MITÄ TEHDÄ??!! poliisi asia...?ei voi jatkuu näin

tyhjääkötäynnä

Eli... mä oon sellases aika pienes koulus ja siel o romaaneja ja multa on hävinny ensin REPUSTA yhet kuulokkeet (kännyn mukana tulevat) mut silti ja sanoin opelle mut se ei mittää sanonu ja sit toiset hävis oisko viikko sen jälkee takin taskusta ihan ostetut kuulokkeet ja sanoin siitki opelle mut ei vieläkää mitää. Sit yhel välkäl pari niist meni "niitte muitte" repuist ettii niit ja jonku repust ne kummatkii löyty mut niitä oli purtu leikelty liattu siis totaalisesti rikottu... se kyl ärsytti ku mun mielest taskus ja varsinki repus sais olla omia tavaroita ja ne sais olla niiky siel ilma et niit pöllittäs. Ja sanoin äitillekkii mut sekkää ei mittää. sitä samaa ku kaikki : Ei sellasia pitäs viiä koulluun jos ne häviää". Mut mä oon erimieltä... sit kaikki kuulokkeet meni vaa roskkii ja kaikki oli vaa niiku mittää ei ois tapahtunu, paitsi mä... ne ei joutunu korvaamaa mitenkkää. Sit tän viikon maanantaina multa hävis TAAS kuulokkeet ja neki oli itse ostetut ja sanoin joku päivä niist äitille (keskiviikkona) ja se sano että sano opettajalle ja mä en ees sanonu ku tiesin että se ei tekis taas mitää. Tää o vähä pitkä... ja rupesin miettii niit hintoja ja ku yhet makso 20 ja 3 o hävinny nii se ois 60 ja se o jo aika paljon rahaa ku ajattelee tarkemmi. Eli halusin kysyy että oisko mitää aihetta häiritä esim. Poliiseja tälläsel asialla... haluisin neuoja mitä tehdä/mitentoimia/ilmoittaa ja minne/kelle. Koska yksinkertaisesti SIINÄ EI OO MITÄÄ JÄRKEE JOS NIITTE EI TARVII KORVATA SITÄ YHTÄÄ MITENKÄÄ!!!!!!! Ja mä vieläpä tiiän että ne varastettii ainaki ne kolmannet. Mun toises taskus oli pieni lompakko jossa oli pari euroo, jakaja ja huppa puppaa. Kaikki muu oli tallella PAITSI 2 huppapuppaa ja se iso paperi se mis ne kaikki o. Eli tällästä, kommentoikaa että pääsen tästä tuskasta. <3
KIITOS TOSI PALJO JOS JAKSOIT LUKEE KOKONAA <3<3

1

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhjääkötäynnä

      Ja toisien kuulokkeiden yhteydessä hävis myös laturi (jota ei palautettu/löydetty)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe