Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Club 3D Radeon 4890 Näytönohjaimen ajurit!

Apua123456789

Moi

Ostin käyttettynä Club 3D Radeon 4890 1GB GDDR5
eikä siinä ollut enää ajureita tallella niin etsin netistä mutta en löytänyt. Osaako joku auttaa minua etsimällä nuo ajurit tarkka malli osoiteesta : http://www.club-3d.com/index.php/products/reader.en/product/hd4890-superclocked-edition.html

20

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • haittaohjelmiako

      • mee_jo_pois
        haittaohjelmiako kirjoitti:

        Noista autodetecutility ohjelmista voi olla vaikea päästä eroon, sillä yleensä ne asentavat kaikenlaisia roskaohjelmia koneelle.

        Ajuri löytyy seuraavalta sivulta.
        https://driverscollection.com/?file_cid=45714752622a817c9e360691e2b

        vittu sä oot kujalla. tosta AMD:n autodetectistä pääsee eroon sillä, että poistaa sen yhden tiedoston, eikä sen mukana tule mitään roskaa koneelle. se on laitevalmistajan ihan virallinen työkalu eikä mikään haittaohjelma.

        sun linkkaama sivu taas on just sellanen roskia levittelevä paskasivusto, toivottavasti kukaan ei ikinä lataa sieltä mitään. ajurit ladataan laitevalmistajan sivuilta ja/tai laitevalmistajan työkalulla eikä mistään harrastelijoiden sivustolta, joka hankkii rahoituksensa lykkimällä paskaa mukaan asennuspaketteihin.


    • efriefhgoerbgioe

      ei toimi ottaa automaattisesti mun integroidun näyttiksen ajurit

      • pcmuseo

        Entäs tuo:
        http://goo.gl/FXSr4O
        t:p


    • zyz1

      No kerropa ensin se käyttöjärjestelmäsi, ja bittisyys myös.

    • ketjunalottaja234

      Windows 7 64Bit

    • ihateubuntu
      • kolmas-osapuoli-sucks

        Ei kannata ladata noista, kun oikeat asennuspaketit saa luotettavasti suoraan valmistajalta.


      • kolmas-osapuoli-sucks

        En luule, ettei niitä olisi sieltä katsottu, kun tässäkin ketjussa on on laitettu linkki graffaPIIRIN valmistajan sivuilta löytyviin, virallisiin ajureihin, joiden mukana ei tule mitään asiaankuulumatonta. Että näin.


    • se-toimii-joo
    • ei-toimi

      Olen jo noita kokeillut ja se samalla poistaa vanhemman näytönohjaimen ajurit!

      • mee_jo_pois

        sou? jos tarttet vanhempaa niin etsi asennuspaketti amd:n sivulta. painu veetuun täältä rölläämästä


      • Yllättäen se uudempi versio poistaa sen vanhan. Tuliko jotenkin yllätyksenä tämä? Nimenomaan sen kuuluu toimia noin. Vanha ajuri alta pois, ja uusi tilalle.


    • rythrythrhth

      Vittu kun se poistaa mun toisen näytön ohjaimen ajurit silloin toimii vaan toinen näytönohjain haluan molempien toimivan samaan aikaan urpot.

      • Nyt jotenkin tuntuu mahdottomalta tuo, mitä väität tapahtuvan. Mikä ohjain sieltä muka edes häviää?


    • hyhyhh

      Sain sen ite toimimaan kun ei teistä ole mitään apua.

      • TRHUYKJ

        eikö kukaan voi muuta sanoo että haluaisin vain kiusata muita mulla oli sen kanssa oikeasti ongelma mutta ei kun ei ihmeset enää usko ketään mihin tää maailma on menossa jos jostain apua hakee ei saa mitään muuta kuin valitusta . JA TÄMÄ KETJU ON KIRJOITETTU APUA ALOITTELIJALLE JOSTA VOITTE HUOMATA ETTEN OLE MIKÄÄN PRO NÄISSÄ ASIOISSA JONKA TAKIA JOTKUT VOIVAT SAADA PÄÄHÄNSÄ ETTÄ YRITTÄISIN TROLLATA! IHMISET EI ENÄÄ SAA APUA MISTÄÄN JOS KAIKKI VAAN VITTUILEE HETI KUN JOKU JOTAIN KYSYY!


      • tarvitset_hoitoa

        Uuuu, mamin pikku poitsu uskaltaa ihan caps lockin kanssa kirjoittaa tänne. On se kova jätkä.


    • ththyhrejyer

      Anteeksi viellä etten jaksanut pisteitä tunkee mihinkää. pistin tämän viestin sen takia ettei tosta äskeisestäkin tulis vaan valitusta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe