Johan Bäckman Natsi

jutytyruejdj

Bäckman on ylistänyt venäläistä Aleksandr Duginia nykyvenäläisyyden ja Euraasian imperiumin merkittävimmäksi tulkiksi, ja Suomen Kuvalehti on kutsunut Bäckmania Duginin opetuslapseksi.

Duginia on kutsuttu putinismin pääideologiksi, Krimin miehityksen "aivoiksi" ja hän ihannoi fasistisia ajatuksia, kuten vapauksien sammuttamista ja ideologista valtionjohtoa Putinin alla. Hänen varhaisissa teksteissään "hänen" ideoidensa muotoilut ovat lähellä Natsi-puolueen ideoita.

Hän on myös kopioinut ajatuksia ja tyyliä suoraan natsismista. Hän on näin pyrkinyt muotoilemaan "Venäläistä Fasismia" ja sen ideoita. Dugin kuului jo nuoruudessaan natsismia ihannoivaan "SS:n Musta Järjestö" salaseuraan ja kannatti antikommunismia.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • informaattori

      Saamiemme tietojen perusteella perusteella nimim. Koroljov = Bäckman.

      • Koroljov

        Minä olisin kyllä näissä hommissa pätevämpi toimija kuin Bäckman, jota olen lukemattomia kertoja kritisoinut (ja jota moni kollega on epäillyt suorastaan agent provocateuriksi ja kaksoisagentiksi -- tiedä häntä sitten). Mutta meidän vanhojen aika taitaa olla ohitse...


      • Halla-Allah
        Koroljov kirjoitti:

        Minä olisin kyllä näissä hommissa pätevämpi toimija kuin Bäckman, jota olen lukemattomia kertoja kritisoinut (ja jota moni kollega on epäillyt suorastaan agent provocateuriksi ja kaksoisagentiksi -- tiedä häntä sitten). Mutta meidän vanhojen aika taitaa olla ohitse...

        No miksi sinä ylipäätään enää käyt taistelua tuon fasistisen diktatuurin puolesta kun itsekin ymmärrät ettei nyky-Venäjää kulisseissa johtavan äärinationalistisen ja -rasistisen mafiaklikin arvot ja omasi (= nostalgisen Neuvostoliiton) lainkaan kohtaa?

        Tai tiedänhän minä sen. Et voi olla osa äärioikeistodiktatuurien vastaista globaalia kansanrintamaa koska pelkäät henkesi puolesta. Putinin takana seisova duginilainen uusnatsiverkosto murhaa sinut ellet ulise lammasmaisesti heidän solidaarisuuden ja ihmisyyden vastaisia laulujaan.

        Etkä sinä tietenkään ole Bätmäniä parempi hommissasi koska sinua kalvaa kaiken aikaa epäilys. Äärioikeiston käsinuken toimintaperiaate nro. 1 on: Kuoleta tunteesi!


    • Carl-Henrik

      Ääliömäinen kirjoitus monellakin tapaa, mutta tartun nyt vaan tuohon väitteeseen Krimin "miehityksestä". Siellä järjestettiin kansanäänestys jossa yli 95% kannatti liittymistä Venäjään. Ilmeisesti kansan ylivoimaisen enemmistön tahdon mukaan toimiminen on väärin ja demokratian vastaista vai?

      Jos Suomessa järjestettäisiin kansanäänestys Nato-jäsenyydestä, yli 95% kannattaisi jäsenyyttä ja Suomi liittyisi Natoon, väittäisitkö silloinkin että Nato on "miehittänyt" Suomen? Vai olisiko kyse demokraattisesta päätöksestä?

      Tai ehkä suomalaisiin äänestyksiin tulisikin suhtautua epäilevästi, kun äänestämäänkin pääsee näköjään useampia kertoja: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1429143415650.html

      • Vallankaappari

        Krimillä järjestetty kansanäänestys on problemaattinen sikäli, että 1) Se järjestettiin lähinnä Sevastapolissa (missä pro-venäläisiä on eniten alueella), 2) YK:n ja ETYJ;n tarkkailijoita ei päästetty valvomaan vaaleja.


      • Balle_Ramstedt

        Krimillä järjestetty kansanäänestys on problemaattinen ainoastaan sikäli, että sen lopputulos ei miellyttänyt EU-USA -akselia. Ei siinä muuta problematiikkaa ole. ETYJ itse ei suostunut lähettämään tarkkailijoita alueelle vaikka pyydettiin. ETYJ:n toiminta on toki ymmärrettävää, sillä se mahdollisti äänestystuloksen sivuuttamisen länsimaisessa keskustelussa.

        Kansan tahto kuitenkin toteutui, toisin kuin ns. demokraattisissa länsimaissa. Siitä ei voi kuin onnitella krimiläisiä. Olisipa meilläkin joskus asiat yhtä hyvin. Tai "huonosti".


      • Koroljov
        Balle_Ramstedt kirjoitti:

        Krimillä järjestetty kansanäänestys on problemaattinen ainoastaan sikäli, että sen lopputulos ei miellyttänyt EU-USA -akselia. Ei siinä muuta problematiikkaa ole. ETYJ itse ei suostunut lähettämään tarkkailijoita alueelle vaikka pyydettiin. ETYJ:n toiminta on toki ymmärrettävää, sillä se mahdollisti äänestystuloksen sivuuttamisen länsimaisessa keskustelussa.

        Kansan tahto kuitenkin toteutui, toisin kuin ns. demokraattisissa länsimaissa. Siitä ei voi kuin onnitella krimiläisiä. Olisipa meilläkin joskus asiat yhtä hyvin. Tai "huonosti".

        USA:n dominoima länsi menetti moraalisen pääomansa hyväksymällä ilman muuta Kosovon (nykyisin Euroopan suurin USA:n sotilastukikohta) eroamisen Serbiasta. Sitä korttia Venäjä on käyttänyt oikeutetusti Etelä-Ossetiassa, Abhasiassa, Krimillä ja nyt Donetskin ja Luganskin tasavaltojen tapauksessa.


    • pioneeri1

      jos joku fasistiltä ja maanpetturilta repi munat pitä palkitaa Mannerheimin ristillä.

      • Koroljov

        Ei Bäckmania koskaan "panna pois", koska hänellä on Boris Špigelin kaltaisia vaikutusvaltaisia sponsoreita. Sukupolvensa aitona tuotteena Bäckman on osannut verkostoutua. Minä vanha piruparka sen sijaan en... No sehän on ajan suurten tapahtumien näkökulmasta herttaisen samantekevää. Putin voittaa joka tapauksessa, Dugin on oikeassa, ja Euraasia toteutuu.


    • Nitup_Rimidalv

      Bäckman on pohjimmiltaan ihan ok. Harmillista vaan että on valinnut julkiselle toiminnalleen lähes siitoinmaisen karnevalistisen linjan. Näin toimimalla hän on tehnyt asialleen paljon hallaa Suomessa.

      Ja jos Koroljov ei ole Bäckman vaan joku vanhempi tyyppi, lienee syytä pelätä, että kyseessä on vanha marxisti-natsisti-mikälie joka-aateen aktivisti "Kalmankenkku". Toivottavasti ei sentään.

      • JohanHalla-aho

        Ai että jos ei ole? Luuletko todella että jollain Donetskin kansantasavallan tiedotusministerillä on aikaa trollailla Suomi24-palstalla?


    • pioneeri1

      tätä bäckmania pitää jo kauvan sitten laita kaltereiteen taakse, ei voi maanpetturit kävellä vapalla jalla.

    • Sisurov

      'korol ljov = kuningas leijona' valerohvessori bjakamies (bjaka=paha) aikoinaan joutuu vielä leijonien tvorcaan = linnaan makaamaan valkoiseen pitkähihaiseen paitaan puettuna käpälät taakse käärittyinä, siihen kait irvistelyt loppuu, oikeudenmukaisuus voittaa joka tapauksessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe