Oliko Pertti Kurikka mielestäsi hyvä

Kurikka

Ei hyvä kappale?

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesper_-

      Fy fan vad bra. De är mina idoler!

    • NaurettavaaTOD

      Ihan paska suoraan sanottuna. Kuuntelen kyllä punkkia mutta nyt mentiin viisuihin pelkästään kyseenalaisin keinoin. Ihmiset luulevat olevansa suvaitsevaisia ja äänestävät paskan kappaleen jatkoon, mutta jos esittäjä olisi joku muu, heille naurettaisiin. Nyt ollaan MUKA suvaitsevaisia vaikka todistetaan juuri miten erilailla vammaisia kohdellaan tavallisiin ihmisiin verrattuna. Naurettavaa touhua!

      • rtsuska

        Keharit ovat hyvinkin musikaallisia. Oikein ohjattuna heistä saa paljonkin irti.
        PKN.n musiikki on hyvin yksinkertaista ei siis välttämättä nautittavaa.
        Tsemppiä pojille kyllähän se vaatii paljon uskallusta lähteä suurille estradeille.
        Eivätpä he ainakaan mitään siellä mokanneet!


      • kellohameheiluu

        Olen aivan samaa mieltä! Täyttä paskaa koko esitys! Kaikkea sitä maailmalle muka lähetetään suvaitsevaisuuden kustannuksella! Onko ensi vuonna joku lepakko/ homppeli jengi seuraavana, jotka musiikin lomassa nuoleskelevat toisiaan ja annetaan suomesta kuva, tosi suvaitsevaisuuden tyyssijasta??!!


    • Arvostelija398

      Asiaa voidaan lähestyä siitä kulmasta, että jos terveet olisivat tehneet samanlaisen kipaleen, sanottaisiinko sitä hyväksi? Ja pääsisikö sillä homoveisuihin?

      Vastaus on ei, eli suomalaiset tykästyivät ainoastaan siihen, että vajakit osaa soittaa kolme sointua ja huutaa mikkiin.

      • ootsietietoinen

        Tässä kunnassa homoja riittää vaikka jakaa muillekkin !


      • oikeinhyväedustaja

        Ne on niin kummallisiksi menneet ne Euroviisut jo aikoja sitten, että ihan yksi lysti musiikin kannalta, mitä sinne lähettää.

        Muutoin minusta PKN oli hyvä edustaja Suomelle. Heidän edustamansa ryhmä on aina niin aitoja ja mukavia sekä vilpittömiä ihmisiä. Tykkään kovasti!

        Olin tyytyväinen, että PKN:n pojat pääsevät kotiin terveinä. Pelkäsin, että he väsyvät siellä liikaa!


    • wau

      Aina mun täytyy poikia kehua.

      • täytyyvaankannustaa

        Pakko kehua, niitten rumpali on tosi veikeä tapaus.

        Parempaa musaa vaan pojille, saisi olla hieman rytmillisempää ja soinnillempaa. Tuollaisenaan liian yksitotista - siis se musiikki.

        Olen aivan varma siitä, että he olivat koko kisan ihmimillisimmät esiintyjät.


    • rehellinenvastaus

      Vastaus kysymykseesi: Ei ollut.
      Kappale oli todellakin selkeästi kehitysvammaisten tekemä... Ilman kehitysvammaansa kyseiset kaverit eivät olisi päässeet edes viisukarsintoihin... Mutta suomalaiset äänestivät heidät säälistä jatkoon. Kyllä Euroviisuissa on kuitenkin ollut aina laulajia, jotka todella osaavat laulaa. Onhan se yhä laulukilpailu vaikka show viekin yleensä yhtä suuren osan esityksestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      27
      3633
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      293
      3448
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      30
      2288
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      34
      2080
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      2002
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1751
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      47
      1619
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1480
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1353
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1223
    Aihe