Juoppo-Maarit lähtee katkaisuhoitoon Nakkilaan

NakillaaVanna

Nakkilassa on avattu ihan uusi katkaisu-asema vanhoille akoille ja sekakäyttäjille ,jonna Maarit on päässyt sisälle ,mutta parin päivän jälkeen se kauppaa taas tavaraansa viinaa vastaan Nakkilan Alkon nurkilla ???

12

115

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeikkiTässäHei

Mä kävin nusasemassa juoppo-Maarittia Nakkilan ainoan pubin miestenvessassa ja sain siltä tuopin hinnalla ,ei paha vaikka vähän on jo löystynyt tavara silläkin ????

• LihaapiiloonNakkilassa

Kaikki puutteessa olevat, menkää Nakkilaan, jos vanha ja löystynyt tavara kelpaa.

• DensaHarri

Käyty on ja ilmaiseksi sain juoppo-Maaritilta ,kun muistelimme Myllypurossa ryypätessä vietettyjä aikoja kaiholla aktin jälkeen tyhjässä roskiksessa !

• SnaguBelle

Joo sain ilmaiseksi kamaa Maaritilta ja sitten vedettiin snagut ränniin

• höpsistäpyh

Nakkilan Alko lopettaa asiakkaiden puutteen takia.

• Sisiskumis

Mitä ! Onko sisäkumipää-Seppo siirtynyt Tampereelta Nakkilaan keittämään ja myymään pontikkaa ????????????

• viinatrokariSepi

Sepi on tulossa sarjaan takaisin ,kun siltä loppui hommat huoltoaseman kassana Tampereella?Sen uusi rooli on kuulemma viinatrokari ja transvestiitti ,Ismo kuulemma jättää sössöttäjä-Krisun Sepon takia ???

• kevä

Mä tuikkasin sitä kuivalla kakkoseen.. Hinta oli röökin jämä. Nuoli vielä paikatkin puhtaaksi...

• JuoppoSika33

Se on muuten Nakki-pubissa tällä hetkellä ,meinaan juoppo-Maarit siis ?

• Arjalainenhetero

Me haettiin se pois poliisien kanssa tänne katkolle.Se pyysi ,että mä veisin sille sen jättiryhmyrin ,että se pääsee vetelemään sillä itselleen oekut ,ja sen kyllä kuulee koko katkon

• VilleHaapsalo

Maarit karkasi katkolta viime yönä ja vei mun kiljupöntön sängyn alta ,perhanan juoppo kun mä saan sen käsiini ,niin kyllä syöttelen hampaatonta vähän aikaa !

• LurppaTulee

Me juodaan juuri nyt sun kiljuja juoppo-Maaritin kanssa täällä Nakkilan yleisessä saunassa ,oho Maarit pyllistää juuri mulle ,eikun patukkaa taas sisään ja lurpsun lurpsun , NÄHDÄÄN ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1364
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      807
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      696
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      124
      604
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      551
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      526
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      186
      523
    9. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      31
      517
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      510
    Aihe