Salakuvaus vuoti nettiin!
43
300
Vastaukset
- fobbatarkkanatässähei
Vahingossa emme mitään tiedoita.
Tarkempaa tietoa kotielämästäsi saamme kun palautat sen mikrofoni implantin perseestäsi ja viet sen sovitusti kansalainen xx:n lampunvarjostimen alle!
Sen jälkeen voimme vasta julkaista kansalaisille todistus aineistoa profiloiduista henkilöistä.
Tälläista valheelliset ja toimintaamme väheksyvät piruilemiset vaarantavat operaatiomme!
Terveisin
Suomen poliisi- herrakomisario
Älkää nyt viitsikö herra komisario, hän on ajatellut pääsevänsä helpommalla suoltamalla omia tuotoksiaan "tosiasioina" sen takia säilyttää mikrofonia perseessään Enemminkuin ryhtyy rikolliseen toimintaan ja kun uskoo kovasti omien suoltamusten olevan totta ja "toiselta" a vot mikä kasa!
Toisekseen herra komisario pitää jatkaa "suposti" ja vain uskotella muille että he salakuvaavat jotta juoksisi Teille kertomaan suuresta epäoikeudenmukaisuudesta, jotta Te voisitte sanoa hapokasta ei vaan harhaista harhaista. .
Voi herra komisario ei voi tietää ei voi - onkonaanevaimo
Mina omata mirkofooni ja viedä se naine kotiin muute ei saata naista komisaAri ymmärttää?
Ei nasta vuosii
Kattoo ku naine elloo ei mittään pahhaa tahdo hän , sopusa nainee vaimoks onko komisario onko !!!!!!! - sevirallinentaho
Ei saatana näitä hulluja. Tälläiset ole mitään leikin asioita!
Siinä on suunnittelemista kun tälläisiin ryhdytään, joutuu pitemmällä tähtäimellä miettimään miten aineistoa hyödynnetään, missä vaiheessa se on sopiva esitettäväksi ja miten se esitetään tekemättömäksi.
Se mitään tirkistelyrunkkaamista Jumalauta ole! Tärkeätä tiedonhankkimista uhkaavista kansalaisista.
Se on perkele jos ei poliisin sanan luoteta!
Vaimot hankit sieltä mistä muutkin ja menet alastonsuomipalstalle katsomaan useampaa ehdokasta. Me järjestämme niin että Sinun ei tarvitse lähestyä väärää kamelia tarjoavaa enää.
Lähestymiskielto Suomen poliisia kohtaan määrätty alkavaksi!
Virallinen taho* - dingdongmarryme
:(
Paha mieli tuli
Mies paha paha
:) alastonsuomessa naapurituttu esitti mulle suoraan kallenpansa , :))))))
Nähdään kohta uudestaan, on elämässä jotain mitä odottaa, kohta alkaa suhde! - heieihätää
Sinulle rakas lesbotyttökäisemme emme pahaa halunneet ;) poliisisetänä nyt halusin vain näyttää miten kovaa on ammattimme kun joudumme kaiken maailman hullujen kanssa tekemisiin.
Nähdään taas yhteisten tiedotteiden merkeissä ja onnea kuule hääsuunnitelmiisi xxxxxxx
Sedät poliiseista - pervoterikseen
KALLEIMPANSA! Revi siitä!! En ole se teidän lesbotyttönne vaan nickaileva pervo ! Minä saan seurata ketä haluan!
- virallinentaho
Tästä suosta päästä tuollaisten identiteettivarkaiden takia!
Eikö mitään häpyä ole kuin se mihin olet alastonsuomipalstalla nähnyt!
Me emme sentään paljasta häpystä kuin karvat.
Pyydämme teitä olemaan provisoitumatta kun provotaan, sellainen voi johtaa vakaviin syytteisiin!
Asiat pitää jättää oman onnensa varaan, tarkoitamme omaan arvoonsa.
Meidän provokiusaaminen pitää nyt lopettaa! Emme loukkaannu emmekä provosoidu joten turhaa se on.
Välttää paniikkia ja palatkaa normiaskareinne pariin.
Ei hellettä tuo kuulosti kuin men in black elokuvan lauseelta ennenkuin klikkasivat muistinmenetyslaitetta , vau kovassa seurassa siis ollaan he
####flash####
Hei mitä tapahtui, miksi helvetissä tuijottelen suomi24 palstaa, kaverit Hei mitä helvettiä, missä vappuhulinat Hei venatkaa hei - pakkomielteitä
pervoterikseen kirjoitti:
KALLEIMPANSA! Revi siitä!! En ole se teidän lesbotyttönne vaan nickaileva pervo ! Minä saan seurata ketä haluan!
Ahaa ymmärrän salanaihoitukset ovat siis totta, yksi taho luulee olevansa suorittamassa tärkeää tehtävää (harhaisia oikeutuksen tunnetta) osa rakoilee ja paljastaa ei, vaan sekopäitä jotka luulevat tarvitsevansa "elää" toisen ihmisen elämän kautta. Haluavat todenteita omiin pakkomielteisiinsä. Valitettavaa
- hyväihminen
Ei Palsta juttuihin kannata luottaa hyvä ihminen
- atmosfääri
Aivan
- vaamolastissa
sevirallinentaho kirjoitti:
Ei saatana näitä hulluja. Tälläiset ole mitään leikin asioita!
Siinä on suunnittelemista kun tälläisiin ryhdytään, joutuu pitemmällä tähtäimellä miettimään miten aineistoa hyödynnetään, missä vaiheessa se on sopiva esitettäväksi ja miten se esitetään tekemättömäksi.
Se mitään tirkistelyrunkkaamista Jumalauta ole! Tärkeätä tiedonhankkimista uhkaavista kansalaisista.
Se on perkele jos ei poliisin sanan luoteta!
Vaimot hankit sieltä mistä muutkin ja menet alastonsuomipalstalle katsomaan useampaa ehdokasta. Me järjestämme niin että Sinun ei tarvitse lähestyä väärää kamelia tarjoavaa enää.
Lähestymiskielto Suomen poliisia kohtaan määrätty alkavaksi!
Virallinen taho*Ei löödä vaamo alastonsuomi siel ylipaino lastillisii naasii jo lapsii saane !!# pettää polliidi minuu miks tekee nii
Seksii halluu vaamo kotiin
yksi oo mies tahtoo elää vaamon kanssa
Järjestää vaamo munulle? - etsinätähänpysty
En ymmärrä tuota jatkuvaa tarvetta piruilemiseen , jos ollaan muutaman vuoden ajan yritetty selostaa ihmisille kuinka pyritään saamaan suhde naiselle, niin ei sitä pidä ruveta vertaamaan tuollatavalla samanveroiseksi Ko asioiden kanssa että se olisi tuollaista alaarvoista toimintaa.
Olemme sentään psykolisoineet tilanteet tarkasti ja tiedämme mille kohderyhmälle vihjailemme naisen olevan saatavilla.
Meidän kaltaiset miehet ymmärtävät että naiset ovat pohjimmiltaan sekarotuisia narttu koiria, joita siten tulee myös kohdella, kun vähän huomioita antaa, löytää luukin kohteen.
mielellään puhumme heille kuin pikkutytölle jotka ilahtunut kun edes joku huolii sillä mitä on nainen yhteiskunnassa ilman miestä?
Minunkaltaiseni mies olisi naisille taivaanlahja mutta voi joka paikkaan revitä, riittää kun tiedän että naiset ilahtuvat läsnäolostani ja haaveilevat kaltaisestani miehestä joka poikamaisesti ivailee heitä, tulee minusta miehekäs kuva.
Kaikki miehet eivät tähän pysty, sen takia jaan suurta tietämystäni teille opiksi, jotta muut poikamaisesti etäältä tuijottelet taskussaan pallojaan puristelevat tulisivat tyytyväiseksi.
Teemme suurta ja suuria asioita.
Ymmärrätkö, capis! - petevoimista
Oot sä krp:sta kaveri vai, kun puheet on ihan kun yhen tutun?
Naisia tullut joo vähän pyöriteltyä, tää uniformu se vahvaksi tekee HeH
Mitäs tälle jutulle pitäis tehdä, viittis akkojen päänaukomisia kuulla, onks vinkkejä?
Voidaan joo painaa villasella, onks sulla muuten hyvii kuvii nuorista naisista os joo kato vaihteluu , ei ne bebet tajuu.
Jatkot - kiitosteille
Klik klik ota kuva, vitun hyvä läppä, niinku me julkisuuden henkilöt seurattaisi jotakin nobodyy, osallistutaan korkeintaan "kiusaamisen" seuraamisen ja se on vittu voi voi jos sellaista tapahtuu. Sen verran kovia me ollaan (tämän ryhmän sisällä)
Mielelläni toistelen muiden mukana asioita kuten , pitäiskö olla "aikuisia", läppää voi tosissaan heittää. Näyttelijänä tiedän tuon.
Vituttaa ku nobodyt nostetaan, meidän on keksittävä parempia ivalauseita jolla tasoitetaan tilannetta.
Tiedämme ettei noita pidä nostaa, ei näillä ole yhteiskunnallista merkitystä. Meidän pitää olla kuin ei olisikaan.ettei käsityksemme romahtaisi ja joutuisi ihan itse ajattelemaan.
Journalistina tiedän tuon.
Tiedotamme yhdessä että ko hlö aiheuttaa eripuraa yhteisössä ja tuemme hänen hiljentämistä, se sopii meille.
Pyydämme tämän tiedotteen huomioimista kun arvon ddr tason henkilöt päätätte lopullisesti mihin suuntaan meidän tulee pyllistää,Kiitos. - petevoimista
Häh? Mitäs tää nyt on, ei meillä poliisivoimissa ole mitään tota vastaan tolla tavalla, kavereita vaan jeesataan naisten kanssa, siis täh?
kaverit, mitä noi nyt tolleen pelkää, mitä vittua ne on mennyt tekemään.
Nyt mä kyllä mietin miksi mä olen poliisi. - mitenkehtaa
Siis se on niin törkee ihminen, viimeksikin jouduin lukemaan että ihmiset lisätkää lämpöä! Siis ihan sama jos oli jostain lauloi sanoista, niin törkee!
Mulla pientuloisena ole varaa lämmityskustannuksia lisätä, niin törkeitä käsityksiä meidän naisten asioista, tollasta suoraa minun halveksuntaa niin törkeetä kyllä se pitää pois saada! - erkkivaan
Muakin on miehenä monta kertaa loukannut kun seuraamani kanava työntää miesvihamielistä tekstiä naiselta jota kyttään. Perusmiehenä sanon ei se tasaarvo voi tälläista tarkoittaa että me miehet sivustakatsojiksi leimataan.
Että on pistänyt vihaksi kun väittää ihmisten kyttäävän, minä miehenä ymmärrä tuollaista. Hiljaa olen ollut mutta vihaksi on pistänyt ja monta kertaa ajatellut että vielä minä ###@$ - petevoimista
Hetkinen nytten, tämä ole nyt kuitenkaan mikään pihakokous, voi tsiisus mikä helvetti, fobba osaat sä sanoo tähän mitään ku noita nettijuttuja seuraat?
---
Mitä? Ai tota samaa okei,
Välttäkää paniikkia, älkää provosoituko, jättäkää provoilu oman arvoonsa, olkaa fiksuja ihmisiä, jotka ymmärtävät mikä on totta ja mikä vain provoilua. Ei ole sen arvoista.
Sinne mänt, kyllä mä sanon että parasta tässä työssä on päästä oikeesti ja aidosti auttamaan ihmisiä, ja nyt kaljalle, cheers! - sopuusavaamo
erkkivaan kirjoitti:
Muakin on miehenä monta kertaa loukannut kun seuraamani kanava työntää miesvihamielistä tekstiä naiselta jota kyttään. Perusmiehenä sanon ei se tasaarvo voi tälläista tarkoittaa että me miehet sivustakatsojiksi leimataan.
Että on pistänyt vihaksi kun väittää ihmisten kyttäävän, minä miehenä ymmärrä tuollaista. Hiljaa olen ollut mutta vihaksi on pistänyt ja monta kertaa ajatellut että vielä minä ###@$Sinula olee valtusoikeus ei oo oikee kanavan kerttoo valeta
Sannoo polliidille kanava huijjaa
Löötää kö vaamo kanavalla ooko sopuusa onko - petevoimista
Mistäs kanavasta on kyse? kyllähän sitä voi ilmoittaa kuluttajasuojaviranomaisille jos kokee saaneensa väärää informaatiota ja sen pohjalta on tehnyt osto-tai muita päätöksiä?
Nyt en kyllä ihan ajatuksesta kiinni saanut, että mikä se sellainen kanava on missä propagandaa levitetään tuolla tavalla?
Kerrotte vähän tarkemmin kuka tuottaa tuota kanavaa ja ylläpitää, että reippaasti vaan ilmoittamaan meille jos kokee tulleensa loukatuksi, katsotaan sitten mistä kiikastaa.
Yställisesti - erkkivaan
Kyllä on sellaista propagandaa, miehenä olen monesti joutunut pettymään. Ei sellainen ole oikein. Ei pidä lupaukset.
Häiritsee tuo tuommoinen elämistä, tuollaista saa esilletuoda. Joku roti pitäisi saada. - sunfuckinwanbe
Mä sentään olen menestynyt wannabe, eikä se ole mitään. Miten joku voi kuvitella olevan jotain, kirjoittamalla jotain mikä menee yli hilseen, sii niinku ett äh!##
Saan sentään elää uudestaan kouluajat kun vielä oli luokkakaverit turvana dillejä vastaan, niitä luusereita, millään oppineet olemaan niinku muut, aina sai pelätä että jotain tarttuu takinliepeeseen, mikä olisi saanut muut luulemaan, että mä niinku olisin noiden kaa!
Ei niinku tajuu että ketkä niinku on oikeesti jotain, ei niinku millään, onko jotenkin @@ haluun pistää matalaksi stana kun ei tee sitä valmiiks, tajuu kelle vtuilee. - pyllypitkällejook
hih hihh, paha, aika paha.
ny se sai, aika paha, varmaan murtuu, nyt on kivaa. - niksipirkko
Onko tuossa nyt mitään järkee. Mitä teitä oikeen vaivaa. Emmä tajuu teitä, mitä pahaa se on teille tehnyt. Lähen kävelemään.
- tuhtiatavaraa
Oho, tuhtia tavaraa (gang..)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13560395- Uskohuviksesi
Tuo on toisille tosielämässä tapahtuvaa.
Joku joutuu elämään tuollaisessa myllyssä vuosia, etkä voi siitä valittaa, ilman, että tulee leimatuksi harhaiseksi hulluksi.
Jos ja kun tulet leimatuksi, se vaikuttaa sun työhön, perheeseen, ihmissuhteisiin sun luottotietoihin ja melkeinpä kaikkeen. Kun tai jos elämäsi sitten hajoaa, tulee ero tai jotain, olet todella heikoilla ja huonolla puolella.
Tämä toiminta on tällaista hiljaista kiusaamista,rääkkäämistä, kiristämistä, vaientamista, alistamista , murentamista. - Satiirijafeikki
Aivan, vaatisi vähän älyä ymmärtää, ettät tämäkin ketju on saanut alkunsa jonkun älypään keksimästä "hyvästä läpästä" kun vihjailivat avoimesti salakuvauksista, niin pistivät tälläisen leikkisalakuvausfilmi linkin, jotta koko asia tulisi leikiksi. Juuri kuten gang stalkking menetelmät todentavat.
Muut viestit ovat satiiria, joka näyttää miten kuvio sitten etenee. Pohjautuu tositarinaan (nauhoituksineen). Noin irvokasta se on. Kaikki ihan pihalla, pyörivät tohkeissaan omissa keskiöissään, luoden sellaisia mielleyhtymiä asioista, jotka tukevat heitä, muista ei niin väliä kun ajattelukyky ei riitä niin pitkälle (kellään). - Satiiriapahyvinkin
Satiirijafeikki kirjoitti:
Aivan, vaatisi vähän älyä ymmärtää, ettät tämäkin ketju on saanut alkunsa jonkun älypään keksimästä "hyvästä läpästä" kun vihjailivat avoimesti salakuvauksista, niin pistivät tälläisen leikkisalakuvausfilmi linkin, jotta koko asia tulisi leikiksi. Juuri kuten gang stalkking menetelmät todentavat.
Muut viestit ovat satiiria, joka näyttää miten kuvio sitten etenee. Pohjautuu tositarinaan (nauhoituksineen). Noin irvokasta se on. Kaikki ihan pihalla, pyörivät tohkeissaan omissa keskiöissään, luoden sellaisia mielleyhtymiä asioista, jotka tukevat heitä, muista ei niin väliä kun ajattelukyky ei riitä niin pitkälle (kellään).ja kyllä tän ketjun sellaiseksi huomaakin.
On oikeasti olemassa todellisia paskiaisten ryhmiä, kiusaamisineen. Tämähän on hieno paikka sitä toteuttaa, anonyymipalsta ja mode.
Toiminta kuin kiihkouskovaisilla, kartetaan ja eristetään ja pilkataan. Stalkkaaminen ja seuraaminen on nykyään todella helppoa. Ei tarvitse vaivautua paikan päälle edes. Uhrin oma mielikuvitus vielä viimeistelee, kunhan on alkuun jahti pääsyt.
- TähänVaroittavaEsimerkki
Kannattaa varoa tuota stalkkerilesboa. Suljin eilen koneeni yhden aikoihin ja samalla nollasin käytön (nollaa käyttö). Aamulla kun avasin koneen, niin arvioitu käyttö8 tunnin ajalta, jonka nukuin, oli yli 500 Mt!!
Kone oli muutenkin sekaisin ja aloin palauttamaan konetta tilaan, jossa se oli 13.4., joka ei sujunut ihan suunnitellusti vaan kone ilmoitti, ettei pysty korjaamaan kaikkia virheitä.
Niinpä palautin koneen alkuperäisasetuksiin ja hämmästyksekseni koneessa oli ikoni nimellä "love movies". En IKINÄ ole edes kuullut kysesisestä sivusta ja konettani käytän vain minä, joten tämä oli aika selvä osoitus siitä, mitä olen tiennyt koko ajan.
Stalkkerille tiedoksi, pyysin naapurini tänne todistamaan tapahtunutta eli silmukka kiristyy entisestään... - OnsSeSe
jumppaohjaaja Hesasta, jonka lapsikin huostaanotettiin?
- SeSamako
sekö häiriintynyt 44-vuotia pikkutyttöjen ahdistelija, jolla on kirjoituksistansa päätelle pissa-kakka -fetissejäkin. Hyi helvata!
- ylösvaan
...
- SeTissuNimellä
alkoholipalstalle kirjoittava?
- AikaMielenkiintoista
sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CCoQFjAC&url=http://www.demi.fi/keskustelut/opiskelu-ja-työ/onko-reilua-että-jumppaohjaajalla-6-euron-tuntipalkka&ei=3y5FVdS-BcefsAHfj4HwDA&usg=AFQjCNG_hSJIlSLffg5V42U_xlkc8U-qmw&bvm=bv.92291466,d.bGg
- Johannyt
Miksi joku hakeutuu töihin tuolle alalle? Ei kukaan selväjärkinen, jolla puhtaat jauhot pussissa ainakaan, sellainen jolla muutakin tekemistä ja oma rakas, jonka kanssa viettää aikaa.. Pari tuntia viikossa maksimissaan vielä ymmärtää.
- TätäStalkkeria
Tätä 44-vuotiasta naisstalkkeria, josta täällä paljon puhutaan kiinnostaa myös kirjoitella vauvat_palstalla, joka johtuu varmaankin muiden syiden (joita en edes kehtaa tähän laittaa) lisäksi se, että oma lapsi onneksi erotettiin tästä jo pienenä. Miksiköhän??
- AiMiksikö
Ei jätä mitään arvailujen varaan, kun lukee näitä tämäniltaisiakin juttuja, mm. anuskeskustelua. Pitäisiköhän varoittaa hänen työnantajaansa... Sielläkin on asiakkaina melkein lapsia..
- Sairastatuokin
AiMiksikö kirjoitti:
Ei jätä mitään arvailujen varaan, kun lukee näitä tämäniltaisiakin juttuja, mm. anuskeskustelua. Pitäisiköhän varoittaa hänen työnantajaansa... Sielläkin on asiakkaina melkein lapsia..
viittaa omiin taipumuksiinsa kirjoittaessaan lapsensa peräaukon nuolemisesta...
- huomennakojumpataan
....
- aimissäkö
ja mihin aikaan?
- niinmihinaikaan
huomenna. Täytyy tulla katsomaan tätä ihmettä oikeen paikanpäälle..
- airtoodtty
,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1875075Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,244465Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993137Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2593039Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1442934- 522531
- 271939
- 561873
- 771814
- 221787