rakastaa toista kun on varattu?
Miltä tuntuu
17
<50
Vastaukset
- ghfjfkflfff
pitäs kai se itse tietää.....eikä kysellä täällä....kannattaa erota ja sitten alkaa vasta uuteen suhteeseen
- n.n.n
En mä koskaan rakastunut. Ihastuin pienesti. Mutta elämäni oli silloin niin sekaisin, että saattoi vaikuttaa kovemmalta. Hän ei onneksi ollut edes senkään arvoinen. Ainoastaan laastari ja pakokeino pois paskasta suhteesta :D
- hdhcscis
Pahalta. Syyllisyys painaa.
- pahkapahka
P4skalta koska ei voi toimia niin kuin normaali rakastunut tekisi. Pitää vaan survoa tunteensa jonnekin ja olla hiljaa. Mitään syyllisyyttä en tunne.
- Enoleonnellinen
Hyvältä. Kohta eoan. Kerään vaan tarpeeksi voimia ensin kasaan kohdatakseni pahimman.
- Juoksijalähtöruudussa
Jatkuu.... edelliseen.....
oikeesti sanon etten lähde tästä vielä mihinkään, mutta kyllä teen henkistä irrottautumista kokoajan ja se fyysinenkin lähtö tulee kohta, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Kaikkea ei tarvi sietää. Varsinkaan väkivaltaa. Kyllä nainen olen ja rakastan toista miestä.
- autavahvuuteni
Se on saavuttamaton unelma, joka ei toteudu koskaan. Sitä täytyy vain yrittää kuolettaa tunteensa. Sydäntä särkevä homma, mutta se on tehtävä.
- Juoksijalähtöruudissa
Rakastan toista ja pidän siitä kiinni. Kerään vaan ensin vähän henkisyä voimaa, koskaieheni on välivaltainen.
- Juoksijalähtöruudussa
Henkistä voimaa tarvitaan , koska mies väkivältainen.
- nainenihmettelee
Pystyykö väkivaltaisessa suhteessa keräämään voimia?
- älähännyt
Pystyy. Hiljaa varoen sitten, kun tulee tilaisuus niin häipyy. Pyytää vielä ystäviä tueksi.
- silviisiinjottaaa
Hajottaa ja vituttaa. Oliko muuta? Onneksi takastan omaani, ei siihen pitäisi mahtua ketään. EI pitänyt siis.
- Mennyt_päivä
Pahalta, mutta sille ei voi mitään. Toisaalta hullun ihanalta, riehakkaalta ja onnelliselta. Syylliseltä totta kai.
- sinisetsilmät
Onnettomalta. Tästä ei tule koskaan mitään. Lopulta varmasti kaikki unohtuu.
- koenjaolen
Hyvältä, minulta riittää rakkautta kaikille.
- Vihersilmu
Kamalalta. Sitä kaipaa jotain toista vaikka ei saisi, sydän särkyy päivittäin kaikista menetetyistä mahdollisuuksista.
- nimipaperiin
Otan eron ja ukko lähtee kilometritehtaalle. Uuden otan vain jos hän ymmärtää puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067