Ilkka Viljanen fysioterapeuttim?

hanken223

Mistä opinahjosta koulutus?

24

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SähkömiesRami

      Hieroja se on .

      • hierojaatarvitseva

        Niin minäkin luulin, ihmettelin vain, milloin oli AMK- koulutuksen hankkinut. Ja ajattelin vähän sitäkin, onko fysioterapeutti-nimikettä sopivaa käyttää, jos ei sitä oikeasti ole. Mutta saattaisi olla vaikeaa olla ehdokkaana kokoomuksen riveissä pelkkänä hierojana?


      • miäshämeestäruottisasun

        Liikuntaohjaajan koulutus 1980. Ja erinäisiä opintoja, lieneekö lukion käynyt tämä mies? Ja erityisopettajana toimiminen? Nyt pitäis kyllä olla vähän rehdinmpi,kun kuuluu jonkun uskonnollisen ryhmän ääniäkin kalastelevan. Ei ole nyt julkisesti esitetyt tiedot aivan oikeen..


    • liittyykö-tähän

      Kuka oli se hieroja joka hieroi itselleen käräjäoikeudessa tuomion naisasiakkaiden riisuttamisesta alasti?

    • ammattiylpeä

      Ilkka Viljanen ilmoitti Wikipediassa koulutuksekseen fysioterapeutti vielä tänään, mutta kun juttu oli ESS.fi sivuilla, niin johan se on korjattu. Fysioterapeutti on suojattu nimike jota saa käyttää vain fysioterapeutin koulutuksen saanut. Viljanen on valmistunut hierojaksi Siuntiosta -81. Ilmoittaa vieläkin vaalikonesivuilla koulutus: opistoaste mikä ei ole totta.
      http://www4.vaalikone.fi/eduskuntavaalit2011/ehdokkaat/hame/kokoomus/viljanen_ilkka/

    • Ikekasilas

      Käykö kateeksi. Antaa Ilkan yrittää.

    • James.H

      On se kumma että kun joku yrittää niin siitä koetetaan tehdä negatiivista asiaa.

    • herrahöpöttäjä

      James. Olet väärällä palstalla. Täällä on vain valkoisia.

    • Kanerva.Siis

      Ile on hyvä tyyppi.

    • Lahtikintykkää

      Ile is the Best

    • guytre

      Ok.

    • IlkkaV

      Totesin jo aiemmin, että en ole laittanut nettiin itsestäni yhtään virheellistä tietoa. Se on totta että olen aikanani tehnyt lääkintävoimistelijan töitä kahdessa kylpylässä ja kolmessa fysikaalisessa hoitolaitoksessa 6,5 vuotta. Ei minua ole ikinä hävettänyt koulutus tai kouluttamattomuus. Hyvin olen elämässäni pärjännyt vaikka koulutus on aina hyvästä ja kannatettavaa. Urheiluhierojan koulutus on totta, liikunnanohjaajan koulutus on totta ja paljon muutakin. Olen kuitenkin Tammikuussa 2016 yksityishenkilö, hyvin onnellinen ja toimeentuleva!! Tiedättekö että Wikipediaan voi lisästä kenestä tahansa mitä tietoja haluaa. Virheellisiä tietoja on laittanut joku muu kun allekirjoittanut. Historia on annettu toimestani selvitykseen. mm Etelä Suomen Sanomien päätoimittajalla on Wikipediassa kaksi syntymävuotta. Tuskin hän on itse niitä laittanut? Se että ei aikanaan politiikassa ollessa ole koko ajan korjannut virheellisiä tietoja on suuri virhe ja anteeksi pyynnön paikka. Tänään olen yksityishenkilö ja ollut sitä kohta vuoden. Joku kysyi oonko tehnyt ikinä oikeitä töitä. Kyllä olen. Yrittäjänä työllistänyt parhaimmillaan yli 20 työntekijää. Nyt vähemmän. Nautin yksityiselämästä enkä kaipaa takaisin julkitehtäviin. Ymmärrän että nimimerkkien takana on herkullista yrittää loppun asti mustamaalata ja kirjoittaa negatiivista. Olen tyytyväinen jos jotkut haudankaivajat ja muut saavat siitä elämäänsä tyydytyksen, minua kirjoitukset ei loukkaa ja jatkan onnellista hyvää elämää Lahden ulkopuolella eteenpäin. Hyvää kevättä.

      • hukkaään

        Jos kirjoittaja on Ilkka V en voi muuta sanoa että kyllä Lahden asiat oli huonossa kantimessa kun sinä niitä hoidit,kyllä oli hyvä että siirryt perunapellolle vapaaehtoisesti.Jos tuossa asemassa ollut mies alkaa täällä selittämään niin ei ole kyllä järjellä tilaa päässä.Ja minä jopa äänestin sinua.


    • ilefanclub

      No, tuskin sinusta on parempaan! Hyvä moittia.

    • LA.puhelin

      Näin on.

    • KALLEAALTOSKA

      Ihan sama mikä koulutus KUNHAN OSAA HIEROA!!!!!

    • klepaty

      Hollolan hierojaopistosta

    • kspelaöa

      Heinolan hierojakoulusta

      • ossioossi

        Älkää valittaja turhasta


    • asikkalalla

      Eiköhän toho olis jo joku puuttu jos ei olis asiat kunnossa. ällkää jauhakoo jaskaa

      • jalopekka

        Ilkka on nyt oikeassa kykyjään vastaavassa hommassa,perunoita ja porkkanoita kasvattamassa.Ei ole miehestä bisnesnekseen eikä politiikkaan tuskimpa kuntosalikaan joulua nää.


    • reporankka

      Kävin äsken, nyt on rento fiilis

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe