Nettikiusaajan lievä tuomio

oikeusmurha

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terapeuttiStråle

      Kissa on nyt pöydällä.

    • kissapakissa

      Kaikkein edistyneimmät kiusaajat osaavat kuitenkin tehdä kaiken jäämättä kiinni. IP-seurannalla ei ole paljoa merkitystä tässä asiassa. Mutta toki kiinnijäämättömyyteen vaikuttaa näiden asioiden mahdollistajat, jotka eivät ilmianna rikoksia tehneitä.

      • rouvaTappinen

        Kissa on vasta nostettu pöydälle, sanoi vuonna 2004 Kalevan mukaan Marja Vuento, seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
        Siispä on aika käsetellä toistakin näkökulmaa seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tekee aluksi vietävän kipeää kun esikoistaan opettaa rintaruokinnalle. Useimmilla esikoislapsien äideille kokemus on tuskallinen.
        Tämä tuli mieleen kun lueskelin Minfosta että kuka neropatti "asiantuntijoista" ensimmäisenä keksi Auerin syyllisyyden LSH-rikokseen.


    • pääkaupunkiseutu
    • ApUaNkKa
    • tunnentapauksen

      Mistäpä nimimerkki Apuankka tietää kuka on tuon ketjun aloittaja? Ihmiset luulee, että voi nimettömänä kirjoittaa mitä vaan. Samanlaisia raukkojahan nimettömänä toisia solvaavat on kuin nimettömien kirjeiden lähettäjät ennen. Tuskin niillä omaa elämää on kellään. Tuon linkin aloittajaa en tiedä, mutta siinäkin linkissä Ari Savolainen on ollut kirjoittelemassa. Itse asiassa hän rupesi kirjoittamaan siellä kun stalkkasi uhrinsa nimimerkin, vaikka keskusteluryhmä on kaupungin, jota lähelläkään Savolainen ei asu!

    • 234532

      vanhemmat.com on selkeästi älykkäiden ja lainkuuliaisten ihmisten ylläpitämä foorumi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3290
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2852
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2676
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2628
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2506
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1803
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1747
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1620
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe