Nimmari 1000kertaaYÖK

Olet_liikaa_

Voitko poistua palstalta, että meno saadaan rauhoittumaan!

88

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenen_saatanan

      aivopieru?

      • Pois_etusivulta

        Älkää hemmetissä kukaan enään kommentoiko, vaan päästäkää tippumaan.


      • Olisko

        toljanterin?


      • Vaikea_sanoa
        Olisko kirjoitti:

        toljanterin?

        Inhoaa tota mainittua henkilöä joo, mut epäilyttää hiukan...


      • Huoh
        Vaikea_sanoa kirjoitti:

        Inhoaa tota mainittua henkilöä joo, mut epäilyttää hiukan...

        Miksi inhoatte toljanteria?? Ei se yökkistä inhoa.. Ainut mitä täältä on ajettu pois on kittie..


      • Liekehtivä_luudanvarsi
        Vaikea_sanoa kirjoitti:

        Inhoaa tota mainittua henkilöä joo, mut epäilyttää hiukan...

        Kittien kevätsiivous meni ns. överiksi :)


      • Huoh
        Liekehtivä_luudanvarsi kirjoitti:

        Kittien kevätsiivous meni ns. överiksi :)

        Jessus, kun ihmiset on tyhmiä! Ei ketään oltu siivoamassa palstalta pois, ettekö jo tajua?? Toivottiin lisää kivaa väkeä palstalle. Ja kittie on poissa, oletteko tyytyväisiä?


      • Nolo_loppu
        Liekehtivä_luudanvarsi kirjoitti:

        Kittien kevätsiivous meni ns. överiksi :)

        Kolmikymppinen ei ainakaan uskalla enää häärätä Yökkiksen ympärillä :)


      • Mun_mielipide
        Huoh kirjoitti:

        Jessus, kun ihmiset on tyhmiä! Ei ketään oltu siivoamassa palstalta pois, ettekö jo tajua?? Toivottiin lisää kivaa väkeä palstalle. Ja kittie on poissa, oletteko tyytyväisiä?

        Jos Yök & co ottaa avauksen vihjeestä vaarin ja häipyy, niin sitte voit jatkaa kirjoittamista palstalla kavereittesi kanssa kuten ennenkin. Osa tyhjänpäiväisistä ihmisistä ja aiheista joutaakin kadota.


      • olis_asiaa
        Huoh kirjoitti:

        Jessus, kun ihmiset on tyhmiä! Ei ketään oltu siivoamassa palstalta pois, ettekö jo tajua?? Toivottiin lisää kivaa väkeä palstalle. Ja kittie on poissa, oletteko tyytyväisiä?

        tasan saman asian ajaa ku rupeat suitsimaan ihmisten kirjoittelua ja moralisoimaan heidän käytöstä. tottakai siinä käämit palaa ku teet sen useassa ketjussa peräjälkeen. yritettiin kolmikymppisen kans tehä kolmen kimppa yökkiksen kanssa mut olkoot nyt.


      • Vaikea_sanoa kirjoitti:

        Inhoaa tota mainittua henkilöä joo, mut epäilyttää hiukan...

        Pakko kommentoida lyhyesti...

        Mulla ei ole missään vaiheessa ollu yökkistä vastaan yhtään mitään. Päinvastoin, räväkät kommentit saa mukavasti eloa palstalle.

        Sininen nimmari ei tarkoita että oltaisiin kaikista maailman asioista yhtä mieltä, tiedoksi vaan


    • TOSIrealistiKokkola

      Hah hah haa, sehän on sama nalkuttaja - kittie2, toljanteri ym turkoosilla esiintyvä pissiäinen...

      • Rekattujen_inhokki

        Sisällissota turkoosit vastaan uimarityttö ja ihailijansa.


      • Happi_loppuu
        Rekattujen_inhokki kirjoitti:

        Sisällissota turkoosit vastaan uimarityttö ja ihailijansa.

        Tää on joskus yllättävän ahdas paikka :(


      • Huoh
        Rekattujen_inhokki kirjoitti:

        Sisällissota turkoosit vastaan uimarityttö ja ihailijansa.

        Mikä ihme teillä on rekattuja vastaan?? Tulivat palstalle aikoinaan kun ihmettelivät sen sortoa.. Ja nyt heitä inhotaan? Kittie on yrittänyt avauksillaan saada uutta porukka palstalle, ja tarkoitti yökkis jutulla ettei tämä ole palvonta/senssi-palsta! Muidenkin kanssa voi jutella.. Ilkeetä porukkaa olette! Yökkis aikanaan tuli palstalle mm. kiusaa aiheuttamaan, ja se on sitten ok? Kittie, toljanter ja tinttuliina ovat mukavia ja palstan mukavaa porukkaa, kun vertaa mm. tr:ä... ym. trolleja..


      • Huoh
        Happi_loppuu kirjoitti:

        Tää on joskus yllättävän ahdas paikka :(

        Ja kittie on nyt pois, oletteko tyyttyväisiä?? Pitäkää tr:ä ja muut trollit.. Ja faniklubinne.. :(


      • olis_asiaa
        Huoh kirjoitti:

        Mikä ihme teillä on rekattuja vastaan?? Tulivat palstalle aikoinaan kun ihmettelivät sen sortoa.. Ja nyt heitä inhotaan? Kittie on yrittänyt avauksillaan saada uutta porukka palstalle, ja tarkoitti yökkis jutulla ettei tämä ole palvonta/senssi-palsta! Muidenkin kanssa voi jutella.. Ilkeetä porukkaa olette! Yökkis aikanaan tuli palstalle mm. kiusaa aiheuttamaan, ja se on sitten ok? Kittie, toljanter ja tinttuliina ovat mukavia ja palstan mukavaa porukkaa, kun vertaa mm. tr:ä... ym. trolleja..

        relaa nyt hemmetti soikoon. poistun palstalta kolmikymppisen vanavedessä ja varmaan yökkiski osaa vetää omat johtopäätökset. uteliaisuuttani kuitenki kysyn et mitä se yökkiksen aiheuttama kiusa on ollu? pelkkää olemassa olon aiheuttamaa kiusaa vai mitä?


      • olis_asiaa
        Huoh kirjoitti:

        Ja kittie on nyt pois, oletteko tyyttyväisiä?? Pitäkää tr:ä ja muut trollit.. Ja faniklubinne.. :(

        siinähän papatat edelleen.


      • Huoh
        olis_asiaa kirjoitti:

        siinähän papatat edelleen.

        Anteeksi mitä paapatan?? Oletteko palstalla pelkästään yökkiksen palvojina? Miksei muut palstalaiset kelpaa? Ja ettekö tiedä, yökkishän täällä haukkui kittietä aluksi.


      • Huoh
        Huoh kirjoitti:

        Mikä ihme teillä on rekattuja vastaan?? Tulivat palstalle aikoinaan kun ihmettelivät sen sortoa.. Ja nyt heitä inhotaan? Kittie on yrittänyt avauksillaan saada uutta porukka palstalle, ja tarkoitti yökkis jutulla ettei tämä ole palvonta/senssi-palsta! Muidenkin kanssa voi jutella.. Ilkeetä porukkaa olette! Yökkis aikanaan tuli palstalle mm. kiusaa aiheuttamaan, ja se on sitten ok? Kittie, toljanter ja tinttuliina ovat mukavia ja palstan mukavaa porukkaa, kun vertaa mm. tr:ä... ym. trolleja..

        Nimimerkki Huoh on Kittie.Samoja sanoja,esim.huoh,rekattuja jne.Lähti muka ikuisesti pois ....hahaahaa.Mikä tollo,kuvitteletko ettei kukaan huomaa? aamulla teit lähdön,ja nyt olet jo takaisin.


      • Rekattujen_inhokki kirjoitti:

        Sisällissota turkoosit vastaan uimarityttö ja ihailijansa.

        Niinhän sä kuvittelet..


      • Huoh
        Huoh kirjoitti:

        Nimimerkki Huoh on Kittie.Samoja sanoja,esim.huoh,rekattuja jne.Lähti muka ikuisesti pois ....hahaahaa.Mikä tollo,kuvitteletko ettei kukaan huomaa? aamulla teit lähdön,ja nyt olet jo takaisin.

        Aijaa? Olen immarreltu, koska olen kittien tuttu, siksi varmaan samankaltaisuuksia, kiitos! :D


      • olis_asiaa
        Huoh kirjoitti:

        Anteeksi mitä paapatan?? Oletteko palstalla pelkästään yökkiksen palvojina? Miksei muut palstalaiset kelpaa? Ja ettekö tiedä, yökkishän täällä haukkui kittietä aluksi.

        kyllä kelpas. juttu suju sekä toljanterin et tinttuliinan kanssa mut sua ei näkyny. kolmikymppisenki muistan kommentoineen heidän kanssa. tuntuu et olet järkes kohta menettämässä yökkiksen takia. suomi24n säännöt ei kiellä palvomasta ihanaa naista et tiedoksi. niin ja laitakko haukkumiseen linkin. muistan ku yökkis tuli palstalle mut haukkumisesta ei ole mitään tietoa. mielenkiinnolla lukisin ne jutut.


      • olis_asiaa kirjoitti:

        kyllä kelpas. juttu suju sekä toljanterin et tinttuliinan kanssa mut sua ei näkyny. kolmikymppisenki muistan kommentoineen heidän kanssa. tuntuu et olet järkes kohta menettämässä yökkiksen takia. suomi24n säännöt ei kiellä palvomasta ihanaa naista et tiedoksi. niin ja laitakko haukkumiseen linkin. muistan ku yökkis tuli palstalle mut haukkumisesta ei ole mitään tietoa. mielenkiinnolla lukisin ne jutut.

        Minä nyt vastaan taas kyselyyn.. En alkuun uskaltanut tulla ketjuun, kun tiedän yökkiksen kiusan kohtaani. Ja itselläni ei ole vanhoja juttuja tallessa.. Siis ihan totta rauhoitutaan jo, siis yökkis-juttuun kun kommentoin se ymmärrettiin ihan väärin..


    • Upitusta_aiheelle

      Siltä varalta et on jäänyt asianomaiselta näkemättä:

      toljanter 2.4.2015 19:37

      ...tuo joku ihme 'yökkis' saadaan pois palstalta.

      • Takuulla_sattuu

        Tää on niin tätä Kokkola-palstaa. Kukin sivaltaa parhaan kykynsä mukaan.


      • Lasta_kiusaatte

        Lukiokirjojaan ja vanhojentanssimekkoaan myyvällä tytöllä ei hemmetissä voi olla norsun nahkaa vielä. Lopettakaa hyvät ihmiset jos suinkin osaatte. Lapsi sellainen vielä on.


      • onko-trolli

        katos tonttua... vai trollaako joku?


      • onko-trolli kirjoitti:

        katos tonttua... vai trollaako joku?

        Tässä lainaus jossa lause koknaisuudessaan, asian voi tarkistaa 2.4.2015 ketjusta:

        'Näytä minulle se viesti jossa sinisellä kirjoitettu toljanter vetoaa sen puolesta että tuo joku ihme 'yökkis' saadaan pois palstalta'.

        Mustasta saa kyllä valkoisen jos lainaa vain puolikaslauseita...


      • ÄlkääUskokoKaikkea
        onko-trolli kirjoitti:

        katos tonttua... vai trollaako joku?

        Trolli tai provo mikä lie. Älkää nyt kaikkea paskaa uskoko. Pätkääkään ei sovi toljanterin profiiliin sanoa naisesta, että "tuo joku ihme 'yökkis'" Tulee fiilis, että joku makaa avuttomana maassa ja sitä käydään potkaisemassa viisi kertaa. Ekana joka sanalle ja sitten vielä lainausmerkeille. Sanoisin, että törkeää toljanterin mustamaalausta nimimerkiltä "Upitusta_aiheelle" ja erittäin pirullisesti keksitty tölväisy naiselle. Pointsit saat kuitenkin päivämäärän ja kellonajan keksimisestä. Tuo kivasti uskottavuutta valheillesi.


      • Oiskohan tuo "Upitusta_aiheelle" sama,joka on tämän koko aloituksenkin väsännyt?!


      • Täystyrmäys
        toljanter kirjoitti:

        Tässä lainaus jossa lause koknaisuudessaan, asian voi tarkistaa 2.4.2015 ketjusta:

        'Näytä minulle se viesti jossa sinisellä kirjoitettu toljanter vetoaa sen puolesta että tuo joku ihme 'yökkis' saadaan pois palstalta'.

        Mustasta saa kyllä valkoisen jos lainaa vain puolikaslauseita...

        Aijaijai... Sattuu takuulla kipeästi kauniiseen neitoon, joka on tottunut paistattelemaan miesten huomion keskipisteenä.


      • Oi_ja_voi
        Täystyrmäys kirjoitti:

        Aijaijai... Sattuu takuulla kipeästi kauniiseen neitoon, joka on tottunut paistattelemaan miesten huomion keskipisteenä.

        Hah hah. Toljanter palautti hänet takaisin maan pinnalle. "Tuo joku ihme 'koiranpaskakasa'". Hah hah.


      • Oi_ja_voi kirjoitti:

        Hah hah. Toljanter palautti hänet takaisin maan pinnalle. "Tuo joku ihme 'koiranpaskakasa'". Hah hah.

        Olet selkeästi tämän ketjun avaaja ja sinulla on hirveä tarve loukata avauksesi aihetta.

        Tässä kirjoitukseni 2.4.205:
        'Näytä minulle se viesti jossa sinisellä kirjoitettu toljanter vetoaa sen puolesta että tuo joku ihme 'yökkis' saadaan pois palstalta'.

        Tämän kirjoitin koska minusta koitettiin tehdä syyllinen siihen että yökkis halutaan pois palstalta.

        Mainitsemani ilmaus 'joku ihmeen yökkis' ei siis tarkoita että haluaisin tätä nimmarin käyttäjää jotenkin loukata. Minulle hän vaan on täysin tuntematon ja tunteita herättämätön kirjoittelija ja hänen palstalla olo tai olemattomuus on minulle täysin merkityksetön asia.

        Joku koittaa vetää minua mukaan ja osalliseksi kärhämään joka ei kiinnosta pätkääkään.


      • Oi_ja_voi
        toljanter kirjoitti:

        Olet selkeästi tämän ketjun avaaja ja sinulla on hirveä tarve loukata avauksesi aihetta.

        Tässä kirjoitukseni 2.4.205:
        'Näytä minulle se viesti jossa sinisellä kirjoitettu toljanter vetoaa sen puolesta että tuo joku ihme 'yökkis' saadaan pois palstalta'.

        Tämän kirjoitin koska minusta koitettiin tehdä syyllinen siihen että yökkis halutaan pois palstalta.

        Mainitsemani ilmaus 'joku ihmeen yökkis' ei siis tarkoita että haluaisin tätä nimmarin käyttäjää jotenkin loukata. Minulle hän vaan on täysin tuntematon ja tunteita herättämätön kirjoittelija ja hänen palstalla olo tai olemattomuus on minulle täysin merkityksetön asia.

        Joku koittaa vetää minua mukaan ja osalliseksi kärhämään joka ei kiinnosta pätkääkään.

        Hah hah... Olisit vielä lisännyt loppuun, että sama vaikka hän ei olisi koskaan syntynytkään... Aika lähellä täydellistä tuo silti oli. Tiistai-aamuna upitan, että hän varmasti näkee, kuinka tunteita herättämätön ja merkityksetön henkilö hän kaikkien mielestä on.


      • Kolmikymppinen_vaan

        Mä päätin muutama päivä sitte et loppuu tänne kirjottelu mut ny en pysty tätä enää sivusta seuraan. Sä Yökkis et oo tunteita herättämätön tai merkityksetön henkilö. Mä uisin sun kanssas mieluusti vaik millases sopas. Sydämen tilalla on oltava musta kivi et pystyy sanoon noin. Sit ku sä luet nää jutut muista et sä oot tärkee ja ainaki sun miehelle maailman rakkain ihminen. Ellet sä tuu enää palstalle takasi en mäkään tänne jää. Kyttäilen tääl jonku aikaa ja jos sua ei enää kuulu laitan sit mun sähköpostiosoitteen tänne. Jatketaan sit kaveruutta vaik facebookissa jos ei muuten. Virtuaalihali. Muista et sä oot rakas :)


      • Kolmikymppinen_vaan

        Mä en usko et Toljanter susta oikeesti noin aattelee ku tossa yllä. Kopsasin tohon alle viestin jossa se kirjottaa susta oikein nätisti. Sä huomaat et sävy on täysin eri. Parhaimmiltaki hermo palaa ku tarpeeks kauan ärsytetään. Mut mä ainaki susta tykkään :)

        toljanter

        1.4.2015 18:34

        SaattoiOllaToljanter kirjoitti:

        Toljanterin tyylistä tekstiä ja oli samaan aikaan palstalla.

        Jaa että toljanterin tyylistä tekstiä, kerroppas salapoliisi mikä on se tyylini joka mut sulle 'paljasti'...? Toisella palstalla jo mainitsin että yökkistä vastaan mulla ei ole yhtään mitään, mukavan räväkkä nuori nainen.

        Joku aika sitten mua epäiltiin suhteesta tuohon yökkikseen, nyt olen sitten hänen vihaajansa.

        On se vaan raskas paikka olla rekattu uros mutta tätä tonttua nuo jutut vaan naurattaa:)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mä en usko et Toljanter susta oikeesti noin aattelee ku tossa yllä. Kopsasin tohon alle viestin jossa se kirjottaa susta oikein nätisti. Sä huomaat et sävy on täysin eri. Parhaimmiltaki hermo palaa ku tarpeeks kauan ärsytetään. Mut mä ainaki susta tykkään :)

        toljanter

        1.4.2015 18:34

        SaattoiOllaToljanter kirjoitti:

        Toljanterin tyylistä tekstiä ja oli samaan aikaan palstalla.

        Jaa että toljanterin tyylistä tekstiä, kerroppas salapoliisi mikä on se tyylini joka mut sulle 'paljasti'...? Toisella palstalla jo mainitsin että yökkistä vastaan mulla ei ole yhtään mitään, mukavan räväkkä nuori nainen.

        Joku aika sitten mua epäiltiin suhteesta tuohon yökkikseen, nyt olen sitten hänen vihaajansa.

        On se vaan raskas paikka olla rekattu uros mutta tätä tonttua nuo jutut vaan naurattaa:)

        Tonttu kiittää vilpittömästi faktojen esiin tuomisesta.

        Tsemppiä sulle...


      • Kolmikymppinen_vaan
        toljanter kirjoitti:

        Tonttu kiittää vilpittömästi faktojen esiin tuomisesta.

        Tsemppiä sulle...

        Eipä kestä kiittää. Ku sä et mikään naisten vihaaja oo niin turha susta on sellasta tehä. Enkä mä todellakaan usko et Yökkikseen uppois mitkään nää valheet. Se ei oo ollenkaan sitä tyyppii.


    • Joku tuossa sääli lukioikäistä, mutta ei se ikään katso kuka kestää mitäkin.Ihan pakko nyt sanoa, että enempi Kittie on saanut täällä paskaa niskaansa kuin kukaan muu.Voisi sitä kyllä miettiä, kuinka häntä on nämä kirjoitukset loukanneet.Edes anteeksipyyntö ei tätä porukkaa hetkauttanut, kun haluttiin saada joku syntipukki yökkiksen katoamiselle.:/

      • TÄYSIN samaa mieltä!


      • Bon_appetit
        toljanter kirjoitti:

        TÄYSIN samaa mieltä!

        Kiitos upituksesta!!!


      • Yksi_näkemys_asiasta

        Väki veti ja ite vedin herneet nenään siitä et hän niputti Tr:n ja yökkiksen samaan kastiin. Näin näkisin asian. Joo ja anteeksipyyntöjen jälkeen alkoi joka kerta sama virsi: Onko oikein et on senssi/palvontapalsta? Onko oikein et yökkis tuli palstalle kiusaa aiheuttamaan. Anteeksi, kirjoittakaa vaan. Mut onko oikein et on... Olisitte hoopot laittaneet sille yksityisviestiä tai jotain ja ohjeistaneet et anteeksipyynnön jälkeen asiaan ei palata.


      • MelkoVarmaTieto

        'Katoaminen' tuskin liittyy mitenkään Kokkola-palstan viimeaikaiseen draamaan. Jotenkin pahemmin sairaana kait hän on :((


      • Kolmikymppinen_vaan
        MelkoVarmaTieto kirjoitti:

        'Katoaminen' tuskin liittyy mitenkään Kokkola-palstan viimeaikaiseen draamaan. Jotenkin pahemmin sairaana kait hän on :((

        Mistä sä tiedät??? KERRO mut älä yksityiskohtiin mee!!!


      • MelkoVarmaTieto
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mistä sä tiedät??? KERRO mut älä yksityiskohtiin mee!!!

        Näin paikassa ***** erittäin kovasti huolestuneen miehen, jonka olin nähnyt muutama kuukausi sitten paikassa ***** piirittämässä erittäin kaunista nuorta naista. Palstalla olleiden selvien tuntomerkkien ja yksityiskohtien perusteella oli helppo tunnistaa.


      • Ei_ollutkaan_rakkautta
        MelkoVarmaTieto kirjoitti:

        Näin paikassa ***** erittäin kovasti huolestuneen miehen, jonka olin nähnyt muutama kuukausi sitten paikassa ***** piirittämässä erittäin kaunista nuorta naista. Palstalla olleiden selvien tuntomerkkien ja yksityiskohtien perusteella oli helppo tunnistaa.

        Löytyykö vielä niitä jotka epäilevät että mies olisi toljanter :-D


      • Ei_ollutkaan_rakkautta kirjoitti:

        Löytyykö vielä niitä jotka epäilevät että mies olisi toljanter :-D

        Onko sulla tuosta tontusta joku pakkomielle??


      • Ei_ollutkaan_rakkautta
        tinttu-liina kirjoitti:

        Onko sulla tuosta tontusta joku pakkomielle??

        Ei :D Heitto oli tarkoitettu palstan rakkausfanaatikoille. Sori :D En voinut vastustaa kiusausta. Anteeksi toljanter :))


      • Kolmikymppinen_vaan
        MelkoVarmaTieto kirjoitti:

        Näin paikassa ***** erittäin kovasti huolestuneen miehen, jonka olin nähnyt muutama kuukausi sitten paikassa ***** piirittämässä erittäin kaunista nuorta naista. Palstalla olleiden selvien tuntomerkkien ja yksityiskohtien perusteella oli helppo tunnistaa.

        Voi pientä keijutyttöä... :( Toivottavasti sä et oo hirveen kipeenä :( Tuuthan sit palstalle takasin ku voit... Virtuaalihali :)


      • olis_asiaa

        kompataan lämpimin tuntein... me sua ikävöidään täällä kolmikymppisen kanssa ;) ps. kelpaisinko myöskin facebook-kaveriksi ;) ?


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Voi pientä keijutyttöä... :( Toivottavasti sä et oo hirveen kipeenä :( Tuuthan sit palstalle takasin ku voit... Virtuaalihali :)

        Olen yhä toipilaana, mutta selviän kyllä :)) Kirjoitit mulle tosi kauniisti, KIITOS!!! Joku onnellinen nainen saa sinusta jonain päivänä tosi hyvän ja huomaavaisen puolison :)) Tuota facebook-juttua mun pitää vielä miettiä... Ehkä pitäisi kuitenkin tuntea hieman paremmin :))


      • 1000kertaaYÖK

        Mulla tuli vielä sellainen juttu mieleen, että onko joku kirjoittanut mun nimimerkillä viime aikoina jotain toooosi outoa? Kirjoitin viimeisen kerran tomaatintaimista yli viikko sitten. Sen jälkeen en mitään.


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Olen yhä toipilaana, mutta selviän kyllä :)) Kirjoitit mulle tosi kauniisti, KIITOS!!! Joku onnellinen nainen saa sinusta jonain päivänä tosi hyvän ja huomaavaisen puolison :)) Tuota facebook-juttua mun pitää vielä miettiä... Ehkä pitäisi kuitenkin tuntea hieman paremmin :))

        Sä pelastit mun päivän :) Tiedätkö sä sitä :) Mulla alko aivan kädet täristä :) Mä näin susta untaki muutama yö sitte mut mä kerron sen sulle vähä myöhemmin :) Mä en oo huomannu et sun nimmaria olis kukaan käyttäny. Tääl oli vaan tämmönen myrsky vesilasissa :)


      • Tosi kiva,että Yökkis tuli,niin saa teidät palstan miehet vähän rauhoittumaan. :)


      • Kolmikymppinen_vaan
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Sä pelastit mun päivän :) Tiedätkö sä sitä :) Mulla alko aivan kädet täristä :) Mä näin susta untaki muutama yö sitte mut mä kerron sen sulle vähä myöhemmin :) Mä en oo huomannu et sun nimmaria olis kukaan käyttäny. Tääl oli vaan tämmönen myrsky vesilasissa :)

        Elikkä se uni. Me oltiin jossain kahvilassa. Mä halusin tarjota kahvit ja pullat. Ne tuli maksaan 37 ekee. Mä aloin kaivella mun lompsaa. Siel oli viiden eken seteli ja paljo kolikoita. Mä olin aivan painees. Ladoin niitä kassal olevan naisen käteen ja koko aika oli tunne et rahat ei riitä. Sä aloit olla vaivaantuneen olonen ja katselit kiusaantuneena ympärilles. Siinä vaihees heräsin :) Mitä sä sanot? Eikö ollut laatu-uni ;)


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Elikkä se uni. Me oltiin jossain kahvilassa. Mä halusin tarjota kahvit ja pullat. Ne tuli maksaan 37 ekee. Mä aloin kaivella mun lompsaa. Siel oli viiden eken seteli ja paljo kolikoita. Mä olin aivan painees. Ladoin niitä kassal olevan naisen käteen ja koko aika oli tunne et rahat ei riitä. Sä aloit olla vaivaantuneen olonen ja katselit kiusaantuneena ympärilles. Siinä vaihees heräsin :) Mitä sä sanot? Eikö ollut laatu-uni ;)

        :DDD Hauska uni :D Mulle ei maistu kahvi eikä pulla. Sun pitää muistaa se seuraavalla kerralla :))


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        :DDD Hauska uni :D Mulle ei maistu kahvi eikä pulla. Sun pitää muistaa se seuraavalla kerralla :))

        Sä juot sit teetä ja sen kans? Mitä?


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Sä juot sit teetä ja sen kans? Mitä?

        Banaanin :))


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Banaanin :))

        Toi on ihmeellisin yhdistelmä mitä mä oon koskaan kuullu :) Sä kuihdut olemattomiin jos vaan vettä ja banaaneja syöt :(


      • 1000kertaaYÖK
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Toi on ihmeellisin yhdistelmä mitä mä oon koskaan kuullu :) Sä kuihdut olemattomiin jos vaan vettä ja banaaneja syöt :(

        Sun puheet ovat kuin mun miehellä, kun huomaan, että hän on laittanut salaa lisää ruokaa mun lautaselle :DDD Mukavaa viikonloppua sulle :))


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Sun puheet ovat kuin mun miehellä, kun huomaan, että hän on laittanut salaa lisää ruokaa mun lautaselle :DDD Mukavaa viikonloppua sulle :))

        Mä otan ton kohteliaisuutena :) Oltais voitu jutella viel mut jos sul on jonnekki kiire ja kyl itelläniki kohta on... Kiva et sä tulit takasi :)) Aurinkoiset päivänjatkot... keijutyttö :)


      • olis_asiaa
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mä otan ton kohteliaisuutena :) Oltais voitu jutella viel mut jos sul on jonnekki kiire ja kyl itelläniki kohta on... Kiva et sä tulit takasi :)) Aurinkoiset päivänjatkot... keijutyttö :)

        ei hemmetti jätkä miten liekeissä oot. koita ny oman itses vuoksi tasaantua. sama mitä keksit väittää vastaan ku kaikki kumminki huomaa kuinka ihastunut oot.


      • Kolmikymppinen_vaan
        olis_asiaa kirjoitti:

        ei hemmetti jätkä miten liekeissä oot. koita ny oman itses vuoksi tasaantua. sama mitä keksit väittää vastaan ku kaikki kumminki huomaa kuinka ihastunut oot.

        Ootko sä jotenki kateellinen?


      • olis_asiaa
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Ootko sä jotenki kateellinen?

        pakko sitä miestä on härnätä ku siihen tulee oiva tilaisuus :)


      • Kolmikymppinen_vaan
        1000kertaaYÖK kirjoitti:

        Sun puheet ovat kuin mun miehellä, kun huomaan, että hän on laittanut salaa lisää ruokaa mun lautaselle :DDD Mukavaa viikonloppua sulle :))

        Et sä sattuis oleen tääl :) Kyttäilen vähä aikaa jos sä vastaat :)


      • olis_asiaa
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Et sä sattuis oleen tääl :) Kyttäilen vähä aikaa jos sä vastaat :)

        tää vastaus ei kait kelpaa ;)


    • Palstalle tulen takaisin mm. Toljanterin ja Tinttuliinan ym. pyynnöstä. Ja haluan sanoa kiitos heille jotka pyysivät anteeksi minulta, iso <3 ! teille.

      Toivon että voidaan olla ystäviä, mm. kolmekympinen, yökkis ym? Palsta kaipaa mukavia tyyppejä joiden kanssa jutella. :)

      • Kolmikymppinen_vaan

        Tervetuloa takasi Kittie! Mä oon ainaki valmis unohtaan vanhat kärhämät :) Jos sä koet et sua joku loukkaa oo niinku et huomais ollenkaan. Mä uskon et sä oot aivan vääräs Yökkiksen suhteen. Hänhän on sulonen ku pieni kissanpentu :)


      • Juu kiva kuulla susta:) Nyt tyttö pää kylmänä niin hyvin menee...


      • Yksi_näkemys_asiasta

        Joo. Jätä huutelut omaan arvoonsa.


      • olis_asiaa
        Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Tervetuloa takasi Kittie! Mä oon ainaki valmis unohtaan vanhat kärhämät :) Jos sä koet et sua joku loukkaa oo niinku et huomais ollenkaan. Mä uskon et sä oot aivan vääräs Yökkiksen suhteen. Hänhän on sulonen ku pieni kissanpentu :)

        komppaan kolmikymppistä. yökkis ei oo toistaiseksi rääpäissyt meistä kumpaakaan :) ei sitä tarvi pelätä :)


      • Kiva Kittie ku tulit.Niinku huomaat, nii täällä on monta mukavaa heppua kirjoittelemassa.:)


      • Ihanat-Naiset
        tinttu-liina kirjoitti:

        Kiva Kittie ku tulit.Niinku huomaat, nii täällä on monta mukavaa heppua kirjoittelemassa.:)

        Ja kolme kivaa naista :-)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Tervetuloa takasi Kittie! Mä oon ainaki valmis unohtaan vanhat kärhämät :) Jos sä koet et sua joku loukkaa oo niinku et huomais ollenkaan. Mä uskon et sä oot aivan vääräs Yökkiksen suhteen. Hänhän on sulonen ku pieni kissanpentu :)

        Kiitos kaunis! :) Jep, ollaan kavereita, ystävällisyyttä palsta kaipaa keskustelijoiden kesken. :)


      • Ihanat-Naiset kirjoitti:

        Ja kolme kivaa naista :-)

        :) Ihan punastuu..


      • olis_asiaa
        Kittiechihu2 kirjoitti:

        Kiitos kaunis! :) Jep, ollaan kavereita, ystävällisyyttä palsta kaipaa keskustelijoiden kesken. :)

        jep ja monipuolisesti keskusteluaiheita :)


      • Eidaa

        Älkää nyt nostelko tätä taas. !


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe