Sdp puolustaa myös eläkeläisiä

sdpäänestetään

SDP puolustaa myös eläkeläisiä ja työttömiä, Kokoomus lupaa verohelpotuksia rikkaille ja SDP pieni ja keskituloisille, SDP ei jäädytä indeksejä, ei lyhennä ansioturvaa, Kokoomus aikoo niitä heikentää.
Törkeää oli kun Kokoomuksen eläkeläisten halveksunta, kunn SDP:n Antti Rinne esitti, takuueläkkeen korottamista, niin Kokoomus esti sen, eli kokoomus vihaa eläkeläisiä, nyt äänestämään SDP, niin saadaan Kokoomus oppositioon

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juurikinnäin
    • Vantaalaiset

      SDP:tä me äänestetään on palkansaajan ja eläkeläisen asialla, Kokoomuksen kyykytys riittää en halua porvarihallitusta tuhoamaan maan hyvinvointia, SDP on Suomalaisen hyvinvointivaltion rakentanut ja Kokoomus koko ajan sitä murentaa, meidän äänet menee Demareille.

    • vääryys

      Ensin pitäisi nostaa muidenkin eläkkeet samalle tasolle kuin töitä tekemättömien rouvien ja maahanmuuttajien.

      • ByroB

        Ansiotuloa ja eläkettä tienaamaton voi olla myös sairasta/vammaista lastaan/muuta läheistään ikänsä hoitanut ihminen(Rouva) ja usein se mies vielä lähtee, kun kyllästyy vajaakuntoiseen jälkeläiseensä ja tienaamattomaan muijaansa.

        Ihmettelin kyllä miksi Rinne t muut ajattelevat takuueläkkeen korotusta? Onhan duunariäijllä työeläkettä tienattuna enemmän kuin takuueläkkeen määrä! Mullakin on nippanappa yli takuueläkkeen, vaikka olin silloin joskus hoitovapaallakin ja nyt olen taas työttömänä.


    • mittumaarit36

      Minkä takia Sdp hallitusneivotteluissa vastaa että indeksikorotuksia ei saa tehdä eläketuloon

      • äläpuhu_omiasi

        Olet kyllä erehtynt, SDP ilmoittaa, että eläkkeitä ja työttömyyspäivärahoja ei jäädytetä, vaan lisätään indeksi täysimääräisenä, joten nyt olet kyllä mittumaari36 täysin väärässä, tutustu asiaanmitä kirjoitat.
        SDP:n esitti takuueläkkeen korotustakin viime hallituksessa ja Kokoomus esti sen.


      • Oikja-kohtuus
        äläpuhu_omiasi kirjoitti:

        Olet kyllä erehtynt, SDP ilmoittaa, että eläkkeitä ja työttömyyspäivärahoja ei jäädytetä, vaan lisätään indeksi täysimääräisenä, joten nyt olet kyllä mittumaari36 täysin väärässä, tutustu asiaanmitä kirjoitat.
        SDP:n esitti takuueläkkeen korotustakin viime hallituksessa ja Kokoomus esti sen.

        http://www.sdp.fi/fi/component/content/article/10-sdp/ajankohtaista/uutiset/9761-sosialidemokraattien-vastaukset-hallitustunnustelijan-kysymyksiin

        Nimenomaan Minttumaari on lukenut satukirjaa tai sitten lukuhäiriö tai kokoomuslaisuus...
        Sdp nimenomaan ilmoittaa, että työttömyyspäiväraha ja eläkekorotukset pitää toteuttaa täysimääräisenä eli ei jäädytetä indeksiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3420
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2902
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2770
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2678
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2584
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1935
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1807
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1713
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1562
    Aihe