kokeilin kamun kaa

Jokutyyppivaa

Mä kokeilin kamun kaa spiritismi mut ei se toimi ni kokeiltii tänää mut tein sen laudan kyl aika huonosti teen huomenna paremman ja sitte kokeillaan uudestaa en kyl usko et se toimii mut kokeillaan. Oon ite 11 mut mua eikä mun kamua pelot. PS. Älkää kysykö kuolemasta

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BibleIsTrue

      Älkää hyvät nuorukaiset missään nimessä harrastako spiritismiä! Niissä kutsutaan saatanallisia pimeyden henkivaltoja eikä niiden kanssa ole syytä olla missään tekemisissä. Kääntykää rukoilemaan ja saamaan elävän Jumalan johdatusta ja siunausta elämäänne Jeesuksen Kristuksen nimessä.

      • juuuuuuuuuuuu ja, sinä siellä, kyllä juuri sinä Biibelihemmo eli pari juttua joita korjaa
        1. saatanallisia pimeyden henkivaltoja? NOPE vaan kuolleita jotka saattavat olla jopa taivaasta jotan varoppa sanojasi
        2. on olemassa myös ihmisiä jotka EIVÄT ole kastettuja tai kuulu mihinkään muuhunkaan kirkkoon (mm. minä)
        3.Kääntykää rukoilemaan ja saamaan elävän Jumalan johdatusta? niin sitä jonka hautaa ei löydetty ja joka eli 2000 vuotta sitten (vaikka ei edes silloin elänyt)
        4. kristinusko keksittiin vuonna 1200 koska kuninkaat halusivat saada alamaiset uskomaan enemmän kuninkaaseensa.


    • Lintti_Penkola_II

      Älkää kokeilko. En tiedä millä asioilla spiritismissä leikitään, henkimaailman, vaiko ihmisen oman psykologian kanssa. Oli vastaus kumpi tahansa, nämä asiat ovat sellaisia, jotka eivät tule antamaan mitään hyvää elämäänne. Hetken jännitys ei korvaa sitä, että lopulta kyttäät iltaisin sydän kurkussa jokaista varjoa ja rasahdusta. Pahimmassa tapauksessa sinusta tulee ylläolevan kirjoittajan kaltainen raamatulla ihmisiä päähän hakkaava saarnaaja, jonka jokaiseen lauseeseen sisältyy erisnimet jumala, Jeesus... Ei millään pahalla arvon uskovaiset, mutta vähän kyllästyttää kuunnella tuota jatkuvaa tuputusta.

    • älkää_ikinä_kokeilko

      Spiritismissä kutsutaan demoneita, joten älkää kokeilko. Miettikää ny itekki! Jos henget ois hyviä, nii miks ristit ja kaikki uskoon liittyvät asiat täytyy piilottaa? Demonilta kuulostaa!

    • Voi olla et on mahdollista ottaa yhteyttä henkiin, mut haluutko sä tosiaan sitä? Tiedäksä mitä henkii sä kutsut jos sä jonkun kutsut? Ja vaik epäonnistuisit/se ois mahdotonta, nii ennemmin tai myöhemmi sun oma psykologine puoles kääntyy sua vastaan. Toi on kaikis tapauksis ihan helvetin vaarallista leikkiä. Mun mielest noilla asioilla ei saa tehdä mitään.

    • sieluton_

      Miksi spiritismissä tarvitaan
      - kirjainlauta?
      - osoitin?
      - sormet?
      - mielikuvitusta?

      Koska ilman lihasvoimaa, kirjaimia ja osoittimia sekä ouija-laudan legendaa et saa mielikuvitustasi lentämään ja osoitinta liikkumaan. On suoranaista törkeyttä aliarvioida ihmisen psyykettä ja sen voimaa ja vaarantaa terveytensä sen kustannuksella. Mielesi voimaa voit testata yksinkertaisesti: Ota parsinneula ja pujota siihen 20-30 senttiä lankaa. Roikota neulaa kämmenesi yläpuolella mahdollisimman paikallaan. Sitten alat hokemaan i-kirjainta. Huomaat, että neula alkaa "itsestään" huojua suoraviivaisesti edestakaisin. Sitten hoe ääneen o-kirjainta. Huomaat, että neula alkaa pyörimään ympyrää kämmenesi yläpuolella. Tämä sama logiikka toimii myös spiritismissä.

      Usein kuulee kaikenlaisia kertomuksia kuinka se lasi liikkui itsestään ja se henki sanoi sitä ja tätä ja sit se tapahtu... tai tyyliin "se yks Makke vai olixe Mikke no mut kuitenkin yx mun kaverin kaverin tuttu kysy millon se kuolee ja se henki sano et viikon päästä klo 00:00 keskiyöllä ja sit se kuoli... iha oikeesti tää on totta!"... voi vittu XD... tai huoneen nurkasta on kuulunu hengitystä tai ovi aukes sit kuulu matalaa murinaa... tms. typerää. Voi voi tätä hulluutta! Nykyihmisen ongelmia edelleenkin on liiallinen taikausko ja todella myötähäpeää aiheuttava lapsellinen tarve kertoa noita huuhaatarinoita.

      Meidän esi-isät kehitti taikauskon, koska heillä oli tarve selittää jotenkin heidän kokemansa "yliluonnolliset" asiat, kuten ukkonen jne. Ja kun ihmiselle tyypillistä on kohdistaa tuttuja asioita selittämään tuntematonta, niin silleen ne ukkosen jumalat, henkimaailma yms. syntyi. Mutta että vielä vuonna 2015 ihmiset höpärehtii samalla tavalla. Ei hyvää päivää. Koittakaa välillä ruokkia sitä rationaalista minäänne. Todellisuuskäsitystä voi ruokkia myös todellisilla asioilla:)

    • Ouija

      Jos ette tienneet niin nykyinen Ouija-lauta kehitettiin alunperin seurapeliksi 1891. Sitä myi Pittsburgh toy and novelty shop. Käsittääkseni se oli vähän niin kuin vitsi.

      Vasta myöhemmin se sitten sai "spiritistisiä" merkityksiä. Itse spiritismi on paljon vanhempaa perua kun kristinusko. Esimerkiksi shamaanithan puhuivat jatkuvasti "kuolleitten henkien" kanssa. Kirkko teki tästä sitten "taikauskoa" vähitellen se sai sitten tämän nykyisen muotonsa, joka pelottaa joitakin.

      Välillä minua kyllä ihmetyttää että miten kristityt ihmiset tuppaavat unohtamaan koko muun historian, kuin katollisen kirkon aikanaan määrittelemän. Tässä on ollut muutama "uskonpuhdistuskin", mutta yhä vieläkin monet laukovat näitä keskiaikaisia "totuuksia" varmoina tietoina.

      Kristityt unohtavat välillä sen että itse he uskovat samanlaiseen taikauskoon kuin itse tuomitsevat.

    • illuminatiLisko

      Näin saat spiritismin toimimaan! Mene keskellä yötä hautausmaalle ja ota lauta, kynttilä, veitsi ja vertasi viillä laudalle. Sytytä kynttilä. Aloita! 1.kysymys "onko henkiä?" 2. "keitä olette?" 3. "onko demoneja?" 4. "voisiko Saatana ilmestyä?" 5. "haluan menestyä ja olen valmis myymään sieluni, ota se pimeyden herra ja kaiken Isä Meidän!" Sielusi kun myyt näin, menestyy elämässäsi eikä sinulla ole koskaan kylmä, eikä paha olla! Tervetuloa porukkaamme! Hail Satan!

    • VainJeesusAuttaa

      Jeesus tulee - oletko valmis ?

      • KreisiJesse

        Imitkö sen homon siis kuiviin, vai ihan kädellä hoitelit? Tuliko paljonkin Jessen smeguu ja miltä maistu, jumalaiselta kenties?


      • Huomasitteko

    • HänKutsuuSinua
      • gaabrieli

        Sairas toi Rinne, kun houkuttelee lapsia noihin orgioihinsa. Virnistelee vaan, eikö hävetä?! Hyh Hyh!


    • ykxkamu

      Me kokeiltiin spiritismiä tyttöporukassa opiskeluaikana muutaman kerran.
      Kyllähän se lasi siinä piirustuspaperille piirretyjen kirjainten päällä liikkui. Liikuttiko sitä joku meistä, tahallisesti tai tahattomasti, en tiedä.
      Vastauksia kuitenkin saatiin. Kysymykset yksinkertaisia ja sellaisia, että yleensä vastaus oli kyllä/ei.
      Kenekään pää ei mennyt sekaisin. Kaikista tuli työ- ja muussa elämässä kohtuullisen hyvin menestyneitä. Niin että eipä vienyt piru, eikä mikään muukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe