Nakkilassa on avattu ihan uusi katkaisu-asema vanhoille akoille ja sekakäyttäjille ,jonna Maarit on päässyt sisälle ,mutta parin päivän jälkeen se kauppaa taas tavaraansa viinaa vastaan Nakkilan Alkon nurkilla ???
Juoppo-Maarit lähtee katkaisuhoitoon Nakkilaan
12
52
Vastaukset
- HeikkiTässäHei
Mä kävin nusasemassa juoppo-Maarittia Nakkilan ainoan pubin miestenvessassa ja sain siltä tuopin hinnalla ,ei paha vaikka vähän on jo löystynyt tavara silläkin ????
- LihaapiiloonNakkilassa
Kaikki puutteessa olevat, menkää Nakkilaan, jos vanha ja löystynyt tavara kelpaa.
- DensaHarri
Käyty on ja ilmaiseksi sain juoppo-Maaritilta ,kun muistelimme Myllypurossa ryypätessä vietettyjä aikoja kaiholla aktin jälkeen tyhjässä roskiksessa !
- SnaguBelle
Joo sain ilmaiseksi kamaa Maaritilta ja sitten vedettiin snagut ränniin
- höpsistäpyh
Nakkilan Alko lopettaa asiakkaiden puutteen takia.
- Sisiskumis
Mitä ! Onko sisäkumipää-Seppo siirtynyt Tampereelta Nakkilaan keittämään ja myymään pontikkaa ????????????
- viinatrokariSepi
Sepi on tulossa sarjaan takaisin ,kun siltä loppui hommat huoltoaseman kassana Tampereella?Sen uusi rooli on kuulemma viinatrokari ja transvestiitti ,Ismo kuulemma jättää sössöttäjä-Krisun Sepon takia ???
- kevä
Mä tuikkasin sitä kuivalla kakkoseen.. Hinta oli röökin jämä. Nuoli vielä paikatkin puhtaaksi...
- JuoppoSika33
Se on muuten Nakki-pubissa tällä hetkellä ,meinaan juoppo-Maarit siis ?
- Arjalainenhetero
Me haettiin se pois poliisien kanssa tänne katkolle.Se pyysi ,että mä veisin sille sen jättiryhmyrin ,että se pääsee vetelemään sillä itselleen oekut ,ja sen kyllä kuulee koko katkon
- VilleHaapsalo
Maarit karkasi katkolta viime yönä ja vei mun kiljupöntön sängyn alta ,perhanan juoppo kun mä saan sen käsiini ,niin kyllä syöttelen hampaatonta vähän aikaa !
- LurppaTulee
Me juodaan juuri nyt sun kiljuja juoppo-Maaritin kanssa täällä Nakkilan yleisessä saunassa ,oho Maarit pyllistää juuri mulle ,eikun patukkaa taas sisään ja lurpsun lurpsun , NÄHDÄÄN ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648