HEIKKILÄ VALEHTELEE...........................

ensiosuulasvuo

jos panee omia rahojja 80 000 e kiinni eikä silti pääse edeuskuntaan niin järkijätkää vi---tu---taa..

Heikkilän makkarantarjoilu-show meni reisille ja ukko väittää että ei pänni yhtään..

Hyvä että näin epärehellinen jäi nuolemaan sinappisia sormiaan lappeen t orin laitaan HEHEHEHEHEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHEHE

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjsdll

      Jokainen saa tehdä omilla rahoillaan mitä haluaa. Heikkilä oli varmasti tietoinen asettuessaan ehdokkaaksi ettei voi olla varma läpimenosta.

      Eipä hänen nyt tarvitse selitellä, eikä tehdä tiliä kenellekään rahojen käytöstä.

      Heikkilältä oli E-Saimaassa hieno kiistos ilmoitus äänestäjille sekä reilut onnittelut valituille edustajille.

      Nyt vain tähtäin kunnallisvaaleihin ja sitä kautta uudelleen ehdokkaaksi, jos kiinnostusta vielä riittää.

      Itse en äänestänyt Heikkilää, vaan tuttua miestä. Ellei minulla olisi ollut jo varmaa ehdokasta ennakolta, olisin voinut Heikkilää äänestääkin.

    • Mediaa

      Ilman tv mainosta olisi päässyt.. Se oli niin huono.

    • 449999

      JOS OLISI JOTAIN EDES OSAANUT ------OLISI EHKÄ PÄÄSSY....MUTTA KUN ON TURJAKE NIIN EI E I EI JA ULOS VAAN

    • RAKSA

      Mistähän on Heikkilän ns.rahat peräisin? ihanko rehellisin keinoin tienattua?Harva sitä ihan noin avokätisesti omiaan pistää noin typerään kampanjaan..Naurettava ajatus

    • Homeaivo

      Taitaa olla hometta jo aivoissakin.Vai kuinka?

    • Laatu

      Olisi oikein mukava tietää tuo koulutustausta liekö itse oppinut vai kouluja käynyt? no miten vain ,onhan noita kaiken karvaisia yrittäjiä markkinoilla. että laatu ratkaisee

    • puolueeton66

      Antakaa nyt tämän ehdokkaan jo olla ja alkakaa elämään omaa elämäänne. Jokainen tekee sellaisen kampanjan mihin avut riittävät. Ahkerasti ja kovasti kaveri kiersi, näkyvyys vaan ei pelkästään riitä, pitää olla tietoa ja taitoakin. Ja tuo raha-asia, mitäpä se meille kuuluu miten ihminen omaisuuttaan käyttää. Ja vielä sekin, että kukaan ei tiedä paljonko tuohon kiertämiseen oikeasti rahaa meni, jos oikein olen ymmärtänyt niin ainoastaan läpimenneiden ehdokkaiden pitää rahoitusilmoitus kampanjasta tehdä. Niinhän se yksikin tyyppi jostain muualta Suomesta iltapäivälehdessä naureskeli, että oli ennakkoon ilmoittanut laittavansa kampanjaan 175000 euroa, vetäissyt ihan hihasta koko summan.

    • Kadehditko

      Turha itkeä toisen ihmisen rahanmenosta. Mitä väliä sillä sinulle on jos jotakuta ei 80.000 euron menettäminen veetuta? Sihteereillä ja kouluapulaisilla ei toki sellaisia rahoja olekaan. Näkeehän sen jo verotiedoistakin kuten sen, kenellä rahaa saattaa olla...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe