Jyrriläinen valvontayhteiskunta

Linkkinä olevasta artikkelista käy hyvin ilmi, millaista valvontaa harrastettaisiin, jos jyrriläiset johtaisivat yhteiskuntaa.
Huom! Omissa piireissään jyrriläiset siis tekevät JO NYT tuota.
http://yle.fi/uutiset/entinen_jehovan_todistaja_seuraajistaan_he_odottivat_ulko-ovellakin_kiersivat_taloa_ja_menivat_ikkunoiden_ohi/7897171

20

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämäkin näyttää olevan mitä kiusallisin asia MTK:laisille kreationisteille. Yrittävät vaieta asian kuoliaaksi.

    • uwfyg

      Ei tämä mikään Jehovan todistajien sivu ole. Ateistit kyttää ihmisiä milloin he lähtevät pois kotoa ja sitten ryöstävät asunnon.

      Kiusallista ateismille.

      • uwfyg

        on että Kristiyt ovat jo ryöstäneet kaiken Jeesuksen
        suojellessa.


      • Juu, pysy kotona ja varustaudu tuliasein. Ateistien juonet ovat nimittäin kohdallasi sitä luokkaa, että kannattaa rukoilla pikaista tempausta 24/7 jotta pelastuisit kaikilta osaksesi varatuilta kauheuksilta. Sitten ei kai olekaan enää niin väliä, jos ryöstävät kaiken omaisuutesi.


      • uwfyg
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Juu, pysy kotona ja varustaudu tuliasein. Ateistien juonet ovat nimittäin kohdallasi sitä luokkaa, että kannattaa rukoilla pikaista tempausta 24/7 jotta pelastuisit kaikilta osaksesi varatuilta kauheuksilta. Sitten ei kai olekaan enää niin väliä, jos ryöstävät kaiken omaisuutesi.

        APUA!!!??!!??!!?!?


      • Kehottaako Jeesus Raamatussa keräämään maallista mammonaa?
        Ja sitä kuin saituri vahtimaan?


      • fuyek
        kekek-kekek kirjoitti:

        Kehottaako Jeesus Raamatussa keräämään maallista mammonaa?
        Ja sitä kuin saituri vahtimaan?

        No koetas itse arvata kehottaako. Kilauta vaikka kaverille.


      • Pakstorri
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Juu, pysy kotona ja varustaudu tuliasein. Ateistien juonet ovat nimittäin kohdallasi sitä luokkaa, että kannattaa rukoilla pikaista tempausta 24/7 jotta pelastuisit kaikilta osaksesi varatuilta kauheuksilta. Sitten ei kai olekaan enää niin väliä, jos ryöstävät kaiken omaisuutesi.

        Mentäisiinkö vain tupakille?


      • Vihtahousuke
        uwfyg kirjoitti:

        APUA!!!??!!??!!?!?

        Paina sitä ilminanna nappua jos pelottaa? Ja tulee kohta poliisit Repen tai sun oven taakse? Miten sitä laulussakin sanotaan:"Oven takana odottava ei tule ruusupuska mukanaan"?


      • Aukino
        uwfyg kirjoitti:

        APUA!!!??!!??!!?!?

        No, minä jo tunnistin tuo äänen:-) Oli valtava ahaa elämys tietää kuka Hön oli, mutta asiahan ei Repelle kai kuulu.


      • Bishop
        fuyek kirjoitti:

        No koetas itse arvata kehottaako. Kilauta vaikka kaverille.

        Tietysti kehottaa. Anokaa niin te saatte, vaikka ENSIN pitää luopua kaikesta Hänen vuokseen, kenen hänen, vaikka sen Saharan muuten pelkkää hiekkaa syömään joutuvan Neekkerssin?


      • Kukatuleekohta

        Niin, kun varas tulee, se tulee yöllä, ja kokeilee varastaa tavarat. Mutta kun Jehovalainen tulee Hän pimputtaa ovikelloa, ja antaa pari Vartiotornia. Kun Jeesus tulee, niin kuulee jotakin ääniä, ja oma tuttu kaveri tulee hänen sijaiskärsijäkseen, eihän näet Jeesus kestä vielä materialisoitua vielä tänne. Luultavasti joutuu ottamaan alusta asti uudelleen, ja pienentyä siittiökseen. Mutta jos hän ei kelpaa lopulta tulee oven takaa vain SAATTANA; sellainen steppaava kookas piruhahmo.....


      • Reddington
        Kukatuleekohta kirjoitti:

        Niin, kun varas tulee, se tulee yöllä, ja kokeilee varastaa tavarat. Mutta kun Jehovalainen tulee Hän pimputtaa ovikelloa, ja antaa pari Vartiotornia. Kun Jeesus tulee, niin kuulee jotakin ääniä, ja oma tuttu kaveri tulee hänen sijaiskärsijäkseen, eihän näet Jeesus kestä vielä materialisoitua vielä tänne. Luultavasti joutuu ottamaan alusta asti uudelleen, ja pienentyä siittiökseen. Mutta jos hän ei kelpaa lopulta tulee oven takaa vain SAATTANA; sellainen steppaava kookas piruhahmo.....

        Jos tuon jutun lukee, niin huomaa että ne jehovatkin voivat ilmestyä kämppään, vaikka ovi olisi lukossa...


      • fuyek kirjoitti:

        No koetas itse arvata kehottaako. Kilauta vaikka kaverille.

        Sinähän tässä olit huolissasi asuntosi ryöstämisestä.


      • fuyek
        kekek-kekek kirjoitti:

        Sinähän tässä olit huolissasi asuntosi ryöstämisestä.

        Sinulla on taas lukemisen ymmärtämisessä ongelmia, en puhunut mitään minun asunnostani.


    • uwfig
      • uwfyg

        On että Jeesus tuki tuollaista rikollista toimintaa.

        Kristityt ovat pahimpia voroja, muistakaa
        KristiKretket
        Jeesus on rikollisten suojeija
        Suosiollista Kristinuskolle.


      • VeikkoA
        uwfyg kirjoitti:

        On että Jeesus tuki tuollaista rikollista toimintaa.

        Kristityt ovat pahimpia voroja, muistakaa
        KristiKretket
        Jeesus on rikollisten suojeija
        Suosiollista Kristinuskolle.

        EI, RIkokset on syntiä. Mutta kaikesta väärydestä puhdistaa: Saimaan Norpan Veriseksi ammutussa Paskas rypeminen....Mutta jos ihmisen veressä rypee, niin silloin on lähellä jo viimeinen tuomio...


    • Reddington

      Jaa, että "Vuonna 1984" kertookin jehovan todistajista...

    • Nimimerkkkii

      Jyrrin minä olen lukenut, ja Jeesuksenkin muistan, BUT WHO YOU ARE?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe