PointWorld huijaus

jaagob

Varokaa ihmiset. Tällä hetkellä on liikkeellä Pointworld sivusto joka lupaa ihmisille tabletteja tai muita tuotteita 1-5 euron hintaan. ELKÄÄ missään nimessä ostako näitä tuotteita ja täten antako heille pankkitunnuksia. Tämä on täysi huijaus. Tuotetta ei tule postissa niinkuin luvataan ja valittaminen asiasta on sen jälkeen täysin turhaa.

267

27551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 00T

      En ole edes tilannu mitään enkä antanut luottokortin numeroa enkä tilinumeroa minnekään ja laskuja tulee Wakefield finacelta korkojen kanssa. Laskut tulevat sähköpostiini.

      • ewirjnvsdfn

        Tuo Wakefield ei liity millään tavalla pointworldiin.


      • Hd80009
        ewirjnvsdfn kirjoitti:

        Tuo Wakefield ei liity millään tavalla pointworldiin.

        Voi littyä jos Ne on myynyt ongelmaluotot wakefield financelle ,villi arvaus vain .😮


      • aai

        jus kuoletin kortin


      • hölmöilijä

      • Jarihölmö
        hölmöilijä kirjoitti:

        http://pointworld.com/selfservice/ kautta on mahdollista perua premium -tilaus. Tosin kannattaa myös kuolettaa kortti kaiken varalta.

        Ja tarvittava tunnus eli id löytyy jostain pointworldin lähettämästä sähköpostista piilotettuna alareunassa.

        Ja kannattaa kuolettaa kortti myös.

        Minäkin hölmöilin 27.12. Peruutin tilauksen 28.12. Tänään tuli postissa S-pankista kirje, jossa luki näin: "S-etukortti Visa-kortillasi on tehty internetostoja 27.12.2016, joiden epäilemme olevan niin sanottuja tilausansa veloituksia. Estääksemme tulevat veloitukset. olemme sulkeneet Visa-korttisi."
        Minun piti itseasiassa tänään mennä sulkemaan tilini, mutta pankki oli nopeampi.
        Tililtäni ei ole veloitettu mitään ylimääräistä.
        Yksiselitteisesti täyttä huijausta.


      • Ällistynyt

        Itselle tuli sähköpostiin S-marketin uutiskirje jossa oli joku arvonta ja aloin vastata siihen palkintona oli mahdollisuus voittaa puhelin 5 eurolla. Mitään en tilannut, enkä antanut tilinumeroa enkä tarkistusnumeroa, lopetin heti ensi sivulla,kun huomasin, että on taas näitä kyselyitä että soittavat ja kauppaavat lehtiä . Nyt selvisi, että S-pankin tililtä oli veloitettu jo 3 x 39 euroa ja kortin lopettaminen ja uudelleen avaus maksaa minulle 10 euroa. Virkailijaa ei kiinnostanut yhtään, olivat kyllä tietoisia S-ryhmän nimissä olleesta kyselystä eikä heillä ole aikaa tai kiinnostusta ilmoittaa asiakkaille, vaikka tapauksia on ollut paljon. Tosin huomasin tuossa toisessa viestissä, että asiakkaalle oli soitettu jopa ja suljettu kortti ja hänen ei tarvinnut maksaa olemattomia ostoja. Eli erilaista palvelua eri asiakkaille siis
        Sanoin, että jos minulla olisi ollut suoraveloitus, tämä olisi voinut jatkua vuosia.
        Tähän virkailija totesi, että niinpä aika ylimielisesti mielestäni ja että jos en maksa laskuja ne menevät perintään. Nyt on pakko miettiä pankin vaihtoa. Nordealla on kyllä ollut varoituksia huijausviesteistä ja S-pankista minulla ei ole edes tunnuslukuja. Tuli tunne että minä olen syyllinen ja S-pankille on samantekevää, miten asiakkaita huijataan. Tuli sieltä kyllä pitkä kirje, että oli ollut 0, 01 euron koron meno miinukselle, kun korot olivat muuttuneet parin vuoden aikana ja siitä lähdinkin soittamaan, kun en ymmärtänyt näitä kahta asiaa ja laskun maksulle taisi olla aikaa pari päivää. Kyllä tästä pankinkin tulisi ottaa joku vastuu ja estää tuollaiset veloitukset näin atk aikana, jos asia on kerran tiedossa. Tein heti rikosilmoituksen ja seuraavaksi yhteys kuluttajaviranomaisiin ja pankkiin.


      • csalas

        Minä menin lankaan...tilasin 55" SONY 4K UHD TV.....maksoin 1.euro. Poin World kautta. ....TV ei ikinä tullut.... (Tilausnumero 468998 )....He veloittivat 2X 1 euro ja 2X 49 euro jäsänmakua.... lopetin kortti mutta tämä ehti huijata.......KRIMINAALINEN TOIMINTA......


      • YxÄlykääpiöKans

        Olettehan ilmoittaneet poliisille tästä huijauksesta? Itse menin lankaan, rajoitin heti kortin maksamisen vain Suomessa ja pian ilmoitan poliisille.


    • mitä_uutta

      Jatkuvastihan jotain tollasii on liikkeellä...

    • Kahela

      Piti tulla naviaattori 5 eurolla, tuli lasku 44 maksoin ja ajattelin että tyhmyydestä sakotetaan. Mutta taas tuli 39 euron lasku enkä ole minkäälaista tavaraa saannut

      • Ketuttaa

        Voi olla, että sinulta laskutetaan jokin summa joka kuukausi, jollet sulje asiakastiliäsi. Jos kyseessä on Pointworld, sano nopeasti jäsenyytesi irti. Sen voi tehdä verkossa tai lähettämällä selvää tekstiä s-posteissa näkyvään palveluosoitteeseen. Tulin itsekin huijatuksi ja menetin myös 44 euroa. Nyt vain toivon, että se jäisi siihen.


      • EikösNiin

        Otit sitten premium jäsenyyden, eikö totta? Se maksaa viideltä päivältä 5 euroa, ja saat navigaattorin. OK. Ehdot ovat englanniksi, ja niissä sanotaan, että olet premium jäsen NIIN KAUAN, KUNNES IRTISANOT sopimuksen.

        Eli, et tajunnut irtisanoa sitä, jonka takia tililtäsi on veloitettu premium jäsenyysmaksu KUUKAUSITTAIN.

        Oma moka.


      • Enitselöytäny
        Ketuttaa kirjoitti:

        Voi olla, että sinulta laskutetaan jokin summa joka kuukausi, jollet sulje asiakastiliäsi. Jos kyseessä on Pointworld, sano nopeasti jäsenyytesi irti. Sen voi tehdä verkossa tai lähettämällä selvää tekstiä s-posteissa näkyvään palveluosoitteeseen. Tulin itsekin huijatuksi ja menetin myös 44 euroa. Nyt vain toivon, että se jäisi siihen.

        Hei. Onko sulla osoitetta muhin irttarin voi tehdä?

        Jouko


      • Riva

        Apua!Miten saan pointworld jäsenyyden poikki. En voi kirjautua, koska minulla ei ole mitään tunnuksia. Pitää kuulemma soittaa puhelimella, mutta en lödä mitään puhelinnumeroa. Sekin on tietysti maksullinen ja maksaa sikamaisesti. Kyse on Samsung-puhelimen kupasta 1 e. Help Ritva


      • Huij
        EikösNiin kirjoitti:

        Otit sitten premium jäsenyyden, eikö totta? Se maksaa viideltä päivältä 5 euroa, ja saat navigaattorin. OK. Ehdot ovat englanniksi, ja niissä sanotaan, että olet premium jäsen NIIN KAUAN, KUNNES IRTISANOT sopimuksen.

        Eli, et tajunnut irtisanoa sitä, jonka takia tililtäsi on veloitettu premium jäsenyysmaksu KUUKAUSITTAIN.

        Oma moka.

        Pointworldin edustajako tuo skitsoilija: "Eli, et tajunnut irtisanoa sitä, jonka takia tililtäsi on veloitettu premium jäsenyysmaksu KUUKAUSITTAIN.
        Oma moka." Nimittäin nämä haamu"firmat" eivät todellakaan anna niin selkeää irtisanoutumisneuvoa, että keskiverto netinkäyttäjä onnistuisi irtisanoutumaan tai ottamaan avuksi juristia tahi kuluttajaneuvoja.


      • petettymummi
        EikösNiin kirjoitti:

        Otit sitten premium jäsenyyden, eikö totta? Se maksaa viideltä päivältä 5 euroa, ja saat navigaattorin. OK. Ehdot ovat englanniksi, ja niissä sanotaan, että olet premium jäsen NIIN KAUAN, KUNNES IRTISANOT sopimuksen.

        Eli, et tajunnut irtisanoa sitä, jonka takia tililtäsi on veloitettu premium jäsenyysmaksu KUUKAUSITTAIN.

        Oma moka.

        kyllä on täyttä huijausta ei tule tuotetta mutta rahaa menee eikä saa millään yhteyttä ei tullut vahvistusta koko ilmoitus meni pimeäksi heti kun olin syöttänyt tiedot


      • MHUki

        Sama täällä nyt on mennyt 2 x 49€ ekas 5€ ja olen tehnyt lopetusilmoituksen ja huomenna meen poliisille tekee iloitusta.


      • Huiattu

        AVG AntiVirus FREE ohjelma mainostaa ko sivustoa ja tietää millä laitteella olet verkossa. Tarjoaa samaa laitetta


      • Rutkoneen

        Sama täällä vaikka olen varonut näitä viimeiseen asti. P:keleen koneet! Joku K-kauppiaan sivu oli auki ja jakaa näitä ympäri maalimaa.


      • Työnorja

        Tuli sähköpostiin ikean kilpailu ja tietysti halusin pelata ja voitin,Tietämättä et on huijaus,annoin pankki tunnukset,innossani laitoin FB, ILMOTUKSEN SIITÄ VOITOSTA,ONNEKSI YSTÄVÄ viestit heti ja säikähdin,soitin heti pankkiin ja suljin saman tien kortin ja nostin rahat ulos,uusi kortti tulle.sitä ei voi käyttää.Soitin vielä ikeaa,jne,Selviydyin säikähdyksellä,kiitos on ystäviä,( huijaavat pientuloisia jotka raatavat,;-(....


      • rahastus
        Riva kirjoitti:

        Apua!Miten saan pointworld jäsenyyden poikki. En voi kirjautua, koska minulla ei ole mitään tunnuksia. Pitää kuulemma soittaa puhelimella, mutta en lödä mitään puhelinnumeroa. Sekin on tietysti maksullinen ja maksaa sikamaisesti. Kyse on Samsung-puhelimen kupasta 1 e. Help Ritva

        Sama juttu. Rahapulassa muutenkin ja nyt totean että kahtena edellisenä kuukautena otettu 49 € tililtäni suoraan ko yritykseen. En osannut heti yhdistää mihinkään ja siksi yritän etsiä täältä jotain linkkiä kohtaamaani ongelmaan. On tää hirveää, selvitän kuluttaja asiamiesten kanssa jatkoa. En ollut ostanut mitään mutta kun tarkemmin muistelen että keväällä joku tabletti luvattiin eurolla jne pankin yhteystieto siihen euroon !!!! kamalaa! mutta noissa pankkisiirroissa on parin vuoden takainen ostopäivä


      • Katriina71

        Mulle kävi jo toisen kerran, vaikka luulin oppineeni jo ekasta. Mutta nyt selvisin uuden kortin hankinnan hinnalla ( 10 e ) ja 1,50 e . Kannattaa laittaa heti Google-haku firmasta, jos olet jonnekin euron tai pari maksanut mahdollisesta puhelimesta, kilpailusta tai muuten vaan antanut korttitiedot tai pankkitunnukset. Nytkin hain ihan vain hauilla: kokemuksia FIRMAN NIMI ja heti tuli linkki. Tämäkin firma oli Pointworldin huijaus, jokin BUNDLE....COM. Ikean kilpailun yhteydessä ja siinä oli vielä varoituskin... tulipa mieleeni, etten kyllä kovinkaan fiksu taida olla, mutta nyt jo hymyilyttää. Noi deittisivustotkin onnistuivat nopeasti onkimaan tilitietoni, ilmeisesti jokin muu sivusto vaan heivaa sinne jäseneksi. Itse en edes tiedä, mitä kautta olen sinne deittisivustolle yleensäkään päätynyt. No, se loppui siihen, että kuoletin koko tilin, kun ensimmäinen jäsenmaksu 39 e/ kk oli mennyt. Irtisanomistakin koitin tehdä lähettämällä sinne tosi vihaisen sp:n, mutta yhä vielä profiilini siellä on kuulemma. No, antaa olla, se vaan kyllä houkuttelee noita rahankalastelijoita eli scammereita Facebookiin, mutta ne osaan jo tunnistaa. Ainoastaan tunnettuja kavereita siellä. Jos johonkin maksatte jotain, niin olkaa varovaisia. Kaikki, mikä tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, lähes poikkeusetta on sitä..!!!


      • Katriina71

        Siis deittifirmaan en liittynyt, enkä maksanut mitään, joten johonkin muualle sitten. Haa, nytpä muistankin, että taisivat olla euron lenkkarit, minkä jälkeen se raha sitten seuraavassa kuussa hävisi tililtäni, siitä siis sain silloin deittifirman nimen. Eli kolmas huijaus tämä nyt sitten olikin. Siihen aikaan olin totaalisen ummikko käyttämään konetta, joten en ihmettele yhtään tuota, mutta nämä kaksi jälkimmäistä olisi kyllä pitänyt tajuta. Mulla on ilmeisesti ollut hyvä tuuri, kun olen onnistunut jäljittämään kaikki firmat lähes heti. Tsemppiä teille muille. Kortin sulkupalvelussa olleesta jonosta päätellen, näitäpä sattuu koko ajan. Ja tämä viimeinen firma oli nimeltään BundleHD.com. Katsoin sen nyt vielä varmistaakseni. Mainoksissa oli mediaa yms. Ja taas olisi pitänyt maksaa jotain, että saa jo maksetun kuukauden ilmaisen jäsenyyden käyttöön. Tuhosin tilinikin siellä heti samana päivänä, mutten luottanut siihen ja luulen, että se olikin varsin viisas ratkaisu. Nyt odottelen taas uutta korttia, mutta parempi niin, kuin monen kuukauden suoraveloitukset. Rahat ovat muutenkin tiukilla, työkyvyttömyyseläkkeellä ei oikein juhlita.


    • rollsroyceman

      Jopa joo! Samoin kävi mulle. Maksoin videokamerasta muka 5E eikä sitä koskaan tullu. Sensijaan rupes tuleen 39E kuukausimaksuja joita en heti hiffannut mitätöidä. Onneks Nets-luottoyhtiö palauttaa nyt 2x39e 5e maksut, mutta 2x39e jää ton huijariyhtiön tilille!!! MITÄ TEHTÄS??? POLIISIASIAKO?????
      Ottakaa yhteyttä, niin funtsitaan: [email protected]

      • Kusetettu1kerran

        Mä tein rikosilmoituksen ja ilmoitin asiasta myös elisalle ja pankkiini,rahoja ei kuulemma saa takaisin->maksettu electronilla.Uusi kortti tilattu ja vanha mitätöity.Pankkitilini numeroa en antanut ...onneksi.


      • Pöhlöt

        Me tehtiin rikosilmoitus. Meillä kans ehti mennä suoraveloituksena 5e 4x39e. Pankki pyysi rikosilmoituksesta jäljennöksen ja käsittelevät korvausasian. Electronilla maksettiin. Ei osattu epäillä huijariksi kun tämä oli palkinto ammattiliiton kyselyyn osallistumisesta.


      • tsuppariduippari

        Jos se huijaushomma on ammattiliittoon kyselyyn vastauksen johdosta, oikeudenmukaisuuden mukaan vahingonkorvaus tulee maksettavaksi ko ammattiliitolle.
        Kannattaa tehdä rikosasia ko tapauksesta!!


    • Siru61

      Samoin kävi mulle. Piti tulla videokamera 5e ja jokin toinenkin tuote(jota en muista, mutta hinta oli 9e) Olen mielestäni sanonut jäsenyyden 2 kertaa irti ja laskuja vaan tulee. Mikä se osoite on jossa sanotaan premium jäsenyys irti?

      • 1-kusetetuista

        Miksei kukaan täällää kerro suoraan miten irtisanoa nämä vedätykset?!

        Itse aion marssia poliisin puheille sekä vaihtaa korttia/tiliä!

        Aiemmin WESTERFIELD teki vastaavia kusetuksia. Soitin kulutus suoja-asiamiehellekkin.
        Sit laitoin kaikkii laskuissa olleisoin maili osoitteisiin ilmoituksen jäsenyyden peruuttamisesta.
        Liitin kuvan rikosilmoituksestaki siihén


      • Johan_Repes

        Aina vaan paranee! En ole ollut missään tekemisissä tämän Pointworldin kanssa, mutta tililtä on veloitettu 49e. Mitä v*ttua!!!! Rikosilmoitus on kuitenkin tehty , kortti lopetettu ja pankille lähtee vielä reklamaatio asiasta. Lienekkö reklamaatiosta mitään apua.


      • työnorja

        Onneksi löytyi tämä pointworld.com.Premium.Se jäi tietoihin kun huijattiin 1e,Hyvä todistusaineisto poliisille,1e voisi sanoa et meni heille hyväntekeväisyyteen.no Heidät saa nopeasti kiinni.


      • eiryrughgjefowepp
        Johan_Repes kirjoitti:

        Aina vaan paranee! En ole ollut missään tekemisissä tämän Pointworldin kanssa, mutta tililtä on veloitettu 49e. Mitä v*ttua!!!! Rikosilmoitus on kuitenkin tehty , kortti lopetettu ja pankille lähtee vielä reklamaatio asiasta. Lienekkö reklamaatiosta mitään apua.

        Olet ottanut maksullisen premium jäsenyyden, maksanut sen omalla pankki- tai luottokortillasi. Täysin vapaaehtoisesti. Hyväksyit ehdot tilatessasi. Premium tilaus on jatkunut ja kuukausi maksu veloitetaan tililtäsi koska annoit siihen luvan tilausta tehdessäsi.
        Ihan turha muuksi asiaa yrittää muuttaa. Ja en todellakaan ole ko sivustonhenkilökuntaa, vaan ihan perusjäsen siellä.
        Teitä on paljon, jotka syytävät muita omista virheistään.


    • Tsuppariduippari

      KOKO POINTWORLD on aivan 1000% huijausfirma, jonka tyrkkyihin ei kenenkään täysjärkisen pitäisi langeta!!!!!!! Ite lankesin ja menetin maksettuni kameran ja parin kuukauden s39E muka jäsenmaksun josta ei ollut mitään hyötyä!!!
      Tein ko paskoteista parikin rikosilmoitusta netin kautta, mutta taitaa Suomen polliiseilla olla tärkeämpääkin tekemistä?!?

      • oiituiurrugjhj

        Olet hyväksynyt tilauksen ehdot, premium tilausta tehdessäsi. Premium tilaus jatkuu niin kauan KUN sanot sen irti. Premium tilaus on maksullinen eli kuukausi maksu veloitetaan tililtäsi automaattisesti, siihen annoit luvan tilausta tehdessäsi.

        Kerrohan, miten poliisi suhtautui ilmoitukseesi, kun selviää jotta olet ehdot hyväksynyt.


      • kdjfpieurh

        joo mutta mulle tehtiin mielipidekysely erään yrityksen nimissä, palkintona oli
        älypuhelin 5€ hintaan , Soitin kyseiseen yritykseen ja he sanoivat että kyseessä on
        huijaus, heillä ei ole mitään tekemistä mielipidekyselyn kanssa.


    • Epäjärjestys

      Kertokaa miten ja missä järjestyksessä etenitte jotta saitte poikki laskutuksenne !

      Help

      • erehtynyt

        HEI !Tajuttuani MITÄ OLIN MENNYT!!!TEKEMÄÄN.Menin omaan pankkiiin kuoletin kortin,jonka numerot olin antanut maksaessani...JA joka kerta verkkopankkiin mennessä pelkäsin onko enää rahaa tilillä....vähästäkin voi nyhjästä ja paljon..Mutta onneksi se loppui siihen??!!
        Tein rikos ilmoituksen ja pankkiin asiasta ilmoituksen..rahojen takaisIn saamiseen tuntuu ettei kukaan perusta oikesti mitäs menit antamaan tietosi
        niimpä SUN oma MOKA!!!!
        oppia ikä kaikki.............


    • VesaPa

      Kiitos kaikille kokemustenne kertomisesta. Minä tein juuri sen hölmöyden, että yritin tilata PointWorldin jutun ja laitoni luottokorttitietoja heidän lomakkeeseensa. Lomake näytti, että maksu ei olisi onnistunut, mutta sehän ei periaatteessa estä heitä tallentamasta tietojani ja yrittämästä väärinkäyttää niitä heti tai myöhemmin.

      Kirjoitin sähköpostin osoitteeseen [email protected], jossa irtisanoin tunnukseni ja kielsin laskutuksen, siltä varalta että siitä olisi hyötyä. Sain tuon sähköpostin webbisivulla https://www.trustpilot.com/review/www.pointworld.com . Sain sähköpostiini vastaukseksi tiketin, mikä viittaa siihen että osoite on toimiva.

      • c24uaha

        Mistä mie sen tunnuksen saan?


    • Hakkja

      Huijattu myös ja toisellakin tanskalais firmalla, samalla kaavalla. Onko muilla kertoa miten pääsitte pointworldistä. Vaihdoin jopa pankkitilin numeron mutta sekin vuotaa. Toinen mainitsemani "lypsykone" 39€/kk toimii samoin eikä irtisanomisyritykset tehoa.

      • Lare43

        Ainoa keino on pankkikortin vaihto niin, että antamasi kortin toisenpuolen 3 tunnus numeroa muuttuu. Jos pankkitili on muutettu niin sen pitäisi olla estetty. Niitä ei pitäisi koskaan kenellekkään antaa. Itse tein myös saman virheen, ennenkuin tajusin oli 39 € mennyt 4 kertaa. Tein rikosilmoituksen poliisille ja pankille tutkinta pyynnön.


      • enkuitenkaan

        Itselleni tuli 1 € maksun jälkeen tieto. Olet osallistunut arvontaan jossa arpomisen jälkeen on mahdollisuus voittoon. ( Yleensä palkintona on jokin arvokas laite; kamera esimerkiksi ) Olet liittynyt radioaseman kuuntelijaksi. Jos et kuitenkaan halua tätä jäsen mahdollisuutta itsellesi, niin voit peruuttaa tilauksen 1 kk aikana hetkestä jolloin maksoit 1 € annetulle tilille. Muussa tapauksessa olet hyväksynyt tilauksen. Soitin pankkiin ja kysyin yrityksen nimeä joka on laskuttaja. Sitä kautta löytyi yrityksen puhelin numero. Oli iso kansainvälinen radio asema. Vain englanninkielinen toiminta. Sain silloin maksun yhteydessä tapahtuma numeron. Soitin numeroon ; vastaus oli englanniksi / ilmeisesti keskus. Kerroin haluavani peruuttaa tällaisen tilauksen. Tiesi jo tarkkaan heti mistä on kysymys. Pyysi vain tavaamaan numero ja nimeni. Hän sanoi asia on tällä selvä. Olette perunut tilauksen ennen annettua 1 kk aikaa. Siinä kaikki on ok. Puhelu meni Lontooseen. Laitoin myös pankkiin sulku määräyksen kyseisen yrityksen laskuille. Muussa tapauksessa olisi tullut jäsenmaksua kuukausittain á 57,00 € Nyt on taas tullut uusi 5,00 € ovela huijaus. TOM TOM kartta päivityksen lomassa TV kanava Netflix tarjosi lisä laitetta karttojen parempaa käyttöä varten. Maksoin vain 5,00 €. Pyyteli vielä 1,00 € lisähintaa jonkun toimintahinnan takia. Kellot alkoi soida. !,00 € tuntui jotenkin oudolta,. En maksanut sitä ja laitoin yhteyden poikki. Toivottavasti 1,00 € pelastuin huijaukselta. Se 1,00€ on ilmeisesti laukaiseva tekijä. Ja nyt soitan Pankkiini!
        Nyt olen siis jo vanha kokenut konkari kaiketi.


      • ENKUITENKAAn

        Nyt vielä lisä tietoa PointWorld toiminnasta joita olen selvitellyt. Sen yritys muoto on palkata henkilöitä toimimaan jonkin laisina myyjinä / hankkijoita. Kun on määrätyn määrän kertynyt pisteitä niin niillä voi ostaa jotain mitä tuntee tarvitsevansa. Tällä tavalla saa jotain sieltä. Mutta surkeinta on jäsenmaksun ( se on juuri se mikä on teiltä otettu väkisin.) kasto-aika on ilmeisesti aika lyhyt, koska tulee uusia maksuja koko ajan lisää. On käsittääkseni jokseenkin mahdotonta jäädä voitolle kontra jäsenmaksut / hankitut pisteet. Ei ole tietoa montako pistettä pitää kerätä ennen kun pystyy pisteillä hankittua jotain kelvollista kulutus tavaraa. Yleensä tämä kynnys on korkea. Tästä päätellen mahtaako Suomessa kyetä hankkimaan pisteitä yleensä ollenkaan. Sen verran korkea elintaso Suomessa on. Ja kaikilla noin yleensä ottaen on hallussaan kaikenlaista vempainta. Sitten joutuu verolle hankinnoistaan. Huijaus on tämä;; On joutunut tahtomattaan jäseneksi joka hinnoitettu kalliiksi. Rahat on ikään kuin pakottamalla otettu jäsen maksu. Tämä jäsen maksun kertymä on asian POINTTI saada kerättyä tulosta. Jos joku hankkii pisteitä sehän on sitten ihan sama heille. Ei niitä niin vain hankita. Kun kaikki vähänkään tutut on käyty läpi niin homma on siinä. Ainoa minkä voi tehdä on soittaa Tanskaan ja kertoo haluavansa sanoa itsen irti " jäsenyys" silloin loppuu uusien laskujen tulo. Sitten kannattaa luottokortti uusia. Jos ei näin tee, niin yhtiöllä kuitenkin tiedossa teidän tietonne. Uusi kortti eri asia numeroineen. On aika homma saada aikaan piste rahan keruulle. Tanskalainen firma on reklamaatioita tilanteesta jossa heitä kirottu maan rakoon. Mitähän sikäläinen oikeuslaitois tekee asialle. Aina vaan tulee uusia yrittäjiä. Nyt pitää muuttaa silmien väriä.


      • weioneri9u

        Kirjoitat aivan puuta heinää. Sivustolla EI ole pakollisia jäsenmaksuja. Olet luultavasti tilannut jonkun maksullisen jäsenyyden, joka tarjouksen jälkeen jatkuu, JOLLET IRTISANO sitä. Näin lienee tapahtunut sinulle. JA: Pisteitä voi kerätä täysin ilmaiseksi, kuten varmasti tiedät.

        Kannattaa pysyä pois sellaisilta sivustoilta, jos ei ymmärrä englanniksi kirjoitettua tekstiä, duh!


      • antom
        weioneri9u kirjoitti:

        Kirjoitat aivan puuta heinää. Sivustolla EI ole pakollisia jäsenmaksuja. Olet luultavasti tilannut jonkun maksullisen jäsenyyden, joka tarjouksen jälkeen jatkuu, JOLLET IRTISANO sitä. Näin lienee tapahtunut sinulle. JA: Pisteitä voi kerätä täysin ilmaiseksi, kuten varmasti tiedät.

        Kannattaa pysyä pois sellaisilta sivustoilta, jos ei ymmärrä englanniksi kirjoitettua tekstiä, duh!

        Vai että puuta heinää. Eikä ole pakollisia jäsenmaksuja. Et varmaan tiedä millä tavalla niitä jäsen maksuja onnistuvat saamaan. Tällä yrityksellä on monta keinoa jallittaa. Kaikissa tapauksissa ei ole minkään laista ilmaisua " jos et peruuta jäsenmaksua määrä aikaan mennessä " niin silloin olet hyväksynyt ehtomme. Jos näin olisi aina näin, niin silloin "ostaja " tietää 5 € ei ole hinta jolla saa jotain tämän tapaista näkyviin vasta kun on maksanut 1-49,00 €. Niitä on eri hintaisia hinnoitteluja, kuin myös esim. matkan varaus maksu. Kun onnistuu saamaan kyselyyn vastauksen niin yksi vastaus muoto heiltä on alla oleva vastaus . Näitä on kerrottu olen kaikenlaisia. En itse tiedä, eikä ole tullut mitään muuta kuin ilmoituksen peruutetusta jäsenmaksusta ja tililtä on otettu raha määrä. Nyt en ole saanut selvää peruutuksen vaikutusta 5 49,00 € maksetun esineen vielä olevan voimassa. Jos ei tule lähetystä maksusuorituksesta huolimatta, niin silloin se petos !

        Miten saan tervetuliaislahjani?
        Saat lähettämässämme tervetuliaissähköpostissa yksityiskohtaisen kuvauksen tavasta, jolla saat lahjasi, kun olet suorittanut maksun. Jos sinulla on epäilyksiä, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.
        Joten mikä on tapa, kun olen suorittanut pyydetyn maksu. Tässä on teille pettua,
        ilman heinää


      • weionvz

        Mitä helv... sä sekoilet? Ei ole jäsenmaksua tonne pointworldiin, kyllä jämpti on näin. Jos et osaa englantia, kandee pysyä pois sivustoilta, jotka on englanniksi.


    • toimiiHan

      Mikä ainakin sain sieltä 20 euron lahjakortti-koodin presentcardille, kun tarvittava pistemäärä tuli täyteen. Ei maksanut minulle latin latia. En ole luottokorttia siellä käyttänyt/enkä tilannut mitään maksullisia jäsenyyksiä tms.

      • antom

        Millä tavalla niitä pisteteitä voi kerätä ? Olen englannin kieli taitoinen. Kesä mökki on USA:ssa
        Vai jaetaanko niitä noin niin kuin rauhoitteeksi. Ehkä tarkoitus on vaikuttaa noin yleisesti petetyksi itsensä tunteville. Kyllä tilaus toimii. Kärsivällisyyttä. USA:ssa on paljon kaikenlaista yrittäjää. Point World on maailman laajuinen yritys. Wake---- Finance on rahoitus puolia hoitavana mukana.


    • ieurwo

      Vika on teissä itsessä; ette ole lukeneet tilausehtoja, kun olette hullun kiilto silmissä tilanneet halpaa kamaa, jonka saa, kun tilaa jonkun maksullisen jäsenyyden, ja sitä ei sitten osattu irtisanoa.

    • Nume63

      Huijareita, menetin joka kuusi tililtäni rahaa yht. >400 €, ennen kuin huomasin. Ohjeet pienellä, mahdoton huomata. Menetin rahat ja kerätyt pisteet. Pankkikortti piti mitätöidä. Yhteydenottoihin ja tukipyyntöihin ei vastattu.

    • ewopri

      Minulla EI KOSKAAN ollut samanlaisia ongelmia, josta kerrot. Olin mukana jo tuolloin, Kun sivusto kulki nimellä PointShop. Otin useasti maksullisen, tietyn pituisen vip-jäsenyyden, ja peruin sen ajoissa, niin tiliäni ei veloitettu. Oma vika, jos ei älyä lukea ehtoja.

    • tsuppariduippari

      Olipas tuossa loppupuolella paskapointwrldin oman henkilökunnan muka puolustavia kirjoitelmia! Paistoi ihan läpi niitten paskanjauhaminen.
      Ei ole poliisit vieläkään ottaneet yhteyttä rikosilmoitusteni vuoksi, mutta kuulemma juttu on vireillä kun yhteydenottoja ja rikosilmoituksia on jo satoja.

      • ipwerQ

        En ole ko. sivuston henkilökuntaa, se sinulle tiedoksi kerrottakoon. Ei ihme, jos poliisit eivät ole yhteyttä ottaneet, kun kyseessä on täysin oma vikasi. Et ole ehtoja lukenut/ymmärtänyt, vaikka ne olet hyväksynyt, kun olet tehnyt tlauksen ja antanut luottokorttisi numeron. Näin se vain on.


      • TörkeäHuijaus

        ASIA KUULUU POLIISILLE.
        ILTALEHDEN SIVUJA ON VÄÄRENNETTY - huijaamaan "Iltalehden nimissä" ihmisiä.
        .

        http://www.iltalehti.fi/digi/2016041221404404_du.shtml
        …………””Huijaussivu on tehtailtu näyttämään Iltalehden jutulta. (KUVAKAAPPAUS)
        Iltalehden tietoon on tullut jälleen uusi huijaussivusto, joka esiintyy netissä IL:n nimissä ja pyrkii puijaamaan suomalaisia netissä. Tällä kertaa huijaussivu tyrkyttää Samsungin Galaxy S7 -puhelinta euron hinnalla suomeksi kirjoitetussa, Iltalehden jutulta näyttävässä valeartikkelissa.
        Aikaisempien IL:n nimissä esiintyneiden huijaussivujen tapaan uusi valeartikkeli on rakennettu huolella. Se jäljittelee Iltalehden ulkoasua ja on kirjoitettu kohtalaisella suomella. Jutussa esiin……””


    • rahaavain
      • rahaavain

        http://postimg.org/image/53aaxm8zp/full/ <- tuo osoite rivillekopio ja liitä


      • rahaavain

      • rahaavain

      • mikaonmä

        samaan halpaan menin. 5e ja 49 e vietiin tililtä ja mitään ei tullu, eilen kuoetin kortin ja huomenna teen rikosilmoituksen


    • Sirpy

      Tehkää seuraavaasti.
      Sähköposti osoitteeseen [email protected]
      Close my account.
      Nimesi ja osoitteesi.

    • sirpy

      Korjaus edelliseen.
      Sähköposti osoitteella
      [email protected]
      Close my account.
      Thank you
      Nimesi ja osoitteesi.

    • zzz332

      Huijausta. Esiintyivät DNA:na tyytyväisyyskyselynä, josta palkinnoksi sai valita 5 eurolla 110 älykännykän muiden vimpaimien seasta. Ei mitään näkyvää mainintaa Pointworldista. Meni 5 euroa ja katevaraus näkyi tilillläni, myöhemmin asioidessani tililläni huomasin, että 5 euroa oli mennyt PointWordille, silloin aloin epäillä jotain. Pian oli tullut 49 euron katevaraus. Soitin pankkiin ja suljin kortin. Sitten vasta menin niiden huijareitten sivustolle ja tästä keskustelusta näin tuon e-mailin, johon lähetin pyynnön sulkea se predium tilini. Ja pyysin perumaan katevarauksen 49 euroa ja sanoin, että en ole voinnut noudattaa heidän ehtojaan viiden vuorokauden irtisanomisajasta, kun en ole ollut tietoinen koko firmasta vaan huijasivat minua!. Vastasivat postiini ja olivat surullisia, kun jätän heidät jo näin pian... Ilmoitin rikosilmoituksessa poliisille asian ja skannasin viruksen (löytyi koneelta) Nortonilla pois...nyt olivat ottaneet 49 euroa. pankkissa tehty reklamaatio... uusi pankkikortti tulee ja saas nähdä...Olisi varmaan MOT ohjelmalle kamaa jo, kun on niin paljon meitä ääliöitä. ( itse heräsin torkuilta ja naputtelin Dna:n vastauksen ja ajattelin DNA on halpa ja meni retkuun!)

      • Reppuli53

        Minulle kävi juuri vuosi sitten samalla tavalla: sain "DNA:lta" asiakastyytyväisyyskyselyn ja vastasin siihen, palkintona tabletteja ja älykännyköitä muutamalla eurolla. Kun pääsin kyselyn loppuun, niin jotta saisi lunastettua tuotteen, sinne piti laittaa luottokorttitiedot. No enpäs tietenkään laittanut, haistoin huijauksen ja suljin koko kyselyn, mutta valitettavasti sähköpostiosoitteeni meni tälle huijafirmalle. Sen jälkeen alkoi s-postiini tulla laskuja muka PointWorld Premium-"tilauksesta", ja kun en tietenkään niitä maksanut, niin tuli muistutuksia 10 € per lasku. Loppuivat sitten kyllä ajan mittaan. Kun googlailin, niin löysin kohtalotovereita Ruotsista, nyt näköjään teitä on täällä Suomessakin.

        Tänään tuli jälleen postia PointWorldista, että en olisi suorittanut tilaustani loppuun. Hahhah... Tarjoavat jälleen padeja yms muutamalla eurolla.

        VAROKAA TÄTÄ YRITYSTÄ! Monet ovat joutuneet huijatuksi ja maksavat nyt kuukausittaisista tilauksista, joita ei oikeasti siis tule.


      • pläähjapööh

        MOT ohjelmassa nolaisitte itsenne vielä uudelleen. :) Toimittajat kun tutkisivat asian, niin tulee ilmi, että premium säänöt on selvät ja olette suostumuksenne antaneet premiumin jatkumiselle JOS sitä ei peruta.

        VAROKAA TÄTÄ YRITYSTÄ! Monet ovat joutuneet huijatuksi ja maksavat nyt kuukausittaisista tilauksista, joita ei oikeasti siis tule.

        Sivusto ei ole huijausta. ET vain hiffaa miten siellä toimitaan. :)


      • yksimonistameistä

        Niin, peru. Peruinhan minä mutta..... olen kuulema suostunut kolmeen kuukauteen ja sitten vasta peruuntuu. Ei siis pidä paikkansa, että voit perua koska vaan! Kortti peruttu saas nähdä tuleeko laskuja? S-marketin kyselyyn oli hienosti huijaus ujutettu


    • hei.minut he saivat jo lankaan toistamiseen ja vievät vaan ihmisten rahat että sillain

    • RitaMorena

      sama juttu täällä! luvattiin tabletti 5 eurolla ja viikon ajan sai olla sillä summalla jäsen ja piti sit sinä aikana perua jäsenyys. tajusin sen, mut tyhmä unohdin koko jutun ja nyt on tiliotteessa katevaraus 49 euroa!! voi paska et voin olla tyhmä!!! älkää tosiaan liittykö mihinkään, älkää tilatko mitään mihin liittyy jäsenyys tai siis suoraan veloitus tililtä niinkauan kuin irtisanoo jäsenyyden! olen jo aikuinen nainen ja pitäisi tosiaan tietää ja tajuta nää jutut, mut voi teitä nuoria, jotka ette ehkä vielä tajuu ihan kaikkia asioita, vaikka fiksuja olettekin. tsemppiä kaikille huijatuille! toivottavasti saamme jäsenyytemme lopetettua ja velotetut summat takaisin! mulla on vasta huomenna 7.12.15 mennyt se viikko siitä 5 euron maksamisesta ja liittymisestä eli tänään kun peruin (6.12.15) niin pitäisi onnistua, mut näkyy katevaraus päivämäärällä 4.12.15.....

      • Suvihannele

        Menee se viisaskin vipuun, jos ansa on kääritty K-kaupan tai S- Markettien arvontasivuille. Kesällä muistaakseni näin tämän POINTWORLD PRERIUMIN osallistuessani S- Marketin 500 euron lahjakorttiarvontaan. Putkahti esiin euron (1 euro ) puhelin, joita MUKA oli jäljelllä 3 kpl.
        En ottanut tätä euron puhelinta. Kappas vain ja kauhistus! Perjantaina 8.12.2017 oli tililtäni huitaistu 49 euroa, ottajana tuo kyseinen feikkifirma. Kuukkeloin heti tälle sivulle, josta tietoa kyseisestä huijuksesta, sekä myös toimiva sähköpostiosoite on tuolla alussa. Kirjoitin heti kiukkuisena, että mistä helvetistä pitää maksaa, kun mitään ei ole tilattukaan!? Sain yllätyksekseni vastauksen aika pian . Ihan ystävällinen meili, että nimeäni eikä osoitetietoja ei heillä ole, samoin pyysivät lähettämään kuitin tästä 49 euron otosta. Tein työtä käskettyä ja katsoin tilitapahtumat, että onko euro viety, ei ollut. Tiliotteelta tallensin pankkikortti oton 49 euroa. Muokkasin maksua, ettei tilinnumero ole mukana. Kun oli tällä sivustolla jo lukenut, ettei missään nimessä tilitietoja PRERIUMILLE. Muistakaa myös, jos luette tätä. Tilin tiedot ovat vaikeampi laittaa uusiksi kuin kuolettaa pankkikortti. Joutuu monelle ilmoittamaan uuden tilinumeron palkka ym. saamiseksi.

        Kiitoksia kovasti ohjeista. Nyt odotan sieltä vastausta. Laitan sitten tiedon, kuinka kävi.

        Nämä ovat röyhkeitä, aiemmin englanninkielisiä, nyt kauppojen ja lehtien mainoksiin kätkettynä halpoja ostoja. Oli mainittu kännykkä, läppäri. Oppia ikä kaikki. Ei pidä uskoa, että eurolla tai viidellä eurolla saa jotain. Näköjään jää tietoja pankkikorttitiedoista, että osaavat vetäistä sitten rahaa.

        Kohta menee niin, ettei uskalla ottaa netistä pankkikortilla lainkaan. Postimaksuna, kun tavara on saapunut. Mennä vanhaan ja turvalliseen malliin.


    • Stinde10

      Jep, minäkin sorruin moiseen halpaan. Telefinlandin nimissä lähettivät kyselyn. Maksoin 5 € älypuhelimesta, jota en ilmeisesti koskaan tule saamaan. Ja velottivat vielä 49 € jäsenmaksunkin. Ohjeittenne mukaisesti yritin perua PointWordin jäsenyyteni sähköpostitse ja luottokorttikin on nyt lopetettu. Huomenna pankkiin paikan päälle selvittelemään asioita, eli ehtikö 49 € mennä jo vai onko jotain vielä tehtävissä, ja sitten kai rikosilmoituksen tekoon.

      Kiitokset kaikille kommentoijille! Minun kohdalla varoituksen sananne taisivat tulla liian myöhään. Lisävahingot on nyt kuitenkin estetty, mutta harmittaahan tuo. Jos joku asia kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin se yleensä on.

      Onko kellään tietoa, majaileeko yritys oikeasti siinä osoitteessa, jonka se ilmoittaa sähköposteissa? Vai onko sekin harhaa?

      Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta kaikille!

      • Pkko

        Tässä mennyt ainakin toukokuusta lähtien 49€ kuukauden 15 päivä,ensi perjantaina pankkiin selvittelemään asiaa.


      • PeeA

        Sama täällä keväästä asti nyhdetty yht 200 euroo, nyt kortti kuoletettu, huijarit ei vastaa s-postiin, reklamaatioo pankkiin


    • llike

      Ja tässä myös yksi huijattu. Luulin saavani 5E:n maksulla jonkun kameralaitteen.
      Kun sain Op-pohjolasta laskun/tiliotteen,totesin hyväsymäni 5E: olevan veloitetun,ja
      minua odotti 49,00€ lasku eräpäivällä 08.01.2016.Soitin välittömästi OP-Pohjolaan kysyin asiaa, ja minulle ilmoitettiin hienovaraisesti,että vastaavia "huijauksia" on ollut
      Sanoin välittömästi irti korttisopimukseni,ja minulle luvattiin toimittaa uusi.Tein myös
      pyydetyn kirjallisen reklamaation annettuun osoitteeseen.Sieltä soitettiin nopiasti,ja
      luvattiin palata asiaan.Ja pian vastaus tulikin,missä minun todettiin olevan vastuussa
      saadusta ja tulevasta laskusta.Sain pankista tiedon,että minua odottaa vielä toinenkin
      lasku 18.12.2015;49,00€,lasku ei ole vielä tullut,mutta se on kuulema kyllä maksettava.
      Tässä vaiheessa saldoni lienee 5E 49€ tuleva 49€=103,00€. Toivottavasti lopullinen.
      Myös luottamus kyseiseen Ostokorttiin ja siihen liittyvään pankkiin horjuu,ellei peräti
      pääty.

    • UPSI

      Kysymys Sirpylle?
      Onnistuiko peruutuksesi Pointworldiin?

      • pienipili

        Ei ainakaan vielä.


    • kikuli1

      Pointiworld laskutaa Visatiliäni 49 eurolla. En tiedä miksi! S-pankki kehoitti ottamaan yhteyden po. laskuttajaan, mutta tulos on nolla. Saisko tätä kautta apua.

      • lart433

        Minun PointWorld asiani on nyt kuluttajansuojalautakunnan käsittelyssä ja ovat juuri saanet heidän vastauksen, joka on alustaa asti "puutaheinää", jokainen sana valhetta. Olen tekemässä vastinetta heidän vastaukseen, samalla kopioinut näitä huijausesimerkkejä mukaan. Kannattaa lähettää ilmoituksia "Kuluttajariita Lautakunta" Anja Kortesaarikko, (tarkastaja). [email protected]
        http://www.kuluttajariita.fi


      • JössesSentään
        lart433 kirjoitti:

        Minun PointWorld asiani on nyt kuluttajansuojalautakunnan käsittelyssä ja ovat juuri saanet heidän vastauksen, joka on alustaa asti "puutaheinää", jokainen sana valhetta. Olen tekemässä vastinetta heidän vastaukseen, samalla kopioinut näitä huijausesimerkkejä mukaan. Kannattaa lähettää ilmoituksia "Kuluttajariita Lautakunta" Anja Kortesaarikko, (tarkastaja). [email protected]
        http://www.kuluttajariita.fi

        Minun PointWorld asiani on nyt kuluttajansuojalautakunnan käsittelyssä ja ovat juuri saanet heidän vastauksen, joka on alustaa asti "puutaheinää", jokainen sana valhetta.

        Eli, tuolla asia tutkittu ja todettu että olet hyväksynyt premium tilauksen ehdot. Et osannut tilausta perua ja se jatkui maksullisena niin että kuukausimaksu veloitetaan tililtä kuukausittain.

        Ehdoissa lukee myös että premiumin voi perua. Jos et sitä peru, niin kenen vika lienee jos premium tilaus jatkuu?


    • kiitänvastauksista

      Oliko huijaussoitto, kun tuli puhelu numerosta 442037694638. Olen täältä etsinyt vastausta ja löysinkin että oli samoin ollut pitkä numero alkaen 4420...? Ensin hiljaisuus ja sitten englantia. Tuleeko laskua , jos pelkästään vastaa?

    • Lunkilasse

      Menin lankaan ja tilasin sen 5€ tabletin. Odotin ja odotin sitä mutta tulikin vaan lasku pankilta, että maksapa Visalaskusi 5€ 49€. Otin heti yhteyttä pankin asiakaspalveluun ja siellä asiakaspalvelija kertoi, että minua on huijattu. Kehotti maksamaan laskun ja lähetti sähköpostiini lomakkeen johon pyysi minua kertomaan ostostani ja mistä ja miten olin ostokseni tehnyt. Sen pyysi lähettämään sitten pankiin käsittelyyn mahdollisen korvauksen toivossa. Rehellisesti hän kertoi, että saattaa todennäköistä olla, ettei korvausta tule. Samalla asiakaspalvelija ehdotti Visakortin mitätöimistä ja uuden tilaamista. Se tehtiin, ja nyt minulla on uusi kortti. Tänään sain korvaushakemukseen vastauksen, ettei mitään korvata. Ok. Oma moka ja oppiraha maksettu.

    • e56yuo

      Trollaatteko vai maksatteko oikeasti laskuja tavaroista, joita ette ole saaneet? Jos pankki ei saa lopetettua huijausveloituksia, niin lopettakaa tili ja siirtäkää toiseen pankkiin. Huijausfirmaan ei kannata olla missään yhteyksissä, eikä antaa mitään tietoja.

      • mehmetti

        just kattelin tuota pointworldin nettisivua ja siinähän selitetään ihan suomeks että ostamalla jäsenyyden voi osallistua arvontaan.

        Eli ei nää tyypit oo lukenu ilmeisesti sanaakaan ja hullunkiilto silmissä syöttää kortin tiedot sinne kun kuvassa näky kännykkä ja 1€

        Ei o siis ihme ettei kukaan korvaa mitään kun on itse ehdot hyväksynyt että laskutetaan joka kk jäsenyydestä jne.


    • cocor

      astuin tohon samaan lankaan ja tilasin tabletin hintaan 5e jota ei ikinä tule ja onnistuivat vielä viemään tililtäni 49e. Otin yhteyttä siihen henkilöön jonka kanssa olin asioinnut sähköpostien avustuksella, vastaus oli " Olen lomalla tammikuun loppuun asti". Otin uudestaa yhteyttä, mutta sähköposti ei ollut voimassa. Joten otin yhteyttä pankkiini ja poliisiin, tein rikosilmoituksen kyseisestä asiasta joten asia lähti eteenpäin mulle se on aivan sama kestääkö se viikon vai vuosia. Vaihdoin kaikki pankkiasiani. Heillä on sellainen tyyli, että he yrittävät ottaa tililtä rahaa ja summa on yleensä se 49e ja jos tilillä ei ole katetta niin he voivat kuukauden aikana yrittää pari kertaa se jälkeen pitävät tauon ja yrittävät uudelleen. Tekevät sitä niin kauan kun heillä on tiliin valta.

      • TyhmiäIhmisiäOnPaljon

        Ne tilauksen ehdot jäi sinulta ymmärtämättä. Eli tilasit luultavasti premium jäsenyyden, joka JATKUU automaattisesti, MIKÄLI ET SITÄ PERU. Premium EI OLE ILMAINEN vaan se maksaa tietyn summan kuukaudessa, joka sitten veloitetaan tililtä.
        Olet hyväksynyt ehdot tilatessasi sekä antanut korttisi numerosi vapaaehtoisesti eli oma moka.


    • epäonnistunut.yritys

      "[email protected] on behalf of; Laura Pietilä " -sähköpostiosoitetta käyttäen lähetettiin minulle viesti jossa kyseltiin miksi en jatkanut heidän sivuillan "maksu"-kohdassa.
      En muista miksi ei, mutta olen kovin skeptinen tällaisten suhteen yleensäkin. Oma alkuperäinen kyselyni oli Elisan nimissä, ja koska Elisalla on tavaraa melkein joka tuppukylässäkin, on kyseenalaista miksen olisi voinut lunastaa palkintoani heidän myymälästään.
      Teksti viestissä oli mm.
      "Voin nähdä että sinä et ole suroittanut tilaustasi loppuun sivulla PointWorld
      Jos sivulla ilmeni ongelma, tai jos sinulla on kysymyksiä voit kirjoittaa TAKAISIN MINULLE niin selvitän miten voimme ratkaista asian."
      Näinollen, jos (kukaan) Laura Pietilä ei ole kyseistä viestiä lähettänyt tai sitä hyväksynyt eikä siis myöskään ole vastaamassa mahdolliseen mailiini takaisin, on kyse myös esiintymisestä väärällä nimellä. Sekin kai lienee jonkinasteinen rikos ?
      Laura itse vastatkoon.

      • Reppuli53

        Tänään tuli minulle jälleen postia PointWorldista ja juurikin Laura Pietilältä (keksitty nimi). Teksti sama kuin yllä kirjoitusvirheineen, mutta lisäksi tämä tarjous:

        Jos jätit tarjoussivun koska se ei kiinnostanut sinua voin ehdottaa sinulle seuraavia:
        - Hanki älypuhelin vain hintaan ?5!
        - UPOUUSI IPHONE 6 -PUHELIN
        - KOMPAKTI KANNETTAVA - VAIN 7 ?

        Älkää missään nimessä tilatko mitään täältä ja antako mitään tietojanne puhumattakaan luottokortin numeroanne!

        Jos jouduitte huijauksen uhriksi, raportoikaa jonnekin!

        Wakefield Finance on yritys, joka sitten yrittää laskuttaa tehdystä "tilauksesta". Jättäkää maksamatta!


    • Temetus72

      [email protected]
      Close my account.
      Thank you
      Nimesi ja osoitteesi.

      Lähetin ohjeitten mukaan noin, kun itse menin aamulla lankaan myös, tuli niin ovelaan kohtaan et hävettää. Mut vastaus oli seuraavanlainen:

      Dear Tommi Salmiheimo,

      We would like to acknowledge that we have received your request and a ticket has been created.
      A support representative will be reviewing your request and will send you a personal response.(usually within 24 hours).

      Thank you for your patience.
      Best regards
      Pointworld support team
      For future reference, your ticket id is: 37738

      Eli nyt sitten odottelen vastausta. Pankkiin jätin soittopyynnön ja aion kertoa että pankkikorttini temppuilee, niin kai saan uuden veloituksetta tilalle kun ei ole "oma moka" ;)
      Tilinumeroa ei kysyneet, joten ei tarvii ihan kaikkea peruuttaa.

      • vanharouva59

        Hei Temetus72
        Kuinka kävi. Minkä vastauksen sait. Itsekin yritin juuri irtisanoutua ja tuli sama vastaus.


    • Vieraas

      Hei miten nyt, typeränä ihmisenä haksahdin pointworl huijaukseen, onneksi kortissani visa ei toimi vaikka tyhmänä laitoinkin korttinumerot siihen. Palvelu sanoi että maksu ei onnistunut yms. Poistuin sivulta tässä tässä vaiheessa koska tajusin tulleeni kusetetuksi. Korti kuolletin varmuuden vuoksi samantien ja huomenna käyn pankissa vaihtamassa tilini toiseen. Kuitenkin yhtiölläni on sähköpostiosoitteeni, etu ja sukunimi, sekä katuosoite. S.postiin tullut viestejä joissa kehoitetaan tekemään profiilli loppuun. Eli alkaako s.postiini tulemaan nyt laskuja? Ja joudunko loppuelämäni nyt kärsimään tämä hetkellisen tyhmyyteni vuoksi :D

    • littlebigman

      ..mitenköhän tällaisen vi**n varkaan saa verkoon kalastettua..paskat n**si multa 49 euroo..laitontahan tuo on..en kyllä muista antaneeni tili-nrooni mihinkään..kortin nro kylläkin..jos kellään on minkään mitään vinkkiä tähän dilemmaan..olisin kiitollinen mielipiteistä..

      • Yxs

        Kuoleta pankkikorttisi ja pyydä tilaamaan uusi kortti, niin veloitukset loppuvat.


    • HEEEELPP

      MITEN IRTISANON ITSENI SIVUSTOLTA ????? HELP

    • SPPzxs

      Pointworldin sivuilla kerrrotaan täysin selvästi mistä on kysymys.
      Eivät siis huijaa vaan kyseessä on "uudenlainen businesskonsepti".
      Aika pitkälle pitää vastata heidän kyselyihnsä jäseneksi liittyessä ennenkuin laskutus alkaa pyöriä.
      Oletko ihan oikeasti antanut korttisi tiedot Pointwordille?

    • astapaska

      Joo, tulin huijatuksi puhelimen toivossa.

    • rääpöle

      ahneella on kakkanen loppu.luuletteko tosiaan että voitte ostaa i phonen kuudella eurolla?vanha sanonta,että kaikki mikä kuulostaa liian hyvältä on huijausta.pitää paikkansa.moni on tilannut keltaisen pörssin sivuilta kolmen tonnin kameroita 900e.llä,rahat meni eikä oo kameraa tullu,se ahneus.

    • baebis

      Minäkin lankesin tähän. Sulji heti samana päivänä kortin. Pointworld ei anna peruuttaa jäsenyyttä kun on alle 24 tuntia "tilauksesta". Tabletin saisi, jos lähettäisi oikein kuvan passista heille jne. Just joo. Indentitettivarkauttakin yrittävät samassa. Nyt ei voi veloittaa enää 49€, koska kortti kiinni, mutta haluaisin saada "tilin" suljettua, ettei ala tulla laskuja....

    • dfkmddje

      Ihan vain tiedoksenne. Sivustolla VOI kerätä pisteitä TÄYSIN ILMAISEKSI ja ne voi vaihtaa esim. lahjakortteihin. Itse olen lahjakortin saanut ja sen jo käyttänyt. Eikä maksanut latin latia, kun en ottanut maksullista premium jäsenyyttä.

      Teidänlaiset "säätäjät" pilaavat koko sivuston maineen, kun ette ymmärrä tilauksen ehtoja.

    • MissMarvel

      Kukaan antaa vieras jotain ilmaiseksi (tai harvinaisia) varsinkin joku koskaan ennen nähnyt, miksi on olemassa vielä joitakin ihmiset uskovat, että hinta. Se epätodellista ollenkaan.
      ----
      http://gmail-emaillogin.com/

    • suuttunut

      joo ,mulle kävi kans niin ett otin sinne yhteyttä sähköpostilla ett miks mun tililtä on velotettu 130e ? sielt vastasi joku joka ei antanu suoraa vastausta vaan sano ett joku luottamus henkilö ottaa muhun yhteyttä ,sitä ei oo tapahtunu .suljin tilini ja pankista käskettii tehdä rikos ilmoitus . eli table ja känny ei siis ollutkaa 1e vaan 49 table ja känny 81e ,eli älkää uskoko tohon paskaa se on kusetusta . ja menkää nopeeta pankkii sulkee tili . en joutunu vaihtaa tilinumeroita .ainostaan pankkikortin ja saan uuden pinkoodin . asia sillä hoidettu .nyt meen tekee rikosilmoitusta noista huijareita että saavat asionsa mukaa

    • Cazzo

      Älkää kaatuko tähän huijausfirmaan! Lupaamaa tuotetta, 2e arvoinen minkä maksoin, en ole saanut, mutta ovat veloittaneet tililtäni huomaamattani 49e / kk. Yhdistelmäkortti jouduttiin sulkemaan heti ja rikosilmoitusta tekemään!

      • erifhjqjwj

        On tainnut premium tilauksen ehdot ja säännöt jäädä lukemati. :) Aikamoista syyttelyä, pitää kait ottaa kuvakaappauksia ja toimittaa ne kyseiselle sivustolle. :) Ihan vain tiedoksi sinne, että perättömiä kirjoittelette täällä ja yritätte pilata toimivan konseptin. :)


    • Ählämsähläm

      Kiitos ihmiset kun jaksoitte kertoa millainen huijaripaska tuo firma on! Olin jo tilaamassa uuden galaxy s7:an toivossa:)

    • twingo3

      Tämä firma vei tililtäni ensin 5 eur ja sitten 4*49 eur per kuukausi ennenkuin huomasin. Mitään en saanut vastineeksi rahoille.
      Tilasin mukan 5 eur puhelimen jota ei koskaan tullut josta saivat korttitietoni joilla veisvät tililtä 49 eur per kuukausi ilman mitään suotumustani.

    • 1-kusetetuista

      Mulla sama ongelma! Exäni ajatteli "ilahduttaa mua" uudella S7 Edgellä.. lasku reilu 40e.
      Olen siis Premium jäsen, mutta miten luon tälle salasanan kun tiedän vain email osoitteen???
      Käsittääkseni sinne pitää k7rjautua peruuttaakseen jäsenyyden!

    • asdassss

      Minulla kävi myös niin, että hyvässä toivossa maksoin 1 euron visaltani, että sillä voin hyvällä tuurilla päästä upouuden samsungin kännykän koekäyttäjäksi. Huomasin saman homman, että visalta oli veloitettu 49 euroa. Pankki sulkikorttini ja pyysi tekemään ilmoitukset plaa plaa plaa. Tästä linkistä https://pointworld.com/support/ pitäisi pystyä tekemään irtisanominen. Mä tein sen englanniksi ja vastaus tuli tunnin päästä sähköpostiin. Hyvä, että minun jäsenyys on onnistuneesti irtisanottu oletettavasti. Myös iltalehti oli huomannut asian. http://www.iltalehti.fi/digi/2016041221404404_du.shtml. Saatanan rikolliset saavat olla netissä eikä heitä kukaan häädä. Selvälle huijauksellehan tuo vaikuttaa. Mitä mä pisteillä teen kun tuntuu, että olen sumpussa pointworld sivuston kanssa.

      • Typerys

        Myös minä menin lankaan. Maksoin euron enkä saanut puhelinta mutta tililtäni veloitettiin 49 e. Soitin heti pankkiin ja kortti josta veloitus tapahtui- suljettiin. Pankki myös pyysi tekemään reklamaation.
        Laitoin myös sähköpostia tuohon pointworld support osoitteeseen , johon kirjoitin close my account. Vastaus tuli muutaman tunnin kuluttua...en ota siitä mitään selvää. Toivottavasti asia jää nyt tähän.


    • köyhtynyt

      Oikeesti pelkkää huijausta. Meikä kans vastasi kyselyyn uuden puhelimeni käyttöominaisuuksista. Luvattiin palkkioiksi Galaxy S7-puhelin postimaksulla. Eka meni luottopuolelta 1e sitten 2 x 49e touko- ja kesäkuussa ennen kuin huomasin huijauksen. Luvattua puhelinta ei ole kuulunut ja en ymmärtääkseni liittynyt mihinkään jäseneksi, josta joka kk-maksu. En todellakaan! Aah nyt ne pääsi mua huijaamaan. Menen huomenna pankkiin selvittelemään asiaa. Varmaankin tilaan uuden kortin ja laitan sitten tuohon firmaan viestiä. Rikosilmoutuskin olisi aiheellinen. Vaan eivät taida poliisitkaan voida mitään. Netin mukaan ainakin vuodesta 2010 tämä firma on huijannut ihmisiä..

    • sohvisperuna

      27.06.2016 tänään siis melkein haksahdin samaan koukkuun,josa DNA JOKA MAANANTAI antaa moisen dun. Jostain takaraivosta puksahti,hei haloo EI OO TOSI.
      Jtenki vaan ensti lähdin ukaan,kun justiinsa DNA:lla vaihtanu 4g:n..mut en ehtiny tintata luottokortin numeroa kokonaan..HUH

    • Pulju

      Oppirahat on maksettu ja visa-kortti suljettu. Ainoa konsti lopettaa tulevat huijaukset on saada mot kiinnostumaan asiasta

    • patera

      Nyt ovat liikkeellä Gigantin nimissä. Voikohan mitään epämukavaa tulla nyt minulle kun ovat spostini saaneet mut onneks en antanu Visan tietoja.

    • Rutkoonen

      Kerran olin tilaamassa puhelinta,mutta peruin enkä antanut mitään kortin numeroita.Siitä huolimatta ovat jostain kaivaneet numeron ja veloittaneet Visa tiliä 49e. Olen tosin tilannut Ebay:sta tavaraa ja Saksasta autonosia? Ei nyt vaan mene jakeluun,miten tämä on mahdollista.

      • samatäällä

        minulta oli eilen viety tililtä tuo 49 €, enkä todellakaan ole antanut korttini numeroa heille tai muuallekaan. Tosin minäkin olen vastannut tyytyväisyyskyselyyn, jossa palkintona Ipad.
        Kun eilen huomasin tuon nimisen firman, josta en ollut koskaan edes kuullut mitään, niin kävin katsomassa millaisesta firmasta oikein on kyse. Huomasin, että yhtenä yhteistykumppanina on e-bookers, jota käytän usein tehdessäni hotellivarauksia.

        Tätä kyseistä korttia en juuri muuten ole käyttänyt, ainakaan nettiostoksien tekemiseen, joten laitoin asiasta viestiä e-bookersiin, jossa syytin heitä korttitietojeni antamiseen. Sieltä ei ole tullut vielä vastausta..

        Laitoin myös viestiä PointWorld.comiin ja vaadin rahojani takaisin. Sieltä oli tullut vastaus, että koska en ole peruuttanut jäsenyyttäni määräaikaan mennessä, niin tuota rahaa ei voida palauttaa. Lisäksi, että jäsenyyteni lopetetaan joten maksujakaan ei enää mene.

        Nyt menen pankin sivuille katsomaan, josko noita 49 euron veloituksia on mennyt enemmänkin...


      • samatäällä
        samatäällä kirjoitti:

        minulta oli eilen viety tililtä tuo 49 €, enkä todellakaan ole antanut korttini numeroa heille tai muuallekaan. Tosin minäkin olen vastannut tyytyväisyyskyselyyn, jossa palkintona Ipad.
        Kun eilen huomasin tuon nimisen firman, josta en ollut koskaan edes kuullut mitään, niin kävin katsomassa millaisesta firmasta oikein on kyse. Huomasin, että yhtenä yhteistykumppanina on e-bookers, jota käytän usein tehdessäni hotellivarauksia.

        Tätä kyseistä korttia en juuri muuten ole käyttänyt, ainakaan nettiostoksien tekemiseen, joten laitoin asiasta viestiä e-bookersiin, jossa syytin heitä korttitietojeni antamiseen. Sieltä ei ole tullut vielä vastausta..

        Laitoin myös viestiä PointWorld.comiin ja vaadin rahojani takaisin. Sieltä oli tullut vastaus, että koska en ole peruuttanut jäsenyyttäni määräaikaan mennessä, niin tuota rahaa ei voida palauttaa. Lisäksi, että jäsenyyteni lopetetaan joten maksujakaan ei enää mene.

        Nyt menen pankin sivuille katsomaan, josko noita 49 euron veloituksia on mennyt enemmänkin...

        Kävin tutkimassa tiliotetta ja neljä kertaa näkyy menneen tuo 49 euroa, ensimmäisen kerran huhtikuun 22. päivä enkä ole huomannut mitään..


    • Näin-kävi

      Juu, menee "viisaskin vipuun". Mä olen täysin tietoinen kaiken maailman nettihuijauksista ja tarkkaan mietin mihin luottokortin tiedot laitan. Vaan eilen oli toisin. Illalla vähän väsähtäneenä huomasin, että Elisa tekee asiakaskyselyä. No, mulla on Elisa/Saunalahti ja ajattelin että äkkiäkös tuohon kyselyyn vastaan. Luin pienellä kirjoitetunkin präntin ja siinä sanottiin, että kyselyn suorittaa "Elisasta riippumaton yhtiö" tai jotain sinne päin. Aika normaalia, mun mielestäni.

      En edes odottanut mitään "kiitoslahjaa", joten ei mikään hälytyskello kilahtanut tilatessani 5 eurolla tabletin. Varsinkin, kun PointWorldin maksusivulla vielä lukee isolla "Turvallinen maksu". Kaiken lisäksi vielä ihan asiallisesti osoite, sähköposti ja puhelinnumero. Sitten vasta heräsi epäilys, ja surffaus netissä kertoi että nyt astuttiin kakkaan. Lähetin heti heidän info-sähköpostiin ilmoituksen, että katkaiskoot jäsenyyteni. Sieltä tuli kuittaus, että jäsenyys on päätetty eikä enää muita veloituksia kortilta mene.

      Joka tapauksessa ja varmuuden vuoksi suljin luottokorttini. Tuleehan siitä muistaakseni kympin sulkumaksu ja mitä pankki nyt ottaa uudesta kortista. Niin, ja se 5 € tabletista ;-D Mutta on sekin parempi kuin viisikybää kuussa.

    • Hätääntynyt

      Miten tästä PointWorldista pystyy irtisanoutumaan? Apua, auttakaa@

      • HelpsHelp

        ilmoita näihin sähköpostiosoitteisiin, että sulkevat ja lopettavat kaikki sinun nimissäsi olevat tilit: [email protected] ja [email protected] . Ilmoita myös ettet maksa sähköpostisi lähettämisen jälkeen mitään nimelläsi tulevia laskuja ja maksuja. Kerro myös tekeväsi rikosilmoituksen poliisille mikäli sinulle vielä tulee PointWorldistatai jobformista mitään laskuja tai maksuja. Kirjoita sähköpostisi Suomeksi ja Englanniksi, jos Englanti ei taivu niin käytä Cooglen kääntäjää. Säilytä asiaan liittyvät sähköpostit ainakin vuoden...varmuuden vuoksi jos niitä joudut viranomaisille tai luottokorttiyhtiölle todistamaan


      • Järkyttynyt

        VAROKAA!

        En ole asioinut millään tavalla seuraavissa sivustoissa, mutta lähes viidenkympin summia on mennyt. POINTWORLD.COM, CANDYONCLICK.COm, BUNDLEHD.COM, COFFEECABLE.COM. Lähes samoina päivinä!!! Ilmeisesti menin lankaan, kun mainostivat että olen voittanut Samsungin itselleni, kun koekäytän sitä... Mutta että miten kaikki nämä neljä saivat tiedon??? Ilmeisesti ovat kimpassa kusettamassa.


    • PsiL0

      Itse pelastuin vain pienellä läppärin tehoputsauksella.
      Satuin onneksi unohtamaan sivun auki *ennen* kuin
      klikkasin pankkitietojani sinne. (menin etsimään tunnuslukuja)
      Seuraavana päivänä sitten googlasin ensin "pointworld" ja löysin
      foorumeita täynnä varoituksia ja sadattelua ja poisto-ohjeiden
      kyselyjä. :/ (pesu: superantispyware/spywareblaster , ilmaisia)

    • alkion

      samaan retkuun menin minäkin ja nyt pankkiin...

    • Järkyttynyt

      Hei!

      Pointworld - fani mollaa mua nyt Pointworldin sivustolla niin paljo ku ehtii... Sanoin, että en ole kyseisellä sivustolla käynyt enkä mitään tilannut. Niitä Samsung puhelimia mullekin kaupattiin eurolla ja sinne annoin henkilötiedot ja tilinumeron. Vaan ei tää Tilhi tunnu tajauvan vai onko ite se PointWorld support :) Lukekaa nyt hyvät ihmiset mitä se mulle räksyttää. Ja on jo stalkannu mun Facebookinki. Tosi alhaista!!

      LUKEKAAPA MITÄ SE SÄVELTÄÄ :)

      http://pointworld.com/

      tilhi25- 2 hours ago
      Jeesukseen uskova nainen valehtelee sen minkä ehtii. Tämä taitaa olla lopunajan merkki. :D

      tilhi25- 3 hours ago
      Katsos, kun premium jäsenyytta ei voi ostaa, ELLEI hyväksy voimassa olevia ehtoja. Näin ollen, olet ehdot hyväksynyt. Jäsenyyden olet maksanut itse henkilökotaisesti joko luotto- tai pankkikortillasi. Tietojasi ei ole päässyt kukaan ulkopuolinen käyttämään. :D Et lukenut ehdoista, että tilaus jatkuu MAKSULLISENA normaalihintaan MIKÄLI et jäsenyyttäsi peru. Et ole osannut peruttaa tilaustasi, ja premium jatkuu. O M A M O K A

      • MertaEdemmäsLehtoon

        Niitä Samsung puhelimia mullekin kaupattiin eurolla ja sinne annoin henkilötiedot ja tilinumeron.

        Jaa, väitit tuolla pointworldin sivustolla että joku MUU on korttiasi käyttänyt.

        Niin, se valehtelu on syntiä, EDELLEENKIN, ettäs tiedät. :D

        Koska et osannut perua premium tilausta niin se jatkui maksullisena. Kun otit maksullisen jäsenyyden hyväksyit ehdoissa että tilaus jatkuu maksullisena niin kauan kunnes perut sen. Hyväksyit ehdoissa että tilauksen kuukausimaksu veloitetaan tililtäsi. Ehdot on kirjoitettu selkeällä englannin kielellä, jota minun ei ole vaikea tulkita.

        Ihan oma moka kyllä, et voi ketään muuta syyttää.


        Nimesi ja asuinpaikkasi tiedän, kun sen omassa pointworld "rofiilissa" kerroit. :)


      • TerkkujaOulaisiin

        Kattos vuan. Aino-Kaija poistattanut viestin, jossa rouvan etunimi mainittu. :) On kuitenkin pokkaa julkaista pointworldin jäsenen nimimerkki täällä ja jättää kirjoituksesta pois omat loukkauksesi tarkoitetut kommentit. :)


      • owerip

        Minulla on Aino-Kaijan kommenteista kuvakaappaukset ladattuna tietokoneelle.


      • ieotitorq
        TerkkujaOulaisiin kirjoitti:

        Kattos vuan. Aino-Kaija poistattanut viestin, jossa rouvan etunimi mainittu. :) On kuitenkin pokkaa julkaista pointworldin jäsenen nimimerkki täällä ja jättää kirjoituksesta pois omat loukkauksesi tarkoitetut kommentit. :)

        Pointworld sivustolla olleet Aino-Kaijan kommentit olivat sen laatuisia joista VOI jopa rikosilmoituksen tehdä.
        Sama meno jatkuu nyt tällä palstalla. Omat ilkeily kommentit jätetty kertomatta, ihan tarkoituksella.


      • AikkuliPerskeles

        Apua, Apua auttakaa. Pointworld sivuston entinen Jäsen mollaa mua täällä minkä ehtii. Sanoin, että on oma moka jos ottaa maksullisen premium jäsenyyden joka jatkuu jollei sitä peru. Lukekaapa nyt hyvät ihmiset mitä se mulle täällä räksyttää. Tää Aino-Kaija ei nyt vain näytä tajuavan, vai onko se suomi24 support.


        Ja on stalkannut mun pointworld profiilinkin jo!

        LUKEKAAPA MITÄ SE SÄVELTÄÄ :)

        Aikkuli Jätti omat ilkeät kommenttinsa kertomatta tässä suomi24.fi ketjussa jotka hän postasi pointworld sivustolle: Ne olivat tarkoitettu tilhi25 nimimerkille. NYYYYYYHHHHH ja NIIIISKKKKSSSS!!! YHYYYYYYYY!!!!

        Siellä se Pointworld sivustolla minulle räkytti ja syytti asioista jotka eivät ole edes totta. Olen aivan järkyttynyt!


        Peitelläkseen omaa ilkeilyänsä Aikkuli poisti koko ketjun, mutta ei osannut aavistaa että koko ketju on talletettu kuvakaappausten muodossa.


        Voi kyynel, kuinka mä olen järkyttynyt yli 50 v. uskovaisen naisen kommenteista.


    • dev

      Hi do check out these awesome tricks regarding your personal account
      <a href="http:// http:// livesportek.com//html/"> NFL league 2016 match Points table</a>
      <a href="http:// http:// Dailyscoope.com//html/">All movies review and Public Response</a>
      <a href="http:// http:// livesportek.com//html/"> NFL 2016 Matches Highlights Live Stream</a>
      <a href="http:// http:// Dailyscoope.com//html/"> All movies updates and box office collection report</a>
      <a href="http:// http:// bostonmarathon2k16.com//html/"> America Got talent 2016 Season 11 Who Won Tonight</a>
      <a href="http:// http://agt-season11-winner.com//html/"> America Got talent 2016 Season 11 Today Winner Name</a>
      <a href="http:// http:// thevoiceseason11winner.com//html/">The voice Season 11 Battleground Phase off </a>
      <a href="http:// http://theblacklist-show.com//html/"> black list season 11 full episode coverage</a>
      <a href="http:// http:// veterans-day-speech.com//html/"> Veterans day Speech for School Assembly</a>
      <a href="http:// http:// helloween-costume-band.com.com//html/"> Homemade mini mouse Ideas for kids and Adults</a>
      <a href="http:// http:// jhalak-season9-winner.com//html/"> Who will win tonight Jhalak Dikhla Jaa 2016</a>
      <a href="http:// http:// dance-plus-2.com//html/"> who will win the finale Dance Plus Season 2</a>

    • Taijahoo

      Voi kurjuus. Ottivat multakin euron ja heti peruin ns jäsenyyden, kun oli viisi päivää aikaa perua. Se oli heiltä kuulemma ok, mutta silti ovat nyt ottaneet 49 euroa Visaltani.

      Millä tänän saa oikein poikki ? Täyshuijaus !!

      Älkää menkö mukaan !

      • HUJARITHUJASIHUIJARIN

        Tein tänään munaukseni…pointwordin kotisivulta en pääsyt irtisanomaan prenium tilini koska käyttäjä ID ei toimii…. joten lähetin sinne e-postia . Soitin heti oman pankin 24/h palvelun ja lopetin visakorttini. Visa neiti sanoi että euron multa lähtee mutta että ei enempää ja jos jokatapauksesta tule jotan lisää nin soitto heillä sitten vaikka poliisille ..


      • Ihme-luusereita
        HUJARITHUJASIHUIJARIN kirjoitti:

        Tein tänään munaukseni…pointwordin kotisivulta en pääsyt irtisanomaan prenium tilini koska käyttäjä ID ei toimii…. joten lähetin sinne e-postia . Soitin heti oman pankin 24/h palvelun ja lopetin visakorttini. Visa neiti sanoi että euron multa lähtee mutta että ei enempää ja jos jokatapauksesta tule jotan lisää nin soitto heillä sitten vaikka poliisille ..

        Repesin. xD


      • iejaluiiuyu

        Ei ole pakko ostaa maksullista premium jäsenyyttä lainkaan. Sivusto on mainio KUN ymmärtää toimintaperiaatteet. Hyvä keino saada lisäansioita. :)


      • pddjgjrej

        Kukaan ei pakota ottamaan maksullista premium jäsenyyttä. Sivustolla voi olla jäsenenä täysin ilmaiseksikin.


      • ieruotg

        You can always cancel your current subscription, there is no binding period. Termination can occur through the Premium self-service area on PointWorld. -___Please note that your subscription can not be unsubscribed online within the first 24 hours after it is made due to the technical reasons of setting up your new account___

        Ilmeisesti yritit perua premiumia liian aikaisin, mikäli et siinä onnistunut.


    • Adolf86

      On suomalaiset kyllä tyhmää kansaa jos menee noihin puhelin eurolla huijauksiin. LOL

      • riotgjla

        Jatkuvasti tuolla sivustolla näitä räksyttäviä rakkikoiria jotka ensin vapaaehtoisesti ottavat maksullisen premium jäsenyyden JOTA ei osata perua. Sitten alkaa itku ja valitus kuinka koko sivusto on huijausta kun maksullinen premium jäsenyys jatkuu. Ja tililtä tosiaan veloitetaan automaattisesti jäsenyyden kuukausihinta.
        Nolaatte vain itsenne tällaisellä käytöksellä. :)


    • huijarihuijasihuijarit

      pointworld lähettä vielä huijauslaha tai muu houkutustavara kampanjansa ympäri maailma . Minulta ne sai sen 1 euron Giganttin näköisen tarjouksen yhteydesstä.

      Kumma että Eesim. Gigantti ketju ei välitä sen enempää että heitä käytetään raasi hyväksi…. (oma vika kun en tarkistanut url osoite lähettäjältä).
      Onnistin saaman peli poikki ja sain pointworldilta perutus viestin jonka talletaan tuleva laskusatoa varteen.
      Kaikki on siis kiini siitä että pitää perua 5 päivän sisällä tai olet jatkuva tilaus asiakkas jne. jne. , mut miten jos oot vaikka reissusa ilman e-postia..?

      valitan kirjoitusvireeistä olen itseoppinut kirjoittaja

      • op4tigj

        Onhan noissa ehdoissa selvästi sanottu, että pitää perua viiden päivän sisällä jos ei halua jatkaa tilausta. Hahahaha taas tekosyy TAAS, että reissun takia ei voisi perua. Älä tilaa premiumia JOS olet reissuun lähdössä ETKÄ pysty premium tilausta perumaan. So simple.


    • weiofdjeWFWEGIU

      Kertokaapas te kaikki jotka rikosilmoituksia olette tehneet, niin mikä oli poliisin vastaus? Miten poliisi suhtautui? Kenessä vika kun premium tilauksen ehdot hyväksytty ja annettu lupa siihen että tilaus jatkuu maksullisena eli veloitetaan joka kk maksu pankkitililtä?

      Omasta tyhmyydestään ei kannata muita syytellä. :)

      • Joonaspappa

        Poliisi ei voi mitään. Jos rekisteröidyt tonne sivustolle lukematta ehtoja jossa selvästi mainitaan että jäsynyys maksaa 49€/kk.

        Voi luoja mistä teitä hölmöjä Suomalaisia sikiää siis ihan oikeesti. Ei kukaan anna puhelinta, tablettia, kameraa tai mitään muutakaan lahjaksi pientä maksua vastaan. Tajutkaa nyt että lahja on lahja, siis se joska ei peritä maksua.

        Toi pointworld sivusto on ARVONTA.


      • QEIUTIUQI
        Joonaspappa kirjoitti:

        Poliisi ei voi mitään. Jos rekisteröidyt tonne sivustolle lukematta ehtoja jossa selvästi mainitaan että jäsynyys maksaa 49€/kk.

        Voi luoja mistä teitä hölmöjä Suomalaisia sikiää siis ihan oikeesti. Ei kukaan anna puhelinta, tablettia, kameraa tai mitään muutakaan lahjaksi pientä maksua vastaan. Tajutkaa nyt että lahja on lahja, siis se joska ei peritä maksua.

        Toi pointworld sivusto on ARVONTA.

        Poliisi ei voi mitään. Jos rekisteröidyt tonne sivustolle lukematta ehtoja jossa selvästi mainitaan että jäsynyys maksaa 49€/kk.

        ----> PREMIUM JÄSENYYS MAKSAA. TAVALLINEN JÄSENYYS EI. PREMIUN JÄSENYYS TÄYSIN VAPAAHTOINEN. PREMIUM JÄSENYYTTÄ EI OLE PAKKO OTTAA TUOLLA SIVUSTOLLA.

        Voi luoja mistä teitä hölmöjä Suomalaisia sikiää siis ihan oikeesti. Ei kukaan anna puhelinta, tablettia, kameraa tai mitään muutakaan lahjaksi pientä maksua vastaan. Tajutkaa nyt että lahja on lahja, siis se joska ei peritä maksua.

        TOTTA JOKA SANA!


    • uweuierfb

      https://pointworld.com/premium-terms/

      6. The general terms for Premium membership

      When you buy a subscription to PointWorld, we will automatically upgrade your account to a Premium member and you can immediately make use of your advantages. The Premium membership works in the way that you will stay a Premium member until you unsubscribe (please see cancellation terms below). When you agree to the subscription you simultaneously agree to make these automatic payments for the full amount, up until the subscription is ended.

      Tässä sitten yksi esimerkki suomeksi:


      Olen yli 18-vuotias ja hyväksyn ehdot tarjouksen ehdot - myös sen, että minut kirjataan PointWorldiin ja että minulle lähetetään jäsenkirjeitä. Premium -Jäsenyys on liittymämuotoinen, ja se uusiutuu automaattisesti jos et irtisano sitä 5 päivän kuluessa.



      Pointworld iin voi liittyä ihan ilmaiseksi. Mitään maksullisia jäsenyyksiä ei tarvitse ottaa MIKÄLI ei halua.

      • ooirejgflag

        Tavallinen jäsenyys ei siis maksa mitään, mutta premium maksaa.


      • Anu6pommi

        Ai että ihan ilmaiseksi ! He he he. Mene takaisin poikahuoneesesi ja vedä ihan ilmaiset.


      • uitrugjj

        Kyllä vain, Liittyminen pointworldiin on täysin ilmaista. :) Premium jäsenyys on sitten toinen juttu, se maksaa. :)
        Et taida olla pointworldin jäsen, kun tietosi on tuota luokkaa.


    • Anu6pommi

      Olet varmaan poitworldin jäsen tai myyjä :) kerro meille lyhyesti mitä olet saavuttanut jäsenyydestä , onko kammarisi täynnä lahjoja ja muuta hyödykkeitä ja ehkä tililässi tullut fyrkka kasapäin. :)

      • etuiitiqo

        Jäsen olen, en myyjä, enkä ko sivuston henkilökuntaakaan edes.

        Mitä olen saavuttanut?En ole ottanut maksullista premium jäsenyyttä vaan olen ns. tavallinen rivijäsen.

        Kammarini ei ole täynnä lahjoja eikä pankkitilini ole hyötynyt jäsenyydestä.

        Olen vaihtanut pisteeni lahjakortteihin, saanut ne ja ostellut niillä, mitä milloinkin.

        Mitään kuluja ei ole tullut edes lahjakorttien tilaamisesta.


    • pimpworld

      Onko aktiivinen lahjakortti keräilijä sitten verovelvollinen lahjaverolain alaisena ?Liikkuu varmasti siis ihan hirveitä summia tai kuponkinippuja kun jengi tässä foorumissa puolustelee tän "firman" etua ihan viimeisen asti . Jos pointworld kaltainen yritys olisi pikaruokala saisitte kaikki ripulin.

      • erriufjhak

        Kateellinen siellä louskuttaa kun ei ymmärrä miten saitti toimii. LMAO.


      • pimpworld
        erriufjhak kirjoitti:

        Kateellinen siellä louskuttaa kun ei ymmärrä miten saitti toimii. LMAO.

        Miten voin olla sinun mielestä katellinen istua päivät pitkään runkkamalla etuja ja kuponkeja netistä, kun maailma sen ulkouolella on täynnä nii paljon mukavampaa?


    • eiueruythjgak

      Miten voin olla sinun mielestä katellinen istua päivät pitkään runkkamalla etuja ja kuponkeja netistä, kun maailma sen ulkouolella on täynnä nii paljon mukavampaa?

      ---> No, tuossapa juuri paljastit oman tietämättömyytesi siitä miten ko. saitti toimii. :)

      Ja teille kateellisille läyhääjille: Miksi ette ottaneet vero asioita puheeksi silloin kun kyseinen lafka toimi nimellä PointShop? Siellä sentään pääsi melko hyville ansioille...

      Suomalainen mentaliteetti: Kun minä en hiffaa miten joku asia toimii niin silloin yritetään pilata kaikki, vaikkapa juuri valehtelemalla kuten tässäkin ketjussa kovasti syytetään ko. saittia huijaukseksi, kun oma ymmärrys ei riitä siihen että miten kyseisellä sivulla toimitaan.

    • euruukyrf

      Voi voi teitä lampaita . Miksi helvetissä tarvitaan Giganttin,Ikea ja muut "rehellisen" mainostajan näköiset sivut mukaan tähään hujaukseen? selitä mulle olen liian tyhmä tähän.

      • 9489

        Trollaattorihan se siellä kakkaa suoltaa.


      • 865843930

        En Mää vaan ole tuollaisia "Gigantin", "Ikean" ja muiden rehellisten mainostajien sivuja edes nähnyt, jotka liittyvät jollain tavalla PointWorldiin.


      • iieuitqoiet

      • OERIPÅVKI

        "Ikean" "Kilpailu" http://crazygift02.top/#b Ei Liity millään tavalla Pointworldiin.


        Kaikki uudet käyttäjät osallistuvat kilpailuun, jossa palkintona on mainittu tuote. Jos voitat, sinulle ilmoitetaan sähköpostitse. Tämä erikoistarjous sisältää 3 päivän rajoittamattoman verkkoviihteen kokeilujakson. Sen päätyttyä kuukausimaksu(82 EUR) veloitetaan luottokortiltasi automaattisesti. Jos et jostain syystä ole tyytyväinen palveluun, voit sulkea tilin 3 päivän kuluessa. Palvelun tilaus uusitaan kuukausittain, kunnes se peruutetaan. Tämä kampanja päättyy 31. joulukuuta 2016.



        ------ EI LIITY POINTWORLDIIN MILLÄÄN TAVALLA. ------


        tälläinen sitten tuli, kun "vastailin" kyselyyn:


        VARMA MAKSULOMAKE
        IKEA LAHJAKORTIN 3 päivän rajoittamattoman verkkoviihteen Wikiveo.com-kokeilujakso


        ---------- KOKEILUJAKSO WIKIVEO.COM PALVELUUN. -----------


    • eiufjkjspew

      Tällaisia juttuja löytyi, jossa säännöt suomeksi:


      http://premium.pointworld.com/27825/pointworld-tablet-fi

      Olen yli 18-vuotias ja hyväksyn ehdot tarjouksen ehdot - myös sen, että minut kirjataan PointWorldiin ja että minulle lähetetään jäsenkirjeitä. Premium -Jäsenyys on liittymämuotoinen, ja se uusiutuu automaattisesti jos et irtisano sitä 5 päivän kuluessa.

      http://premium.pointworld.com/28919/pointworld-smartwatch-fi/?ref=weloveleads_kab&REF_ID=870c74b7-bd04-45f7-9a59-f2e4d0db292f&sid=60767


      http://premium.pointworld.com/28805/pointworld-gucci-fi/?ref=weloveleads_kab&REF_ID=c77b7653-1c29-4080-b1ce-87f2c455362a&sid=60767

      Selkeästi kerrottu, että jäsenyys uusiutuu jos ei sano irti.

      Tästä voi liittyä: https://pointworld.com/signup/ Ei kysytä pankki- EIKÄ luottokorttia. Ilmainen liittyminen. Ei kuluja. Mutta jos haluaa premium jäsenyyden, se maksaa.

    • Elansa

      Mitäs viisaat sanoo tästä: Minunkin visa-laskussa oli 31.8. kolme euron veloitusta, sen jälkeen 3 pv:n päästä 82 e, 79 e ja 49 e veloituksia, tästä 7 pv:n päästä taas kaksi noita euron veloituksia sekä parin päivän päästä 89 e veloitus. ENKÄ TODELLAKAAN ole tilannut mitään tarjouspuhelimia enkä edes osallistunut mihinkään kyselyyn, saati sitten antanut korttini numeroa johonkin epämääräiseen ja vielä 5 eri kertaa. Ainoa mihin käytän korttiani (ja minkä vuoksi yleensä kortin olen hommannut) on lentojen varaukset sekä myös sattumoisin juurikin varasin 27.8. hotellin, toisen bookingin kautta ja toisen hotels.comin kautta. Voiko tämä liittyä mitenkään niihin hotels.comin juttuihin?

      • eiruituygn

        Mikä taho veloittajana laskussasi?


      • Elansa

        Juurikin tuo pointworld, lisäksi dabverse, qbi-agency, shiporama, secure-now


      • Donaldtrumf

        Moi, Elansa parasta että vaidat äkkiä visakorttisi niin loppu hämärät veloitukset. Uuden visan toim.maksu on noin 10e. Vara käteistä jos se on ainoa korttisi koska uuden saaminen voi venyä viikon päivät. Sitten alkaa s-postiin ilmestyä s-laskuja ja uhkauksia, saat sitten niiden laskujentietojen perustella ehkä poikki tilaukset. Ystävälliset terveiset sinulle!


    • 8938982

      dabverse, qbi-agency, shiporama ja secure now löytyvät googlettamalla. Ei liity millään tavalla Pointworldiin.

      Mitä lukee pointworldilta tulleessa laskussa? laskuttajan nimi ja mistä laskutetaan?

      • Elansa

        Nämä on siis luottokorttilaskussa ja ainoa mitä näkyy on laskuttajan nimi ja summa. Luottokorttilaskussahan ei ole erittelyä siitä mitä mahdollisesti laskutetaan.


    • wiruruf

      Tarvisi olla enemmän tietoa,jotta pystyisin auttamaan. Eli mitä lukee laskuttajan kohdalla? Löytyykö CVR numeroa?

      • Elansa

        Esim. tässä yksi koko rivi: Dabverse.com/ 441772367514/SK


      • Elansa

        Ja toinen: QBI-agency.com 4390102/93MONTREUIL/FR


    • 75392

      PointWorldin laskusta olen kiinnostunut. En näistä muista, jotka eivät millään lailla liity pointworldiin.


      Millaisia summia pointworld on LASKUTTANUT? MITEN TUO POINTWOLD KIRJOITETTU? mitä tietoja pontworldistä näkyy?

      • Elansa

        POINTWORLD.COM 49,00 euroa
        Kaikilta näiltä kuitenkin on tullut ensin 1 euron veloitus samana päivänä ja muutaman päivän päästä nuo isommat summat. Varalta laitoin kaikkiin s-postia, kuten tuolla aiemmin on neuvottu, että irtisanoudun kaikista mahdollisista heidän jäsenyyksistä ym. Ja yllätys yllätys, prikulleen sama vastausviesti viesti tuli takaisin ainakin pointworldilta ja shiporamalta eli aika kimppassa on, muilta ei vielä mitään tullut. Siis aika epämääräinen vastaus oli että viesti on saatu ja minuun ollaan yhteydessä 24 tunnin kuluessa.


      • ierudg
        Elansa kirjoitti:

        POINTWORLD.COM 49,00 euroa
        Kaikilta näiltä kuitenkin on tullut ensin 1 euron veloitus samana päivänä ja muutaman päivän päästä nuo isommat summat. Varalta laitoin kaikkiin s-postia, kuten tuolla aiemmin on neuvottu, että irtisanoudun kaikista mahdollisista heidän jäsenyyksistä ym. Ja yllätys yllätys, prikulleen sama vastausviesti viesti tuli takaisin ainakin pointworldilta ja shiporamalta eli aika kimppassa on, muilta ei vielä mitään tullut. Siis aika epämääräinen vastaus oli että viesti on saatu ja minuun ollaan yhteydessä 24 tunnin kuluessa.

        Valitettavasti en voi auttaa, koska et puhu totta.


      • Elansa

        Sielläpä olikin VIISAS ja TIETÄVÄINEN, mitähän merkitystä olisi valehdella täällä nimimerkillä jne. Eli se siitä.


      • jkgkslsor

        Totuushan on se, että olette vapaaehtoisesti ottaneet premium jäsenyyden. Maksaneet sen joko pankki- tai luottokortilla. Olette hyväksyneet tilatessanne ehdot että premium jäsenyys on kestomuotoinen, joka uusiutuu automaattisesti. Tliltä veloitetaan maksu kuukausittain. Kaiken tämän olette hyväksyneet.
        Pankki- tai luottokortin tiedot olette itse antaneet, kyl maar jämpti on näin.

        Palstalaisia taitaa vaivata joukkopsykoosi, kun kukaan ei mukamas ole sivustolle liittynyt, mutta maksu premium jäsenyydestä on kuitenkin mennyt.


    • iogkjdkq

      Jos tilitä on veloitettu premiummaksu, niin syyllinen löytyy kun katsoo peiliin. Ihan turha läyhätä että ei ole premium jäseneksi liittynyt. Jos joku rikollinen olisi korttinne tiedot vienyt, niin kai hää olisi nyt parempiakin kohteita löytänyt, kuin pointworld premium jäsenyyden. XD

      mitähän merkitystä olisi valehdella täällä nimimerkillä. No kerrohan ystävä kallis meille se, miksi valehtelet täällä nimimerkillä.

      Kannattaa miettiä, sillä perättömien juorujen levittäminen saattaa pahimmassa tapauksessa olla rangaistava teko.

    • Öööööööööh

      Heh her, en paremmin sano

    • Tjjioutsy

      Olen tän viikon aikana saanut 2 kerta Giganttin mainos että olen jo voittanut arvonnan aikaisemman giganttin ostojen perustella saatujen tietojen mukaan .ja pitää vaan hyväksyä....sitten ollan pointword sivulla ja hetkessä preniumasiakas (jos mene lankaan)
      Lähettäjä (pilotettu ja näky kun vie nuolen yli lähettäjä gigantti )
      [email protected]
      Eli pointword /tanska

      • iieeriufhl

        Mitähän sää sekoilet? Ota pirukaan selvää.

        Gigantin mainos tullut sähköpostiin, niinkö? Ja voittanut jonkun arvonnan? Right?

        Kannattaisi nyt jo unohtaa koko internet kun olet jossain muissa sfääreissä.


      • Tjjiouts
        iieeriufhl kirjoitti:

        Mitähän sää sekoilet? Ota pirukaan selvää.

        Gigantin mainos tullut sähköpostiin, niinkö? Ja voittanut jonkun arvonnan? Right?

        Kannattaisi nyt jo unohtaa koko internet kun olet jossain muissa sfääreissä.

        Anteeksi ,giganttin näköinen mainos ,hermoheikki ! LOL


      • Eki3164
        iieeriufhl kirjoitti:

        Mitähän sää sekoilet? Ota pirukaan selvää.

        Gigantin mainos tullut sähköpostiin, niinkö? Ja voittanut jonkun arvonnan? Right?

        Kannattaisi nyt jo unohtaa koko internet kun olet jossain muissa sfääreissä.

        Mulle tuli 27.09 16 vastaava sähköposti viesti ninimerkkillä sannaGiganti ja olet voittanut iPhone 7 ja se linkitti pointworldiin.
        Olen sit myös samassa sfääreissä 😉


      • eiour

        SannaGiganti? Right?

        Erikoista, että minut on sitten jätetty pois kokonaan tällaisiltä postituslistoilta, koska ikinä ei ole tuonlaisia meilejä tullut.

        Ihme herjausta ko. saittia kohtaan. Edelleenkin, jos teillä ei ole käsitystä miten PointWorld toimii, niin älkää levittäkö valheita.

        Eki3164 pics or didn´t happen.


      • LukutaitoHukassaJoillain
        Eki3164 kirjoitti:

        Mulle tuli 27.09 16 vastaava sähköposti viesti ninimerkkillä sannaGiganti ja olet voittanut iPhone 7 ja se linkitti pointworldiin.
        Olen sit myös samassa sfääreissä 😉

        http://premium.pointworld.com/34522/pointworld-iphone7-fi/?ref=adideo_kab

        -----> Tuossa mainitaan pointworld. VOITA IPHONE 7

        Sekä 5 päivän PointWorld premium-jäsenyys vain 1 €

        ONNITTELUT, VAHVISTA PALKINTOSI Olen yli 18-vuotias ja hyväksyn Ehdot tarjouksen ehdot - myös sen, että minut kirjataan PointWorldiin ja että minulle lähetetään jäsenkirjeitä. Premium -Jäsenyys on liittymämuotoinen, ja se uusiutuu automaattisesti jos et irtisano sitä 5 päivän kuluessa.


        ______ Kaikki osallistujat osallistuvat automaattisesti iPhone 7 arvontaan. Arvomme upouuden iPhone 7 voittajan jokaisesta 300 osallistujasta. Voittajaan otetaan yhteyttä suoraan iPhone 7 lähettämiseksi hänelle. Jos tuote on loppunut, voittaja saa samanlaisen arvoltaan vastaavan tai kalliimman tuotteen______

        -------------------------------------------------------------------------------------------------
        ARVONTA KYSEESSÄ. ELI PALKINTO ARVOTAAN, EI OLE LUVATTU TOIMITTAA JOKAISELLE OSALLISTUJALLE.

        -------------------------------------------------------------------------------------------------

        Joko tyhmimmilläkin menee tämä asia jakeluun?


    • eoiriugj

      Tarkoitat kaiketi Gigantin näköinen mainos? Genetiivimuoto Gigantti nimestä on Gigantin, siis yhdellä t-kirjaimella , Dysfaatikko ! LMAO

      Esitä todiste asiasta.

      • Tjiiotsi

        Käypä Gigantin kotisivulla jos ehdit ja palaa sitten aselepon nimissä. AMFO


      • Tjiiotsi

        www..gigantti.fi/cms/20160216_111847/huijausviestit/


      • orep

        MISSÄ TUOLLA LUKEE, ETTÄ POINTWORLD LIITTYISI TUOHON JOLLAIN TAVALLA???????

        EI mainintaa Pointworldista.

        Aselepon merkeissä --> AseleVon merkeissä.

        Ilmeisesti vaikeuksia myös lukemisen ymmärtämisessä, kirjoitusvirheiden lisäksi.

        AMFO = Assistant Manager For Field Operations


      • Aabbccd

        Mulla myös luottokorttilaskussa samanlaisia veloituksia mm pointworldista. Pankista tyly vastaus et oma moka. Olin kuiten satavarma etten ollu mihinkään euron puhelintarjoukseen tms sekaantunut. Laitoin kyseisiin firmoihin s-postia kyselynä et mitähä nää lie, vastaus oli et heidän tiedostojen mukaan en ole heidän asiakas. Kuiten kysyivät kortin 4 vimppaa numeroa ja sen mukaan selvisi että siihen veloitukseen liittyi joku ulkolainen s-posti. Antoivat kyseisen hepun IP-osoitteen ja nimen. Rikosilmoitus just tehty ja nyt katellaan saako 300 ekeä takas, jonka verran oli ehitty veloittaa. Paras kuiten jos saa "kuittailla" pankin lakimiehelle, oli aika tyly.


    • VoeTokkiissa

      Pakostihan sää olet korttisi numerot antanut, eihän muuten veloitusta voi tehdä eiks jeh? Snääkin väitätä jotta et olisi mihinkään osallistunut (Kukkua) mutta kuitennii tiliä veloitettu. Johan siulle hegatkin nauroo, eip´ole ihme ettei pankin lakimies sua uskont. Viisas ompi tuo lakimees. Ei ole turuhaan kooluja käenny. Parhaiten asiat seleviää kun sen totuuven kerrot etkä yritä puijailla. Kah kun tuo puijaaminen vaan tekköö kaikent viäl vaikiammaks notta on kohotalaasen vaikeeta selvittöö notta mihin olet tietojasi annellut, ilimatteeks.

    • Artikkeliartikkeli
    • PersErkki

      Facebookin kautta ainakin minulle tulee noita gigantin huijausviestejä. Tänään viimeksi sähköpostissa gigantin huijaus viesti ja oli osoitettu lempinimelle etunimestä jota käytän FB:ssa. Eipä täällä kukaan näytä Facebokkia moittivan vaikka sitä kautta saatte huijausviestinne. Älli ei taida riittää joillain asiaa käsittämään. Tyhmiä ihmisiä on paljon.

    • Pysähdy_ja_mieti_hetki

      Älkää nyt vajakit ostako mitään sikoja säkissä. Kaikki internettiin laitetut henkilötiedot säilyvät tietokannoissa ikuisesti. Tulevat sukupolvet voivat sitten ihailla miten "meidän pappa" osti internetistä nigerialaisilta eläinpornoa.

    • en84qyaa

      HUIJAUSTA !!! HUIJAUSTA !!! POLIISILLE VAAN JA PANKKIIN PANKKIKORTIN VAIHTO. JA NOPEASTI. PERK....... SAATA.......

    • Elansa

      Ilmoituksena teille kaikille, jos oikeasti tiedätte, että ette ole erehtyneet väärään paikkaan korttinne numeroa laittamaan, rahat voi saada takaisin. Itse jo tuolla aiemmin kerroinkin luottokorttilaskussani olleista ylimääräisistä veloituksista. Pankista tuli ensin bumerangina viesti, että olisivat omia "hölmöilyjä". Päätin selvittää asiaa noiden kyseisten firmojen kautta s-postitse. Jokaisesta vastattiin, etten s-postiosoitteen perusteella ollut heidän asiakkaansa ja pyysivät antamaan korttini 6 ensimmäistä ja 4 viimeistä numeroa. Nämä annettuani (korttini oli jo kuoletettu), he ilmoitivat, että kyseiseen korttiin liittyy aivan toinen s-postiosoite. Antoivat tämän osoitteen ja lisäksi yhdestä firmasta myöskin tähän s-postiin liittyvän IP-osoitteen sekä henkilön nimen. Jokaisesta firmasta ilmoitettiin sama s-postiosoite. Näiden sähköpostikeskustelujen kanssa sitten menin tekemään rikosilmoituksen ja parin viikon sisään tuli poliisilta tutkintapäätös, jossa todettiin asialla olleen ulkomaalainen henkilö. Juuri tänään katsoin, niin pankki oli myös poistanut kyseiset veloitukset luottokortiltani.

      Jos kortiltani olisi veloittanut vain yksi firma tuon euron ja sen jälkeen esim tuon 49 e, olisin todennäköisesti jopa epäillyt itseäni ja maksanut pois, mutta näitä veloituksia tuli n. 3pv:n sisään viideltä eri firmalta ja sen verran olen järjissäni, että olin satavarma etten itse ollut hölmöillyt. Tosin täällä jokunen tietoviisas oli siitä varma ja valehtelijaksi tuomitsi, mutta kaikkea ette tekään näköjään tiedä ;) Ainoa asia mikä jäi mietityttämään oli se, että mitä tämä huijari asiasta hyötyi.

      Lisäksi se pitää kyllä mainita noista firmoista, että PointWordissa oli erittäin avuliaat ja ystävälliset henkilöt, joiden kanssa asioin ja joilta sain kaikkein suurimman avun, siitä suurkiitos heille :)

      Olen varma että en ole ollut ainoa, jolta luottokorttitietojani on tällä tavoin väärin käytetty. Eli apu löytyy jos huijaus on tapahtunut, yhteys vain kyseisiin firmoihin ja sen jälkeen rikosilmoitus. Toivottavasti tästä oli apua jollekin.

      • VoepTokkiinsa

        Jokaisesta vastattiin, etten s-postiosoitteen perusteella ollut heidän asiakkaansa & he ilmoitivat, että kyseiseen korttiin liittyy aivan toinen s-postiosoite.

        ---> Kenellä tahansa voi olla useampi sähköposti osoite, eli tämä ei todista mitään, ettetkö olisi itse voinut korttisi numeroa antaa. Lopeta valehtelu.


    • Hiia

      Minä antanut oman tietoa mutta ei antanut pankkikortti numeroa, silloin keskeytty sitä, tuleeko laskuja?

    • Vedätetty

      Lankaan meni itsekin. Myivät puhelinta eurolla ja olivat naamioineet sen Iltalehden sivuksi. Luulin sitä markkinointi kikaksi, kun oli niin aidon näköset sivut, artikkelit ja jopa kommentit. Kyseessä siis juurikin Pointworld "yritys". Heti tajuttuani soitin pankkiin ja kuoletin kortin ja tilasin uuden. Ja nyt en saa ainankaan vielä peruutettua sitä "premium"' jäsenyyttä sivuston kautta ja mietinkin että kannattaako tuonne paska firmaan lähettää s-postia että peruuttaisivat sen ?! Auttakaas, kun näyttäis olevan paljon muitaki joilla sama ongelma

      • ToivottavastiOpinJotain

        Täällä myös yksi huijaukseen sortunut. Heti luottokorttinumeron syötettyäni alkoi epäilykseni että olikohan sittenkin virheliike antaa kortinnumero. Varmuudeksi samantien kuoletin kortin. Euron menetin ja mietin pitääkö tässä joku jäsenyys nyt peruuttaa. En aio tehdä mitään. Voi olla että spostiin tulee joitain laskuja mutta en aio niitä maksaa.


      • Vahingostapitääviisastua

        Minä typerys menin myös sunnuntaina 20.11 uskomaan mokomaa euron iPhone-tarjousta Facebookin kautta. Iltalehden sivu näytti uskottavalta. Kun olin maksanut euron alkoivat hälytyskellot soida päässä. Saman tein soitin pankkiin ja kuoletin kortin. Euron maksu on mennyt tililtä Shiporama.comille. Muutin kaikki nostorajat nollaksi. Olen saanut sähköpostiviestiä Laura Pietilältä, jossa hän yrittää saada minut valitsemaan useamman vaihtoehdon joukosta jonkin tuotteen. Olen kahdenvaiheilla lähteäkö irtisanomaan sopimus vai jäädäkö seuraamaan sitä vaihtoehtoa, että en olekaan suorittanut liittymistä loppuun. Mihin voin lähettää irtisanomiseni, jos päädyn siihen?


      • ToivottavastiOpinJotain

        Kyselinkin tuttavalta jolle käynyt samoin. Lähetin siis spostia pointworldiin johon kirjoitin: close my account. thank you. Sekä nimeni ja osoitteeni. Vastaukseksi tuli että tiketti avattu ja vähän ajan päästä toinen viesti että jäsenyyteni on nyt peruttu eikä maksua enää velota. Mutta nukun yöni paremmin kun olen kuolettanut korttini ja uusi tulossa.


      • EIEI
        ToivottavastiOpinJotain kirjoitti:

        Kyselinkin tuttavalta jolle käynyt samoin. Lähetin siis spostia pointworldiin johon kirjoitin: close my account. thank you. Sekä nimeni ja osoitteeni. Vastaukseksi tuli että tiketti avattu ja vähän ajan päästä toinen viesti että jäsenyyteni on nyt peruttu eikä maksua enää velota. Mutta nukun yöni paremmin kun olen kuolettanut korttini ja uusi tulossa.

        Olihan tuossa uusikin päivämäärä minun laillani huijatulta tulleessa viestissä. Tuota - mihin sähköpostiosoitteeseen lähetitkään sen postin johon sait vastauksenkin?Onhan siinä mustaa valkoisella irtisanomisesta, kylläkai se riittää
        todistukseksi jos perimään ryhtyvät? Voisitko mitenkään kertoa sen osoitteen - itse en löytänyt sellaista joka olisi toiminut.


    • EIEI

      Joo, menin samaan lankaan! Nyt yritän vimmatusti löytää tuon Pointworldin osoitetta, ((ei puhelin ), jotta voisin peruuttaa osllisuuteni! Jos joku tietää, niin olisin kiitollinen tiedosta! Tämän aiheen puheenvuorot näyttävän olevan jo ajat sitten lähetettyjä, mutta olen toiveikas-kiitos etukäteen!
      Olisinpa vain vilkaissut tänne jo ennen kuin rupesin sotkeentumaan koko firmaan!!
      Enkä edes ollut palkinnon perässä vaan kyselyihin osallistuminen oli mielessä.

      • Vanhigostapitääviisastua

        Lähetin itse eilen kaksi sähköpostia pointwoldille : Close my account, thank you. Sekä nimeni ja osoitteeni. Toinen oman sähköpostin kautta osoitteeseen support@ pointworld.com ja toinen nettisivun kautta osoitteesta http://pointworld.com/support. Heti tuli englanninkielinen vastaus, että ottavat yhteyttä ja hetken kuluttua uusi s-postiviesti jossa ilmoittivat sulkeneen tilin ja enää ei mene kuluja. Tilini on kuitenkin kuoletettu.


      • ToivottavastiOpinJotain
        Vanhigostapitääviisastua kirjoitti:

        Lähetin itse eilen kaksi sähköpostia pointwoldille : Close my account, thank you. Sekä nimeni ja osoitteeni. Toinen oman sähköpostin kautta osoitteeseen support@ pointworld.com ja toinen nettisivun kautta osoitteesta http://pointworld.com/support. Heti tuli englanninkielinen vastaus, että ottavat yhteyttä ja hetken kuluttua uusi s-postiviesti jossa ilmoittivat sulkeneen tilin ja enää ei mene kuluja. Tilini on kuitenkin kuoletettu.

        Juuri näin tein myös minä. Tuskin muuta on tehtävissä. Ja koska ollaan kuoletettu tilimme ei enää mitään voi velkoa meiltä. Lohduttaa hieman että tuttava joka myös itse meni lankaan on minua usein varoittanut nettihuijauksista... Tyhmyydestä pitää nyt maksaa euro ja uuden luottokortin hinta. Tätä viestiketjua kun lukee on toisilta lähtenyt hieman suurempia summia kortilta. Kyllä tässä vahingosta viisastuin!!


    • Unski1211

      Nyt on uusi huijaus sivusto kuin wikiveo, luulin saavani 1,80€:lla spotify premiumin vuodeksi ja syötin korttininumerot. Ja mitään en saanut kunnes kolmen päivän kuluttua kortiltani oli veloitettu 82€. Samasta paikasta johon aiemmin maksoin 1,80€. Etsin nettisivut käsiini ja sain siellä hoidettua tilin poikki ja rahat takas tililleni. Tuollainen saattaa vanhalla ihmisel jäädä tekemättä tuo peruutus. Itse en tiennyt tuosta mitään että jouduin tuollaiseen mukaan. Aivan kauheaa miten helposti voi mennä lankaan .

    • Mertzu49

      Typerä Iltiksen suosittelema kimppa tän pointworldin kanssa! Sehän kysyy vain osoitetta mihin saa laitteen lähettää ja sitten oletkin muka tilannut 49€ jäsenyyden /kk maksamalla 1€... (taktiikkana on myös että ei ensin hyväksy korttiasi ja toisella menee läpi tai jos vaihdat korttia)

      Perua voi

      Sähköposti osoitteella
      [email protected]
      Close my account.
      Thank you
      Nimesi ja osoitteesi.

      Parasta myös sulkea pankkikorttija ilmoittaa pankille veloituskielto jobform.com ille

    • harhautunut

      No niin . Kiitos varoituksesta , joka tuli liian myöhään. Pitääkö tehdä rikosilmoitus?

    • Annelimummi

      Joo, tulin huijatuksi! Tililtä rahat menee ilman vastinetta

    • Huijausta koko roska. Enpä näihin itse ole sortunut, sillä mikä liian hyvältä tuntuu, on yleensäkin kusetusta. Ja nämä randomilla nimimerkillä lähettelevät PointWorld:in etc puolustajat voivatten mennä metsään käteen vetelemään.

    • hölmöilijä
      • hölmöilijä

        Ja tunnus eli id numero löytyy sähköpostiviestistä ihan alareunassa piilotettuna.


    • Likipocha
      • Yritettyhuijata

        Aika aidonnäköinen feikkisivu Iltiksestä. Teksti ei kyllä artikkelitasoa, ennemminkin mainostekstiä, eivätkä suomalaiset ikinä laita omia nimiään artikkelien kommenttiosioihin, siinä olisi pitänyt hoksottimien toimia.


    • Roistot

      Iltalehti/Digitoday ja Apple ei näköjään reagoi mitenkään. Luulisi että muutamassa päivässä saitti saadaan kiinni.

    • hairahdin

      jooh, täälä kans yksi uusi uhri! olivat naamioitunu s-marketiksi että juhlavuoden kunniaksi sais 500€ lahjakortin s-markettiin. nyt pitä oottaa huomiseen että saisin tilauksen peruttua ja estin heti kortilta internet maksut (nordea)

    • Neuvoja.erehtyneille

      Tämä on kysymyksessä suuri huijaus, olkaa varovaisia.
      Juuri nyt näitä tulee S-marketin kamppanjan nimissä. Jos jollakin kaupalla on menossa joku kamppanja, he ottaa näistä kamppajoista kimmokkeen ja mainostaa omaansa näiden kamppanjoiden nimikkeillä. Samaan voi joutua myös pankit ja muut firmat.
      Olkaa tarkkoina mainosten kanssa mikä tulee mistäkin osoitteesta. Usein nämä tulee Facebook-mainoksina.
      Voi olla muukin ajankohtainen menossa oleva kamppanja joka saa ihmiset kiinnostumaan juuri siitä mainoksesta, koska se on ajankohtainen mahdollisesti omalla paikkakunnalla. Näissä mainoksissa saat jotakin aina ilmaiseksi, lahjakortin tai jotakin muuta.
      Yleensä puhelinsoitto tulee heti kun olet tietosi antanut ko. sivuilla. Jos olet antanut sähköpostin osoitteen ja salasanan, lopeta ko. postisi tai vaihda nopeasti salasanaa!
      Jos mahdollista, laittakaa puhelimeenne estot soitoille, älykännykässä se on mahdollista. Kun et vastaa voi tulla soittoja muistakin numeroista jotka yleensä ovat 4420----alkuisia.
      Mainos on suomenkielinen mutta muuttuu myöhemmin englanninkieliseksi jos annatte tilinumeroitanne.
      Kuolettakaa HETI pankkikorttinne jos olette antaneet tietojanne noilla sivuilla.
      Lähettäkää postia osoitteeseen josta olette saaneet sähköpostia, ei robottipostiin ja sanokaa heti irti sopimus jos maksu menee jäsenmaksuna.

      Sähköposti osoitteella:

      [email protected]

      Close my account.
      Thank you
      Alle nimesi ja osoitteesi.

      Odota että saat vastauksen irtisanomisesta ja se tulee voimaan.

    • Thomas33

      Yhdyn edelliseen neuvojaan. Lisään vielä, että oikeudellisessa mielessä sopimus, joka no. asian yhteydessä tehtiin on ilmiselvästi pätemätön monilta osin. Joten mikäli asiasta tulisi oikeusprosessi niin siinä tapauksessa velallinen olisi vahvoilla.

    • kahekana

      Tämä globalisaatio ja EU on tätä, on ihme ettei tälläista saada loppumaan vaan jatkuu
      vuosia. mitähän me voitaisiin yhdessä tehdä että tämä saataisiin loppumaan.
      itse aion ottaa yhteyttä johonkin kansanedustajaan että tälle hommalle tehtäisiin jotain.

    • iuyhlkjd

      Kuluttajaneuvonnassa suositeltiin tekemään rikosilmoitus (mieluummin netissä)
      tällöin poliisi ottaa kantaa paremmin kun on useita jotka on tehneet ilmoituksen.

    • uhjhlklkafh

      Miksi Google ei poista näitä sivustoja

    • VoiVDanish

      Minulla ei ollut salasanaa, jolla olisin päässyt kirjautumaan sivulle, jossa jäsennyyden olisi voinut lopettaa.

      Tämän linkin alla olevasta kohdasta sain yhteyden :
      https://pointworld.freshdesk.com/support/home
      --> General questions --> How do I get in touch with you? (Customer Care)

      Lähettämäni viesti: Hi! I will end my membership right now. Please close and delete my account! You can't charge me. I have not password so I can't do that.

      Vastaus: Hi, We confirm that your membership is now cancelled and your account has been deleted. Best regards, PointWorld Support

      Lisäksi soitin sulkupalveluun, jossa sulkivat korttini.

    • oijoisjgo

      Ei välttämättä tarvitse irtisanoa, vaan jättää maksamatta kaikki laskut mitkä tulee, koska on kyse laittomasta toiminnasta ei voi ulosottaa.

    • Voieinyt

      Mikä ihme teitä ihmisiä oikeen vaivaa? Ette oikeasti voi olla noin pirun tyhmiä. Opetelkaa olemaan verkossa. Jotakin medialukutaitoa, please. : DDDDD

    • Hupahupa

      Laitoin sähköpostia ja sain myös irtisanottua "sopimuksen". Tämän jälkeen laitoin haukkumakirjeen ihmisten huijaamisesta ja kirjoitin jos toimintanne perustuu rehellisyyteen niin palauttaisitteko 39 €. Tähän sain vain vahvistuksen että jäsenyys on peruttu eikä tiliäni veloiteta enää.

    • Oxsana

      Näin Facebookissa mainos s Market, että Lahjakortti vain 1 euro ja se tulee kotiin. Maksoin 1 euro. Mutta 4 päivän kuluttua minun kortti katoaa 39 euroa. Eilen suljettu pankkitili ja kirjoitti valituksen poliisille!
      olla varovainen!!!

    • Minäkötyhmä
      • Eienäähiekkaapankin

        No nyt on Nordeakin huijareiden puolella.

        Olen ryhtynyt toimiin heti kun näin luottokorttilaskuni.

        Olen sulkenut korttini, tehnyt pankkiin korttireklamaation, tehnyt rikosilmoituksen poliisille netissä ja toiminut Nordean antamien ohjeiden mukaan,. Lisäksi ottanut yhteyttä Poinwordiin ylempänä olevan ohjeen mukaan, kiitos siitä, ja sulkenut huijari"tilini" ja he ovat s-postilla hyväksyneet sen. Aiemmin en ole sähköpostia huijarifirmalta saanut.

        Tänään soitin Nordeaan ohjeen mukaan: "Nordea Credit -korttisi laskutuksesta vastaa Nets Nordea korttien asiakaspalvelu. Jos haluat tehdä maksusopimuksen laskustasi, pyydän sinua ystävällisesti olemaan yhteydessä suoraan heidän asiakaspalveluunsa numeroon 09-6964 6011, " sieltä vastasi Nina . Aiempi Nordean chattiohje oli, että pitää tehdä maksusitoumus ettei tarvitse maksaa.

        Puhelu kesti puoli tuntia ja kehotus on maksaa luottokorttilasku joka erääntyy 2.5., tehdä uusi ilmoitus poliisille, jossa VANNON, tätä sanaa Nina käytti, että en ole osallistunut 1 euron tavaran ostoon ja lähettää jäljennös etanapostissa Nordealle.

        Tarkoitukseni ei ole maksaa 49,00 euron huijauslaskua, mutta Nordea ei tule asiassa vastaan vaikka vielä ehtisi toimia. Maksusitoumusta ei tarjottu vaihtoehdoksi.


      • Kaiken_vievät_jos_voivat

        Olen samaa mieltä huijarista. onneksi en ole sen pankin henkilöasiakas enää.


    • Myrkkyä

      Minulle tuli sitten market lahjakortista viestiä. Et hoitanut tilaustasi loppuun. Tililtäni ei ole lähtenyt yhtään ylimääräistä senttiä. Kaikki siis on kunnossa vai täytyykö olla huolissaan?

      • Maarduk

        Voivat yrittää lähettää linkkejä, mutta ei kannata avata ainuttakaan. Nämä huijarifirmathan voivat tehdä niin, että lähettävät sinulle muka hyvää tarkoittavan linkin vaikka sopimuksen irtisanomiseksi, mutta kun klikkaa johonkin vaikka kyllä, niin se oikeasti tekeekin jotain aivan muuta.

        Samaa huijausta käytetään esimerkiksi ruudulle hyppäävissä sanomissa, joissa varoitetaan ensin hälyttävillä väreillä, että koneessasi saattaa olla virus tai että koneessasi on virus, klikkaa tätä niin puhdistamme sen. Oikeasti se menee niin päin, että koneessa ei todennäköisesti ole mitään, paitsi jos klikkaat sitä linkkiä...

        Olisi tärkeää ymmärtää, että se mitä jossain napissa tai painikkeessa lukee ja se mitä se oikeasti tekee, ovat kaksi täysin eri asiaa. Esimerkiksi Suomi24:n viestien "LÄHETÄ" napissa voisi yhtä hyvin lukea "1234" tai "väinämöinen", koska napin tekstillä ei ole mitään tekemistä sen toiminnon kanssa, jonka napin painaminen aiheuttaa. Haitallinen nettisivu voi tehdä myös koko näkyvästä ruudusta "näppäimen", jolloin on ihan sama mihin kohtaan painaa, niin hyväksyy jotain mitä ei oikeasti haluaisi. Siksi, jos päätyy johonkin epäilyttävään paikkaan tai tarjolla on epäilyttävä valinta, kannattaa selain sulkea koskematta/klikkaamatta ruutua millään tavalla. Tietokoneessa oikea vaihtoehto on ctrl-alt-del ja tehtävävalikosta sulkee selainprosessin kokonaan. Puhelimessa taas painaa näppäintä joka näyttää kaikki auki olevat ohjelmat ja sulkee sieltä vaikka kaiken, jos ei ole varma.


    • Stop.huijareille

      Tuolta tulee puheluita jatkuvasti. 4 alkuisia ulkomailta, Lontoosta ym. Älykännykkään saatte ilmoitukset jos haluatte mistä puhelut tulee. Sitä he ei voi estää vaikka vaihtavatkin uusia numeroita kun ette vastaa.
      Jos ette vaihda puhelinnumeroa älkää vastatko tai laittakaa numeroille soittoesto. Suomalaisesta numerostakin voi soittaa joku. Se on varovaisempaa koska Suomen poliisi voi toimia paremmin suomalaisen numeron perusteella. Ottakaa kaikki numerot ylös ja estäkää puhelut omassa kännykässä. .
      Huijaajia on Suomessakin jotka näyttää tekevän yhteistyötä näiden huijareiden kanssa. Googlettakaa numerot ja nettiin kommentit noista kaikista numeroista.
      Poliisilla on tietoa näistä, heille lisää ilmoituksia.

    • sarmur

      Apua. Voinko enään mitään tehdä kun tilasin puhelimen 1:llä eurolla 2.5:ttä Tililtäni meni see, mut nyt tää "firma" on veloittanut tililtäni 4.5:ttä 39 euroo. En löydä yhteystietoja mistään... Luotin ystävän sanaan kun on tilannut itsekkin puhelimen ja tabletin. Voi EEEEIIIII..... Ei taida rikosilmoitus kannattaa...

    • Liianhyväuskoinen

      Tarkista antamasi sähköposti. Siellä olevassa laskussa ID numero jolla voit lopettaa jäsenyytesi joka olisi pitänyt tehdä 5 päivän sisällä siitä kun liityit jäseneksi tilaamalla sen 1€ puhelimen.
      Tuolla voit käydä tekemässä sen lopetuksen.
      http://pointworld.com/selfservice/

      • tytytuu

        ei onnistunut multa. piti lähettää meili ja pyytää sieltä sulkemaan tilini


    • Näin.on

      Järjestäytynyttä huijaamista !

    • Idiuutio

      No voi hyvöö päivää, retkahdin samaan eilen ,nyt peruutus viestit laitettu ja kortti suljettu.

    • Valikha60

      Miten tästä pääsee eroon.

      • Valikha60

        Nojoo tästä on päästävä eroon muutenkin. Tekisipä mieleni käydä poliisin juttusilla.
        Tosi törkeää rahastusta.


    • Herhiläisiä

      Puheluita tulee häirintään asti jos puhelinnumeronnekin on annettu. Puheluita tulee ulkomaan eri numeroista, jopa Suomen numerosta.
      Estot puhelimiin. Kun numeron estää vaihtuu numero josta soittavat, näin jatkuu ja jatkuu jos kaikki mainospuhelut ei ole puhelimeenne estetty. Ihmisten kiusaamista ja häiritsemistä! Oman puhelinnumeron vaihtaminen on yksi vaihtoehto ja numero salaiseksi.
      Älä koskaan vastaa "yes" jos kysyvät puhutko englantia, näitäkin huijareita on liikkeellä.

    • MiiaIsojarvi

      Hei kaikki.
      Olen myös joutunut huijatuksi. Lopetin kortin ja peruutin jäsenyyteni lähettämällä sähköpostin osoitteeseen [email protected]. Vastasivat, että jäsenyys on peruuttu. Melkein kaikki heidän viestit tulevat roskalaatikkoon.

    • Daytrader

      Hei. Osaako kukaan neuvoa, miten tuosta viheliäisestä Pointworld huijauksesta pääsee eroon. Olen uhkaillut asianomaista tahoa rikossyytteellä, joka toimikin noin puoli vuotta. Pointworld palautti tililtäni ensin yhden euron, sen jälkeen 39 euroa. Nyt homma alkoi uudestaan. Ensin heinäkuun lopussa he veloittivat tililtäni yhden euron. Nyt sitten 1.8.2017 eli eilen, tililtäni hävisi 39 euroa. Uhkasin taas sähköpostitse rikossyytteen nostamisella, mutta enpä tiedä ottavatko tosissaan ja onko tuollaista tahoa vastaan nouseminen ylipäätään mahdollista ilman että se tulee itselle kalliiksi.
      Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi neuvoa täällä. Vai onko ainoa mahdollisuus tilinumeron muuttaminen omassa tilipankissa. Ja kuinka se onnistuu?

    • TässäOikeaRikos2

      Joko Suomen poliisi on antanut ko. tyypeistä ja koko huijausfirmasta kansainvälisen etsintäkuulutuksen?
      Tuo tyypit voidaan vaatia ainakin kuulusteluun Suomeen.
      VRT. MV-lehden tapaus ja Janetskin-vaino ........ ja nyt on kysymyksessä aivan eri asia...... nyt on kyseessä todellinen rikos!



      .............ASIA KUULUU POLIISILLE.
      ILTALEHDEN SIVUJA ON VÄÄRENNETTY - huijaamaan "Iltalehden nimissä" ihmisiä.
      .

      http://www.iltalehti.fi/digi/2016041221404404_du.shtml
      …………””Huijaussivu on tehtailtu näyttämään Iltalehden jutulta. (KUVAKAAPPAUS)
      Iltalehden tietoon on tullut jälleen uusi huijaussivusto, joka esiintyy netissä IL:n nimissä ja pyrkii puijaamaan suomalaisia netissä. Tällä kertaa huijaussivu tyrkyttää Samsungin Galaxy S7 -puhelinta euron hinnalla suomeksi kirjoitetussa, Iltalehden jutulta näyttävässä valeartikkelissa.
      Aikaisempien IL:n nimissä esiintyneiden huijaussivujen tapaan uusi valeartikkeli on rakennettu huolella. Se jäljittelee Iltalehden ulkoasua ja on kirjoitettu kohtalaisella suomella. Jutussa esiin……””

    • huijattu24

      Facebookissa oli iltalehden sivulta näyttävä "uutinen" iphone 7 eurolla ja menin halpaan ja annoin korttitietoni ja hyväksyin ehdot ja euron maksun. Kuolletin kortin ja peruutin tilauksen [email protected]. saa nähdä selviääkö tällä. Laitoin iltikseen viestiä, toihan on rikollista matkia niiden sivua

      • oikeaa_tekemistä_tilalle

        Minä en edes Facebookin päin piarase se juttu Face saa minun osaltani olla rauhassa.


      • Avana

        Onnistuiko irtisanoutuminen tuohon support@ osoitteeseen?
        Tuliko seuraamuksia/kuluja?


    • meninpäslankaan

      Sama vika täällä, perskeles kun aina ollut skeptinen ja jättänyt väliin. Tämä pompsahti FB-appissä luuriin Iltalehden otsikkona...sinne meni tiedot. Kuoletin myös kortin, ja huomenna peruutan tilauksen kun 24h mennyt...v*ttu kun v*tuttaa :/

      • TulikoSpostia

        Tuliko sinulle jokin sähköposti pointworld huijarifirmasta?


    • Mallukas

      Minä kirjoitin sähkopostin heille että laitake kinnii nut sitten kysyti uudelleen pankin kortin numeroita. Olen kaikki suljennut ja en vastanut mitään heille. Mitäs nyt tapahtu?
      Muistan että kerran minulta varhastetin sähkopostin salasana ja siellä palkanlaskelmat ja tilinumero. En saanut viikon sisellä olisko heidän työ? Koska itse en antanut tiedosi en muista että olisin. Mut 4 x 39 EUR mennyt. Ja huomasiin vasta nyt 29.8.17 poliisi varma ei auta. Mitä teen nyt ?

    • lkase

      en ole minkäläinen jäsen ja silti minulta varastetti tililtä 39,90 euroa. Olen 70 vuotta vanha,
      sairas ihminen . Miten saa otta raha lupa kysymättä . Tämä on selvä rikos ja huijaus . Liina

    • ummetus17

      mistä saa pointword s.posti osoitteen jotta voin perua tilauksen? joka kuukausi lähteetilitä 39e

      • tyhjän_saa_pyytämättäkin

        Otappa viranomaisiin yhteys asiasta jos sinua on huijattu


    • mitä_mieltä_olette

      Jatkuu edelleen huijaus nyt olin kuulemma vottanut puhelimen ja jos maksaisin 1 eeroo niin saisin sen.
      Arvasin sen että liian hyvää ollakseen totta ja poistin tiedot koneeltani.
      Pitäisi varmaan vihjata viranomaisille tuo laura feed46.com osoite !

      • eipäs_höynäytetty

        Tuli äsken virhe tuohon huijausosoitteeseen tässä se oikea "voittamani" puhelimen voittohuijauksessa annettu vastausosoite oli : < laura*feedback47.com


    • Rua

      Hei ; auttakaa 3x 81 eur huijattu luottokortiltani;kun nyt huomasin ja ihmettelin et mistä lasku kertyy ...

      Suljenko luottokortin ja tilinumeroni vaihdan? En ymmärrä mitä kautta ovat päässeet ???

    • krif

      Tulin itseki huijatuksi tähän, 39€ lähtee tililtä. Miten voin perua tämän tilauksen

    • Totaalinen.lopetus

      Älkää hyvät ihmiset antako niitä tunnuksianne netissä. Tähän rikollisuuteen on saatava loppu. Kaikki huijatut, yhteys ensi sijassa pankkiinne ja sulkekaa korttinne!!!
      (nopeasti saatte uudet tunnukset). Tämä rikollisuus on levinnyt Suomeen ennen näkemättömällä tavalla ja kätkeytyy tuttujen firmojen nimien taakse mainosten muodossa josta linkki ohjautuukin huijareille. Facebook on yksi väylä levittää tätä huijaamista. Puhelinnumerot ja sähköpostit myös vaihtoon tai esto päälle.

    • sitä_mitä_saa

      Olen saanut ko. huijauksen. Minulta mennyt vuoden 2017 alkaen n. 40 € -pankin nimellä veloitus e-laskutettuna. Huomasin nyt syksyllä miksi S-Pankki veloittaa minulta aina rahaa vaikka en ole käynyt S-kaupassa 3 kuukauteen kertaakaan. Otin asiaan selvää ja huomasin huijauksen. S-kortti on poistettu ja uusi kortti on tulossa. En tiedä mistä PointWorld on korttini tiedot saanut??? Asialle ei kai ole mitään tehtävissä kuin loputtaa velotukset vanhan kortin tiedoilla. Rahat mennyt Tanskaan. Pitäisikö tehdä rikostutkimus?

    • Abdulll

      Oikeasti nyt minä ymmärrän monta asia että poitworld. Joku paketti voit maksun vain 1 euroa eikä tuli enää mitään ei vähentänyt vielä 39 euroa en tiedä he huija mulle

    • Kiukkunen

      Vitun hullut! Te huijaatte rahaa tililtämme. Lopettakaa, ilmoitan polisille. PointWuolt huijarit, ovat
      laskuttaneet tiliäni, eikä mitään kännykkää, eikä puhelinta ole tullut.
      Mitä teen.

    • tomarina

      Olin yhtä huijaava kuin se, hullut huijarit ottivat rahaa, mutta en saanut puhelinta.

    • 2312

      Joo näin kävi myös minulle tililtä hävis 45euroa.Ihmettelin aluksi mikä helevetti on pointworld kunnes selvis että on täyttä kusetusta. sähköpostiin tuli viestiä, etä veloitus on, joka kuukausi. Miten tämän saa purettua, että jatkossa ei käy näin

    • spämmm

      Näitä huijaussivustoja on pilvin pimein, eikä ihmiset koskaan opi. Ensimmäinen ohje: älä koskaan anna sähköpostiosoitettasi mihinkään "tutkimukseen", jotka ei kuitenkaan mitään tutki, tai "kilpailuun", josta ei koskaan voita mitään yms., koska nämä keräävät vain tonneittain ihmisten osoitteita, joilla kaikenlisäksi käydään kauppaa. Mitä enemmän sähköpostiosoitteita, sitä paremmat mahdollisuudet osua hyväuskoisiin ja sitä paremmat "tulot" näille huijareille. Mutta ei tämä auta. Ihmisiä varoitellaan mediassa jatkuvasti, mutta silti nettihuijausmarkkinat voi paksusti.

    • kiukkuinen

      Miten he pystyivät hakkeroimaan luottokorttini ja laskuttamaan tililtäni;en edes tiedä,mikä koko firma on?

    • Anonyymi

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni.Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

    • Anonyymi

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

    • Anonyymi

      Käytäkää käteistä ei tule huijatuksi ja on paljon nopeampaa

    • Anonyymi

      Elekäkää tosiaan laita myöntymisen heidän "ehtoihin" että saat ilmaisen luurin 🤮

    • Anonyymi

      Eikö hinta jo kertonut että huijaus on kyseessä?

    • Anonyymi

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

    • Anonyymi

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

    • Anonyymi

      Olette vieneet tililtäni 48,50€mutta mitään en ole tilannu.. mistä moinen varastelu..???haluan että rahat palautetaan tililleni... Lopettakaa heti rahojen nosto tililtäni!!
      T: tanda rachel bakoso

    • Anonyymi

      minulta meni nordea pankkista 48 euri! en ole mitä tilannut!

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe