Ihmeissään miehen käytöksen suhteen!

Ihmeissään

Pitäisi varmaan jo näin viestin alussa mainita, että täytän 25v joten en ole enää mikään teinityttö. Vaikka ehkä kysymys saattaa viestittää muuta, olen vain ihmeissäni. Olen parisuhteessa, halusin vain tutustua työkaveriin. Tutustuin erääseen todella mukavaan mieheen työvalmennuspaikkani kautta ja tulimme toimeen hyvin. Päivä päivältä tutustuttiin paremmin ja hän avautui miulle aina enemmän. Itsekin kerroin asioita, hyvän maun rajoissa.

Nauroimme yhdessä paljon, soitimme suutamme toisillemme (ystävyydellä, ei se koskaan vaikuttanut olevan pahansuopaista) ja muutaman kerran meillä oli pientä läheiskontaktia siis kerran hän taputti minnuu kevyesti päähän (naljailumme jälkeen). Ja useamman kerran kun ollaan annettu toisillemme jotain niin se hetki on kestänyt jonkin aikaa, jotenkin pitempään kuin "normisti". Ehkä pientä flirttiä oli ilmassa tai en mie oikein osaa edes tietääkseni flirttailla? Kai... Pientä lämmintä tunnetta tunsin rinnassani, mutta siirsin sen syrjään ja ajattelin vain hänen olevan ystävällinen.

Viimeisinä yhteisinä oli ehkä jollain tavalla erilainen kuin ennen, en osaa oikein selittää sitä..? Jotenkin pysytteli kauempana. Kuitenkin meillä oli pienen pieni hetki aikaa jutella keskenään/kahdestaan ja meillä oli tosi hauskaa :) En muista mistä juttu lähti liikkeelle, mutta sanoi miulle jotta ei ole kiinnostunut yhden yönjutuista eikä ole edes yrittänyt saada ketään mukaansa koskaan baarista. Sanoin jotta ei yhden yön jutut eivät ole miunkaan mieleen, eivät siis silloin kun olin sinkku. Ja lisäsinkin, että jos olisin edes silloin sinkku aikana kokeillut niin eihän se olisi edes onnistunut jotta ei kukaan olisi edes lähtenyt mukaan jne. Sanoi jotta älä aliarvioi alkoholin vaikutusta, ööö siis olikohan tuo tarkoitettu sillä jotta kyllä miun mukaan joku humalassa lähtisi?? Olisin mielelläni jatkanut tutustumista kun menin toiseen paikkaan harjoitteluun, mutta siitä ei ole tullut mitään. Ollaan Instagramissa "kavereita", itse pyysi päästä seuraamaan miun sivua kun se on suljettu ulkopuolisilta. Mutta silti ei vastaa mihinkään miun kyselyihin? Pari päivää sitten kysyin mitä kuuluu jne ja ei vastausta. Sitä ennen toivotin pikaista paranemista (muutamaa päivää aiemmin) niin ei mitään? Miten miun kanssa ei voi olla ystävä, kun meillä vaikutti olevan hauskaa.

Miusta oli mukavaa olla hänen lähellään ja tietyllä tavalla nautin hänen kosketuksesta. Tuo aiemmin mainitsema tekee varmaan miusta huonon kumppanin, mutta mikäs sille voi. EN aio pettää rakastani. Vaikka on ihan mukavaa jos joku sattuu huomiota antamaan, olen ollut nuorempana ns se ruma ankanpoikanen joka kasvoi hiukan myöhemmin joutseneksi kuin muut. En siis todellakaan ollut koskaan kenenkään suosiossa tai muuten menevä tyyppi. Ennen nykyistä rakastani olen seurustellut kerran ja se suhde kesti kuitenkin lähes 4vuotta eli en ole mikään miestennielijä.


Olisi ihan mukava kuulla mitä arvelette miten näin kävi?? Kyseiseltä kaverilta en voi kysyä, kun ei ota yhteyttä. Ja viimeksi kun nähtiin (menin juttelemaan pomon kanssa) niin tervehti, mutta kun tulin takaisin niin oli kadonnut :O

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieteti_ukko

      Miääk ei ole ikuista ei edes se ystävyys ja rakkaus. Eivätkä etenkään ystävyys ja rakkaus!

    • deittirunoilija

      Loppuarvelua en lata, vielä.
      Sen tiedän, että moni ihminen, joka on kiinnostunut toisesta, yrittää keskustella asioista niin, miten toivoo toisen kuulla. Varsinkin jos on iskemässä toista.

      Harvassa saattaa olla todellisuudessa miehet, jotka kieltäytyvät yhden yön seksistä. Suurin vaikuttaja siihen on toisen ulkonäkö.
      Eräs tuttu ja omien sanojensa mukaan uskollinen avovaimo kertoi kerran Tavastialla käydessään jumalattoman komean miehen ja kysyi minulta, miten hän kertoo miehelleen olevansa raskaana, eikä lapsi ole hänen.

      Niin ja, ihminen ihastuu jollain asteella henkilöön, joka huomioi hänet. Varsinkin, jos elää tasapaksussa suhteessa, missä toisen teot on etukäteen arvattavissa.

      • deittirunoilija

        Niin ja, toisen koskettaminen on harvoin epäharkittua. Paitsi henkilöiltä, jotka muuten koskettelee toisia, enimmäkseen sukulaisia. Silloin saattaa tulla spontaaninen kosketus.


      • Ihmeissään

        Todella suloinen kaveri on kyseessä, ei miun tyyppinen mutta se ei ole pääasia. En ymmärrä miksi kertoi sen, että ei ole yhden yön juttujen mies? Liennekkö tapa "nostaa pisteitä" miun silmissä? Jaa´a.

        Enkä osaa sanoa onko millainen sukulaistensa kanssa, mutta ainakin minnuu koski vitsaillen/muuten vain. Ei muille tehnyt niin.


    • Teillä on mukavaa ja flirttiä, mutta mies tuli sitten järkiinsä, kun muisti, että olet varattu. Eli nyt hän käyttäytyy tai yrittää ainakin, siten, mikä olis mahdollisimman normaalia, varatun ja sinkun (?) välillä. En tiedä, miten tuo Instagram toimii, kun en ole siinä, onko siellä yksityisviestejä vai jotenkin julkisestiko kyselit kuulumisia tai toivottelet paranemisia? Se saattaa olla vähän vaivaannuttavaa, etenkin jos lukijoina on muita, tuttuja, tai tuntemattomia. Sulla oli vastaanottavainen mieli hänen flirtilleen, eli kaipasit jotenkin ulkopuolista "sutinaa" ja mies sattui sopivasti paikalle. Siitä tällainen hässäkkä sitten.. Kannattais varmaan laittaa nyt jäitä hattuun. Et varmaankaan halua eroa eikä mieskään sitä, että eroat hänen vuokseen.Kevät on vähän tällaista kuohuttavaa aikaa...Relax.

      • Ihmeissään

        Ei voi tosiaan lähettää yksityisviestiä, ihan ystävänä kyselin kuulumisia kun ei se miusta ole mitenkään kiellettyä :) Ihmiset ovat tietysti erilaisia, mutta voivat miusta ystävät vaihdella kuulumisia, olivat sitten samaa tai eri sukupuolta. Eikä miun ole tarkoitus mitään ihmeellistä "show'ta" tehdä siitä miten asiat meni, halusin vain ns selvennystä kun olin niin pihalla :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2300
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1781
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1402
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1398
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1271
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      136
      1133
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe