TODELLA ISO ONGELMA

Mies26vTampere

Olen ihan kohtalaisen hyvännäköinen mies mutta en ole päässyt harrastamaan seksiä kun olen aivan toivottoman ujo luonteeltani ja kun mieheltä aina vaaditaan aloitteellisuutta niin olen jäänyt kokonaan ilman seuraa. Ei auta sekään kun olen aina joskus käynyt baarissa ja juonut itseni kovaan humalaan josko siitä olisi apua mutta turhaan. Tämä on kyllä todella iso ongelma minulle kun olen tämän naisettomuuden takia SYRJÄYTYNYT TÄYSIN NORMAALISTA elämästä.

En ole kyennyt opiskelemaan itselleni ammattia saati sitten hankkimaan ensimmäistäkään työpaikkaa ja harrastuksiakaan ei ole koska olen niin masentunut tämän ongelman takia. Lisäksi minulle on kehittynyt todella pahoja sosiaalisia pelkoja, voimakasta ahdistusta, unettomuutta ja tuntuu ettei kohta enää ruokakaan maistu. No raha-asiat sentään on työttömyydestä huolimatta kunnossa kun olen onneksi edes siinä suhteessa onnekas.

On tämä kyllä säälittävää miten tällainen ongelma voikin pilata elämän näin totaalisesti. Eikö Suomessa muka ole edes ketään hyväntahtoisia naisia jotka haluaisivat antaa seksiä kaltaiselleni miehelle edes säälistä. Ei ainakaan tähän mennessä ole tullut vastaan sellaisia naisia.

Onko mikään ihme ettei jaksa huvittaa enää mikään kun jää täydellisesti paitsi elämän tärkeimmästä asiasta eli siitä että joku nainen välittäisi minustakin ja että saisin edes joskus seksiä. On ihan tieteellisesti tutkittu juttu että mieheltä menee ennenpitkää terveys jos joutuu elämään useita vuosia tai jopa koko elämänsä ilman seksiä. Todella kova pala varsinkin tällaiselle sielultaan herkälle miehelle ettei kukaan nainen arvosta sen vertaa että olisi valmis auttamaan minua ahdingossani.

12

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToistaiseksiElämätön

      Nyt täytynee mainita, että tekstisi kuin itseni kirjoittamaa. 26-v pohjoisemmasta Suomesta kotosin oleva. Lisäisin osaltani, että enpä totta puhuen todellisuudessa rohkenisi ottamaan ihan keneltä tahansa hyväntahtoselta palvelusta vastaan; syynä pelko yms. ennakkoluulot, esim. ettei kykene täyttään hänen toiveitaan mahdollisesta jatkosta, tai että tulee levinneeksi hänen piireissään tietoon "poikkeuksellisen säälittävänä tapauksena".

      Tänä vuonna onneksi vihdoinki täsmentyny ittelle diagnoosi: kesk. vaikea masennus, sos. til. pelko, riippuvainen persoonallisuus, estynyt persoonallisuus.
      Periaatteessa psyykeongelmieni perusta rakentunut lapsuuden ja nuoruuden koti-ilmapiirissä. Niin voimakas häpeäidentiteetti, että en tunne tuntevani oikein itseäni vieläkään. Varsinkin itseni hyväksymisessä paljon vajaavuutta. Tähän lisäksi merkityksellisissä suhteissa hylätyksi tulemisen pelko, niin ei mikään ihmekään, etten ole ikinä seuraa hakenutkaan.

      Terapiaprosessin myötä toivon mukaan tavoitan ihmisyyden Kelan tukemassa määräajassa.

    • Mies26vTampere

      Itsekkin tullut ravattua terapioissa ja kokeiltua erilaisia lääkkeitä mutta ei ikävä kyllä ole minua auttaneet. No ompahan ainakin kohtalotovereita jos ei muuta mutta kyllä tähän ongelmaan joku toimiva ratkaisu pitäisi olla.

      • Mies26vTampere

        Niin ja minullakin on ihan samansuuntaisia pelkoja että jos joskus onnistuisinkin saamaan naisen seurakseni niin en sitten kuitenkaan osaisi mitenkään viedä tilannetta eteenpäin. Tarkoitan että mitä sitten tekisin sen jälkeen kun eka kerta olis hoidettu pois alta ja pitäis ehkä osata ns. seurustella enkä kuitenkaan olisi naisen mielestä mitenkään kiinnostava.

        En kyllä itsekkään ole oikeastaan edes yrittänyt etsiä seuraa kun iskee heti niin voimakkaat estot päähän että olen huono enkä kuitenkaan kelpaa naisille omana itsenäni.


    • lillerö

      Miten naisettomuus opiskelua ja muuta haittaa?

      • ToistaiseksiElämätön

        Ei pitkä-aikainen naisettomuus sinänsä, vaan ylipäänsä totaalinen epäonnistuminen yltämisessä ylipäänsä nyky-yhteiskunnan asettamiin odotusarvoihin miehisyydestä / vähänkään alfpha male- käyttäytymisestä.
        --> Opiskelun yhteydessä yleensä tulee tilanteita, jolloin olisi luontevaa / odotettavaa luoda katsekontakti kanssaopiskelijoihin
        ---> erittäin vaikeaa voimakkaan häpeäidentiteetin omaaville, jotka ymmärtävät kuinka suuri osa seksuaalisuus on ihmisen identiteettiä ja kuinka totaalisen epätoivoisen epäonnistuneita yksilöitä me vahvan häpeäidentiteetin omaavat yksilöt olemme "normaaliin populaatioon" verrattuna tunnemme olevamme ottaen huomioon, ettemme ole koskaan edes kunnolla YRITTÄNEET täyttää seksuaalisia tarpeitamme.

        Ei mitenkään epäkunniottaen, vaan kaikessa rehellisyydessään tollaset lilleröirentapaset sais paneutuen lukea melkooooooooosen monta psykologista teosta, ennen kuin voitais jatkaa keskustelua läheskään samalla psykologisen ymmärryksen tasolla.


      • Mies26vTampere

        Et nyt selvästikkään ymmärrä asian vakavuutta. Kyllä se ainakin minulla haittaa tai suorastaan estää opiskelun ja työnteon mahdollisuuden kun ilman seksinsaantia sitä tulee jotenkin niin rauhattomaksi ja ahdistuneeksi ettei kykene keskittymään mihinkään. Sitä vaan pyörii seksi ja naiset koko ajan mielessä eikä pysty mitään muuta ajattelemaankaan. Luulisi että silloin tiedät itsekkin mikä on ainut oikea lääke tähän ongelmaan.

        On jatkuvasti sellainen kamala vitutus päällä että tuntuu ettei edes kotiasioiden tai minkään muunkaan pakollisten asioiden hoitamisesta tule yhtään mitään saati sitten että pitäisi vielä pystyä opiskelemaan mikä vaatii todella paljon kärsivällisyyttä ja keskittymiskykyä.

        Opiskelussa pitää kyetä pitämään myöskin suullisia esityksiä mikä on täysi mahdottomuus minulle vakavan sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Oikeastaan tuon ongelman takia lopetinkin opiskelun kokonaan 7 vuotta sitten. No mutta eihän tämän ongelman vakavuutta sellaiset ihmiset koskaan kykene mitenkään ymmärtämään joille elämä on aina ollut todella helppoa ja asiat vain tapahtuu kuin itsestään.


      • Mies26vTampere
        Mies26vTampere kirjoitti:

        Et nyt selvästikkään ymmärrä asian vakavuutta. Kyllä se ainakin minulla haittaa tai suorastaan estää opiskelun ja työnteon mahdollisuuden kun ilman seksinsaantia sitä tulee jotenkin niin rauhattomaksi ja ahdistuneeksi ettei kykene keskittymään mihinkään. Sitä vaan pyörii seksi ja naiset koko ajan mielessä eikä pysty mitään muuta ajattelemaankaan. Luulisi että silloin tiedät itsekkin mikä on ainut oikea lääke tähän ongelmaan.

        On jatkuvasti sellainen kamala vitutus päällä että tuntuu ettei edes kotiasioiden tai minkään muunkaan pakollisten asioiden hoitamisesta tule yhtään mitään saati sitten että pitäisi vielä pystyä opiskelemaan mikä vaatii todella paljon kärsivällisyyttä ja keskittymiskykyä.

        Opiskelussa pitää kyetä pitämään myöskin suullisia esityksiä mikä on täysi mahdottomuus minulle vakavan sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Oikeastaan tuon ongelman takia lopetinkin opiskelun kokonaan 7 vuotta sitten. No mutta eihän tämän ongelman vakavuutta sellaiset ihmiset koskaan kykene mitenkään ymmärtämään joille elämä on aina ollut todella helppoa ja asiat vain tapahtuu kuin itsestään.

        Selvyyden vuoksi täytyy vielä lisätä että luonnollisesti nimimerkille "lillerö" osoitin vastaukseni.


    • ahdistunutmies

      Sama ongelma ja kuralla oleva taloudellinen tilanne päälle. Velkaa toistakymmentä tuhatta. 24v ja naista en ole edes halannut ikinä. Taustalla vaikea asteinen paniikkihäiriö, ahdistuneisuushäiriö, psykoosipiirteinen persoonallisuus.

      Velkaan suhtaudun jo "meh" asenteella, koska välillä olen tehnyt rankasti töitä ja lyhentänyt velkaa tuhansia. Velka on töissä ollessa pompannut takaisin perintään ja isojen mätkyjen kera takaisin ulosottoon määräaikaisen työn päätyttyä. Olen kuitenkin onneksi saanut asuntoni kalustettua ja jonkinlainen kottero löytyy.

      Mitä naisiin tulee olen jo menettänyt toivoni. Pakokauhu iskee jos nainen edes katsoo minuun päin.

    • gfgff

      Aloittaisin saamalla mielenterveyden kuntoon. Nainen tai parisuhde ei ole mikään pikalääkitys omaan pahoinvointiin. Ainoa tapa on käydä terapiassa ja hoitaa itsensä kuntoon. Vasta sitten on voimavaroja parisuhteen etsintään.

      Jos yrittäisitte ymmärtää, ettei seksi tai naisen saaminen ole ratkaisu ongelmiin. Se on varmasti vaikuttanut asiaan, muttei se ole ratkaisu siihen. Naiset ovat ihmisiä, joilla on tunteet ja tarpeet, eikä mielenterveydeltään huonossa jamassa oleva voi pakottaa ketään ottamaan vastaan hänet kaikkine ongelmineen toisen kestettäväksi ja hoidettavaksi. Kenties jotkut uskaltaisivat aloittaa parisuhteen sellaisen kanssa, joka voi psyykkisesti huonosti, mutta oma kokemus on se, että kun voi huonosti, ei riitä omat voimavarat parisuhteen hoitamiseen.

      Jos seksi on sellainen asia, josta on tullut pakkomielle, suosittelisin etsimään prostituoidun apua siihen. Sikäli tuo kuulostaa äärimmäisen huolestuttavalta. Jos jostakin asiasta kehittyy pakkomielle, se tavallaan avaa ihmisen mielen äärimmäisyyksiin. Vaikka olisi kuinka herkkä ihminen, mutta jos pakkomielle jyrää empatian yli, voi olla että on pian psyykkisesti siinä kunnossa, että on valmis tekemään mitä tahansa pakkomielteensä eteen.

    • Suatana kun olette noin kaukana. :D Tulkaa Joensuuhun, täältä saa.

      • jnsmies27

        Itse olen joensuusta, ja viimeksi sain 3 vuotta sitten baarireissulla naisen mukaa.


    • vvwvw

      Toisin sanoen, olet sekaisin kuin seinäkello. Ei ihme, että et saa. Kyllä, ensin täytyy laittaa se mielenterveys kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      428
      2993
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2334
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      355
      2052
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1217
    7. 158
      1212
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      937
    Aihe