oon järkyttynyt. täällä kommentoijat syntyneet 20-30 vuotta ennen mua. olen parikymppinen naikkonen joka koittaa parhaansa aikuistuia ja HERRAISÄ kuinka menetin toivoni kun luen täällä keski-ikäisten riitelyä ja haukkumista omia maantovereita kohtaan. suominaiset haukkuvat suomimiehet maan rakoon ja toistepäin. onko tosiaan OK varttuneena elämää nähneenä ihmisenä tosiaan käydä keskustelua ulkonäkö asioista HEI HALOO!!!!!!!!!! HERÄTKÄÄ IHMISET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • karvamiäs

      Mikään ei ole niin luotaan työntävä kuin huonosti pesty ja pahalta haiseva pimpero. Arvon naiset, voisitteko ystävällisesti pitää huolta intiimihygieniastanne?

      • karvatonnn

        Ei ongelmaa.

        Olethan huomioinut, että paha haju voi johtua myös sinulta saadusta tulehduksesta?


    • OPETTELKAA

      aikuiset hei, lalalala. kato mitä mä sanon ..... la la la la ..kato..... kato

      Ruokaa syödään SILMILLälälä ääää n lä lä lä ..

      hoikka mä ä
      .

    • PESEEselkää

      Nainen on vaimo, joka huolehtii miehestä. Mies etsii naista !

    • 11112222

      Moni on vaan pihi, ostaa vaikkapa uudet kengät kun on vanhat puhki. Mutta yhtä hyvin voisi kysyä miksi jo nelikymppiset naiset käytännössä edustavat mukavaa mammatyyliä.

    • Nirsoakka

      Hei vaan kaikille keskustelijoille:) Mielenkiintoisia näkökulmia.. minun on pakko tuoda esille vielä yksi eli pahanhajuinen hengitys.. miksi te miehet/naiset ette huolehdi suuhygieniastanne? Minulla on esim. muutama työkaveri (35-50 v. naisia ja miehiä), joiden hengitys haisee aivan hirveälle.. näiden lisäksi treffeilläkin törmää niin hirveän näköisiin ja -hajuisiin suuvärkkeihin, että eipä juuri lähempi tutustuminen kiinnosta. Ja sama myös tuolla yöelämässä - viime viikolla olimme ystävieni kanssa baarissa ja meitä lähestyi pari miestä, joista toinen olisi ollut ihan kiinnostava muuten, mutta hänen hengityksensä haisi niin pahalle "kissankuselle", että sen huomasi myös metrin päässä istuva ystäväni. Ei sellaisten kanssa haluta alkaa millekään, sori vaan. Ei mulla muuta...

      • gfhuioijhui

        Joskus sille asialle ei voi mitään. Pelkkä suuhygienia ei aina auta. Tiesitkö että monien lääkkeiden sivuvaikutuksena on ikävä "lemu" suusta. Se on yksi kamalimmista hajuista eikä sille oikein mahda mitään. Osan lääkkeistä jopa tunnistaa tämän hajun perusteella. Toiset lääkkeet tulevat jopa "ihon läpi" tuoksuineen.


    • MrJuha82outolintu

      Hah ei kai sillä väliä millainen ihmine on noin ulkoisesti, sillä tärkeintä on SISIN.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe