Minkä ikäisenä...?

iwantknow

Minkä ikäisenä halasitte tai pussasitte vastakkaista sukupuolta ensimmäisen kerran? Kertokaapas tytöt ja pojat.

41

1239

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohta16

      Halasin: öööööööööö.. en ees muista millo se ekakerta oli. Joskus tenevana tyylii.
      pussasin: muutama kuukaus sitte

    • 4everalone

      Ensimmäistä halia ja pusua odotetaan vielä innolla. T: 18 -vuotias

      • Waag

        Oletko poika vai tyttö ?


    • 17veePoika

      Enpä ole ikinä halannut saatikka pussannut ketään

    • kinuskikakku_

      Halaus: 7 v.? Pusu: Ei vielä :3

      • sdfsdf

        about sama


    • Ardnez

      Olin 11v. Siitä on kolme vuotta.

    • heheee

      En muista koska halasin ekaa kertaa, mutta pusua edelleen odotan t. Kohta 18 v. :D

    • jageee

      Pussasin ekan kerran ysillä, halasin joskus kasilla

    • ettäsillai

      joskus lapsena varmaan olen halannut ensimmäisen kerran :´) ja päiväkodissa varmaa poskelle pussannut? mut kunnon suudelman varmaan joskus 5lk? :D

    • Ahmanaa

      Hali: en muista. Pusu:5 - 6 luokalla luulen

    • 15wwwwwww

      Hali, en muista ees. Ja kunnon pusu (useampi ja useamman ihmisen kanassa) ihan huulille tarha-aikoina.. Se oli vähä villiä aikaa. Ku olin nii pieni nii en iha laske niistä mitään ensisuudelmakseni (vaikka tuli kielareitakin vedeltyä, halusin kokeilla kun olin kuullut siitä) ja muutenkin huulille oon pikku pusun antanu kutosel totuudes ja tehtävässä. Mutta kunnon ensisuudelmaa odotellessa.

      • 1217

        En oo siis ainoo xp


    • Siismoimoi

      Nohhh... Halannut olen varmaan jo tarhaikäisenä mutta ensimmäisen pusun olen antanut/ saanut noin 2-vuotta sitten kun kaverilla mentiin totuutta ja tehtävää, nyt olen siis 13 :DDD

    • Vierailija-

      Halannut päiväkodissa yhtä Virveä. En osaa selittää miten muistan sen, mutta vaan muistan. Ekat suudelmat 18v ikäisenä.

    • Tyttö16veehh

      Halasin muistaakseni ensimmäisen kerran muutama viikko sitten ja pusua en ole antanut tai saanut vielä.

    • scenegirljuups

      Halasin ensimmäisen kerran poikaa ollessani 7?
      Ekaa pusua en ole vielä kenellekkään pojalle antanut, eikä ole mikään kiire :)
      > 13v tyttö

    • nyt14

      Halaus en muista
      Pussasus 10v

    • stadinparhai

      halaus 6wee pussaus 8wee suudelma 12 wee <3 <3 <3

    • Aloneforever

      Kumpaakin odotellessa t: 16v tyttö

    • Girlfiveteen

      Halasin ekan kerran 14 vuotiaana. Se oli iso askel elämässäni, koska niihin aikoihin opin oikeasti luottamaan itseeni! Ensisuudelmaa odottelen, tosin olen yksin, joten se saa odottaa jonkin aikaa...

    • 12v.poika

      Eka halaus oli joskus 4v ja eka kunnon pusu oli 6v. Olin aika playeri

    • 17veepoika

      Molempian odotan vielä :) Ellei halailuja ja poskipusuja bileissä lasketa :D

    • noorin

      Halasin varmaa joskus iha pienenä ja pussasin 7v

    • hdshkkk

      hali joskus iha pentuna, pusu 16v

    • jaahas12313

      Halin ja pusun poskelle sain 3lk

    • playerjokuutosella

      monta halia oon antanu ja pusuja on monta joskus päiväkodis. Suudelmiakin on ainakin yli 3 kaikki tuli kylläkin kuutosella ja kaikki eri tyttöjen kaa :D

      • playerjokuutosella

        Ja oon siis nyt 12.v poika


    • ftj

      En oo ikinä

    • olentyttö14v

      no varmaan joskus pikkulapsena äitiä halannut :D muutama päivä sitten sain ensisuudelmani, tytöltä! Itse asiassa kahdelta tytöltä juhlissa :) (olen itsekin tyttö)

    • olentyttö14v

      niin tuossa halausjutussa tarkoitan isääni :D:D

    • timtim2

      Halasin jo ihan tyyliin 1-vuotiaana ja pikkupusut jossain ala-asteella. Nuolin (hyi mikä sana..) ekan kerran varmaankin 7 luokalla ollessa. Kaveripusuja on tullu myös annettua hyvien tyttökavereiden kesken.

    • MakeInternat

      Pussasin silloista tyttöystävää ekan kerran 3.luokalla :D kuulostaa nuorelta mutta jokane vuos on aina tuntunu siltä että tietää miten elämä toimii :P

    • 19v

      Sitähän sitä tässä vielä ootellaan.

    • 6lktyttö

      Ekan halin sain joskus tarha ikäsenä ja jotain "pikkupusuja" silloin kanssa mut ei mitään kunnon. Ekaa kunnon pusua vielä odotellaan.

    • 14vpoika

      No, viime lukuvuoden vikana päivänä meillä oli luokan kesken bileet. Siinä sitte ko ruvettiin kattomaan leffaa, istuin sohvalle ihastukseni viereen. Yhtäkkiä tämä laittoi päänsä syliini ja kuiskasi että rakastaa mua. Sitten katsottiin leffa toisiimme käpertyneinä, että kai sitä voi halaamiseksi kutsua

      Pusua odotellessa :)

      • dolandeduck

        uskopuhetta mutta paskon


    • pikkuipana

      Halasin ja jouduin pussaamisen kohteeksi jo päiväkodissa, sillä yksi poika roikkui perässäni kokoajan :D

    • 15wgirl

      halasin n.3lk ja pusua odotetaan :]

    • Jfkssldjj

      Oltii yhe pojan kaa kahestaa niil oltii tylii 5 vuotiait nii esiteltii toisille yksityiskohat en oo halannu ketää
      Mut mua on pussattu väkisin monesti 7-8 vuotiaan

    • slo

      Halasin joskus natiaisena... Pussasin ehkä öö 6-7v??? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe